abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78226874
Vorige deel Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 24

Kleine babietjes

23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: Teigetje, dochter van Keshet
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 22-02-2010 18:17:25 ]
Lotte!
Noah!
pi_78226939
Aggos, Lin. Arm Lotje helemaal bebloed. Waar bloed jij dan? Was ze echt uit de wagen gekukeld? En ben je geholpen door omstanders?
pi_78227119
Allemachtig wat sneu, Linda. Maar ze ligt lekker te slapen, dus ze zal wel niks hebben? Jij bent er helaas niet zo goed vanaf gekomen.

Het doet me denken aan een stomme actie van me toen ik zwanger was. Ik fietste op een dijk en zag een fietser in de verte de dijk afgaan. Ik dacht dat daar een pad was, dus ik nam dezelfde route. Bleek het ineens een trap te zijn. Ik voelde me zo stom en schuldig en ben meteen naar het ziekenhuis gegaan voor een echo. Alles was prima, natuurlijk.

Ssserpente, om de 2 uur? Oef. Dat moet wel een fase zijn. Kun je nog wel wakker blijven op je werk?

Lijnloos, fijn om te weten dat de poep van Minke er anders uitziet. Ga ik toch nog even googelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78227177
Ik sloeg met mn gezicht op de stang van de kinderwagen, dus mn neus en lip bloedde heel erg. Ze bleef wel in de kinderwagen liggen, maar ze was helemaal naar onder gezakt, dus daarom moest ze huilen. Iedereen liep door tot er mensen kwamen die zakdoekjes aanboden voor mn neus en die hebben Ronny ook gebeld om me op te halen, heel mn voet is dik namelijk, loop als een bejaarde
Lotte!
Noah!
pi_78227351
Ow en over poep. Hier meestal hele gele dunne poep Maar het wisselt weleens hoor, ook een keertje gehad dat het heel licht was, beetje creme ofzo
Lijkt me ook dat het te maken kan hebben met de overgang van borst naar flesvoeding.

Linda, auww. Je zal er morgen misschien nog meer last van gaan krijgen dan...
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:40:51 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_78227383
Bah, heel stuk getypt en dan is het weer weg.

Linda: eerst: andere sokken aan
Ik hoop echt dat het meevalt en dat je voet snel minder dik is. Hopelijk is het niet iets langdurigs.
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:14 schreef Tan het volgende:
@Troel, toch ben ik van mening dat je je niet altijd aan je ondertitel(of onderschrift, hoe dat ook heet wat onder je nickname staat ) hoeft te houden. Zeker niet bij gevoelige onderwerpen. Natuurlijk mag je je mening geven, maar als je daarmee mensen mogelijk kwetst heeft het toch geen toevoegende waarde voor je zelf? Of voel je je echt beter/fijner na zo'n post?
Ik hoopte JUIST met mijn posts duidelijk te maken dat de oorspronkelijke posts waar het over gaat ook kwetsend zijn en dat ik er daarom overheen scroll. Maar blijkbaar moet ik dat niet vermelden omdat ik daar mogelijk een ander mee kwets? Kom op zeg.
Het enige wat ik heb geprobeerd is BJ uit te leggen waarom ik wellicht minder op haar reageer dan op anderen en dat is puur omdat ik mij door het lezen van haar posts ontzettend kut voel vanwege mijn bv-periode met Ruben. Dat IK het gevoel heb dat ik dus tekort geschoten ben. Dat geef ik aan om haar te laten weten dat het van mijn kant geen desinteresse is dat ik niet reageer op wat ze schrijft, maar dat het zelfbescherming is. EN nu krijg ik iedereen over me heen omdat ik wellicht iemand kwets? Dat de oorspronkelijke posts ook enorm kwetsend kunnen zijn speelt dan ineens niet meer mee?
Sorry hoor, maar dat vind ik dus echt je reinste kolder.

En nu heb ik er ook wel weer even mijn buik vol van.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78227547
Sokken zijn verwisseld ja en morgen vast meer last ja, lekker hele dag in de trein... nouja, komt wel weer goed! Zometeen eers proberen het bloed uit de kinderwagen te wassen

Ssserpente, hopelijk is Lente idd aan het regelen. Hoe lang doet ze dat al? Rond 4.5 maand zitten wel regeldagen toch? En ik vind jou helemaal niet geitenwollensokkerig overkomen
Lotte!
Noah!
pi_78227754
Oh Bah Linda, dat klinkt niet tof zeg... en wat achterlijk ook dat niemand je kwam helpen in eerste instantie. Stelletje aso's! Fijn dat Lotte in elk geval niks mankeert en hopelijk valt het bij jou ook mee. Sterkte met je lip, neus en voet.

Wij hebben vandaag weer spuug-o-poluza... Minke is na de fles van 11 uur de hele tijd aan het spugen... heel handig als je midden in de supermarkt staat, maar goed kind kan er ook niks aan doen en het is al sneu genoeg voor haar. Hopelijk blijft het er nu een beetje in en gaat het straks niet weer mis bij de volgende fles.
pi_78227780
Linda, jeetje wat zal jij geschrokken zijn met die val partij. Misschien even een foto laten maken van je voet? En Lotje nog ongehavend?
pi_78229074
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Linda, jeetje wat zal jij geschrokken zijn met die val partij. Misschien even een foto laten maken van je voet? En Lotje nog ongehavend?
Lotte ligt te geinen in de box nu, die heeft er niks van, behalve een wat korter wandelingetje als normaal. Ik keek net in de spiegel en ik zie eruit alsof ik flink op mn gezicht geslagen ben Nouja, bekleding van de kinderwagen zit in de was nu, en dan moeten we er maar om lachen! Foto van mn voet is niet nodig, er zit een ei op omdat dat ding er heel erg ingesneden heeft, ondanks dikke gevoerde winterlaars. Komt wel goed
Lotte!
Noah!
pi_78229901
Die van ons mag ook in de op

Robin, Janey, Kathleen 18-02-2010
pi_78229917
wordt geregeld!
Lotte!
Noah!
pi_78229977
Ai jee Linda, wat zul je geschrokken zijn. En iedereen die doorloopt, erg zeg!
Gelukkig is het goed afgelopen!

Ssserpente, wat zielig van dat kindje. Heb je ook niet dat het je veel meer aangrijpt nu je zelf een kindje hebt?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78230116
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
Sokken zijn verwisseld ja en morgen vast meer last ja, lekker hele dag in de trein... nouja, komt wel weer goed! Zometeen eers proberen het bloed uit de kinderwagen te wassen

Ssserpente, hopelijk is Lente idd aan het regelen. Hoe lang doet ze dat al? Rond 4.5 maand zitten wel regeldagen toch? En ik vind jou helemaal niet geitenwollensokkerig overkomen
Dat ben ik ook helemaal niet. Althans, niet in de zin van wollen gewaden in aardetinten. Maar ik vind het wel belangrijk om de volgende generaties met zo weinig mogelijk shit van ons op te zadelen en vind het vreselijk dat andere (dier)soorten de dupe worden van onze consumptiemaatschappij.
Daarom eten we bijvoorbeeld nauwelijks vlees, bijna altijd biologisch en ben ik vrijwilliger voor Proefdiervrij.

De stempel geitenwollensok krijg ik dan ook opgedrukt door mensen die zich hier op de een of andere manier aan lijken te storen en cynisch doen over een pot biologische pindakaas in onze kast.

En het zijn vaak dezelfde mensen die je continu proberen te pakken op inconsequentie. En toegegeven, in ben ook absoluut niet consequent. Als Nivea met een revolutionair nieuwe shampoo komt, tuin ik er ook wel eens in en op een bbq bij anderen ga ik echt niet lopen mieren over een stukje niet-biologisch vlees. Maar ik ben nog altijd van mening dat je beter inconsequent iets goed kunt doen dan consequent overal schijt aan kunt hebben.

/preek

Zo, da's dan weer mijn frustratie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 20-02-2010 16:34:28 ]
pi_78230206
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:12 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat ben ik ook helemaal niet. Althans, niet in de zin van wollen gewaden in aardetinten. Maar ik vind het wel belangrijk om de volgende generaties met zo weinig mogelijk shit van ons op te zadelen en vind het vreselijk dan andere (dier)soorten de dupe worden van onze consumptiemaatschappij.
Daarom eten we bijvoorbeeld nauwelijks vlees, bijna altijd biologisch en ben ik vrijwilliger voor Proefdiervrij.

De stempel geitenwollensok krijg ik dan ook opgedrukt door mensen die zich hier op de een of andere manier aan lijken te storen en cynisch doen over een pot biologische pindakaas in onze kast.

En het zijn vaak dezelfde mensen die je continu proberen te pakken op inconsequentie. En toegegeven, in ben ook absoluut niet consequent. Als Nivea met een revolutionair nieuwe shampoo komt, tuin ik er ook wel eens in en op een bbq bij anderen ga ik echt niet lopen mieren over een stukje niet-biologisch vlees. Maar ik ben nog altijd van mening dat je nog altijd beter inconsequent iets goed kunt doen dan consequent overal schijt aan kunt hebben.

/preek

Zo, da's dan weer mijn frustratie.
Ik gebruikte de term ook omdat je 'm zelf gebruikte hoor Maar ben het wel met je eens! Beter een beetje doen als helemaal niks (ik typte Nils... beter een beetje biologisch doen als je vent doen ) En sowieso, wat bemoeien mensen zich met jouw pindakass (bij wijze van spreke)? Dat zou me nou echt geen drol uitmaken, wat iemand voor merk/product/soort in de kast heeft staan
Lotte!
Noah!
pi_78230393
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:15 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik gebruikte de term ook omdat je 'm zelf gebruikte hoor Maar ben het wel met je eens! Beter een beetje doen als helemaal niks (ik typte Nils... beter een beetje biologisch doen als je vent doen ) En sowieso, wat bemoeien mensen zich met jouw pindakass (bij wijze van spreke)? Dat zou me nou echt geen drol uitmaken, wat iemand voor merk/product/soort in de kast heeft staan
Ow, maar het was ook helemaal geen sneer jouw kant op hoor! Sorry! Moest het gewoon even kwijt omdat ik me net tijdens het stofzuigen druk zat ze maken over een cynische opmerking van een vriendin. En het hoort hier trouwens natuurlijk ook helemaal niet. Scroll er maar overheen als het je niet boeit...

Haha, Nils en niks haal ik ook vaak door de war. En de T9 in m'n telefoon ook.
pi_78230453
Karin, dat heb ik ook idd. 'Vroeger' vond ik het ook wel erg hoor. Eén minuut ongeveer, en dan ging ik weer verder met waar ik mee bezig was. En hoewel ik me gelukkig totaal geen voorstelling kan maken van hoe die ouders zich moeten voelen, zit er nu best al wel een tijdje over in.
pi_78230537
Herkenbaar hoor Ssserpente, ik denk zelfs dat iedereen het heeft hier.

In onze kennissenkring moet een kindje van een half jaar oud binnenkort een hartoperatie ondergaan, ook zoiets vreselijks.
Telkens als ik weer iets hoor over het kereltje dan grijpt me dat zo aan.... je weet gewoon wat het is om een kindje te hebben, en je moet er niet aan denken om het te verliezen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:30:07 #19
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78230574
Hè getsie Linda... denk je de winterse gladheid overleefd te hebben, ga je alsnog onderuit! Ik vind dat altijd zó stom dat mensen dan doorlopen, daar snap ik écht niks van.

@Troel, ik wil er verder niet nog een discussie van maken, maar ik denk dat het te maken heeft met een bepaalde fijngevoeligheid die sommige mensen wel of juist niet bezitten en aanvoelen wat een ander wel of niet verkeerd oppakt of niet. Dat bedoel ik in het algemeen, niet specifiek naar jou. Het blijft lastig om op internet iedereen te plezieren en aan te voelen wat je wel en niet kunt zeggen (juist omdat er zoveel verschillende mensen dezelfde dingen lezen).

@hier ik ben zó trots op mijn mannetje mijn kleine buikligverslaafde mammafiel ... hij is zomaar helemaal alleen zonder mama en op zijn ruggetje in slaap gevallen in zijn wiegje... gewoon zomaar, zonder draagdoek, zonder eindeloze BVslokjes, zonder wiegen en liedjes zingen etc. etc. etc. ik weet niet wat me overkomt
pi_78230805
auw Linda wat eng, die val...

Ssserpente; ik word altijd linkse boomknuffelaar genoemd op mijn werk (ik eet al 22 jaar geen vlees en vis en maak me druk over milieuzaken enzo)

Leah is een beetje gek aan het doen. En van dag en nacht heeft ze nog niet veel begrepen geloof ik

19-02:

22.00
03.00
07.30
12.00
15.45
23.00

20-02:

00.00
02.00
04.00
07.30
11.15
14.00

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 20-02-2010 15:44:14 ]
pi_78230896
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:12 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik ben nog altijd van mening dat je nog altijd beter inconsequent iets goed kunt doen dan consequent overal schijt aan kunt hebben.
amen
pi_78231552
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ow, maar het was ook helemaal geen sneer jouw kant op hoor! Sorry! Moest het gewoon even kwijt omdat ik me net tijdens het stofzuigen druk zat ze maken over een cynische opmerking van een vriendin. En het hoort hier trouwens natuurlijk ook helemaal niet. Scroll er maar overheen als het je niet boeit...

Haha, Nils en niks haal ik ook vaak door de war. En de T9 in m'n telefoon ook.
Zo vatte ik het ook niet op hoor Maar meer om voor te zijn dat ik denk dat je er ook echt een bent ofzo. Weet ik veel. Snap je?

Tan, wat goed van je mannetje Hoe lang al?

En gek is dat he, dat je dat allemaal erger vindt. Kindje in mijn familie heeft een syndroom (pm mocht je het willen weten, tis nogal zeldzaam dus ivm google enzo zeg ik het hier niet) en die kindjes worden meestal geen jaar oud. Hij is een maand jonger al Lotte en nu dus uitbehandeld. Krijg je toch de kriebels van

Ow, val-update: ik zie eruit alsof Ronny me als boksbal heeft gebruikt, in mn gezicht
Lotte!
Noah!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:40:52 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78232539
Linda, wat klinkt je val naar joh!

Claudia, de poep hier varieert van mosterdgeel water tot grijsgroene (olijfgroen bijna) klei. En dan alles daar tussenin. Soms ook lekker met draadjes erin.

Oh en Co_OL, wat een prachtig mooie meid hebben jullie gebakken!
pi_78232696
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Claudia, de poep hier varieert van mosterdgeel water tot grijsgroene (olijfgroen bijna) klei. En dan alles daar tussenin. Soms ook lekker met draadjes erin.
Hier ook ongeveer hetzelfde kleurenpalet! Maar toch meestal richting het groenige nu!

Linda, gelukkig heb je niets ernstigs overgehouden aan je val! Lijkt mij toch eng!!

En Serpente, wat naar van dat kindje van het kdv, ik krijg er al de rillingen van als ik eraan denk! En Linda ook al zo'n naar verhaal!
pi_78234081
Erg hè Karin. En dan nog voel je maar een fractie van wat de ouders moeten voelen. Kun je nagaan.
Wat goed, Tan! Nu maar hopen dat ie de smaak te pakken heeft!

Lily, een medemoraalridder! Ik wist het wel!

Haha Lin, ik snap het hoor. En je gezicht zo blauw joh? Dat wordt dan straks mooi groen en geel. Moet je niet binnenkort langs het cb of de ka of zo? Zul je zien dat je argwanende blikken krijgt.
pi_78234431
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:23 schreef Ssserpente het volgende:
Erg hè Karin. En dan nog voel je maar een fractie van wat de ouders moeten voelen. Kun je nagaan.
Wat goed, Tan! Nu maar hopen dat ie de smaak te pakken heeft!

Lily, een medemoraalridder! Ik wist het wel!

Haha Lin, ik snap het hoor. En je gezicht zo blauw joh? Dat wordt dan straks mooi groen en geel. Moet je niet binnenkort langs het cb of de ka of zo? Zul je zien dat je argwanende blikken krijgt.
Nu is het nog rood, maar het wordt vast nog blauw...helemaal beurs ook enzo. KA helaas net achter de rug, maar wel morgen weer naar NL. Die zullen wel denken dat ik huiselijk geweld ontvlucht

Ik moet straks op mn buurmeisje passen, van kwart over 7 tot 8. Kwam de buurman net vragen. Is precies de tijd dat ik Lotte naar bed breng, komt onwijs onhandig uit. Ze ligt nu nog ff, dus ik laat d'r maar liggen en hoop dan dat ze het trekt tot een uur of 8, half 9...
Lotte!
Noah!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:12:11 #27
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78235624
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Brighteyes het volgende:

Thanks, ik ga nu Chinees eten
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:20:51 #28
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78237664
Hullo Altijd weer een boel bij te lezen als je te lang niet kijkt..

Keshet, het is denk ik fijn dat je meissie niet geopereerd hoeft te worden aan dat voetje, het lijkt mee doodeng om zo'n klein kindje onder nasrcose te laten brengen! Het verhaal erachter vind ik eerder logisch dan vies klinken en tuurlijk is ook dit een beetje een naar idee, maar het alternatief lijkt me vervelender! Dikke joh! Ennuhm, nog even: ongelooflijk dat je het voor elkaar krijgt om iedereen nog iets persoonlijks te zeggen ook. Meid, jij moet wel superwoman zijn!

Co_Ol, wat gaaf zeg, eindelijk papa en mama! Gefeliciteerd! Robin Wat een knap meiske en welkom hier!

Minke, meissie toch, niet zo spugen hoor! Je moet van dat eten groeien!

Ssserpente, ja zeg, wat kan hen dat nu schelen? Ik vind het jullie juist sieren dat je een beetje nadenkt over wat je doet en koopt en ik vind het altijd getuigen van ongelooflijke dommigheid als mensen dat af gaan staan zeiken. Lekker doen hoor! Vind het ook erg grappig om aan mensen te vertellen hoe goed ons die wasbare luiers bevallen, da's een dikke neus naar iedereen die ons op het hart heeft gedrukt dat ze ' benieuwd waren hoe het zou gaan'.. (En de toon waarmee dat gezegd werd kun je je vast wel indenken ) Dame, you rock and don't let anyone tell you otherwise

Linda, bah, naar!! Vervelend dat je hele gezicht ook bont en blauw is en je bent vast ook heel erg geschrokken. voor jou en ook voor je bebloede meiske!

Gelukkig hier tot nu toe weinig mensen die oordelen over onze/mijn manier van voeden. Veel mensen vragen er inderdaad wel naar, maar zijn vervolgens vaak erg positief over de bv, maar ook de manier waarop we ermee omgaan. Ik kan het nauwelijks geloven, maar de 24e geef ik gewoon al 3 maanden bv! Na een dip even geleden gaat het nu weer beter, al blijft Stef bij tijd en wijle onrustig drinken en dat vind ik soms wel moeilijk. Stef is nog steeds erg onrustig, maar hij blijft ook last houden van krampjes Nog heel even maar, hou ik mezelf voor.. Wel weer SUPERlief: hij heeft zijn stem en zijn tong ontdekt De meest rare gilletjes en geluiden komen af en toe uit de box of het wipstoeltje, en naast al die mooie lachjes die hij laat zien hangt nu ook regelmatig zijn tong uit zijn mond, Kiss-style Het ziet er zo schattig uit! Ik heb wat filmpjes gemaakt maar ik zit nu aan de laptop dus die kan ik pas uppen als lief de kuren die de pc heeft gefixt heeft Owja, en de fysio was gisteren erg tevreden, maar omdat hij ook erg stijf is in zijn heupen en knietjes moet ik nu elke dag oefeningen met hem doen. Ik ben bang dat hij net zo'n houten klaas is als zijn ouders
3!
pi_78239271
linda Even een foto maken voor later

En yay voor stef! Gaat lekker zo te horen!
pi_78239435
Linda: jeetje half 9 is ook wel laat, heeft ze het volgehouden?

Lily: hmmzz die was er vannacht idd wel vaak bij! Vandaag ook zo'n afwijkend schema of viel het mee?

Incantrix: wat klinkt dat lief he, die eerste echte gilletjes Ben benieuwd naar de filmpjes, dus geef je lief even snel de opdracht je pc te fixen!
pi_78239491
Wat ik trouwens bij de 1e zo'n supermoment vond...voor het eerst echt lachen met geluid erbij. Kan niet wachten tot Dyon dat gaat doen!
pi_78239987
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
Wat ik trouwens bij de 1e zo'n supermoment vond...voor het eerst echt lachen met geluid erbij. Kan niet wachten tot Dyon dat gaat doen!
jaaaa
ook de eerste keer dat ze je aankijken en iets van 'urm! tegen je zeggen

Ik leg net Floorian z'n omslagdoek op de tafel, Florian er op z'n rug op.
Hij steekt z'n voetjes in de lucht, rolt opzij en krult zich tevreden op.

pi_78240115
Wauwww Florian, wat ben je er snel bij..nu al op je zij rollen Of loopt de tafel stiekem schuin af
pi_78240399
Linda wat een schrik zeg Gelukkig heeft Lotte er niks aan overgehouden, maar kan me voorstellend at je je te pletter geschrokken ben!

Ssserpente wat vreselijk van dat kindje Inderdaad komt zoiets nu veel harder aan omdat je zelf ervaart hoe mooi en bijzonder het is om een indje te hebben. Pff lijkt me heel lastig om iets voor die ouders op te schrijven, maar vaak maakt het volgens mij niet eens uit wat je schrijft, als je maar laat merken dat je meeleeft. Of schrijf gewoon dat je niet goed weet wat je moet zeggen. Dat begrijpen ze vast ook.

Hier ook vaak geitenwollensokken opmerkingen. We wonen toevallig in een eco-wijk en we hebben (mede dankzij die eco-wijk en een wachtrij voor een parkeervergunning van 10 jaar ) geen auto, maar een greenwheels abonnement. Daarnaast eten we niet vaak vlees en als we het eten vaak biologisch vlees. Moet je je altijd zo voor verantwoorden inderdaad. Nou ga ik echt niet moeilijk doen als ik bij iemand anders ben en die heeft gewoon vlees hoor. Alleen als ik zelf kip koop, koop ik liever biologisch of scharrelvlees zodat de kip ook een leuk leven heeft gehad. En liefst ook dierproefvrij spu inderdaad.
pi_78240737
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:26 schreef Meimeltje het volgende:
Wauwww Florian, wat ben je er snel bij..nu al op je zij rollen Of loopt de tafel stiekem schuin af
Nee
Maar Leander deed dat soort dingen ook En Florian houdt ook al zelf z'n hoofd recht ed. Heeft nog niet één keer gedreigd met naar achteren klappen.
pi_78240770
En hoewel ik zelf niet biologisch eet ed vind ik geitewollen sokken vaak leuke mensen

Ik ben zelf meer een hippie geloof ik
pi_78241026
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
Dat is echt zo leuk! Wolf geeft van oor tot oor een glimlach en gaat er soms helemaal zo'n hoog gilletje bij slaan HaHAAAAAH doet ie dan

Leuk he Incantrix, al die geluidjes hier ook zo'n prater

Wow Freecell, die Florian is een snelle gaaf hoor

Wolf ontdekt steeds meer, hij pakte gister en vanochtend meerdere keren zelf zo'n speelgoedsleutelbosje vast en vervolgens hele grote ogen vol verbazing, zo van ''deed ik dat?! '' echt zo leuk om te zien dat hij bijna met de week steeds meer gaat kunnen en doen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78241357
Linde weet nu echt dat ze een zusje heeft. Ze lagen samen op het boxkleed op de grond toen Esmee Linde's haren ontdekte. Laten we zeggen dat Esmee al aardig gericht kan grijpen
pi_78241411
Wolf al echt aan het pakken begonnen, goed he en wat schattig! Hier is het nog vooral om zich heen kijken.

Hmmzz hier stond ik net even raar te kijken...

Papa had Dyon vanavond naar bedje gebracht. Net werd hij wakker en papa zei toen wel dat hij vergeten was zn slaapzak aan te doen. Ik dus naar boven, ligt hij recht de andere kant op, dus zeg maar met zn hoofd bij dekenkant. Ik dus aan papa laten zien, aangezien ik hm ervan verdacht gewoon verkeerd in zn bedje te hebben gelegd. Hij zegt dus van niet. Ik geloof het nog niet voor de volle 100%, want hoe kan hij die draai nou gemaakt hebben? We zeiden al, morgen gewoon weer even zonder slaapzak laten slapen, dan zullen we het weten.
pi_78241469
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:02 schreef Meimeltje het volgende:

Papa had Dyon vanavond naar bedje gebracht. Net werd hij wakker en papa zei toen wel dat hij vergeten was zn slaapzak aan te doen. Ik dus naar boven, ligt hij recht de andere kant op, dus zeg maar met zn hoofd bij dekenkant. Ik dus aan papa laten zien, aangezien ik hm ervan verdacht gewoon verkeerd in zn bedje te hebben gelegd. Hij zegt dus van niet. Ik geloof het nog niet voor de volle 100%, want hoe kan hij die draai nou gemaakt hebben? We zeiden al, morgen gewoon weer even zonder slaapzak laten slapen, dan zullen we het weten.
Zo, die is misschien dus echt wel aan het breakdancen geweest in bedje

Stiemie, werd het huilen?! aah arme Linde
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78241598
Hahaha lekker aan het ronddraaien in bed Dyon? Ben benieuwd of hij het morgen weer doet.

Poppedein het eindigde in veel gegil en "Mama Esmee mijn haren pakken en niet meer los!!!!"
pi_78241602
Agos arme Linde
Hier zei Kyllian ook een keer piepend: "mama, Dyon slaat me". Tja hij slaat de hele dag met zn handjes heen en weer Heb dus maar even uitgelegd dat baby's dat niet expres doen
pi_78241670
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef Stiemie het volgende:
Linde weet nu echt dat ze een zusje heeft. Ze lagen samen op het boxkleed op de grond toen Esmee Linde's haren ontdekte. Laten we zeggen dat Esmee al aardig gericht kan grijpen
Arme Linde

Meimel Ik ben benieuwd! Maar z'n papa is toch ook niet gek? Die weet heus wel hoe hij hem in bed heeft gelegd.
pi_78241759
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Meimel Ik ben benieuwd! Maar z'n papa is toch ook niet gek? Die weet heus wel hoe hij hem in bed heeft gelegd.
uhm uhm uhm...hij kan af en toe wel vergeetachtig zijn hoor (hoop niet dat je hm kent )
pi_78241815
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:12 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

uhm uhm uhm...hij kan af en toe wel vergeetachtig zijn hoor (hoop niet dat je hm kent )
Volgens mij niet
Maar TARA kan soms wel knullig bezig zijn, een baby op de kop in bed leggen zie ik hem écht nog niet doen
pi_78242060
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:08 schreef Meimeltje het volgende:
Linda: jeetje half 9 is ook wel laat, heeft ze het volgehouden?

Lily: hmmzz die was er vannacht idd wel vaak bij! Vandaag ook zo'n afwijkend schema of viel het mee?

Incantrix: wat klinkt dat lief he, die eerste echte gilletjes Ben benieuwd naar de filmpjes, dus geef je lief even snel de opdracht je pc te fixen!
Ja, ze heeft het volgehouden, maar ik heb dr ook tot 17.55 laten ligge vanmiddag, doe ik normaal ook niet. En het is natuurlijk wel heel interessant als er een 5-jarig meisje met je komt spelen. Net toen ze begon te mopperen werd het kind weer opgehaald en ze raakte het matrasje nog niet en ze was weg

Poppejans, lief he, dat zelf pakken en dan helemaal trots zijn

En Linde, arm ding. Je hebt ook van die mooie haartjes om aan te raken
Lotte!
Noah!
pi_78242403
Ah linde, das effe schrikken (maar hopen dat de zussenliefde hierbij blijft )...
Wolf lekker aan het grijpen en doen kan niet wachten tot Minke in die fase komt... Lijkt me zo leuk!
Giebelen als ze ons ziet doet ze wel, dan gaat ook der hele lijf heen en weer,

Stef, ook lekker bezig! Top!!!

dyon aan de draai o: wij vinden minke tegenwoordig ook regelmatig dwars in der bed, met en zonder slaapzak trouwens... Heel geinig om te zien!

Florian al aan het rollen wow
pi_78242416
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Volgens mij niet
Maar TARA kan soms wel knullig bezig zijn, een baby op de kop in bed leggen zie ik hem écht nog niet doen
Moet ik er wel bij zeggen dat het donker was he
Hij kent Tara wel van vroegere fok meetings.
pi_78242475
Linda: ow wat goed dat ze het volgehouden heeft! Wat fijn trouwens dat je dr gewoon 's middags wat langer kunt laten slapen, dat kunnen wij hier (nog) niet met hm.

Lijnloos: wow Minke dus met slaapzak aan het draaien, wat knap zeg!
pi_78242574
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:29 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Moet ik er wel bij zeggen dat het donker was he
Hij kent Tara wel van vroegere fok meetings.
Dan nog, je stopt een baby onder de dekentjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')