Ik hoopte JUIST met mijn posts duidelijk te maken dat de oorspronkelijke posts waar het over gaat ook kwetsend zijn en dat ik er daarom overheen scroll. Maar blijkbaar moet ik dat niet vermelden omdat ik daar mogelijk een ander mee kwets? Kom op zeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:14 schreef Tan het volgende:
@Troel, toch ben ik van mening dat je je niet altijd aan je ondertitel(of onderschrift, hoe dat ook heet wat onder je nickname staat) hoeft te houden. Zeker niet bij gevoelige onderwerpen. Natuurlijk mag je je mening geven, maar als je daarmee mensen mogelijk kwetst heeft het toch geen toevoegende waarde voor je zelf? Of voel je je echt beter/fijner na zo'n post?
Lotte ligt te geinen in de box nu, die heeft er niks van, behalve een wat korter wandelingetje als normaal. Ik keek net in de spiegel en ik zie eruit alsof ik flink op mn gezicht geslagen benquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Linda, jeetje wat zal jij geschrokken zijn met die val partij. Misschien even een foto laten maken van je voet? En Lotje nog ongehavend?
Dat ben ik ook helemaal niet. Althans, niet in de zin van wollen gewaden in aardetinten. Maar ik vind het wel belangrijk om de volgende generaties met zo weinig mogelijk shit van ons op te zadelen en vind het vreselijk dat andere (dier)soorten de dupe worden van onze consumptiemaatschappij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
Sokken zijn verwisseld jaen morgen vast meer last ja, lekker hele dag in de trein... nouja, komt wel weer goed! Zometeen eers proberen het bloed uit de kinderwagen te wassen
Ssserpente, hopelijk is Lente idd aan het regelen. Hoe lang doet ze dat al? Rond 4.5 maand zitten wel regeldagen toch? En ik vind jou helemaal niet geitenwollensokkerig overkomen
Ik gebruikte de term ook omdat je 'm zelf gebruikte hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat ben ik ook helemaal niet. Althans, niet in de zin van wollen gewaden in aardetinten. Maar ik vind het wel belangrijk om de volgende generaties met zo weinig mogelijk shit van ons op te zadelen en vind het vreselijk dan andere (dier)soorten de dupe worden van onze consumptiemaatschappij.
Daarom eten we bijvoorbeeld nauwelijks vlees, bijna altijd biologisch en ben ik vrijwilliger voor Proefdiervrij.
De stempel geitenwollensok krijg ik dan ook opgedrukt door mensen die zich hier op de een of andere manier aan lijken te storen en cynisch doen over een pot biologische pindakaas in onze kast.
En het zijn vaak dezelfde mensen die je continu proberen te pakken op inconsequentie. En toegegeven, in ben ook absoluut niet consequent. Als Nivea met een revolutionair nieuwe shampoo komt, tuin ik er ook wel eens in en op een bbq bij anderen ga ik echt niet lopen mieren over een stukje niet-biologisch vlees. Maar ik ben nog altijd van mening dat je nog altijd beter inconsequent iets goed kunt doen dan consequent overal schijt aan kunt hebben.
/preek
Zo, da's dan weer mijn frustratie.
Ow, maar het was ook helemaal geen sneer jouw kant op hoor! Sorry! Moest het gewoon even kwijt omdat ik me net tijdens het stofzuigen druk zat ze maken over een cynische opmerking van een vriendin. En het hoort hier trouwens natuurlijk ook helemaal niet. Scroll er maar overheen als het je niet boeit...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:15 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik gebruikte de term ook omdat je 'm zelf gebruikte hoorMaar ben het wel met je eens! Beter een beetje doen als helemaal niks (ik typte Nils...
beter een beetje biologisch doen als je vent doen
) En sowieso, wat bemoeien mensen zich met jouw pindakass (bij wijze van spreke)? Dat zou me nou echt geen drol uitmaken, wat iemand voor merk/product/soort in de kast heeft staan
amenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:12 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik ben nog altijd van mening dat je nog altijd beter inconsequent iets goed kunt doen dan consequent overal schijt aan kunt hebben.
Zo vatte ik het ook niet op hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ow, maar het was ook helemaal geen sneer jouw kant op hoor! Sorry! Moest het gewoon even kwijt omdat ik me net tijdens het stofzuigen druk zat ze maken over een cynische opmerking van een vriendin. En het hoort hier trouwens natuurlijk ook helemaal niet. Scroll er maar overheen als het je niet boeit...![]()
Haha, Nils en niks haal ik ook vaak door de war. En de T9 in m'n telefoon ook.
