abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78234431
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:23 schreef Ssserpente het volgende:
Erg hè Karin. En dan nog voel je maar een fractie van wat de ouders moeten voelen. Kun je nagaan.
Wat goed, Tan! Nu maar hopen dat ie de smaak te pakken heeft!

Lily, een medemoraalridder! Ik wist het wel!

Haha Lin, ik snap het hoor. En je gezicht zo blauw joh? Dat wordt dan straks mooi groen en geel. Moet je niet binnenkort langs het cb of de ka of zo? Zul je zien dat je argwanende blikken krijgt.
Nu is het nog rood, maar het wordt vast nog blauw...helemaal beurs ook enzo. KA helaas net achter de rug, maar wel morgen weer naar NL. Die zullen wel denken dat ik huiselijk geweld ontvlucht

Ik moet straks op mn buurmeisje passen, van kwart over 7 tot 8. Kwam de buurman net vragen. Is precies de tijd dat ik Lotte naar bed breng, komt onwijs onhandig uit. Ze ligt nu nog ff, dus ik laat d'r maar liggen en hoop dan dat ze het trekt tot een uur of 8, half 9...
Lotte!
Noah!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:12:11 #27
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78235624
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Claudia, de poep hier varieert van mosterdgeel water tot grijsgroene (olijfgroen bijna) klei. En dan alles daar tussenin. Soms ook lekker met draadjes erin.

Thanks, ik ga nu Chinees eten
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:20:51 #28
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78237664
Hullo Altijd weer een boel bij te lezen als je te lang niet kijkt..

Keshet, het is denk ik fijn dat je meissie niet geopereerd hoeft te worden aan dat voetje, het lijkt mee doodeng om zo'n klein kindje onder nasrcose te laten brengen! Het verhaal erachter vind ik eerder logisch dan vies klinken en tuurlijk is ook dit een beetje een naar idee, maar het alternatief lijkt me vervelender! Dikke joh! Ennuhm, nog even: ongelooflijk dat je het voor elkaar krijgt om iedereen nog iets persoonlijks te zeggen ook. Meid, jij moet wel superwoman zijn!

Co_Ol, wat gaaf zeg, eindelijk papa en mama! Gefeliciteerd! Robin Wat een knap meiske en welkom hier!

Minke, meissie toch, niet zo spugen hoor! Je moet van dat eten groeien!

Ssserpente, ja zeg, wat kan hen dat nu schelen? Ik vind het jullie juist sieren dat je een beetje nadenkt over wat je doet en koopt en ik vind het altijd getuigen van ongelooflijke dommigheid als mensen dat af gaan staan zeiken. Lekker doen hoor! Vind het ook erg grappig om aan mensen te vertellen hoe goed ons die wasbare luiers bevallen, da's een dikke neus naar iedereen die ons op het hart heeft gedrukt dat ze ' benieuwd waren hoe het zou gaan'.. (En de toon waarmee dat gezegd werd kun je je vast wel indenken ) Dame, you rock and don't let anyone tell you otherwise

Linda, bah, naar!! Vervelend dat je hele gezicht ook bont en blauw is en je bent vast ook heel erg geschrokken. voor jou en ook voor je bebloede meiske!

Gelukkig hier tot nu toe weinig mensen die oordelen over onze/mijn manier van voeden. Veel mensen vragen er inderdaad wel naar, maar zijn vervolgens vaak erg positief over de bv, maar ook de manier waarop we ermee omgaan. Ik kan het nauwelijks geloven, maar de 24e geef ik gewoon al 3 maanden bv! Na een dip even geleden gaat het nu weer beter, al blijft Stef bij tijd en wijle onrustig drinken en dat vind ik soms wel moeilijk. Stef is nog steeds erg onrustig, maar hij blijft ook last houden van krampjes Nog heel even maar, hou ik mezelf voor.. Wel weer SUPERlief: hij heeft zijn stem en zijn tong ontdekt De meest rare gilletjes en geluiden komen af en toe uit de box of het wipstoeltje, en naast al die mooie lachjes die hij laat zien hangt nu ook regelmatig zijn tong uit zijn mond, Kiss-style Het ziet er zo schattig uit! Ik heb wat filmpjes gemaakt maar ik zit nu aan de laptop dus die kan ik pas uppen als lief de kuren die de pc heeft gefixt heeft Owja, en de fysio was gisteren erg tevreden, maar omdat hij ook erg stijf is in zijn heupen en knietjes moet ik nu elke dag oefeningen met hem doen. Ik ben bang dat hij net zo'n houten klaas is als zijn ouders
3!
pi_78239271
linda Even een foto maken voor later

En yay voor stef! Gaat lekker zo te horen!
pi_78239435
Linda: jeetje half 9 is ook wel laat, heeft ze het volgehouden?

Lily: hmmzz die was er vannacht idd wel vaak bij! Vandaag ook zo'n afwijkend schema of viel het mee?

Incantrix: wat klinkt dat lief he, die eerste echte gilletjes Ben benieuwd naar de filmpjes, dus geef je lief even snel de opdracht je pc te fixen!
pi_78239491
Wat ik trouwens bij de 1e zo'n supermoment vond...voor het eerst echt lachen met geluid erbij. Kan niet wachten tot Dyon dat gaat doen!
pi_78239987
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
Wat ik trouwens bij de 1e zo'n supermoment vond...voor het eerst echt lachen met geluid erbij. Kan niet wachten tot Dyon dat gaat doen!
jaaaa
ook de eerste keer dat ze je aankijken en iets van 'urm! tegen je zeggen

Ik leg net Floorian z'n omslagdoek op de tafel, Florian er op z'n rug op.
Hij steekt z'n voetjes in de lucht, rolt opzij en krult zich tevreden op.

pi_78240115
Wauwww Florian, wat ben je er snel bij..nu al op je zij rollen Of loopt de tafel stiekem schuin af
pi_78240399
Linda wat een schrik zeg Gelukkig heeft Lotte er niks aan overgehouden, maar kan me voorstellend at je je te pletter geschrokken ben!

Ssserpente wat vreselijk van dat kindje Inderdaad komt zoiets nu veel harder aan omdat je zelf ervaart hoe mooi en bijzonder het is om een indje te hebben. Pff lijkt me heel lastig om iets voor die ouders op te schrijven, maar vaak maakt het volgens mij niet eens uit wat je schrijft, als je maar laat merken dat je meeleeft. Of schrijf gewoon dat je niet goed weet wat je moet zeggen. Dat begrijpen ze vast ook.

Hier ook vaak geitenwollensokken opmerkingen. We wonen toevallig in een eco-wijk en we hebben (mede dankzij die eco-wijk en een wachtrij voor een parkeervergunning van 10 jaar ) geen auto, maar een greenwheels abonnement. Daarnaast eten we niet vaak vlees en als we het eten vaak biologisch vlees. Moet je je altijd zo voor verantwoorden inderdaad. Nou ga ik echt niet moeilijk doen als ik bij iemand anders ben en die heeft gewoon vlees hoor. Alleen als ik zelf kip koop, koop ik liever biologisch of scharrelvlees zodat de kip ook een leuk leven heeft gehad. En liefst ook dierproefvrij spu inderdaad.
pi_78240737
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:26 schreef Meimeltje het volgende:
Wauwww Florian, wat ben je er snel bij..nu al op je zij rollen Of loopt de tafel stiekem schuin af
Nee
Maar Leander deed dat soort dingen ook En Florian houdt ook al zelf z'n hoofd recht ed. Heeft nog niet één keer gedreigd met naar achteren klappen.
pi_78240770
En hoewel ik zelf niet biologisch eet ed vind ik geitewollen sokken vaak leuke mensen

Ik ben zelf meer een hippie geloof ik
pi_78241026
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
Dat is echt zo leuk! Wolf geeft van oor tot oor een glimlach en gaat er soms helemaal zo'n hoog gilletje bij slaan HaHAAAAAH doet ie dan

Leuk he Incantrix, al die geluidjes hier ook zo'n prater

Wow Freecell, die Florian is een snelle gaaf hoor

Wolf ontdekt steeds meer, hij pakte gister en vanochtend meerdere keren zelf zo'n speelgoedsleutelbosje vast en vervolgens hele grote ogen vol verbazing, zo van ''deed ik dat?! '' echt zo leuk om te zien dat hij bijna met de week steeds meer gaat kunnen en doen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78241357
Linde weet nu echt dat ze een zusje heeft. Ze lagen samen op het boxkleed op de grond toen Esmee Linde's haren ontdekte. Laten we zeggen dat Esmee al aardig gericht kan grijpen
pi_78241411
Wolf al echt aan het pakken begonnen, goed he en wat schattig! Hier is het nog vooral om zich heen kijken.

Hmmzz hier stond ik net even raar te kijken...

Papa had Dyon vanavond naar bedje gebracht. Net werd hij wakker en papa zei toen wel dat hij vergeten was zn slaapzak aan te doen. Ik dus naar boven, ligt hij recht de andere kant op, dus zeg maar met zn hoofd bij dekenkant. Ik dus aan papa laten zien, aangezien ik hm ervan verdacht gewoon verkeerd in zn bedje te hebben gelegd. Hij zegt dus van niet. Ik geloof het nog niet voor de volle 100%, want hoe kan hij die draai nou gemaakt hebben? We zeiden al, morgen gewoon weer even zonder slaapzak laten slapen, dan zullen we het weten.
pi_78241469
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:02 schreef Meimeltje het volgende:

Papa had Dyon vanavond naar bedje gebracht. Net werd hij wakker en papa zei toen wel dat hij vergeten was zn slaapzak aan te doen. Ik dus naar boven, ligt hij recht de andere kant op, dus zeg maar met zn hoofd bij dekenkant. Ik dus aan papa laten zien, aangezien ik hm ervan verdacht gewoon verkeerd in zn bedje te hebben gelegd. Hij zegt dus van niet. Ik geloof het nog niet voor de volle 100%, want hoe kan hij die draai nou gemaakt hebben? We zeiden al, morgen gewoon weer even zonder slaapzak laten slapen, dan zullen we het weten.
Zo, die is misschien dus echt wel aan het breakdancen geweest in bedje

Stiemie, werd het huilen?! aah arme Linde
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78241598
Hahaha lekker aan het ronddraaien in bed Dyon? Ben benieuwd of hij het morgen weer doet.

Poppedein het eindigde in veel gegil en "Mama Esmee mijn haren pakken en niet meer los!!!!"
pi_78241602
Agos arme Linde
Hier zei Kyllian ook een keer piepend: "mama, Dyon slaat me". Tja hij slaat de hele dag met zn handjes heen en weer Heb dus maar even uitgelegd dat baby's dat niet expres doen
pi_78241670
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef Stiemie het volgende:
Linde weet nu echt dat ze een zusje heeft. Ze lagen samen op het boxkleed op de grond toen Esmee Linde's haren ontdekte. Laten we zeggen dat Esmee al aardig gericht kan grijpen
Arme Linde

Meimel Ik ben benieuwd! Maar z'n papa is toch ook niet gek? Die weet heus wel hoe hij hem in bed heeft gelegd.
pi_78241759
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Meimel Ik ben benieuwd! Maar z'n papa is toch ook niet gek? Die weet heus wel hoe hij hem in bed heeft gelegd.
uhm uhm uhm...hij kan af en toe wel vergeetachtig zijn hoor (hoop niet dat je hm kent )
pi_78241815
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:12 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

uhm uhm uhm...hij kan af en toe wel vergeetachtig zijn hoor (hoop niet dat je hm kent )
Volgens mij niet
Maar TARA kan soms wel knullig bezig zijn, een baby op de kop in bed leggen zie ik hem écht nog niet doen
pi_78242060
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:08 schreef Meimeltje het volgende:
Linda: jeetje half 9 is ook wel laat, heeft ze het volgehouden?

Lily: hmmzz die was er vannacht idd wel vaak bij! Vandaag ook zo'n afwijkend schema of viel het mee?

Incantrix: wat klinkt dat lief he, die eerste echte gilletjes Ben benieuwd naar de filmpjes, dus geef je lief even snel de opdracht je pc te fixen!
Ja, ze heeft het volgehouden, maar ik heb dr ook tot 17.55 laten ligge vanmiddag, doe ik normaal ook niet. En het is natuurlijk wel heel interessant als er een 5-jarig meisje met je komt spelen. Net toen ze begon te mopperen werd het kind weer opgehaald en ze raakte het matrasje nog niet en ze was weg

Poppejans, lief he, dat zelf pakken en dan helemaal trots zijn

En Linde, arm ding. Je hebt ook van die mooie haartjes om aan te raken
Lotte!
Noah!
pi_78242403
Ah linde, das effe schrikken (maar hopen dat de zussenliefde hierbij blijft )...
Wolf lekker aan het grijpen en doen kan niet wachten tot Minke in die fase komt... Lijkt me zo leuk!
Giebelen als ze ons ziet doet ze wel, dan gaat ook der hele lijf heen en weer,

Stef, ook lekker bezig! Top!!!

dyon aan de draai o: wij vinden minke tegenwoordig ook regelmatig dwars in der bed, met en zonder slaapzak trouwens... Heel geinig om te zien!

Florian al aan het rollen wow
pi_78242416
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Volgens mij niet
Maar TARA kan soms wel knullig bezig zijn, een baby op de kop in bed leggen zie ik hem écht nog niet doen
Moet ik er wel bij zeggen dat het donker was he
Hij kent Tara wel van vroegere fok meetings.
pi_78242475
Linda: ow wat goed dat ze het volgehouden heeft! Wat fijn trouwens dat je dr gewoon 's middags wat langer kunt laten slapen, dat kunnen wij hier (nog) niet met hm.

Lijnloos: wow Minke dus met slaapzak aan het draaien, wat knap zeg!
pi_78242574
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:29 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Moet ik er wel bij zeggen dat het donker was he
Hij kent Tara wel van vroegere fok meetings.
Dan nog, je stopt een baby onder de dekentjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')