Hullo

Altijd weer een boel bij te lezen als je te lang niet kijkt..

Keshet, het is denk ik fijn dat je meissie niet geopereerd hoeft te worden aan dat voetje, het lijkt mee doodeng om zo'n klein kindje onder nasrcose te laten brengen! Het verhaal erachter vind ik eerder logisch dan vies klinken en tuurlijk is ook dit een beetje een naar idee, maar het alternatief lijkt me vervelender! Dikke

joh! Ennuhm, nog even: ongelooflijk dat je het voor elkaar krijgt om iedereen nog iets persoonlijks te zeggen ook. Meid, jij moet wel superwoman zijn!

Co_Ol, wat gaaf zeg, eindelijk papa en mama! Gefeliciteerd!

Robin

Wat een knap meiske en welkom hier!

Minke, meissie toch, niet zo spugen hoor! Je moet van dat eten groeien!

Ssserpente, ja zeg, wat kan hen dat nu schelen? Ik vind het jullie juist sieren dat je een beetje nadenkt over wat je doet en koopt en ik vind het altijd getuigen van ongelooflijke dommigheid als mensen dat af gaan staan zeiken. Lekker doen hoor! Vind het ook erg grappig om aan mensen te vertellen hoe goed ons die wasbare luiers bevallen, da's een dikke neus naar iedereen die ons op het hart heeft gedrukt dat ze ' benieuwd waren hoe het zou gaan'.. (En de toon waarmee dat gezegd werd kun je je vast wel indenken

) Dame, you rock and don't let anyone tell you otherwise

Linda, bah, naar!! Vervelend dat je hele gezicht ook bont en blauw is en je bent vast ook heel erg geschrokken.

voor jou en ook voor je bebloede meiske!
Gelukkig hier tot nu toe weinig mensen die oordelen over onze/mijn manier van voeden. Veel mensen vragen er inderdaad wel naar, maar zijn vervolgens vaak erg positief over de bv, maar ook de manier waarop we ermee omgaan. Ik kan het nauwelijks geloven, maar de 24e geef ik gewoon al 3 maanden bv! Na een dip even geleden gaat het nu weer beter, al blijft Stef bij tijd en wijle onrustig drinken en dat vind ik soms wel moeilijk. Stef is nog steeds erg onrustig, maar hij blijft ook last houden van krampjes

Nog heel even maar, hou ik mezelf voor.. Wel weer SUPERlief: hij heeft zijn stem en zijn tong ontdekt

De meest rare gilletjes en geluiden komen af en toe uit de box of het wipstoeltje, en naast al die mooie lachjes die hij laat zien hangt nu ook regelmatig zijn tong uit zijn mond, Kiss-style

Het ziet er zo schattig uit! Ik heb wat filmpjes gemaakt maar ik zit nu aan de laptop dus die kan ik pas uppen als lief de kuren die de pc heeft gefixt heeft

Owja, en de fysio was gisteren erg tevreden, maar omdat hij ook erg stijf is in zijn heupen en knietjes moet ik nu elke dag oefeningen met hem doen. Ik ben bang dat hij net zo'n houten klaas is als zijn ouders