Arme zieke Oscar

Hopelijk knapt hij snel op!
Amelie wat een mooie groeilijntjes heb jij!
Wow Isabeau wat ga je ineens snel! Filmpje!!! Wel gemeen dat je haar knijpt hoor Sorbootje
Lars helemaal goedgekeurd! En ik zou ook boos worden hoor van die gemene prikken!
Isa

wat een lief filmpje!
lol Aviva vervelend he die wapperende dingen in je beeld!
BJ veel plezier met sporten vanavond!
Octo en DJRandall welkom met jullie prachtige kinders!!
Meimeltje wat vonden ze van Dyon?

Slimme Jamie! En jij ook al een knijpende moeder, tss gemeen hoor!
Hoe was het bij de fysio Icantrix? Vond Stef het leuk bij oma? Spannend dat hij morgen bij het KDV gaat wennen!
Niels is 4 maanden vandaag!!

zomgzomg
Wij hadden dit weekend de verjaardag van ML. Zaterdag zijn mijn moeder en broer geweest. Mijn broer heeft voor het eerst een luier dichtgeplakt, verschonen durft hij nog niet aan

Zondag kwam mijn schoonmoeder, zij had Niels al een paar maanden niet meer gezien (iets met bang voor rijden in de sneeuw) en bleef maar zijn aandacht trekken. Waar hij normaal na 1.15 tot 1.30 uur moe is, was hij nu na drie kwartier helemaal op! Zielig huilen joh.
Niels is de laatste week zijn ritme kwijt. Hij slaapt hazeslaapjes, wordt wakker maar heeft dan nog geen honger, drinkt dan voordat hij weer gaat slapen, is af en toe gewoon te moe om te spelen en hij wordt 's nachts weer om de 3 uur en soms 2 uur wakker. 's Morgens heeft hij dan weer geen honger

Ik heb hem nu maar lekker in de doek en hij slaapt

(Prodigy - The Fat Of The Land is schijnbaar slaapverwekkend).
ML krijgt hem ook echt niet meer in bed gelegd, hij blijft ontroostbaar huilen.
Dus ik heb er eigenlijk een hard hoofd in dat volgende week het KDV wel ineens gaat werken

we zouden het namelijk nog een keertje proberen dan.
Hij kwijlt heel erg veel, zouden er tandjes aankomen of kwijlen alle 4 maandertjes zoveel?
En het lijkt ook wel of hij weer een ontwikkelingssprongetje gemaakt heeft, hij reageert nu ineens op harde geluiden en wanneer wij woorden hebben (

) Hij lacht meer en het is makkelijker contact met hem te maken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>