Hier ook ongeveer hetzelfde kleurenpalet!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Claudia, de poep hier varieert van mosterdgeel water tot grijsgroene (olijfgroen bijna) klei. En dan alles daar tussenin. Soms ook lekker met draadjes erin.![]()
![]()
Nu is het nog rood, maar het wordt vast nog blauw...helemaal beurs ook enzo. KA helaas net achter de rug, maar wel morgen weer naar NL. Die zullen wel denken dat ik huiselijk geweld ontvluchtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:23 schreef Ssserpente het volgende:
Erg hè Karin. En dan nog voel je maar een fractie van wat de ouders moeten voelen. Kun je nagaan.![]()
Wat goed, Tan! Nu maar hopen dat ie de smaak te pakken heeft!![]()
Lily, een medemoraalridder! Ik wist het wel!![]()
Haha Lin, ik snap het hoor. En je gezicht zo blauw joh? Dat wordt dan straks mooi groen en geel. Moet je niet binnenkort langs het cb of de ka of zo? Zul je zien dat je argwanende blikken krijgt.
Thanks, ik ga nu Chinees etenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Claudia, de poep hier varieert van mosterdgeel water tot grijsgroene (olijfgroen bijna) klei. En dan alles daar tussenin. Soms ook lekker met draadjes erin.![]()
![]()
jaaaaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
Wat ik trouwens bij de 1e zo'n supermoment vond...voor het eerst echt lachen met geluid erbij. Kan niet wachten tot Dyon dat gaat doen!
Neequote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:26 schreef Meimeltje het volgende:
Wauwww Florian, wat ben je er snel bij..nu al op je zij rollenOf loopt de tafel stiekem schuin af
Dat is echt zo leuk! Wolf geeft van oor tot oor een glimlach en gaat er soms helemaal zo'n hoog gilletje bij slaan HaHAAAAAH doet ie danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
Wat ik trouwens bij de 1e zo'n supermoment vond...voor het eerst echt lachen met geluid erbij. Kan niet wachten tot Dyon dat gaat doen!
Zo, die is misschien dus echt wel aan het breakdancen geweest in bedjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:02 schreef Meimeltje het volgende:
Papa had Dyon vanavond naar bedje gebracht. Net werd hij wakker en papa zei toen wel dat hij vergeten was zn slaapzak aan te doen. Ik dus naar boven, ligt hij recht de andere kant op, dus zeg maar met zn hoofd bij dekenkant. Ik dus aan papa laten zien, aangezien ik hm ervan verdacht gewoon verkeerd in zn bedje te hebben gelegd. Hij zegt dus van niet. Ik geloof het nog niet voor de volle 100%, want hoe kan hij die draai nou gemaakt hebben?We zeiden al, morgen gewoon weer even zonder slaapzak laten slapen, dan zullen we het weten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef Stiemie het volgende:
Linde weet nu echt dat ze een zusje heeft. Ze lagen samen op het boxkleed op de grond toen Esmee Linde's haren ontdekte. Laten we zeggen dat Esmee al aardig gericht kan grijpen
uhm uhm uhm...hij kan af en toe wel vergeetachtig zijn hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:10 schreef freecell het volgende:
[..]
MeimelIk ben benieuwd! Maar z'n papa is toch ook niet gek?
Die weet heus wel hoe hij hem in bed heeft gelegd.
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:12 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
uhm uhm uhm...hij kan af en toe wel vergeetachtig zijn hoor(hoop niet dat je hm kent
)
Ja, ze heeft het volgehouden, maar ik heb dr ook tot 17.55 laten ligge vanmiddag, doe ik normaal ook niet. En het is natuurlijk wel heel interessant als er een 5-jarig meisje met je komt spelen. Net toen ze begon te mopperen werd het kind weer opgehaald en ze raakte het matrasje nog niet en ze was wegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:08 schreef Meimeltje het volgende:
Linda: jeetje half 9 is ook wel laat, heeft ze het volgehouden?
Lily: hmmzz die was er vannacht idd wel vaak bij! Vandaag ook zo'n afwijkend schema of viel het mee?
Incantrix: wat klinkt dat lief he, die eerste echte gilletjesBen benieuwd naar de filmpjes, dus geef je lief even snel de opdracht je pc te fixen!
Moet ik er wel bij zeggen dat het donker was hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Maar TARA kan soms wel knullig bezig zijn, een baby op de kop in bed leggen zie ik hem écht nog niet doen
Dan nog, je stopt een baby onder de dekentjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:29 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Moet ik er wel bij zeggen dat het donker was he![]()
Hij kent Tara wel van vroegere fok meetings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |