Ik hoopte JUIST met mijn posts duidelijk te maken dat de oorspronkelijke posts waar het over gaat ook kwetsend zijn en dat ik er daarom overheen scroll. Maar blijkbaar moet ik dat niet vermelden omdat ik daar mogelijk een ander mee kwets? Kom op zeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:14 schreef Tan het volgende:
@Troel, toch ben ik van mening dat je je niet altijd aan je ondertitel(of onderschrift, hoe dat ook heet wat onder je nickname staat) hoeft te houden. Zeker niet bij gevoelige onderwerpen. Natuurlijk mag je je mening geven, maar als je daarmee mensen mogelijk kwetst heeft het toch geen toevoegende waarde voor je zelf? Of voel je je echt beter/fijner na zo'n post?
Lotte ligt te geinen in de box nu, die heeft er niks van, behalve een wat korter wandelingetje als normaal. Ik keek net in de spiegel en ik zie eruit alsof ik flink op mn gezicht geslagen benquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Linda, jeetje wat zal jij geschrokken zijn met die val partij. Misschien even een foto laten maken van je voet? En Lotje nog ongehavend?
Dat ben ik ook helemaal niet. Althans, niet in de zin van wollen gewaden in aardetinten. Maar ik vind het wel belangrijk om de volgende generaties met zo weinig mogelijk shit van ons op te zadelen en vind het vreselijk dat andere (dier)soorten de dupe worden van onze consumptiemaatschappij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
Sokken zijn verwisseld jaen morgen vast meer last ja, lekker hele dag in de trein... nouja, komt wel weer goed! Zometeen eers proberen het bloed uit de kinderwagen te wassen
Ssserpente, hopelijk is Lente idd aan het regelen. Hoe lang doet ze dat al? Rond 4.5 maand zitten wel regeldagen toch? En ik vind jou helemaal niet geitenwollensokkerig overkomen
Ik gebruikte de term ook omdat je 'm zelf gebruikte hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat ben ik ook helemaal niet. Althans, niet in de zin van wollen gewaden in aardetinten. Maar ik vind het wel belangrijk om de volgende generaties met zo weinig mogelijk shit van ons op te zadelen en vind het vreselijk dan andere (dier)soorten de dupe worden van onze consumptiemaatschappij.
Daarom eten we bijvoorbeeld nauwelijks vlees, bijna altijd biologisch en ben ik vrijwilliger voor Proefdiervrij.
De stempel geitenwollensok krijg ik dan ook opgedrukt door mensen die zich hier op de een of andere manier aan lijken te storen en cynisch doen over een pot biologische pindakaas in onze kast.
En het zijn vaak dezelfde mensen die je continu proberen te pakken op inconsequentie. En toegegeven, in ben ook absoluut niet consequent. Als Nivea met een revolutionair nieuwe shampoo komt, tuin ik er ook wel eens in en op een bbq bij anderen ga ik echt niet lopen mieren over een stukje niet-biologisch vlees. Maar ik ben nog altijd van mening dat je nog altijd beter inconsequent iets goed kunt doen dan consequent overal schijt aan kunt hebben.
/preek
Zo, da's dan weer mijn frustratie.
Ow, maar het was ook helemaal geen sneer jouw kant op hoor! Sorry! Moest het gewoon even kwijt omdat ik me net tijdens het stofzuigen druk zat ze maken over een cynische opmerking van een vriendin. En het hoort hier trouwens natuurlijk ook helemaal niet. Scroll er maar overheen als het je niet boeit...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:15 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik gebruikte de term ook omdat je 'm zelf gebruikte hoorMaar ben het wel met je eens! Beter een beetje doen als helemaal niks (ik typte Nils...
beter een beetje biologisch doen als je vent doen
) En sowieso, wat bemoeien mensen zich met jouw pindakass (bij wijze van spreke)? Dat zou me nou echt geen drol uitmaken, wat iemand voor merk/product/soort in de kast heeft staan
amenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:12 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik ben nog altijd van mening dat je nog altijd beter inconsequent iets goed kunt doen dan consequent overal schijt aan kunt hebben.
Zo vatte ik het ook niet op hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ow, maar het was ook helemaal geen sneer jouw kant op hoor! Sorry! Moest het gewoon even kwijt omdat ik me net tijdens het stofzuigen druk zat ze maken over een cynische opmerking van een vriendin. En het hoort hier trouwens natuurlijk ook helemaal niet. Scroll er maar overheen als het je niet boeit...![]()
Haha, Nils en niks haal ik ook vaak door de war. En de T9 in m'n telefoon ook.
Hier ook ongeveer hetzelfde kleurenpalet!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Claudia, de poep hier varieert van mosterdgeel water tot grijsgroene (olijfgroen bijna) klei. En dan alles daar tussenin. Soms ook lekker met draadjes erin.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |