Nu je het zegt herken ik het wel ja!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet met eten erin, maar het is wel het geluid dat wij als kindjes gebruyikten om "iets eten" na te doen... jullie niet dan?nouja, dan ben ik blijkbaar raar.
ik ga ervandoor, eten bij een vriend en studeren/oefenen voor auditie maandag (mijn hele dag gestoofde sucadelapjes. OMNOMNOM)
Schrijf het van je afquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
Raad eens wie er nog lang geen weekend heeft? En waarschijnlijk uberhaupt niet?
Ik zit echt door het plafond van de stress
Me too......en ben echt te lui bezigquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF'je toch.. Ik heb echt bewondering voor hoe hard je werkt!
Dat wel, maar is er nergens de optie 'aan de bel trekken en aangeven dat ze me niet het werk van 1 1/2 mens moeten laten doen'? Dat het je op de een of andere manier lukt betekent niet dat je het ook daadwerkelijk moet doen. Of moet blijven doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF'je toch.. Ik heb echt bewondering voor hoe hard je werkt!
Wacht maar totdat ik maandag helemaal word afgeschoten. Man, ik ben nu al bloednerveusquote:
Zien! En Chico-de-bico, kusje voor je rugquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aai voor de Chico*![]()
Ik heb een bikini gekocht!![]()
![]()
Een echte, met blote buik enzo!
De lamp heeft 3 draadjes, dus ik gok dat die weg moet? En welk draadje hou ik dan overquote:
Heb je maandag een soort presentatie ofzoiets?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik maandag helemaal word afgeschoten. Man, ik ben nu al bloednerveusIk zie de bui echt heel erg hangen dat het Gewoon Niet Goed Genoeg is
Amai. Hoezo fatalistisch?Maar ik vind het doodeng, temeer omdat ik wéét dat een van mijn commissieleden totaal niet achter mijn onderzoeksaanpak staat
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Nou dan vind ik mijn maat 42 broeken ook prima hoor. Er kan bij mij zeker wat vanaf maar ik zal nooit maar dan ook nooit in een mt 30-36 passen en dat vind ik helemaal niet erg! Ga wel ff kijken zo naar die docu!
Ik ben trouwens echt niet lekker, lig nu alweer 3 uur in bed ofzo. Nouja dagje thuis is ook fijn, en ik hoef morgen niet te werken en mijn vader maakt roti, dus ik ben allang blij. Moet nu alleen de moed gaan verzamelen om boodschappen te doen. .ik heb opeens zo'n trek in drumsticks![]()
Topjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zien! En Chico-de-bico, kusje voor je rug
Ja ik had idd al bedacht dat er een aardedraad was!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef neen het volgende:
Aardedraad hoef je niet aan te sluiten (groen/geel). Gisteren weer commentaar gekregen op m'n telefoonhet is een linkse telefoon
kreeg hem ook niet aan het opladen vanochtend vanavond maar even een tik geven dan lukt het wel weer.
Paradiso is inderdaad een mooie zaal! Ik stond ook bijna vooraan
Heb ik nog wat gemist aan het vorige topic of niet?
Hehe, ik wilde hem eerst voor laten staan, kijken hoe snel je me zou verbeterenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]sorry!
En jammer, je hebt je typo al verbeterd, zie ik.
Die van mij komen van de Aldi en zijn prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week zijn wandelschoenen in de aanbieding bij de Lidl voor 15E... ga ze toch even proberen aan te trekken, al verwacht ik niet veel voor 15E maar ja, zoals CF al zegt, je betaald al snel voor merk..
Wat een leukerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TopjeDe reden dat ik uberhaupt ging kijken in deze tijd van het jaar
![]()
[ afbeelding ]
Staat best mooi, alzeggikutzelf![]()
Broekjes zijn altijd een crime met mijn figuur, ze drukken altijd op plekken waar ik het niet wilmuffintops enzo. Uiteindelijk deze genomen, in maat XL
Maar drukte tenminste niet gemeen!
![]()
[ afbeelding ]
Mooi setjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Broekjes zijn altijd een crime met mijn figuur, ze drukken altijd op plekken waar ik het niet wilmuffintops enzo. Uiteindelijk deze genomen, in maat XL
![]()
[ afbeelding ]
Kleuren die op elkaar lijken aan elkaar knopen, 1 steentje weg. Bruin aan bruin vastmaken, zwart of blauw ook aan elkaar. De derde is voor aardlek, lijkt me alleen nodig als je 'em in de badkamer hangt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:39 schreef P.F het volgende:
Ik voel mij echt een mongol
Ik heb dus een lamp met 3 draadjes en een kroonsteentje met 3 gaatjes?
En een snoer uit de muur met 2 draadjes en een kroonsteentje met 3 gaatjes.
Moet dan 1 kroonsteentje weg of moet ik ze op elkaar klikken of?
[ afbeelding ]
Leuk Mariabeeb!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Het is in ieder geval een stuk relaxter als je dat inzietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een leukerd![]()
wel uitkijken met grote broekjes en zwemmen
SDB, ik denk dat een flinke dosis realisme geen overbodige luxe is als je bezig bent met afvallenIk ben 27 en lang niet mooi genoeg om model te worden en ik werk in een redelijk
uiterlijk-onverschillige sector, dus no way dat ik mezelf alles zou ontzeggen voor perfectie
Oh en Maria, ja, inderdaad een presentatie. Van mijn onderzoeksopzet. Amaiiiii.
Maak het nat en het rekt opeens wel uit. Ja, dat ken ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een leukerd![]()
wel uitkijken met grote broekjes en zwemmen
Wat hebben de baan van model of onderzoeker ermee te maken waar jij je lat legt? Die ligt gewoon waar jij 'em hebben wilt.quote:SDB, ik denk dat een flinke dosis realisme geen overbodige luxe is als je bezig bent met afvallenIk ben 27 en lang niet mooi genoeg om model te worden en ik werk in een redelijk uiterlijk-onverschillige sector, dus no way dat ik mezelf alles zou ontzeggen voor perfectie
Succes!!quote:Oh en Maria, ja, inderdaad een presentatie. Van mijn onderzoeksopzet. Amaiiiii.
Mensen zeggen vaak: Ja die Marylin, die had maat 42! Prachtige vrouw! Maar die heeft dus eigenlijk maat 38..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk Mariabeeb!!Ik neem vaak die broekjes met koordjes aan de zijkant, dan kan je het zo stellen dat het precies past zonder te knellen! Want als ik een te groot broekje neem dan knelt het weliswaar niet, maar dan heb ik vaak teveel stof bij de bips-area.
En die Amerikaanse maten klopt volgens mij niet helemaal. Heb een jeans van A&F maat 4 en die past nog steeds, terwijl ik nu maat 38 heb en toen ik hem van de zomer kocht en echt maat 34/36 had, was hij te groot. Wat CF zegt is wel waar: dat ze met de jaren grotere maten kleiner zijn gaan noemen. Ik heb een vintage blousje uit de jaren '70 en daar staat 42 in en dat is nu een 38 en echt niet groter.
Heb net lekker gesport, tijd voor m'n wodkaatje!!
Die had ik ook gepast!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk Mariabeeb!!Ik neem vaak die broekjes met koordjes aan de zijkant, dan kan je het zo stellen dat het precies past zonder te knellen! Want als ik een te groot broekje neem dan knelt het weliswaar niet, maar dan heb ik vaak teveel stof bij de bips-area.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:57 schreef P.F het volgende:
Overweldigend gevoel van trotsheid!
[ afbeelding ]
Ik moet alleen nog bedenken hoe ik hem aan mijn plafond krijg en 3 nieuwe peertjes kopen!
Maar hij is mooooi!
Kroonsteentje is gewoon iets wat 2 draadjes aan elkaar knupt, dus als jij de goede kleurtjes maar aan elkaar schroeft, komt alles goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef P.F het volgende:
O god ik ben best dom geweest want ik heb het kroonsteentje met 3 gaatjes er af gehaald maar nu heb ik een zwervend draadje. O god.
Dus nu ga ik dat losse kroonsteentje van 3 weer bevestigen, is hij symmetrisch of maakt het nog uit welke kant ik aan de lamp maak?
Mooi inderdaad!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:57 schreef P.F het volgende:
Overweldigend gevoel van trotsheid!
[ afbeelding ]
Ik moet alleen nog bedenken hoe ik hem aan mijn plafond krijg en 3 nieuwe peertjes kopen!
Maar hij is mooooi!
Wat volgens de huidige normen nog steeds moddervet is, natuurlijk. Nou ja, ik vind het wel fraai hoor, die heupen en taillequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Mensen zeggen vaak: Ja die Marylin, die had maat 42! Prachtige vrouw! Maar die heeft dus eigenlijk maat 38..
Er was geen aflevering gisteren vanwege de OS. Pas over twee weken komt de nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil WIDM ff zien, maar het staat nog niet op UG.
Hier begint de vakantie nu pasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef neen het volgende:Top!
Ik zou vanavond even de hooligan uithangen maar het gaat weer eens niet door, waar moet ik nu al mijn frustraties op botvierenwat een gedonder altijd.
Gisteren ook nog wat biertjes gehad natuurlijk, echt lekker. Vanavond maar even wat met vrienden drinken. En dan is de vakantie alweer afgelopen
O is dat zo? Jammerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Er was geen aflevering gisteren vanwege de OS. Pas over twee weken komt de nieuwe aflevering.
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier begint de vakantie nu pas.
En daarnet was het nog een vogelkooi?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:02 schreef P.F het volgende:
Mijn vriendje zei over die lamp:
Ja wel leuk denk ik, maar kan die hamsterlkooi er niet af?
Oooooh, mannen!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En daarnet was het nog een vogelkooi?.
quote:
Ik weet al wat jij moet dragen op onze volgende 'date'quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
CF: oei presentaties!![]()
Lijkt me inderdaad spannend. Veel succes! En volgens mij zit ie wel nog stevig genoeg om te zwemmen, hehe
Hij is nu iig zo groot dat mn royale bips iig goed bedekt is
![]()
En aanfoto's: ik denk het nietiig niet open en bloot (mwehe bloot) in het topic *preutse trut*
Ik heb niet meer gesport sinds vorige week, maar het zou natuurlijk ook door verkeerde zithouding kunnen komen. Het komt wel toevallig iedere keer op het moment dat ik net ongesteld ben dus ik denk dat het daar aan ligtquote:
Ik heb ook een flinke bips, maar wil dan niet dat stof het geheel bedekt zeg maar. Dan lijkt het nog flinker!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die had ik ook gepast!Zag er alleen niet echt charmant uit, omdat ik dan heel veel buik heb, met daaronder zo'n minibroekski
Want aan de achterkant heb ik ook veel bips!
![]()
Geniet van je wodkaatje! Ik ben zalm aan het pureren voor mn burgers!
Er stond vogelkooi ipv hamsterkooi. Proof: er staat nog een l tussen hamster en kooi inquote:
Het verschilt enorm per foto en volgens mij jojo'de ze ook wel watquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Haha Poef, zo te horen zijn jij en je vriend wel echt een match
Enne, had Marilyn niet mt 46? Wat nu dan 42 is. Dat dacht ik.
Anders is het wel jammer, ik heb namelijk een bikinifoto van haar als inspiratie. Zo van, maar zij was zo ook mooi.
Chico, dit is een heel dubieuze opmerking!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet al wat jij moet dragen op onze volgende 'date'![]()
Ik heb inderdaad ook jeans in maat 6 die nog vrij ruim zijn terwijl ik qua NL-maten minimaal op 38 zit. Blijkbaar heeft de maten-inflatie (of eigenlijk deflatie?) in Amerika nog erger toegeslagen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
En die Amerikaanse maten kloppen volgens mij niet helemaal. Heb een jeans van A&F maat 4 en die past nog steeds, terwijl ik nu maat 38 heb en toen ik hem van de zomer kocht en echt maat 34/36 had, was hij te groot. Wat CF zegt is wel waar: dat ze met de jaren grotere maten kleiner zijn gaan noemen. Ik heb een vintage blousje uit de jaren '70 en daar staat 42 in en dat is nu een 38 en echt niet groter.
Heb net lekker gesport, tijd voor m'n wodkaatje!!
Ik ben ervan overtuigd dat je het kunt! Het aansluiten is het lastigst, toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef P.F het volgende:
Ik moet hem alleen nog op magische wijze aan het plafond vastmaken!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chico, dit is een heel dubieuze opmerking!.
*boks*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Bikini, ik ga dit jaar voor het eerst in mijn 33 29 jarig bestaan er één kopen... jeetje
Tof
Maar ik houd wel van je!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
tot zover de instructies voor het koken voor Mr.Moik was eerder thuis
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef P.F het volgende:
Ik moet hem alleen nog op magische wijze aan het plafond vastmaken!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef An24 het volgende:
ik heb net bijna die hele serie slim size me gekeken....... ohw my god, wat zou ik een slechte anorexia patiënt zijn....veel te weinig discipline, haha
Weet je waar je moet kijken, maandag!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, die bikini van jou is echt supermooi
Dat gevoel had ik nou ook bij mezelfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef An24 het volgende:
ik heb net bijna die hele serie slim size me gekeken....... ohw my god, wat zou ik een slechte anorexia patiënt zijn....veel te weinig discipline, haha
Maar dan doe je sowieso iets verkeerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik nou ook bij mezelf. Zodra ik echt honger krijg of er chagarijnig van word vind ik het afvallen wel weer mooi geweest
.
Hunkemoller, zeg ik!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, die bikini van jou is echt supermooi
Nee meestal nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:09 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je een compliment krijgt je denkt dat anderen het niet menen.
Als ik het zou geloven misschienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee meestal nietDat kan ik meestal wel vrij goed inschatten! Wel dat ze overmatig positief zijn of niet alles goed zien oids
![]()
Heb je een tof compliment gekregen, neenmans?
Oh daar heb ik altijd zo'n hekel aan! Had het met m'n scriptie, werd een half jaar lang de hemel ingeprezen en kreeg toen totaal overwacht een 7. Is ook echt zo'n nietszeggend rotcijfer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een 7. 3 weken zeggen dat het prima gaat en op de laatste dag zeggen dat je kennis mager is, is een beetje jammer.
Jaja, wacht maar over twintig jaar, dan zit het er opeens allemaal aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
Zo lekker een kebabje naar binnen werken, biertjes drinken en peukjes roken.
En slank!
Wat was het dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:09 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je een compliment krijgt je denkt dat anderen het niet menen.
Heb een snelle spijsvertering, nooit last van gehad dat er iets aankwam.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jaja, wacht maar over twintig jaar, dan zit het er opeens allemaal aan
QFT!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ach, dat zn best doen is binnen 5 weken over en dan gebeurt er niets met valentijnsdag hoor, al zou je het willen ;-)
Welkom, wie is je moeder, wat is je doel en lust je broccoli?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
Zo lekker een kebabje naar binnen werken, biertjes drinken en peukjes roken.
En slank!
Originele openingszin, dat moet gezegd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom, wie is je moeder, wat is je doel en lust je broccoli?
Het kwam er op neer dat ik er goed uitzag in een strak overhemdquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Originele openingszin, dat moet gezegd.
Mijn moeder leest niet mee, mijn doel is zoveel mogelijk genot (op elke mogelijke manier) en ik vind broccoli lekker (zeker voor een groente).
Dat deed ik vroeger ook altijd, netjes de groente er tussen uit en aan de rand van m'n bord leggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net de laatste stukjes broccoli uit de nasi zitten plukken![]()
broccoli is heilig
Dat meen je niet? Ik word juist gek van die slechte supermarkten hier. Ik loop weer met veel plezier een AH binnen als ik in NL ben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef Syrena het volgende:
Oehh morgen met mijn mams shoppen in DuitslandAldi, Lidl & de DM
![]()
En gisteren een vriendin een berichtje gestuurd via Hyves (ipv hem ) en zo'n lieve mail teruggekregen. Lieve vriendinnen heb ik
Ja, dat hebben bijna alle mannen als ze jong zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een snelle spijsvertering, nooit last van gehad dat er iets aankwam.
Ik beweeg veel.
Ik weet niet wat ik erger vind; dat er lui als dit zijn of dat er lui als jij zijn die dit gewoon kennen...quote:
Ik geniet me suf. En voel me goed. Dus dat is gezond. Mooie filosofie hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja, dat hebben bijna alle mannen als ze jong zijn. En je wordt er vanbinnen niet echt gezonder op. Maar ga vooral je gang!
Goedgekeurd, je mag blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Originele openingszin, dat moet gezegd.
Mijn moeder leest niet mee, mijn doel is zoveel mogelijk genot (op elke mogelijke manier) en ik vind broccoli lekker (zeker voor een groente).
Ik ben anti AHquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik word juist gek van die slechte supermarkten hier. Ik loop weer met veel plezier een AH binnen als ik in NL ben.
ik vind duitse en nederlandse supermarkten een verademing. Vandaag teruggevlogen naar Zweden, had op de heenweg 14 kilo bagage bij me, en op de terugweg 17 kilo, alleen maar etenswaren..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik word juist gek van die slechte supermarkten hier. Ik loop weer met veel plezier een AH binnen als ik in NL ben.
wat fijn! *kwispel* !quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef loveli het volgende:
Gezellig. En ze gaat weer naar huis zo.
Anti AH?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben anti AHDe Aldi in Tuddern is geniaal. Geschaafde amandelen voor 39 cent
Verkopen gewoon sterke drank
enzovoorts. Ja tuurlijk zijn er ook wel dingen wat minder. En de DM drogist is gewoon
![]()
Ik ben gewoon cheapKan me nu al verheugen op de Max Factor mascara voor 7 euro (in NL: 13 euro!). En de Fructis haarverf, 4.75 (in NL: 12 euro)
quote:
Oh, ik eet heel weinig vlees. Ik ga meer voor de lekkere dingenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anti AH?![]()
Goedkoop is het zeker, maar NLse supermarkten zijn duidelijk beter. Dan maar iets meer betalen voor iets meer kwaliteit. Het vlees in de Duitse supermarkten is ronduit slecht.
Ik eet juist heel veel vlees.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh, ik eet heel weinig vlees. Ik ga meer voor de lekkere dingenYoghurtjes die ik nog niet ken, snoepjes etc. (Vandaar dat ik niet elke week ga
Ik woon aan de grens).
Een grenzenloos verlangen naar jou.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef sigme het volgende:
Hé El_Matador! Welkom, wat brengt jou hier?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een grenzenloos verlangen naar jou.![]()
Nieveel? Niegenoeg! Wees een man! Eet!quote:9:30 peukje
12:00 Fleischbroetchen en een broodje zalm
zometeen kebabje
Ja, heb wel honger. Nieveel gegeten vandaag.
Haha, ik eet heel onregelmatig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nieveel? Niegenoeg! Wees een man! Eet!
Wat staat er morgen op het programma?
ik ga morgen denk ik kip gestoofd in een soort pindasaus maken. Kookte een zimbabwaanse vriend in zimbabwe ook vaak voor me, maar dan zonder de kip, met wortels en paprika enzo. Ik kijk er nu al naar uit!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Oh lekker, stoofvlees! Heb ik ook zin in.
Nee, ik heb online al een heel fijn recept gevonden...Maar ik zal ook even naar isegrim's recept zoeken!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, als je een recept zoekt: Isegrim heeft ooit een geweldig recept voor kip palava gepostmoet ik ook weer eens maken!
we doen een feestje voor de mensen die 'de lijst' net niet gehaald hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Niet?
![]()
![]()
Maar fijn dat jullie er uit zijn! Het was best moeilijk geloof ik hè?
Fijn zo'n adresje! Dan zoek ik nog even verder, is ook geen strafquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Anna, haha, dat zou je denkenHelaas: wij logeren altijd bij zwager en schoonzus!
Haha, wij hadden het er toevallig net "hypothetisch" over en toen begon mijn teerbeminde al over ooms en tantes en neven en nichten waar ik nog nooit van gehoord heb, laat staan ooit ontmoet. Hij zag mij bedenkelijk kijken en toen hebben we het onderwerp verschoven naar "ooit". Fijn dat jullie er uit zijn! Trouwen isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:47 schreef Phaidra het volgende:
De gastenlijst, dat lijkt me echt het lastigste van trouwen.
Ik denk niet dat ik het ooit ga begrijpen, gewoon omdat ik er zo anders in staquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we doen een feestje voor de mensen die 'de lijst' net niet gehaald hebbenmaar aangezien het budget niet al te groot is moeten we echt zo erg selectief zijn
en ergens baal ik daar heel erg van
maar aan de andere kant is het ook wel goed zo!
We hebben wat bedacht waardoor de mensen die de motorbegeleiding doen en dus de ceremonie en borrel doen zeg maar, als er veel afzeggingen zijn de hele dag kunnen blijven
Geen ideequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef Rituals het volgende:
Langer wachten dan de meeste mensen Sarabi? Hoe lang wachten de meeste mensen?
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:
Mijn trouwerij hoeft niet perfect. En al helemaal niet duurIk weet nog dat ik een dag in shock was over de halsketting en oorbellen van mijn vriendin, die hadden 400 euro gekost en toen ik ze zag dacht ik:
400 WAT? Voor zo'n piepklein rood steentje om je nek? Aan een ketting die je niet eens goed zag?
En nog wel meer dingen waarvan ik dachtIemand die de hele dag heeft gefilmd. Een fotoalbum met een handgreep
![]()
En nu zijn ze gescheideniets wat deze eeuwige pessimist al zag aankomen voor het aanzoek.
Perfectie is overratedAls je maar gelukkig bent samen en 1 van de 2 de grens aan gasten bewaakt
Ja juist. Ik wil niet eens een dure jurk. Zo ontzettend zonde! Die doe je maar 1 keer aan en dan hangt ie daar wat!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:25 schreef Rituals het volgende:
Als ik al ooit ga trouwen, hoef ik inderdaad ook geen perfecte/dure trouwerij. Ik lurk soms in het trouwen-topic en zag daar echt enorme bedragen voorbij komen waarmee ik genoeg andere leuke dingen zou kunnen doen.
dat. Het is ingewikkeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:26 schreef Syrena het volgende:
Ze baalt er toch niet van? Als dat zo was zouden ze wel wachten. Zo is het leven gewoon, er is altijd wel een ja-maar. Om daar nou alles voor uit te gaan stellen. Net zoals met babies krijgen, er is altijd wel een dingetje te verzinnen dat ertegen pleit (of dat je laat denken dat je beter kan wachten).
Tenzij je vriend een vreemdgangert is, dat is wel een heul goeie reden om het niet te doenOf dat je aan de drugs bent ofzo.
En als we nou zelf komen met chips en cola mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
zo! het was een bevalling, maar de gastenlijst voor de bruiloft is definitief!
Sorry, jullie zijn niet uitgenodigd...
Dan lees ik je posts (zoals zo vaak) kennelijk verkeerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat. Het is ingewikkeldniet balen op de manier van 'ik ga een kuttere dag hebben hierdoor', wel baal ik van mezelf dat ik het liefst iedereen die ik uberhaupt ken uit zou willen nodigen.
Dat ik gewoon geen grenzen kan stellen is mijn probleemdaar heb ik dan ook mijn husband to be voor.
En zoals ik ook al 100 keer heb geantwoord: ja, het is even passen en meten binnen het budget, máár we zouden er ook niet meer aan uit WILLEN geven
Tsja, ik zou wel het hele Amstel-hotel willen afhuren, maar dan moet ik nog 2348 jaar wachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Maar vind het gewoon jammer voor MoBlo dat je haar zo vaak "ja maar" hoort zeggen
Lijkt me toch niet dat je moet balen van je keuzes over je bruiloft
wel ribbelchips en light dan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
En als we nou zelf komen met chips en cola mee?
dan was het simpelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Syrena het volgende:
Als je een megabudget had was het nog ingewikkelder, dan kun je weer niet kiezenBahama's? Hawaii?
jij leest bij mij wel meer dingen niet zo goed, dus houd maar op met mijn posts lezenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan lees ik je posts (zoals zo vaak) kennelijk verkeerd
Je kwam nooit echt happy over als je iets kwam vertellen
Zo'n papiertje alleen vind ik ook weer zo'n onzin voor alleen emotionele redenenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tsja, ik zou wel het hele Amstel-hotel willen afhuren, maar dan moet ik nog 2348 jaar wachten.| Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet wilt wachten met je trouwerij, omdat je trouwt uit emotionele redenen en niet omdat je er genoeg geld voor hebt.
We vormen een erehaag bij de kerk (? of gemeentehuisquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
En als we nou zelf komen met chips en cola mee?
Reken maar dat je altijd keuzes moet maken. Ook als je 20k te makken hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen idee
Maar als je naar MoBlo kijkt trouwen ze nog tijdens de studie
En wij willen toch wel wachten tot beide werken, zodat je meer ruimte hebt om het te doen zoals je wilt
er is geen kerk, geen gemeentehuis en euh.. we hebben motorbegeleidingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
We vormen een erehaag bij de kerk (? of gemeentehuis) en gooien dan met confetti die we hebben gemaakt van geshredde reisgidsen!
Ja hoi. Zet mij ook op die gastenlijstquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan was het simpeleen kasteel in Schotland
!
Goed planquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja juist. Ik wil niet eens een dure jurk. Zo ontzettend zonde! Die doe je maar 1 keer aan en dan hangt ie daar wat!Ik ga huren of Marktplaatsen*
*Als ik ooit nog een dude tegenkom waar ik mee wil trouwen. Als ie stinkend rijk is dan geen MP natuurlijk![]()
maar ik ga nu even uit van even arme sloeber als ikzelf.
Keuzes jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Reken maar dat je altijd keuzes moet maken. Ook als je 20k te makken hebt
*maakt tabblad aan met als titel: 'als we de lotto waar we niet aan meedoen en waar ik al jaren van de post vanaf wil komen win-bruiloft' en zet CF erop*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoi. Zet mij ook op die gastenlijst
Waarom zou je anders trouwen? Ik zou graag willen trouwen omdat ik dan heel de wereld kan laten zien dat mijn vriend en ik bij elkaar horen en dat feestje wil ik graag met mijn geliefden vieren. Als ik zou trouwen uit rationele overwegingen, dan deed ik wel een geregistreerd partnerschap.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo'n papiertje alleen vind ik ook weer zo'n onzin voor alleen emotionele redenen
Wat noem je 'niet echt blij'?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Keuzes ja
Maar allemaal keuzes waar je niet echt blij mee bent uiteindelijk.....liever niet
Maar goed dat is allemaal nog in de verre toekomst
Ik wist niet eens dat jij getrouwd was!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat noem je 'niet echt blij'?
Ik ben ook als student getrouwd (met een burger, 't was een reuze sjieke bruiloft verderkasteel en al), maar dan nog; sommige dingen kun je wel betalen, andere niet - uiteindelijk was het een geweldig feest en hebben wij en onze gasten echt genoten
Het Droomhuwelijk is ook voor iedereen andersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Eens met loveli. Als je klaar bent om te trouwen en je hebt er zin in en geld voor moet je het gewoon doen toch? Ik vind het altijd zo vermoeiend dat mensen altijd denken dat ze het beter weten of zeggen: "ik had het zus of zo gedaan" (dit is niet perse gericht op iemand hier, gewoon in het algemeen).
Denk niet dat hier verder op door moet gaan omdat MoBlo al zegt dat ik het toch verkeerd leesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat noem je 'niet echt blij'?
Ik ben ook als student getrouwd (met een burger, 't was een reuze sjieke bruiloft verderkasteel en al), maar dan nog; sommige dingen kun je wel betalen, andere niet - uiteindelijk was het een geweldig feest en hebben wij en onze gasten echt genoten
3,5 jaar! Maar ik heb mijn eigen naam gehouden. Niet dat dat jou wat zegt, want je kent mijn Meneer nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:38 schreef conleche het volgende:
Ik wist niet eens dat jij getrouwd was!!!
en dit Sas, is zuigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan lees ik je posts (zoals zo vaak) kennelijk verkeerd
Je kwam nooit echt happy over als je iets kwam vertellen
Die stonden ooit online! Zal eens zoeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, heb je geen foto's van je bruiloft?.
Mijn mama ook!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed plan.
Mijn moeder is getrouwd in een 'normale' jurk, dat kan ook nog. Ik weet trouwens niet eens of ik wel een dure trouwerij zou willen als ik super rijk zou zijn. Maar goed, ik ben niet super rijk, dus waar hebben we het over
.
ik wil ook nog steeds de CF trouwfoto's zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, heb je geen foto's van je bruiloft?.
Nee hoorquote:
Zo oud ben je toch helemaal niet? 32/33 ofzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Syrena het volgende:
Ik wist wel dat CFert getrouwd was. HA! *goed gelurkt heeft*
Loveli, ik wilde eerst ook samenwonen en dan kindjes. Maar ik moet de kindjes al een beetje gaan schrappen denk ik, dus dan gaan we nu maar voor ooit nog eens trouwen. Dat kan tot je heul oud bent
Dat wil ik dus juist nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Syrena het volgende:
Ik wist wel dat CFert getrouwd was. HA! *goed gelurkt heeft*
Loveli, ik wilde eerst ook samenwonen en dan kindjes. Maar ik moet de kindjes al een beetje gaan schrappen denk ik, dus dan gaan we nu maar voor ooit nog eens trouwen. Dat kan tot je heul oud bent
Is hij van adel ofzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
3,5 jaar! Maar ik heb mijn eigen naam gehouden. Niet dat dat jou wat zegt, want je kent mijn Meneer niet
Ik zou niet per se willen trouwen. Als ik wel zou trouwen binnenkort dan zou ik een fijne zaal met veel eten en drank en drokz en dan mogen al mijn vrienden blijven slapenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben nu weer gescheiden, maar de jurk draag ik nog steeds.
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is hij van adel ofzo?![]()
Trouwennnn!
PM?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestNee, mijn achternaam is echt 10x beter dan de zijne
en samen klinkt het helemaal belachelijk. En ik vind het eigenlijk uberhaupt een beetje onzin om van naam te veranderen.
Haha, dat is ook mijn beeld: lekkere hapjes,cocktails en goede muziek! En toen schoven vanavond ineens onbekende, oude, grijze, ooms en tantes met wandelstokken dat beeld binnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou niet per se willen trouwen. Als ik wel zou trouwen binnenkort dan zou ik een fijne zaal met veel eten en drank en drokz en dan mogen al mijn vrienden blijven slapenEn daarna afterennnnnnn
Alleen het idee al dat ik mijn hele familie en ouders er bij moet hebben staat mij al tegen
Ja dat las ik, ik bedoelde meer van dat ik dat wel zo wilde. Maar ja, snel tijpen dan krijg je dat.quote:
Ik vind de naam van mijn vriend wel mooierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestNee, mijn achternaam is echt 10x beter dan de zijne
en samen klinkt het helemaal belachelijk. En ik vind het eigenlijk uberhaupt een beetje onzin om van naam te veranderen.
ja, weet jij hoe lang dat is? Mr.Mo wil nog ff wachten ivm het afvallen zeg maar... zodat ze niet op de dag van het trouwen meteen van z'n vinger afrollen .. van mijn vingers zou ik niet meer weten waar het vet er nog af moest gaan, en die van Mr.Mo vind k ook niet echt heel dik om eerlijk te zijn, maar even wachten kan geen kwaad, als het geen wachttijd van 3 maanden is that isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, hou je er rekening mee dat ringen vaak wel wat levertijd hebben?
Wij hadden een leuke band joh. Fransige jazz/swing
Ik vond het zo leuk jouw verhaal van de broers en hun vriendinnen! Misschien als er eentje gaat, dat de anderen dan ook volgenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik ooit trouw krijg ik een jurk van m'n ouders, dus ik kan uitzoeken wat ik wil.. Maar de kans is klein.
Mijn oma was 42 toen ze m'n vader kreeg en 44 toen m'n tante werd geboren. Kan best. Was een hartstikke leuk mens en ging pas dood toen ze ver in de 90 was. Je hebt nog even dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat las ik, ik bedoelde meer van dat ik dat wel zo wilde. Maar ja, snel tijpen dan krijg je dat.
CF, ik ben 33. En onder de optocht zei de vriend van mijn vriendin bloedserieus: "Tot wanneer kunnen vrouwen eigenlijk kinderen krijgen? 30 toch ofzo?"Waarop single vriendin (32) en ik: NEEEEE! Tot 40! En ouder kan ook best wel hoor!!!
![]()
Maar het voelt alsof ik niet lang meer heb, kweeniet. Eerst een betrouwbare manskerel vinden, en ik vind mezelf niet het type wat dan na 3 maanden zwanger is. Stiekem denk ik dat ik onvruchtbaar ben (geen reden voor hoor) en en en en. Nou ja. Hoop dingen. Ik ben het nu gewoon los aan het laten. Zennnnn.
Er wordt er in ieder geval al eentje vader, dit jaar! Dat hielden we al niet voor mogelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk jouw verhaal van de broers en hun vriendinnen! Misschien als er eentje gaat, dat de anderen dan ook volgen
ik mocht ook kiezen wat ik wilde, maar heb 't nog steeds binnen mijn eigen perken gehoudenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik ooit trouw krijg ik een jurk van m'n ouders, dus ik kan uitzoeken wat ik wil.. Maar de kans is klein.
Rost van Tonningen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind de naam van mijn vriend wel mooier
Alleen zijn ze er zelf niet zo blij mee (lang verhaal)
En ik weet ook niet of ik wel echt wil veranderen van naam
Dus ook nog iets om over na te denken
Smart thinking. Ik zou op zoek gaan naar een juwelier die jullie stijl heeft, dan vast de boekjes inkijken enzo, en dan bekijken hoe lang de levertijd is enzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, weet jij hoe lang dat is? Mr.Mo wil nog ff wachten ivm het afvallen zeg maar... zodat ze niet op de dag van het trouwen meteen van z'n vinger afrollen .. van mijn vingers zou ik niet meer weten waar het vet er nog af moest gaan, en die van Mr.Mo vind k ook niet echt heel dik om eerlijk te zijn, maar even wachten kan geen kwaad, als het geen wachttijd van 3 maanden is that is
we hebben ze an sich al redelijk uitgezochtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Smart thinking. Ik zou op zoek gaan naar een juwelier die jullie stijl heeft, dan vast de boekjes inkijken enzo, en dan bekijken hoe lang de levertijd is enzo.
Die weet ik zelfs nog niet helemaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Rituals het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal Sarabi..
whehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Syrena het volgende:
Als ze het nog een zegt zeg ik: "Maar mam! Dan ben je 70, dan kun je toch geen hele dagen meer een baby om je heen hebben!"
Hehehehehe(ze wordt 59 dit jaar).
Kende je die nog niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
ter info:
http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/
Ik ga het gewoon uitlokken morgen, alleen al om dit te kunnen zeggen. Hahahahaha.quote:
Hij is leuk he? Zat hem ook rond te sturen op m'n werk vandaagquote:
ik vind 'm briljantquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij is leuk he? Zat hem ook rond te sturen op m'n werk vandaag
Hahahahahaha, die kende ik dan weer niet. Die ga ik maandag om 8 uur 's ochtends even over de afdeling sturenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 'm briljant
net als www.ishetalvrijdag.nl
het zal meer een verhaal van mensen áchter de naam zijn, want ik weet hem en het is een heel erg doodgewone naam...quote:
Inderdaad, zelfs een beetje saai (Daarom vind ik hem ook leuker dan de mijne)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het zal meer een verhaal van mensen áchter de naam zijn, want ik weet hem en het is een heel erg doodgewone naam...
RSS-feed zou ook leuk zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
F5 slijt zo weer wat sneller!
quote:# Taxichauffeur zat bij mij aan de koffie ... gaat nu maar weer aan het werk. 1 minutes ago from PockeTwit
Als je tussen 23:45 en 23:00 moet komen heb je tijd zat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef P.F het volgende:
O god als iemand beloofd tussen 23.45 en 23.00 te komen en niet te laat te komen dit keer en is er nu pas.
Daar heb ik niet eens wat op te zeggen
ehm.. tussen 23.45 en 23.00uur?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef P.F het volgende:
O god als iemand beloofd tussen 23.45 en 23.00 te komen en niet te laat te komen dit keer en is er nu pas.
Daar heb ik niet eens wat op te zeggen
Vriendje of niet-vriendje?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:36 schreef P.F het volgende:
Hmmmm nou als iemand expliciet beloofd om tussen 22.45 en 23.00 ergens te zijn omdat ik dan al 4 uur wacht op die gene dan vind ik het wel heel onaardig om dan nog 45 minuten later te komen
ja. maar geloof dat ik nu een werkend scriptje heb om de hele boel te oninstalleren terwijl de registry fout nog bestaat (via microsoft zelf) en als t goed is kan ik dan daarna alles weer installeren zonder gedonder.quote:
office lijkt echt verdwenen van mn computer.quote:
ik zit op politiek 24. is t ook gewoon op de nos/rtl nu? net nl. niet kunnen vinden...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:39 schreef motorbloempje het volgende:
hip!
ook nog nos/rtl aan het kijken overigens?
Ik heb net 2 uurtjes geslapen, had ontiegelijke buikpijn en besloot toen maar op te staan en even kjken hoe het ervoor stond!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:09 schreef sigme het volgende:
Hé Shiny, wat doe jij nou op op zo'n onchristelijk tijdstip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |