abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:05:08 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78190659
Het vorige deel: Slank # 955 - Met stoute mandarijnen... bad... bad!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_78190781
Morgen over een uur, dan heb ik ook weekend!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78190782
tvp
pi_78190789
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

niet met eten erin, maar het is wel het geluid dat wij als kindjes gebruyikten om "iets eten" na te doen... jullie niet dan? nouja, dan ben ik blijkbaar raar.

ik ga ervandoor, eten bij een vriend en studeren/oefenen voor auditie maandag (mijn hele dag gestoofde sucadelapjes. OMNOMNOM)
Nu je het zegt herken ik het wel ja!

Ik koop mijn Freya's ook gewoon bij Sandrabra, bij een winkel waar de verkoopsters echt verstand van zaken hebben vind ik het niet erg om wat meer te betalen voor de service.
Bovendien, zelfs binnen hetzelfde merk kunnen bh's toch best anders zitten en dat komt, bij mij iig, best nauw. Als ik via internet zou bestellen zou ik er ws nog 9 van de 10 terug moeten sturen, beetje veel gedoe.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 17:09:11 #5
70532 loveli
N
pi_78190812
O hai
crap in = crap out
pi_78190888
Raad eens wie er nog lang geen weekend heeft? En waarschijnlijk uberhaupt niet?

Ik zit echt door het plafond van de stress
pi_78190957
Ze is uiteindelijk 59 kilo geworden met een BMI van 19 na 2 maanden crashen.
Bwah, ik zou het er niet voor over hebben

(Mijn BMI is 21 oid.... )

brrr.. enge serie, heb hem net helemaal uitgekeken, maar natuurlijk voel je je kut na 2 maanden lang 500 kcal per dag.. denk dat die size 0 wel kan ALS het je bouw is en je gewoon veel eet (en klein bent )
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:13:08 #8
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78190959
Ja weekend! Hoewel ik wel moet studeren, volgende week weer tentamen. Maar dat geeft niet.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78190974
Ik heb vakantie !
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:14:02 #10
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78190989
Foutje
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:17:54 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78191114
Mijn weekend is bijna weer voorbij

* uniekhoorn gaat eten koken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:18:57 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78191158
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
Raad eens wie er nog lang geen weekend heeft? En waarschijnlijk uberhaupt niet?

Ik zit echt door het plafond van de stress
Schrijf het van je af
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78191303
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:13 schreef P.F het volgende:
Ik heb vakantie !
Me too......en ben echt te lui bezig
Wel 3x gesport deze week maar verder heb ik ook echt helemaal niets nuttigs gedaan
pi_78191341
CF'je toch. . Ik heb echt bewondering voor hoe hard je werkt!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:24:06 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78191343
tvp..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78191437
Hoiz Jezusmina, 300 kcals per dag
Ik ga avondeten maken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:27:45 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78191485
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ook! . CF is een topper! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78191613
Hoi. Rugpijn. Nog een weekje volhouden (denk ik). Wel heerlijk geslapen in de trein, was opeens helemaal ontspannen. En nu dan maar bijlezen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:37:27 #19
331 Merel
Be here now.
pi_78191782
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 17:38:53 #20
70532 loveli
N
pi_78191837
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat wel, maar is er nergens de optie 'aan de bel trekken en aangeven dat ze me niet het werk van 1 1/2 mens moeten laten doen'? Dat het je op de een of andere manier lukt betekent niet dat je het ook daadwerkelijk moet doen. Of moet blijven doen.
crap in = crap out
pi_78191865
Ik voel mij echt een mongol

Ik heb dus een lamp met 3 draadjes en een kroonsteentje met 3 gaatjes?
En een snoer uit de muur met 2 draadjes en een kroonsteentje met 3 gaatjes.

Moet dan 1 kroonsteentje weg of moet ik ze op elkaar klikken of?

vrijdag 19 februari 2010 @ 17:39:56 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78191869
*aai voor de Chico*

Ik heb een bikini gekocht! Een echte, met blote buik enzo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78191884
Foto's Maria!
pi_78191891
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook! . CF is een topper! .
Wacht maar totdat ik maandag helemaal word afgeschoten. Man, ik ben nu al bloednerveus Ik zie de bui echt heel erg hangen dat het Gewoon Niet Goed Genoeg is

Amai. Hoezo fatalistisch? Maar ik vind het doodeng, temeer omdat ik wéét dat een van mijn commissieleden totaal niet achter mijn onderzoeksaanpak staat
pi_78191893
Eén kroonsteentje weg.
pi_78191919
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aai voor de Chico*

Ik heb een bikini gekocht! Een echte, met blote buik enzo!
Zien! En Chico-de-bico, kusje voor je rug
pi_78191945
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén kroonsteentje weg.
De lamp heeft 3 draadjes, dus ik gok dat die weg moet? En welk draadje hou ik dan over

(Ik wil mijn papa )
pi_78191953
Nou dan vind ik mijn maat 42 broeken ook prima hoor. Er kan bij mij zeker wat vanaf maar ik zal nooit maar dan ook nooit in een mt 30-36 passen en dat vind ik helemaal niet erg! Ga wel ff kijken zo naar die docu!

Ik ben trouwens echt niet lekker, lig nu alweer 3 uur in bed ofzo. Nouja dagje thuis is ook fijn, en ik hoef morgen niet te werken en mijn vader maakt roti, dus ik ben allang blij. Moet nu alleen de moed gaan verzamelen om boodschappen te doen..ik heb opeens zo'n trek in drumsticks
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:42:53 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78191969
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wacht maar totdat ik maandag helemaal word afgeschoten. Man, ik ben nu al bloednerveus Ik zie de bui echt heel erg hangen dat het Gewoon Niet Goed Genoeg is

Amai. Hoezo fatalistisch? Maar ik vind het doodeng, temeer omdat ik wéét dat een van mijn commissieleden totaal niet achter mijn onderzoeksaanpak staat
Heb je maandag een soort presentatie ofzoiets?
Vervelend als 1 sowieso al negatief is... Dan maar de rest overtuigen </makkelijkergezegddangedaanpeptalk>

vrijdag 19 februari 2010 @ 17:44:23 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78192009
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Nou dan vind ik mijn maat 42 broeken ook prima hoor. Er kan bij mij zeker wat vanaf maar ik zal nooit maar dan ook nooit in een mt 30-36 passen en dat vind ik helemaal niet erg! Ga wel ff kijken zo naar die docu!

Ik ben trouwens echt niet lekker, lig nu alweer 3 uur in bed ofzo. Nouja dagje thuis is ook fijn, en ik hoef morgen niet te werken en mijn vader maakt roti, dus ik ben allang blij. Moet nu alleen de moed gaan verzamelen om boodschappen te doen. .ik heb opeens zo'n trek in drumsticks
sorry!

En jammer, je hebt je typo al verbeterd, zie ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_78192016
borrelhapjes nom!

nu zo maar eens opruimen en kijken of ik naar huis mag wil op de bank zitten en niets doen..

Mr.Mo: rijst koken

broccoli even voorkoken
groente in stukjes snijden (paprika, champs, courgette) en samen met de thaise kool etc. in de wok opbakken.
kruiden erbij
rijst erbij

klaar

Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:44:59 #32
236335 neen
schone schijn
pi_78192025
Aardedraad hoef je niet aan te sluiten (groen/geel). Gisteren weer commentaar gekregen op m'n telefoon het is een linkse telefoon kreeg hem ook niet aan het opladen vanochtend vanavond maar even een tik geven dan lukt het wel weer.
Paradiso is inderdaad een mooie zaal! Ik stond ook bijna vooraan

Heb ik nog wat gemist aan het vorige topic of niet?
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:44:59 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78192027
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zien! En Chico-de-bico, kusje voor je rug
Topje De reden dat ik uberhaupt ging kijken in deze tijd van het jaar

Staat best mooi, alzeggikutzelf

Broekjes zijn altijd een crime met mijn figuur, ze drukken altijd op plekken waar ik het niet wil muffintops enzo. Uiteindelijk deze genomen, in maat XL Maar drukte tenminste niet gemeen!
pi_78192032
Kus voor Chico chick!
pi_78192052
In het ene kroonsteentje zit een mini platte kop en in die ander een mini kruiskop, ik ben blij dat ik die set gereedschap van de IKEA heb anders kon ik nog niets!
pi_78192081
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef neen het volgende:
Aardedraad hoef je niet aan te sluiten (groen/geel). Gisteren weer commentaar gekregen op m'n telefoon het is een linkse telefoon kreeg hem ook niet aan het opladen vanochtend vanavond maar even een tik geven dan lukt het wel weer.
Paradiso is inderdaad een mooie zaal! Ik stond ook bijna vooraan

Heb ik nog wat gemist aan het vorige topic of niet?
Ja ik had idd al bedacht dat er een aardedraad was!

Ennnnnn de groen/gele blijft inderdaad over want de dan heb ik bruin-bruin en blauw-blauw!
pi_78192121
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

sorry!

En jammer, je hebt je typo al verbeterd, zie ik .
Hehe, ik wilde hem eerst voor laten staan, kijken hoe snel je me zou verbeteren
pi_78192124
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week zijn wandelschoenen in de aanbieding bij de Lidl voor 15E... ga ze toch even proberen aan te trekken, al verwacht ik niet veel voor 15E maar ja, zoals CF al zegt, je betaald al snel voor merk..
Die van mij komen van de Aldi en zijn prima.
pi_78192190
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Broekjes zijn altijd een crime met mijn figuur, ze drukken altijd op plekken waar ik het niet wil muffintops enzo. Uiteindelijk deze genomen, in maat XL Maar drukte tenminste niet gemeen!
[ afbeelding ]
Wat een leukerd wel uitkijken met grote broekjes en zwemmen

SDB, ik denk dat een flinke dosis realisme geen overbodige luxe is als je bezig bent met afvallen Ik ben 27 en lang niet mooi genoeg om model te worden en ik werk in een redelijk uiterlijk-onverschillige sector, dus no way dat ik mezelf alles zou ontzeggen voor perfectie

Oh en Maria, ja, inderdaad een presentatie. Van mijn onderzoeksopzet. Amaiiiii.
pi_78192192
O god ik ben best dom geweest want ik heb het kroonsteentje met 3 gaatjes er af gehaald maar nu heb ik een zwervend draadje. O god.

Dus nu ga ik dat losse kroonsteentje van 3 weer bevestigen, is hij symmetrisch of maakt het nog uit welke kant ik aan de lamp maak?
pi_78192193
Ik vind hem mooi Maria! Aanfoto's krijgen we zeker niet te zien?
pi_78192195
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi setje
Nu nog aanfoto's
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 17:52:01 #43
70532 loveli
N
pi_78192249
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:39 schreef P.F het volgende:
Ik voel mij echt een mongol

Ik heb dus een lamp met 3 draadjes en een kroonsteentje met 3 gaatjes?
En een snoer uit de muur met 2 draadjes en een kroonsteentje met 3 gaatjes.

Moet dan 1 kroonsteentje weg of moet ik ze op elkaar klikken of?

[ afbeelding ]
Kleuren die op elkaar lijken aan elkaar knopen, 1 steentje weg. Bruin aan bruin vastmaken, zwart of blauw ook aan elkaar. De derde is voor aardlek, lijkt me alleen nodig als je 'em in de badkamer hangt.
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:52:34 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78192264
Ik wil WIDM ff zien, maar het staat nog niet op UG .
Niet meer actief op Fok!
pi_78192329
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk Mariabeeb!! Ik neem vaak die broekjes met koordjes aan de zijkant, dan kan je het zo stellen dat het precies past zonder te knellen! Want als ik een te groot broekje neem dan knelt het weliswaar niet, maar dan heb ik vaak teveel stof bij de bips-area.

En die Amerikaanse maten kloppen volgens mij niet helemaal. Heb een jeans van A&F maat 4 en die past nog steeds, terwijl ik nu maat 38 heb en toen ik hem van de zomer kocht en echt maat 34/36 had, was hij te groot. Wat CF zegt is wel waar: dat ze met de jaren grotere maten kleiner zijn gaan noemen. Ik heb een vintage blousje uit de jaren '70 en daar staat 42 in en dat is nu een 38 en echt niet groter.

Heb net lekker gesport, tijd voor m'n wodkaatje!!
pi_78192342
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

SDB, ik denk dat een flinke dosis realisme geen overbodige luxe is als je bezig bent met afvallen Ik ben 27 en lang niet mooi genoeg om model te worden en ik werk in een redelijk
uiterlijk-onverschillige sector, dus no way dat ik mezelf alles zou ontzeggen voor perfectie

Het is in ieder geval een stuk relaxter als je dat inziet
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:55:32 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78192366
CF: oei presentaties! Lijkt me inderdaad spannend. Veel succes! En volgens mij zit ie wel nog stevig genoeg om te zwemmen, hehe Hij is nu iig zo groot dat mn royale bips iig goed bedekt is

En aanfoto's: ik denk het niet iig niet open en bloot (mwehe bloot) in het topic *preutse trut*
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:55:43 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78192372

Hier ook weekend vanmiddag 2 vrienden op de koffie gehad nadat ik heeeeeel veel vacatures door had gespit, dus het is iig goed begonnen En zometeen gaan we kaasfonduen bij andere vrienden Wel een dikke dieetfaal natuurlijk, maar ok, het is weekend he

Succes nog voor de werkenden en stressenden!
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 17:55:59 #49
70532 loveli
N
pi_78192381
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maak het nat en het rekt opeens wel uit. Ja, dat ken ik.
quote:
SDB, ik denk dat een flinke dosis realisme geen overbodige luxe is als je bezig bent met afvallen Ik ben 27 en lang niet mooi genoeg om model te worden en ik werk in een redelijk uiterlijk-onverschillige sector, dus no way dat ik mezelf alles zou ontzeggen voor perfectie
Wat hebben de baan van model of onderzoeker ermee te maken waar jij je lat legt? Die ligt gewoon waar jij 'em hebben wilt.
quote:
Succes!!
crap in = crap out
pi_78192397
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Leuk Mariabeeb!! Ik neem vaak die broekjes met koordjes aan de zijkant, dan kan je het zo stellen dat het precies past zonder te knellen! Want als ik een te groot broekje neem dan knelt het weliswaar niet, maar dan heb ik vaak teveel stof bij de bips-area.

En die Amerikaanse maten klopt volgens mij niet helemaal. Heb een jeans van A&F maat 4 en die past nog steeds, terwijl ik nu maat 38 heb en toen ik hem van de zomer kocht en echt maat 34/36 had, was hij te groot. Wat CF zegt is wel waar: dat ze met de jaren grotere maten kleiner zijn gaan noemen. Ik heb een vintage blousje uit de jaren '70 en daar staat 42 in en dat is nu een 38 en echt niet groter.

Mensen zeggen vaak: Ja die Marylin, die had maat 42! Prachtige vrouw! Maar die heeft dus eigenlijk maat 38..
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:56:56 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78192412
quote:

[..]

Die had ik ook gepast! Zag er alleen niet echt charmant uit, omdat ik dan heel veel buik heb, met daaronder zo'n minibroekski Want aan de achterkant heb ik ook veel bips!

Geniet van je wodkaatje! Ik ben zalm aan het pureren voor mn burgers!
pi_78192426
Overweldigend gevoel van trotsheid !

Ik moet alleen nog bedenken hoe ik hem aan mijn plafond krijg en 3 nieuwe peertjes kopen !

Maar hij is mooooi !
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:57:38 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78192440
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:57 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]

Ik moet alleen nog bedenken hoe ik hem aan mijn plafond krijg en 3 nieuwe peertjes kopen !

Maar hij is mooooi !

*clappity clappity*
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 17:58:17 #54
70532 loveli
N
pi_78192460
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef P.F het volgende:
O god ik ben best dom geweest want ik heb het kroonsteentje met 3 gaatjes er af gehaald maar nu heb ik een zwervend draadje. O god.

Dus nu ga ik dat losse kroonsteentje van 3 weer bevestigen, is hij symmetrisch of maakt het nog uit welke kant ik aan de lamp maak?
Kroonsteentje is gewoon iets wat 2 draadjes aan elkaar knupt, dus als jij de goede kleurtjes maar aan elkaar schroeft, komt alles goed.
edit: is al goed zie ik.
crap in = crap out
pi_78192471
Maar nu wil ik hem denk ik toch maar bij de eettafel !
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:58:57 #56
236335 neen
schone schijn
pi_78192485
Top!

Ik zou vanavond even de hooligan uithangen maar het gaat weer eens niet door, waar moet ik nu al mijn frustraties op botvieren wat een gedonder altijd.
Gisteren ook nog wat biertjes gehad natuurlijk, echt lekker. Vanavond maar even wat met vrienden drinken. En dan is de vakantie alweer afgelopen
pi_78192503
Wat gaan jullie snel
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:59:37 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78192509
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:57 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]

Maar hij is mooooi !
Mooi inderdaad!!
pi_78192533
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef P.F het volgende:

[..]

Mensen zeggen vaak: Ja die Marylin, die had maat 42! Prachtige vrouw! Maar die heeft dus eigenlijk maat 38..
Wat volgens de huidige normen nog steeds moddervet is, natuurlijk. Nou ja, ik vind het wel fraai hoor, die heupen en taille

Loveli, ik bedoel enkel dat ik geenszins de ambitie, aanleg of looks heb (OK, eigenlijk in omgekeerde volgorde ) om model te worden en dat ik mij dientengevolge niet geroepen voel om een 500-kcal-dieet te volgen. Als ingenieur heb ik dat ganz niet nodig; men houdt met maatje 42 net zoveel van me De enige reden voor mij om af te willen vallen, is omdat ik me zelf wat fijner voel met een maat 38 of 40.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:00:38 #60
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78192541
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil WIDM ff zien, maar het staat nog niet op UG .
Er was geen aflevering gisteren vanwege de OS. Pas over twee weken komt de nieuwe aflevering .
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:01:11 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78192553
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef neen het volgende:
Top!

Ik zou vanavond even de hooligan uithangen maar het gaat weer eens niet door, waar moet ik nu al mijn frustraties op botvieren wat een gedonder altijd.
Gisteren ook nog wat biertjes gehad natuurlijk, echt lekker. Vanavond maar even wat met vrienden drinken. En dan is de vakantie alweer afgelopen
Hier begint de vakantie nu pas .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:01:39 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78192565
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:00 schreef Rituals het volgende:

[..]

Er was geen aflevering gisteren vanwege de OS. Pas over twee weken komt de nieuwe aflevering .
O is dat zo? Jammer .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:01:53 #63
236335 neen
schone schijn
pi_78192573
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hier begint de vakantie nu pas .
Ja ik weet het dus dit was een rustig weekje voor mij
pi_78192581
Mijn vriendje zei over die lamp:

Ja wel leuk denk ik, maar kan die hamsterkooi er niet af?

Oooooh, mannen!
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 18:03:05 #65
70532 loveli
N
pi_78192605
Crap, ik moet nog eten scoren, auto uitmesten en daarna ouders ophalen en auto en hond inleveren.
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:05:11 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78192671
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:02 schreef P.F het volgende:
Mijn vriendje zei over die lamp:

Ja wel leuk denk ik, maar kan die hamsterlkooi er niet af?

Oooooh, mannen!
En daarnet was het nog een vogelkooi? .
Niet meer actief op Fok!
pi_78192682
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En daarnet was het nog een vogelkooi? .
pi_78192697
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Chico, kom er maar in. .
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
CF: oei presentaties! Lijkt me inderdaad spannend. Veel succes! En volgens mij zit ie wel nog stevig genoeg om te zwemmen, hehe Hij is nu iig zo groot dat mn royale bips iig goed bedekt is

En aanfoto's: ik denk het niet iig niet open en bloot (mwehe bloot) in het topic *preutse trut*
Ik weet al wat jij moet dragen op onze volgende 'date'

En bedankt voor het medelijden allemaal . Ik moest even zeuren .

En CF, heel veel succes enzo met je presentatie! Ik heb echt bewondering voor je.
pi_78192721
Chico, is het niet gewoon spierpijn?
pi_78192762
Haha Poef, zo te horen zijn jij en je vriend wel echt een match

Enne, had Marilyn niet mt 46? Wat nu dan 42 is. Dat dacht ik.
Anders is het wel jammer, ik heb namelijk een bikinifoto van haar als inspiratie. Zo van, maar zij was zo ook mooi.
pi_78192824
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:07 schreef P.F het volgende:
Chico, is het niet gewoon spierpijn?
Ik heb niet meer gesport sinds vorige week, maar het zou natuurlijk ook door verkeerde zithouding kunnen komen. Het komt wel toevallig iedere keer op het moment dat ik net ongesteld ben dus ik denk dat het daar aan ligt .
pi_78192939
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Die had ik ook gepast! Zag er alleen niet echt charmant uit, omdat ik dan heel veel buik heb, met daaronder zo'n minibroekski Want aan de achterkant heb ik ook veel bips!

Geniet van je wodkaatje! Ik ben zalm aan het pureren voor mn burgers!
Ik heb ook een flinke bips, maar wil dan niet dat stof het geheel bedekt zeg maar. Dan lijkt het nog flinker!!

Ik wil meer zoiets aan stof:

vrijdag 19 februari 2010 @ 18:15:58 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78193042
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Er stond vogelkooi ipv hamsterkooi. Proof: er staat nog een l tussen hamster en kooi in .
Niet meer actief op Fok!
pi_78193046
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Haha Poef, zo te horen zijn jij en je vriend wel echt een match

Enne, had Marilyn niet mt 46? Wat nu dan 42 is. Dat dacht ik.
Anders is het wel jammer, ik heb namelijk een bikinifoto van haar als inspiratie. Zo van, maar zij was zo ook mooi.
Het verschilt enorm per foto en volgens mij jojo'de ze ook wel wat Best slank, toch?

vrijdag 19 februari 2010 @ 18:16:45 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78193071
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef Chicolate het volgende:

Ik weet al wat jij moet dragen op onze volgende 'date'

Chico, dit is een heel dubieuze opmerking! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78193157
quote:

[..]

En die Amerikaanse maten kloppen volgens mij niet helemaal. Heb een jeans van A&F maat 4 en die past nog steeds, terwijl ik nu maat 38 heb en toen ik hem van de zomer kocht en echt maat 34/36 had, was hij te groot. Wat CF zegt is wel waar: dat ze met de jaren grotere maten kleiner zijn gaan noemen. Ik heb een vintage blousje uit de jaren '70 en daar staat 42 in en dat is nu een 38 en echt niet groter.

Ik heb inderdaad ook jeans in maat 6 die nog vrij ruim zijn terwijl ik qua NL-maten minimaal op 38 zit. Blijkbaar heeft de maten-inflatie (of eigenlijk deflatie?) in Amerika nog erger toegeslagen.

Succes CF, en sterkte met de stress. Ik hoop dat het maandag beloond wordt!

Knap gedaan PF, ik zou het niet kunnen, zo'n lamp. En hij is lekker wel mooi.
pi_78193199
Ik moet hem alleen nog op magische wijze aan het plafond vastmaken !
pi_78193223
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef P.F het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat je het kunt! Het aansluiten is het lastigst, toch?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:20:54 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78193232
Chico: rrrr!

Cootje: oh volgens mij istie ook nog niet 100% bedekt hoor! Ik vind het alleen altijd lastig passen, omdat je je eigen broekje eronder moet houden enzo. Kan je niet precies zien hoe het staat (ik draag alleen maar boxers ) Nouja ik doe hem zo nog wel eens aan hier en laat vriendje dan beoordelen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:27:04 #80
236335 neen
schone schijn
pi_78193446
O: koffie
L: 4 broodjes pindakaas
T: koffie
D: macaroni
T: koffie en drank
pi_78193497
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Chico, dit is een heel dubieuze opmerking! .

Oh en bedankt voor het linkje Vik (van bravissimo). De bh die ik wil hebben ze daar en zo te zien goedkoper dan in de winkel, én in mijn maat .
pi_78193598
Goed zo P.F! Ik moest ineens weg omdat ik erachter kwam dat het buiten al donker aan het worden was en ik had geen fietslampjes bij me. Nu nog even wat dingetjes doen en dan vind ik het mooi geweest voor vandaag. Wellicht ten overvloede, maar het sporten is er dus bij ingeschoten.

Mijn vriend vond de kap ook niet mooi. . Zeg maar gerust lelijk. . Maar als het goed is zat er een haak in de tas, die kun je aan het plafond doen (als je er mag en kunt boren) en dan kun je 'm daar aan hangen.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:34:03 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78193638
Pfff culinaire uitstapjes! *verwilderd kijkt* werken met gepureerde zalm is toch best een uitdaging Maar ze staan op te stijven in de koelkast en mn koriandersausje is ook klaar. Zo. hahaha. </Martha Steward>
pi_78193803
tot zover de instructies voor het koken voor Mr.Mo ik was eerder thuis
Ja doei.
pi_78193808
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78193823
Dit is zeker de haak? Hij is denk ik uit de tas gevallen bij het uithalen van de lamp, kwam hem net tegen.

Ik was steeds op zoek naar zo iets ( )

pi_78193846
Dat is de haak ja. .
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:42:24 #88
236335 neen
schone schijn
pi_78193879
Er zat een zwangere huishoudbeurs vrouw van rond de 30 met een kort vlot kapsel en een rooie kap bij mij in de trein. Dat beeld staat nog steeds op m'n netvlies
Doe mij maar dronken voetbal supporters.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:44:44 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78193963
Knap PF

Zo, ben klaar voor de avond, gedouched en vol...

CF, komt wel goed schatje

Bikini, ik ga dit jaar voor het eerst in mijn 33 29 jarig bestaan er één kopen... jeetje
Tof
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:46:27 #90
236335 neen
schone schijn
pi_78194018
Als ik ga, dan ga ik ook topless!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:48:40 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78194091
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:

Bikini, ik ga dit jaar voor het eerst in mijn 33 29 jarig bestaan er één kopen... jeetje
Tof
*boks*
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:48:42 #92
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78194093
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
tot zover de instructies voor het koken voor Mr.Mo ik was eerder thuis
Maar ik houd wel van je!
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef P.F het volgende:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:49:10 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78194106
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:48 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Maar ik houd wel van je!

Da's je geraaie!
pi_78194256
ik heb net bijna die hele serie slim size me gekeken....... ohw my god, wat zou ik een slechte anorexia patiënt zijn....veel te weinig discipline, haha
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:55:08 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78194305
Maria, die bikini van jou is echt supermooi
pi_78194347
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef An24 het volgende:
ik heb net bijna die hele serie slim size me gekeken....... ohw my god, wat zou ik een slechte anorexia patiënt zijn....veel te weinig discipline, haha
pi_78194403
Wees maar blij, te veel discipline is ook niet goed. Je wordt er in elk geval geen leuker mens van.

Nu schijnt echt hét moment te zijn om bikini's te kopen dus jullie zijn er op tijd bij Maria en Uniekhoorn! Wel goed dat jullie er nu al aan denken. Ik ben elk jaar een paar maanden te laat.
pi_78194453
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je waar je moet kijken, maandag!

Echt stoer, je eerste bikini! En welverdiend!
pi_78194570
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef An24 het volgende:
Dat gevoel had ik nou ook bij mezelf . Zodra ik echt honger krijg of er chagarijnig van word vind ik het afvallen wel weer mooi geweest .
pi_78194611
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik nou ook bij mezelf . Zodra ik echt honger krijg of er chagarijnig van word vind ik het afvallen wel weer mooi geweest .
Maar dan doe je sowieso iets verkeerd

Popjes, ik ga huiswaarts! Toedels! M'n hardlooprondje wordt 5 km, vrees ik.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:07:53 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78194718
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Hunkemoller, zeg ik!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:09:00 #102
236335 neen
schone schijn
pi_78194752
Hebben jullie ook dat wanneer je een compliment krijgt je denkt dat anderen het niet menen.

vrijdag 19 februari 2010 @ 19:11:22 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78194826
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:09 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je een compliment krijgt je denkt dat anderen het niet menen.

Nee meestal niet Dat kan ik meestal wel vrij goed inschatten! Wel dat ze overmatig positief zijn of niet alles goed zien oids

Heb je een tof compliment gekregen, neenmans?
pi_78194914
Een 7. 3 weken zeggen dat het prima gaat en op de laatste dag zeggen dat je kennis mager is, is een beetje jammer.
Maar dat leert me ook de beperktheid van de waarde van zon beoordeling.
Helaas ben ik blijkbaar nog niet van mn sociaal fobische klachten af...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:19:43 #105
236335 neen
schone schijn
pi_78195079
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee meestal niet Dat kan ik meestal wel vrij goed inschatten! Wel dat ze overmatig positief zijn of niet alles goed zien oids

Heb je een tof compliment gekregen, neenmans?
Als ik het zou geloven misschien
pi_78195364
Vrijdagavond, parteh avond!

Zal ik eerst gaan hardlopen of is dat te eng in de hoofdstad nu ?
pi_78195403
Zo lekker een kebabje naar binnen werken, biertjes drinken en peukjes roken.

En slank!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:29:54 #108
236335 neen
schone schijn
pi_78195411
Dat is te eng.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:31:27 #109
331 Merel
Be here now.
pi_78195462
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een 7. 3 weken zeggen dat het prima gaat en op de laatste dag zeggen dat je kennis mager is, is een beetje jammer.
Oh daar heb ik altijd zo'n hekel aan! Had het met m'n scriptie, werd een half jaar lang de hemel ingeprezen en kreeg toen totaal overwacht een 7. Is ook echt zo'n nietszeggend rotcijfer.

Ondertussen ben ik bang dat ik ga afknappen op McCarnaval. Hij doet zo z'n best, en daar hou ik niet van, ik vind 't irritant. Ik val op mannen die mij helemaal niet willen natuurlijk. Ik heb issues
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78195660
Ach, dat zn best doen is binnen 5 weken over en dan gebeurt er niets met valentijnsdag hoor, al zou je het willen ;-)
pi_78195684
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:

En slank!
Jaja, wacht maar over twintig jaar, dan zit het er opeens allemaal aan
pi_78195730
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:09 schreef neen het volgende:

Wat was het dan?
pi_78195733
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Jaja, wacht maar over twintig jaar, dan zit het er opeens allemaal aan
Heb een snelle spijsvertering, nooit last van gehad dat er iets aankwam.

Ik beweeg veel.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_78195823
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ach, dat zn best doen is binnen 5 weken over en dan gebeurt er niets met valentijnsdag hoor, al zou je het willen ;-)
QFT!
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 19:44:15 #115
70532 loveli
N
pi_78195911
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:

En slank!
Welkom, wie is je moeder, wat is je doel en lust je broccoli?
crap in = crap out
pi_78195991
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's je geraaie!
Ja doei.
pi_78195998
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Welkom, wie is je moeder, wat is je doel en lust je broccoli?
Originele openingszin, dat moet gezegd.

Mijn moeder leest niet mee, mijn doel is zoveel mogelijk genot (op elke mogelijke manier) en ik vind broccoli lekker (zeker voor een groente).

pi_78196052
ik heb net de laatste stukjes broccoli uit de nasi zitten plukken

broccoli is heilig
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:48:04 #119
236335 neen
schone schijn
pi_78196063
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Wat was het dan?
Het kwam er op neer dat ik er goed uitzag in een strak overhemd right.
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn moeder leest niet mee, mijn doel is zoveel mogelijk genot (op elke mogelijke manier) en ik vind broccoli lekker (zeker voor een groente).

Genot!
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net de laatste stukjes broccoli uit de nasi zitten plukken

broccoli is heilig
Dat deed ik vroeger ook altijd, netjes de groente er tussen uit en aan de rand van m'n bord leggen.

omdat ik zei dat k geen groente lustte, daar trapten m'n ouders alleen niet in
pi_78196068
Oehh morgen met mijn mams shoppen in Duitsland Aldi, Lidl & de DM
En gisteren een vriendin een berichtje gestuurd via Hyves (ipv hem ) en zo'n lieve mail teruggekregen. Lieve vriendinnen heb ik
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78196118
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef Syrena het volgende:
Oehh morgen met mijn mams shoppen in Duitsland Aldi, Lidl & de DM
En gisteren een vriendin een berichtje gestuurd via Hyves (ipv hem ) en zo'n lieve mail teruggekregen. Lieve vriendinnen heb ik
Dat meen je niet? Ik word juist gek van die slechte supermarkten hier. Ik loop weer met veel plezier een AH binnen als ik in NL ben.

pi_78196142
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb een snelle spijsvertering, nooit last van gehad dat er iets aankwam.

Ik beweeg veel.
Ja, dat hebben bijna alle mannen als ze jong zijn . En je wordt er vanbinnen niet echt gezonder op. Maar ga vooral je gang!
pi_78196166
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef neen het volgende:

Genot!
Ik weet niet wat ik erger vind; dat er lui als dit zijn of dat er lui als jij zijn die dit gewoon kennen...

pi_78196205
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:50 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja, dat hebben bijna alle mannen als ze jong zijn . En je wordt er vanbinnen niet echt gezonder op. Maar ga vooral je gang!
Ik geniet me suf. En voel me goed. Dus dat is gezond. Mooie filosofie hoor.

Wel lief dat je me "jong" noemt.

Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 19:52:25 #125
70532 loveli
N
pi_78196245
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goedgekeurd, je mag blijven.
crap in = crap out
pi_78196253
hoe was de wandeling?
Ja doei.
pi_78196352
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat meen je niet? Ik word juist gek van die slechte supermarkten hier. Ik loop weer met veel plezier een AH binnen als ik in NL ben.
Ik ben anti AH De Aldi in Tuddern is geniaal. Geschaafde amandelen voor 39 cent Verkopen gewoon sterke drank enzovoorts. Ja tuurlijk zijn er ook wel dingen wat minder. En de DM drogist is gewoon

Ik ben gewoon cheap Kan me nu al verheugen op de Max Factor mascara voor 7 euro (in NL: 13 euro!). En de Fructis haarverf, 4.75 (in NL: 12 euro)
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:55:24 #128
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78196365
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ik vind duitse en nederlandse supermarkten een verademing. Vandaag teruggevlogen naar Zweden, had op de heenweg 14 kilo bagage bij me, en op de terugweg 17 kilo, alleen maar etenswaren..
pi_78196401
Maar als ik in Dtls woonde zou ik me waarschijnlijk ook weer verheugen op de AH Vrouwen
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 19:56:21 #130
70532 loveli
N
pi_78196413
Gezellig. En ze gaat weer naar huis zo.
crap in = crap out
pi_78196456
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef loveli het volgende:
Gezellig. En ze gaat weer naar huis zo.
wat fijn! *kwispel* !
Ja doei.
pi_78196504
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben anti AH De Aldi in Tuddern is geniaal. Geschaafde amandelen voor 39 cent Verkopen gewoon sterke drank enzovoorts. Ja tuurlijk zijn er ook wel dingen wat minder. En de DM drogist is gewoon

Ik ben gewoon cheap Kan me nu al verheugen op de Max Factor mascara voor 7 euro (in NL: 13 euro!). En de Fructis haarverf, 4.75 (in NL: 12 euro)
Anti AH?

Goedkoop is het zeker, maar NLse supermarkten zijn duidelijk beter. Dan maar iets meer betalen voor iets meer kwaliteit. Het vlees in de Duitse supermarkten is ronduit slecht.

pi_78196615
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat fijn! *kwispel* !
Mijn moeder heeft nu twee honden, die van mijn zus logeert 10 dagen bij ons.
"Ja en 's avonds zit je vader op de ene bank met haar en ik op de andere met Ozzie"
Zo te horen werd ze ook al goed gevoerd "Ja als ik haar aai voel ik alleen maar botten. Dus...."
(Izzy (jaja) ligt namelijk in de keuken tijdens het koken en krijgt dus steeds hapjes. Wortel, paprika, courgette ) Ozzie ligt al jaren niet meer in de keuken, die weet al beter
pi_78196671
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Anti AH?

Goedkoop is het zeker, maar NLse supermarkten zijn duidelijk beter. Dan maar iets meer betalen voor iets meer kwaliteit. Het vlees in de Duitse supermarkten is ronduit slecht.
Oh, ik eet heel weinig vlees. Ik ga meer voor de lekkere dingen Yoghurtjes die ik nog niet ken, snoepjes etc. (Vandaar dat ik niet elke week ga Ik woon aan de grens).
pi_78196793
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh, ik eet heel weinig vlees. Ik ga meer voor de lekkere dingen Yoghurtjes die ik nog niet ken, snoepjes etc. (Vandaar dat ik niet elke week ga Ik woon aan de grens).
Ik eet juist heel veel vlees. Het liefste zo rood mogelijk. Ik woon ook aan de grens, maar aan de andere kant.

Drank is hier wel echt schandalig goedkoop.

pi_78196842
Hé El_Matador! Welkom, wat brengt jou hier?

Oh ja. Al bijna sigmetjebedtijd.
Nog stel even een lijstje
  • 3:00 havermout
  • 4:30 pasta met spinaziesuas (koud)
  • 5:00 12km fietsen
  • 9:00 - 13:00 6 plakken roggebrood met pindakaas
  • 16:30 12 km fietsen
  • 17:30 blik linzen
  • 18:30 hand amandelen
  • 19:15 pils
  • 19:30 beetje opgebakken nasi + babi pangang
  • 19:45 bakje zoete kwark
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_78196945
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef sigme het volgende:
    Hé El_Matador! Welkom, wat brengt jou hier?
    Een grenzenloos verlangen naar jou.

9:30 peukje
    12:00 Fleischbroetchen en een broodje zalm
    zometeen kebabje

Ja, heb wel honger. Nieveel gegeten vandaag.

vrijdag 19 februari 2010 @ 20:13:51 #138
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_78197064
    *kijkt om zich heen*
    *checkt topic*
    *ziet dat we niet in NL in Duitsland zitten*
    *gaat weer OT *

In plaats van brood heb ik net een Flammkuchen gegeten (640 kcal) en een Tequilla Sunrise gedronken. Geen sport.

Overigens sluit ik me niet bij El_Matador aan betreffende de Duitse supermarkten.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_78197067
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een grenzenloos verlangen naar jou.
    quote:
    9:30 peukje
    12:00 Fleischbroetchen en een broodje zalm
    zometeen kebabje

Ja, heb wel honger. Nieveel gegeten vandaag.
    Nieveel? Niegenoeg! Wees een man! Eet!
    Wat staat er morgen op het programma?
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_78197406
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Nieveel? Niegenoeg! Wees een man! Eet!
    Wat staat er morgen op het programma?
    Haha, ik eet heel onregelmatig.

Morgen feestje bij zussie. Daarna een week lang Colombiaanse steaks. Maar die salsa ik er wel af.

pi_78197461
    Colombia?

Bedtijd!
      vrijdag 19 februari 2010 @ 20:36:12 #142
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_78198123
    Trusten Sigme, ik ga ook, tis morgen weer om 4.45 uur pissen
      vrijdag 19 februari 2010 @ 20:37:05 #143
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_78198170
    Ik ga een toertje lopen en daarna lasagna maken, mijn ritme is een beetje om zeep... Maar wil echt gaan lopen en heb nu wel honger maar anders ligt het nog teveel op mijn maag.

Trouwens Lidl, Aldi en DM, hebben ze allemaal in Hongarije...
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
    pi_78198992
    Heb je in Duitsland geen equivalent van de AH? Ze hebben toch niet alleen Lidl's en Aldi's?
      vrijdag 19 februari 2010 @ 20:54:51 #145
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_78199176
    Nee. De supermarkten hier zijn gewoon anders. De Real lijkt een beetje op een franse supermarkt, de Rewe heeft wat weg van Super de Boer vind ik, de Edeka heeft wel een zeer uitgebreid assortiment maar is niet luxe en zo zijn er nog wel een paar, maar een AH zit er niet tussen.
    pi_78199742
    Hmm oke!
    pi_78199863
    zooo ben weer thuis! en ik heb niks gesnoept (hij bood ook niks aan, maar normaal vraag ik daar altijd gewoon naar - heb je chips? )

en t avondeten was een feestje, heerlijk stoofvlees, met twee witte boterhammen... heeerrrrlijk! en twee rode puntpaprika's

ben boos op mn harde schijf (extern) backup van mn harde schijf wordt niet herkend (van de oude) dus nou moet ik handmatig allemaal shit gaan overzetten
    Kwak
      vrijdag 19 februari 2010 @ 21:17:25 #148
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_78200697
    Oh lekker, stoofvlees! Heb ik ook zin in.
    pi_78200784
    Hardlopen is vandaag een faal -te laat thuis, te moe- maar mijn Forerunner is wel binnen en ligt nu te laden! w00t!!
      vrijdag 19 februari 2010 @ 21:24:12 #150
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_78201112
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
    Oh lekker, stoofvlees! Heb ik ook zin in.
    ik ga morgen denk ik kip gestoofd in een soort pindasaus maken. Kookte een zimbabwaanse vriend in zimbabwe ook vaak voor me, maar dan zonder de kip, met wortels en paprika enzo. Ik kijk er nu al naar uit!
      vrijdag 19 februari 2010 @ 21:24:55 #151
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_78201165
    Eetbui net: een netje mandarijnen (vanmorgen ook al 4 mandarijnen en 4 kiwi's gegeten ). Veel te veel fruit dus vandaag (naast mijn normale eten).
    pi_78201348
    Nynke, als je een recept zoekt: Isegrim heeft ooit een geweldig recept voor kip palava gepost moet ik ook weer eens maken!
    Edit: gefunden!! Slank het najaar in #213 - met masseurs
      vrijdag 19 februari 2010 @ 21:28:57 #153
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_78201392
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
    Nynke, als je een recept zoekt: Isegrim heeft ooit een geweldig recept voor kip palava gepost moet ik ook weer eens maken!
    Nee, ik heb online al een heel fijn recept gevonden...Maar ik zal ook even naar isegrim's recept zoeken!
      vrijdag 19 februari 2010 @ 21:36:46 #154
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_78201875
    Fijn! Was al op zoek naar dit recept. Was inderdaad erg lekker.
    pi_78201913
    Ik heb net drie taarten gebakken Mijn vriend is maandag jarig en morgen komt de visite, maar dit is wel een beetje overdreven

Mijn lijstje voor vandaag:

O: havermout
    T: -
    L: bak magere kwark met bevroren frambozen
    T: kwart kaas-ui stokbroodje met filet-americain
    T: deeg van de hazelnoottaart
    D: kliekje lasagne met een salade + een glas witte wijn
    T: deeg van de appeltaartjes
    T: handje chips en een wijntje

We gaan in maart nu misschien naar Madrid! Leuke combi-deals voor Sevilla zijn bijna niet te vinden voor in maart en vliegen alleen is rete-duur. CF, gij harde werker, heb je nog tips voor leuk hotel?
    pi_78202062
    zo! het was een bevalling, maar de gastenlijst voor de bruiloft is definitief!

Sorry, jullie zijn niet uitgenodigd...
    Ja doei.
      vrijdag 19 februari 2010 @ 21:40:42 #157
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_78202137
    Niet?

Maar fijn dat jullie er uit zijn! Het was best moeilijk geloof ik hè?
    pi_78202150
    Anna, haha, dat zou je denken Helaas: wij logeren altijd bij zwager en schoonzus!
    pi_78202312
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
    Niet?

Maar fijn dat jullie er uit zijn! Het was best moeilijk geloof ik hè?
    we doen een feestje voor de mensen die 'de lijst' net niet gehaald hebben maar aangezien het budget niet al te groot is moeten we echt zo erg selectief zijn en ergens baal ik daar heel erg van maar aan de andere kant is het ook wel goed zo!
    We hebben wat bedacht waardoor de mensen die de motorbegeleiding doen en dus de ceremonie en borrel doen zeg maar, als er veel afzeggingen zijn de hele dag kunnen blijven
    Ja doei.
      vrijdag 19 februari 2010 @ 21:43:57 #160
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_78202348
    Je hebt groot gelijk hoor mo!
    pi_78202410
    ik ben zo iemand die geen grenzen kan trekken.. zo van 'ja maar, als we die vragen.. dan moet die ook'.. en Mr.Mo is er dan gelukkig om die grens wel te trekken
    Ja doei.
    pi_78202554
    De gastenlijst, dat lijkt me echt het lastigste van trouwen .
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      vrijdag 19 februari 2010 @ 21:49:23 #163
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_78202680
    Een trouwerij is zoveel makkelijker zonder gasten...
    NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
    pi_78202832
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
    Anna, haha, dat zou je denken Helaas: wij logeren altijd bij zwager en schoonzus!
    Fijn zo'n adresje! Dan zoek ik nog even verder, is ook geen straf
    pi_78203043
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 21:47 schreef Phaidra het volgende:
    De gastenlijst, dat lijkt me echt het lastigste van trouwen .
    Haha, wij hadden het er toevallig net "hypothetisch" over en toen begon mijn teerbeminde al over ooms en tantes en neven en nichten waar ik nog nooit van gehoord heb, laat staan ooit ontmoet. Hij zag mij bedenkelijk kijken en toen hebben we het onderwerp verschoven naar "ooit". Fijn dat jullie er uit zijn! Trouwen is
      vrijdag 19 februari 2010 @ 22:06:10 #166
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_78203630
    Wat fijn dat dat gelukt is Moblo en Wolve! Wanneer gaan jullie trouwen?

Ik heb (voorlopig) helemaal niets met trouwen. Ik vind het voor anderen heel leuk, maar zelf heb ik er totaal geen behoefte aan. Wellicht ben ik er ook nog wat jong voor .
    pi_78203837
    Het is wel grappig, mijn vriend heeft twee broers, en met z'n drieën zijn ze de koppigste kerels die ik ooit heb ontmoet, met alle drie dezelfde nukkigheden en opvattingen. En lijnrecht daar tegenover staan hun vriendinnen (waaronder ik dus). Wij drieën lijken ook weer heel erg op elkaar, en als we bij elkaar zijn kunnen we heerlijk klagen, bijvoorbeeld over het feit dat ze, jawel, alle drie absoluut nooit willen trouwen en wij wel. .

Maar ik hou wel heel veel van m'n vriendje hoor. .
    pi_78204003
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 21:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

we doen een feestje voor de mensen die 'de lijst' net niet gehaald hebben maar aangezien het budget niet al te groot is moeten we echt zo erg selectief zijn en ergens baal ik daar heel erg van maar aan de andere kant is het ook wel goed zo!
    We hebben wat bedacht waardoor de mensen die de motorbegeleiding doen en dus de ceremonie en borrel doen zeg maar, als er veel afzeggingen zijn de hele dag kunnen blijven
    Ik denk niet dat ik het ooit ga begrijpen, gewoon omdat ik er zo anders in sta
    Maar waarom niet een paar jaar wachten?
    Ik heb nu al maanden jullie voorbereidingen gevolgd en steeds moet je zeggen van we willen dit MAAR we moeten het anders doen vanwege het budget
    Dat lijkt me zo jammer, je gaat uiteindelijk toch maar een keer trouwens (als het goed is) en dan wil je toch ook dat het perfect is
    Maar goed daarom wachten mijn vriend en ik ook iets langer dan de meeste mensen totdat we gaan trouwen
    pi_78204095
    Was dat niet ivm de wereldreis?
      vrijdag 19 februari 2010 @ 22:19:56 #170
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_78204323
    Langer wachten dan de meeste mensen Sarabi? Hoe lang wachten de meeste mensen?
    pi_78204383
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef Rituals het volgende:
    Langer wachten dan de meeste mensen Sarabi? Hoe lang wachten de meeste mensen?
    Geen idee
    Maar als je naar MoBlo kijkt trouwen ze nog tijdens de studie
    En wij willen toch wel wachten tot beide werken, zodat je meer ruimte hebt om het te doen zoals je wilt
    pi_78204449
    Mijn trouwerij hoeft niet perfect. En al helemaal niet duur Ik weet nog dat ik een dag in shock was over de halsketting en oorbellen van mijn vriendin, die hadden 400 euro gekost en toen ik ze zag dacht ik: 400 WAT? Voor zo'n piepklein rood steentje om je nek? Aan een ketting die je niet eens goed zag?

En nog wel meer dingen waarvan ik dacht Iemand die de hele dag heeft gefilmd. Een fotoalbum met een handgreep

En nu zijn ze gescheiden iets wat deze eeuwige pessimist al zag aankomen voor het aanzoek.

Perfectie is overrated Als je maar gelukkig bent samen en 1 van de 2 de grens aan gasten bewaakt
    pi_78204517
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:
    Mijn trouwerij hoeft niet perfect. En al helemaal niet duur Ik weet nog dat ik een dag in shock was over de halsketting en oorbellen van mijn vriendin, die hadden 400 euro gekost en toen ik ze zag dacht ik: 400 WAT? Voor zo'n piepklein rood steentje om je nek? Aan een ketting die je niet eens goed zag?

En nog wel meer dingen waarvan ik dacht Iemand die de hele dag heeft gefilmd. Een fotoalbum met een handgreep

En nu zijn ze gescheiden iets wat deze eeuwige pessimist al zag aankomen voor het aanzoek.

Perfectie is overrated Als je maar gelukkig bent samen en 1 van de 2 de grens aan gasten bewaakt
    Dat is ook zo
    Maar vind het gewoon jammer voor MoBlo dat je haar zo vaak "ja maar" hoort zeggen
    Lijkt me toch niet dat je moet balen van je keuzes over je bruiloft
      vrijdag 19 februari 2010 @ 22:25:41 #174
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_78204621
    Als ik al ooit ga trouwen, hoef ik inderdaad ook geen perfecte/dure trouwerij. Ik lurk soms in het trouwen-topic en zag daar echt enorme bedragen voorbij komen waarmee ik genoeg andere leuke dingen zou kunnen doen .
    pi_78204671
    Die jurk van An vind ik trouwens wel echt mooi
    pi_78204687
    Ze baalt er toch niet van? Als dat zo was zouden ze wel wachten. Zo is het leven gewoon, er is altijd wel een ja-maar. Om daar nou alles voor uit te gaan stellen. Net zoals met babies krijgen, er is altijd wel een dingetje te verzinnen dat ertegen pleit (of dat je laat denken dat je beter kan wachten).

Tenzij je vriend een vreemdgangert is, dat is wel een heul goeie reden om het niet te doen Of dat je aan de drugs bent ofzo.
      Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:27:21 #177
    70532 loveli
    N
    pi_78204721
    Trouwen doe je imho omdat je bij elkaar hoort, niet omdat je het feest kunt betalen.
    crap in = crap out
    pi_78204831
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:25 schreef Rituals het volgende:
    Als ik al ooit ga trouwen, hoef ik inderdaad ook geen perfecte/dure trouwerij. Ik lurk soms in het trouwen-topic en zag daar echt enorme bedragen voorbij komen waarmee ik genoeg andere leuke dingen zou kunnen doen .
    Ja juist. Ik wil niet eens een dure jurk. Zo ontzettend zonde! Die doe je maar 1 keer aan en dan hangt ie daar wat! Ik ga huren of Marktplaatsen*

*Als ik ooit nog een dude tegenkom waar ik mee wil trouwen. Als ie stinkend rijk is dan geen MP natuurlijk maar ik ga nu even uit van even arme sloeber als ikzelf.
    pi_78204870
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:26 schreef Syrena het volgende:
    Ze baalt er toch niet van? Als dat zo was zouden ze wel wachten. Zo is het leven gewoon, er is altijd wel een ja-maar. Om daar nou alles voor uit te gaan stellen. Net zoals met babies krijgen, er is altijd wel een dingetje te verzinnen dat ertegen pleit (of dat je laat denken dat je beter kan wachten).

Tenzij je vriend een vreemdgangert is, dat is wel een heul goeie reden om het niet te doen Of dat je aan de drugs bent ofzo.
    dat. Het is ingewikkeld niet balen op de manier van 'ik ga een kuttere dag hebben hierdoor', wel baal ik van mezelf dat ik het liefst iedereen die ik uberhaupt ken uit zou willen nodigen, omdat ik dan bang ben dat mensen zeggen 'oh.. jij wel...' ! debiel natuurlijk.

Dat ik gewoon geen grenzen kan stellen is mijn probleem daar heb ik dan ook mijn husband to be voor.
    En zoals ik ook al 100 keer heb geantwoord: ja, het is even passen en meten binnen het budget, máár we zouden er ook niet meer aan uit WILLEN geven
    Ja doei.
      Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:31:05 #180
    70532 loveli
    N
    pi_78204941
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
    zo! het was een bevalling, maar de gastenlijst voor de bruiloft is definitief!

Sorry, jullie zijn niet uitgenodigd...
    En als we nou zelf komen met chips en cola mee?
    crap in = crap out
    pi_78204951
    Als je een megabudget had was het nog ingewikkelder, dan kun je weer niet kiezen Bahama's? Hawaii?
    pi_78204952
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat. Het is ingewikkeld niet balen op de manier van 'ik ga een kuttere dag hebben hierdoor', wel baal ik van mezelf dat ik het liefst iedereen die ik uberhaupt ken uit zou willen nodigen.
    Dat ik gewoon geen grenzen kan stellen is mijn probleem daar heb ik dan ook mijn husband to be voor.
    En zoals ik ook al 100 keer heb geantwoord: ja, het is even passen en meten binnen het budget, máár we zouden er ook niet meer aan uit WILLEN geven
    Dan lees ik je posts (zoals zo vaak) kennelijk verkeerd
    Je kwam nooit echt happy over als je iets kwam vertellen
    pi_78204966
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is ook zo
    Maar vind het gewoon jammer voor MoBlo dat je haar zo vaak "ja maar" hoort zeggen
    Lijkt me toch niet dat je moet balen van je keuzes over je bruiloft
    Tsja, ik zou wel het hele Amstel-hotel willen afhuren, maar dan moet ik nog 2348 jaar wachten. | Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet wilt wachten met je trouwerij, omdat je trouwt uit emotionele redenen en niet omdat je er genoeg geld voor hebt.
    pi_78204968
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef loveli het volgende:

[..]

wel ribbelchips en light dan!
    Ja doei.
    pi_78204991
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Syrena het volgende:
    Als je een megabudget had was het nog ingewikkelder, dan kun je weer niet kiezen Bahama's? Hawaii?
    dan was het simpel een kasteel in Schotland !
    Ja doei.
    pi_78205006
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

jij leest bij mij wel meer dingen niet zo goed, dus houd maar op met mijn posts lezen
    Ja doei.
    pi_78205018
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef anna82 het volgende:

[..]

Tsja, ik zou wel het hele Amstel-hotel willen afhuren, maar dan moet ik nog 2348 jaar wachten. | Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet wilt wachten met je trouwerij, omdat je trouwt uit emotionele redenen en niet omdat je er genoeg geld voor hebt.
    Zo'n papiertje alleen vind ik ook weer zo'n onzin voor alleen emotionele redenen
    pi_78205025
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef loveli het volgende:

[..]

We vormen een erehaag bij de kerk (? of gemeentehuis ) en gooien dan met confetti die we hebben gemaakt van geshredde reisgidsen!
    pi_78205028
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen idee
    Maar als je naar MoBlo kijkt trouwen ze nog tijdens de studie
    En wij willen toch wel wachten tot beide werken, zodat je meer ruimte hebt om het te doen zoals je wilt
    Reken maar dat je altijd keuzes moet maken. Ook als je 20k te makken hebt
    pi_78205050
    - foutje
    pi_78205053
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

We vormen een erehaag bij de kerk (? of gemeentehuis ) en gooien dan met confetti die we hebben gemaakt van geshredde reisgidsen!
    er is geen kerk, geen gemeentehuis en euh.. we hebben motorbegeleiding

en reisgidsen! ja, shit, nu ga ik weer twijfelen hoor
    Ja doei.
    pi_78205067
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan was het simpel een kasteel in Schotland !
    Ja hoi. Zet mij ook op die gastenlijst
      vrijdag 19 februari 2010 @ 22:33:26 #193
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_78205074
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja juist. Ik wil niet eens een dure jurk. Zo ontzettend zonde! Die doe je maar 1 keer aan en dan hangt ie daar wat! Ik ga huren of Marktplaatsen*

*Als ik ooit nog een dude tegenkom waar ik mee wil trouwen. Als ie stinkend rijk is dan geen MP natuurlijk maar ik ga nu even uit van even arme sloeber als ikzelf.
    Goed plan .

Mijn moeder is getrouwd in een 'normale' jurk, dat kan ook nog . Ik weet trouwens niet eens of ik wel een dure trouwerij zou willen als ik super rijk zou zijn. Maar goed, ik ben niet super rijk, dus waar hebben we het over .
    pi_78205093
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Reken maar dat je altijd keuzes moet maken. Ook als je 20k te makken hebt
    Keuzes ja
    Maar allemaal keuzes waar je niet echt blij mee bent uiteindelijk.....liever niet
    Maar goed dat is allemaal nog in de verre toekomst
    pi_78205114
    Eens met loveli. Als je klaar bent om te trouwen en je hebt er zin in en geld voor moet je het gewoon doen toch? Ik vind het altijd zo vermoeiend dat mensen altijd denken dat ze het beter weten of zeggen: "ik had het zus of zo gedaan" (dit is niet perse gericht op iemand hier, gewoon in het algemeen).
    pi_78205122
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja hoi. Zet mij ook op die gastenlijst
    *maakt tabblad aan met als titel: 'als we de lotto waar we niet aan meedoen en waar ik al jaren van de post vanaf wil komen win-bruiloft' en zet CF erop*
    Ja doei.
    pi_78205242
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo'n papiertje alleen vind ik ook weer zo'n onzin voor alleen emotionele redenen
    Waarom zou je anders trouwen? Ik zou graag willen trouwen omdat ik dan heel de wereld kan laten zien dat mijn vriend en ik bij elkaar horen en dat feestje wil ik graag met mijn geliefden vieren. Als ik zou trouwen uit rationele overwegingen, dan deed ik wel een geregistreerd partnerschap.
    pi_78205249
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Keuzes ja
    Maar allemaal keuzes waar je niet echt blij mee bent uiteindelijk.....liever niet
    Maar goed dat is allemaal nog in de verre toekomst
    Wat noem je 'niet echt blij'?

Ik ben ook als student getrouwd (met een burger, 't was een reuze sjieke bruiloft verder kasteel en al), maar dan nog; sommige dingen kun je wel betalen, andere niet - uiteindelijk was het een geweldig feest en hebben wij en onze gasten echt genoten
    pi_78205328
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben ook als student getrouwd (met een burger, 't was een reuze sjieke bruiloft verder kasteel en al), maar dan nog; sommige dingen kun je wel betalen, andere niet - uiteindelijk was het een geweldig feest en hebben wij en onze gasten echt genoten
    Ik wist niet eens dat jij getrouwd was!!!
      Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:39:15 #200
    70532 loveli
    N
    pi_78205363
    Ik ben eigenlijk wel heel erg van de oude stempel, de volgorde samenwonen, kinderen, dan ooit na 17 jaar trouwen is niet mijn favo.
    crap in = crap out
    pi_78205365
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:34 schreef shinydiscoball het volgende:
    Eens met loveli. Als je klaar bent om te trouwen en je hebt er zin in en geld voor moet je het gewoon doen toch? Ik vind het altijd zo vermoeiend dat mensen altijd denken dat ze het beter weten of zeggen: "ik had het zus of zo gedaan" (dit is niet perse gericht op iemand hier, gewoon in het algemeen).
    Het Droomhuwelijk is ook voor iedereen anders

Ik heb genoeg studentenbruiloften meegemaakt -in de kringen waar ik oorspronkelijk uitkom, is het gebruikelijk om jong te trouwen - en een van de gaafste bruiloften ooit was echt goedkoop geregeld. Maar veel eten en een leuke band en massa's vrienden en gezelligheid: man o man, dat was dol
    pi_78205417
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Denk niet dat hier verder op door moet gaan omdat MoBlo al zegt dat ik het toch verkeerd lees
    Maar gewoon keuzes die je liever anders had gezien en dan niet 1 maar bij alles wat je verteld over de voorbereidingen

En Anna dat zou ook mijn reden zijn, maar in principe kan dat heel goed zonder papiertje
    Alleen het hele ritueel er omheen lijkt me erg mooi om mee te maken met je geliefde/familie/vrienden
    En ja ik droom nog steeds over een sprookjesbruiloft
    pi_78205443
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:38 schreef conleche het volgende:
    Ik wist niet eens dat jij getrouwd was!!!
    3,5 jaar! Maar ik heb mijn eigen naam gehouden. Niet dat dat jou wat zegt, want je kent mijn Meneer niet
    pi_78205493
    CF, heb je geen foto's van je bruiloft? .
    pi_78205511
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

en dit Sas, is zuigen.

edit: maar ik zie dat je er al over gestopt was, dus ik zal t niet weer oprakelen.
    Kwak
    pi_78205525
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Die stonden ooit online! Zal eens zoeken.
    pi_78205542
    Ik wist wel dat CFert getrouwd was. HA! *goed gelurkt heeft*

Loveli, ik wilde eerst ook samenwonen en dan kindjes. Maar ik moet de kindjes al een beetje gaan schrappen denk ik, dus dan gaan we nu maar voor ooit nog eens trouwen. Dat kan tot je heul oud bent
    pi_78205549
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Rituals het volgende:

[..]

Goed plan .

Mijn moeder is getrouwd in een 'normale' jurk, dat kan ook nog . Ik weet trouwens niet eens of ik wel een dure trouwerij zou willen als ik super rijk zou zijn. Maar goed, ik ben niet super rijk, dus waar hebben we het over .
    Mijn mama ook!
    pi_78205586
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn mama ook!
    Ik ook en ik ben nu weer gescheiden, maar de jurk draag ik nog steeds.
    pi_78205600
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
    ik wil ook nog steeds de CF trouwfoto's zien

oh, en ik heb ook helemaal geen zin in die bruiloft natuurlijk, 't moet maar... anders mogen we nooit neuken
    Ja doei.
    pi_78205603
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en dit Sas, is zuigen.
    Nee hoor
    Want ik kan niet wachten om MoBlo in haar jurk te zien, ik houd echt van bruiloften
    Maar ik vond haar gewoon echt elke keer niet helemaal happy over komen en dat vind ik zelfs voor haar jammer
    Maar goed ik zal mijn mond houden over dit onderwerp
    pi_78205609
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Syrena het volgende:

Loveli, ik wilde eerst ook samenwonen en dan kindjes. Maar ik moet de kindjes al een beetje gaan schrappen denk ik, dus dan gaan we nu maar voor ooit nog eens trouwen. Dat kan tot je heul oud bent
    Zo oud ben je toch helemaal niet? 32/33 ofzo?
      Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:44:43 #213
    70532 loveli
    N
    pi_78205662
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en dit Sas, is zuigen.

Da's gedachtenlezen en dat kun je beter aan helderzienden overlaten.
    crap in = crap out
    pi_78205695
    trouwen trouwen trouwen trouwen

zo.. nou, hebben we dat ook weer gehad...
    Ja doei.
      Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:45:59 #215
    70532 loveli
    N
    pi_78205722
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Syrena het volgende:

Dat wil ik dus juist niet
    crap in = crap out
    pi_78205768
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

3,5 jaar! Maar ik heb mijn eigen naam gehouden. Niet dat dat jou wat zegt, want je kent mijn Meneer niet
    Is hij van adel ofzo?

Trouwennnn!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_78205784
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ook en ik ben nu weer gescheiden, maar de jurk draag ik nog steeds.
    Ik zou niet per se willen trouwen. Als ik wel zou trouwen binnenkort dan zou ik een fijne zaal met veel eten en drank en drokz en dan mogen al mijn vrienden blijven slapen En daarna afterennnnnnn

Alleen het idee al dat ik mijn hele familie en ouders er bij moet hebben staat mij al tegen
      Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:48:12 #218
    70532 loveli
    N
    pi_78205831
    Mijn paps en mams hadden geen diner maar een brabantse koffietafel met broodjes, dus iedereen kon aanschuiven. Familie, kennissen en belangstellenden zaten allemaal door elkaar en alles praatte met elkaar. Als het nu over die bruiloft gaat is het eerste wat iedereen zegt "brabantse koffietafel".
    crap in = crap out
    pi_78205873
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is hij van adel ofzo?

Trouwennnn!
    Was het maar zo'n feest Nee, mijn achternaam is echt 10x beter dan de zijne en samen klinkt het helemaal belachelijk. En ik vind het eigenlijk uberhaupt een beetje onzin om van naam te veranderen.
    pi_78205884
    ik wil heel graag trouwen en we hebben net besloten hoe 't trouwkaartje eruit gaat zien (dank Maria!!! ) en eindelijk begint 't wat 'rustiger' te worden.. Jurk innemen gaat gebeuren, gastenlijst definitief (totdat de afzeggingen komen ) en het enige wat nu nog moet zijn de ringen, de muziek (details...) en een pak voor Mr.Mo ik probeer 'm nog in een kilt te hijsen maar die kans is zeer klein
    Ja doei.
      Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:49:13 #221
    70532 loveli
    N
    pi_78205895
    O ja, ik mot wel een mooie jurk. En schoenen!
    crap in = crap out
    pi_78205939
    Als ik ooit trouw krijg ik een jurk van m'n ouders, dus ik kan uitzoeken wat ik wil. . Maar de kans is klein.
    pi_78205952
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest Nee, mijn achternaam is echt 10x beter dan de zijne en samen klinkt het helemaal belachelijk. En ik vind het eigenlijk uberhaupt een beetje onzin om van naam te veranderen.
    PM?

Ik zou denk ik wel de achternaam van mijn vriend willen hebben later. Maar da's meer omdat ik mijn naam altijd moet spellen en het dan nóg verkeerd gaat
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_78205960
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef loveli het volgende:
    En schoenen!
    oh shit... die moet ik dus ook de 12e hebben......
    Ja doei.
      Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:50:29 #225
    70532 loveli
    N
    pi_78205970
    Oeh! Ik stem voor een kilt! Als een man het kan hebben staat het ook nog eens heel euh... lekker.
    crap in = crap out
    pi_78205998
    MoBlo, hou je er rekening mee dat ringen vaak wel wat levertijd hebben?

Wij hadden een leuke band joh. Fransige jazz/swing
    pi_78206005
    mooi! en ik denk dat Mr.Mo er heel gheyl leuk uitziet in een kilt
    Ja doei.
    pi_78206008
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zou niet per se willen trouwen. Als ik wel zou trouwen binnenkort dan zou ik een fijne zaal met veel eten en drank en drokz en dan mogen al mijn vrienden blijven slapen En daarna afterennnnnnn

Alleen het idee al dat ik mijn hele familie en ouders er bij moet hebben staat mij al tegen
    Haha, dat is ook mijn beeld: lekkere hapjes,cocktails en goede muziek! En toen schoven vanavond ineens onbekende, oude, grijze, ooms en tantes met wandelstokken dat beeld binnen
    pi_78206012
    Ik ben ook nooit van naam veranderd. Vind ik zo raar. Je heet toch zoals je heet?
    pi_78206013
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat wil ik dus juist niet
    Ja dat las ik, ik bedoelde meer van dat ik dat wel zo wilde. Maar ja, snel tijpen dan krijg je dat.

CF, ik ben 33. En onder de optocht zei de vriend van mijn vriendin bloedserieus: "Tot wanneer kunnen vrouwen eigenlijk kinderen krijgen? 30 toch ofzo?" Waarop single vriendin (32) en ik: NEEEEE! Tot 40! En ouder kan ook best wel hoor!!!

Maar het voelt alsof ik niet lang meer heb, kweeniet. Eerst een betrouwbare manskerel vinden, en ik vind mezelf niet het type wat dan na 3 maanden zwanger is. Stiekem denk ik dat ik onvruchtbaar ben (geen reden voor hoor) en en en en. Nou ja. Hoop dingen. Ik ben het nu gewoon los aan het laten. Zennnnn.
    pi_78206035
    Ja, m'n achternaam hou ik ook.
    pi_78206051
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind de naam van mijn vriend wel mooier
    Alleen zijn ze er zelf niet zo blij mee (lang verhaal)
    En ik weet ook niet of ik wel echt wil veranderen van naam
    Dus ook nog iets om over na te denken
    pi_78206078
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
    MoBlo, hou je er rekening mee dat ringen vaak wel wat levertijd hebben?

Wij hadden een leuke band joh. Fransige jazz/swing
    ja, weet jij hoe lang dat is? Mr.Mo wil nog ff wachten ivm het afvallen zeg maar... zodat ze niet op de dag van het trouwen meteen van z'n vinger afrollen .. van mijn vingers zou ik niet meer weten waar het vet er nog af moest gaan, en die van Mr.Mo vind k ook niet echt heel dik om eerlijk te zijn, maar even wachten kan geen kwaad, als het geen wachttijd van 3 maanden is that is
    Ja doei.
    pi_78206104
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ja, m'n achternaam hou ik ook.
    ik niet
    Ja doei.
      vrijdag 19 februari 2010 @ 22:53:33 #235
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_78206150
    Ik ben wel benieuwd naar het verhaal Sarabi..
    pi_78206156
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Als ik ooit trouw krijg ik een jurk van m'n ouders, dus ik kan uitzoeken wat ik wil. . Maar de kans is klein.
    Ik vond het zo leuk jouw verhaal van de broers en hun vriendinnen! Misschien als er eentje gaat, dat de anderen dan ook volgen
    pi_78206180
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat las ik, ik bedoelde meer van dat ik dat wel zo wilde. Maar ja, snel tijpen dan krijg je dat.

CF, ik ben 33. En onder de optocht zei de vriend van mijn vriendin bloedserieus: "Tot wanneer kunnen vrouwen eigenlijk kinderen krijgen? 30 toch ofzo?" Waarop single vriendin (32) en ik: NEEEEE! Tot 40! En ouder kan ook best wel hoor!!!

Maar het voelt alsof ik niet lang meer heb, kweeniet. Eerst een betrouwbare manskerel vinden, en ik vind mezelf niet het type wat dan na 3 maanden zwanger is. Stiekem denk ik dat ik onvruchtbaar ben (geen reden voor hoor) en en en en. Nou ja. Hoop dingen. Ik ben het nu gewoon los aan het laten. Zennnnn.
    Mijn oma was 42 toen ze m'n vader kreeg en 44 toen m'n tante werd geboren. Kan best. Was een hartstikke leuk mens en ging pas dood toen ze ver in de 90 was. Je hebt nog even dus.
    pi_78206234
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vond het zo leuk jouw verhaal van de broers en hun vriendinnen! Misschien als er eentje gaat, dat de anderen dan ook volgen
    Er wordt er in ieder geval al eentje vader, dit jaar! Dat hielden we al niet voor mogelijk. .
    pi_78206269
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
    ik mocht ook kiezen wat ik wilde, maar heb 't nog steeds binnen mijn eigen perken gehouden en het is goed gelukt toen ik vanmiddag de foto van de jurk mailde naar de coupeuse nog even stralend zitten kijken naar mezelf in die trouwjurk zo mooi!
    Ja doei.
    pi_78206300
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind de naam van mijn vriend wel mooier
    Alleen zijn ze er zelf niet zo blij mee (lang verhaal)
    En ik weet ook niet of ik wel echt wil veranderen van naam
    Dus ook nog iets om over na te denken
    Rost van Tonningen?

Co, ja, dat vind ik ook wel. Plus dat mijn Meneer door al zijn vrienden en zelfs door mij met zijn achternaam wordt aangesproken - no way dat ik die naam wil
    pi_78206322
    Ik had me met carnaval kunnen laten bezwangeren door een random dude
    Maar ik ben gewoon nog aan de pil. En die eskimo leidde me af van de random dudes. Verdorie.
    En het is wel handig als je midden in de nacht iemand anders kunt laten rennen: Jouw helft huilt nu
    pi_78206468
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, weet jij hoe lang dat is? Mr.Mo wil nog ff wachten ivm het afvallen zeg maar... zodat ze niet op de dag van het trouwen meteen van z'n vinger afrollen .. van mijn vingers zou ik niet meer weten waar het vet er nog af moest gaan, en die van Mr.Mo vind k ook niet echt heel dik om eerlijk te zijn, maar even wachten kan geen kwaad, als het geen wachttijd van 3 maanden is that is
    Smart thinking. Ik zou op zoek gaan naar een juwelier die jullie stijl heeft, dan vast de boekjes inkijken enzo, en dan bekijken hoe lang de levertijd is enzo.
    pi_78206512
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Smart thinking. Ik zou op zoek gaan naar een juwelier die jullie stijl heeft, dan vast de boekjes inkijken enzo, en dan bekijken hoe lang de levertijd is enzo.
    we hebben ze an sich al redelijk uitgezocht en kunnen elk moment naar die juwelier lopen om het even te vragen, dus dat is wel een goed idee om dat binnenkort eens te doen
    Ja doei.
    pi_78206519
    En mijn moeder loeit de hele tijd dat ik hem/haar naar haar moet brengen zodra ik "kinderdagverblijf' zeg. Maar ik wil mijn kind niet hele dagen bij haar brengen Ik wil een sociaal kind, dat ik dan vervolgens zelf wel verpest. Mijn beurt
    pi_78206537
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Rituals het volgende:
    Ik ben wel benieuwd naar het verhaal Sarabi..
    Die weet ik zelfs nog niet helemaal
    pi_78206610
    Als ze het nog een zegt zeg ik: "Maar mam! Dan ben je 70, dan kun je toch geen hele dagen meer een baby om je heen hebben!"

Hehehehehe (ze wordt 59 dit jaar).
      vrijdag 19 februari 2010 @ 23:01:41 #247
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_78206616
    Klinkt spannend .
    pi_78206650
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Syrena het volgende:
    Als ze het nog een zegt zeg ik: "Maar mam! Dan ben je 70, dan kun je toch geen hele dagen meer een baby om je heen hebben!"

Hehehehehe (ze wordt 59 dit jaar).
    whehe
    Ja doei.
    pi_78206786
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
    ter info:

http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/

Kende je die nog niet?
    pi_78206851
    sinds vanmiddag
    Ja doei.
    pi_78206864
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

whehe
    Ik ga het gewoon uitlokken morgen, alleen al om dit te kunnen zeggen. Hahahahaha.
    En nu slapen! Want van slapen wordt je slank!

Oh ik zag trouwens vandaag toch wel een heel debiel tellsell afslankding. Zo'n zadel, met stokken met wieltjes eraan en dan moet je er squats mee doen Zag er zo dom uit dat ik eens niet de behoefte kreeg om het te kopen.

BunThigh Max anyone? Inclusief video
    pi_78206895
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
    sinds vanmiddag
    Hij is leuk he? Zat hem ook rond te sturen op m'n werk vandaag
    pi_78206937
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hij is leuk he? Zat hem ook rond te sturen op m'n werk vandaag
    ik vind 'm briljant

net als www.ishetalvrijdag.nl
    Ja doei.
    pi_78207077
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind 'm briljant

net als www.ishetalvrijdag.nl
    Hahahahahaha, die kende ik dan weer niet. Die ga ik maandag om 8 uur 's ochtends even over de afdeling sturen
    pi_78207143
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
    sinds vanmiddag
    Ik sinds nu! Wat tof
    pi_78207161
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Rost van Tonningen?

het zal meer een verhaal van mensen áchter de naam zijn, want ik weet hem en het is een heel erg doodgewone naam...
    Kwak
    pi_78207277
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het zal meer een verhaal van mensen áchter de naam zijn, want ik weet hem en het is een heel erg doodgewone naam...
    Inderdaad, zelfs een beetje saai (Daarom vind ik hem ook leuker dan de mijne)
    pi_78207320
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik sinds nu! Wat tof
    F5 slijt zo weer wat sneller !
    Ja doei.
    pi_78207363
    Forerunner is tof
      vrijdag 19 februari 2010 @ 23:14:40 #261
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_78207376
    Goeie filmtip: Volver komt nu op tv (Ned 2) Met Penelope Cruz
    pi_78207430
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

F5 slijt zo weer wat sneller !
    RSS-feed zou ook leuk zijn
    pi_78207444
    http://twitter.com/FemkeHalsema

quote:
    # Taxichauffeur zat bij mij aan de koffie ... gaat nu maar weer aan het werk. 1 minutes ago from PockeTwit
    Ja doei.
      vrijdag 19 februari 2010 @ 23:21:42 #264
    236335 neen
    schone schijn
    pi_78207746
    Nou, volgens Nova zat er nog geen schot in de zaak. Daarnaast ben ik van plan nooit te gaan trouwen maar wel van plan om naar de stad te gaan.
    pi_78207773
    quote:
    Van onderen! 90% kans nu volgens Roland Strijker (RTL)
    Ja doei.
      vrijdag 19 februari 2010 @ 23:22:46 #266
    236335 neen
    schone schijn
    pi_78207806
    Die dude net bij Nova zei dat het nog wel een tijdje kon duren. Bron was een of andere lange gast van de rvd
    pi_78208253
    O god als iemand beloofd tussen 22.45 en 23.00 te komen en niet te laat te komen dit keer en is er nu pas.

Daar heb ik niet eens wat op te zeggen
      vrijdag 19 februari 2010 @ 23:31:33 #268
    236335 neen
    schone schijn
    pi_78208305
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef P.F het volgende:
    O god als iemand beloofd tussen 23.45 en 23.00 te komen en niet te laat te komen dit keer en is er nu pas.

Als je tussen 23:45 en 23:00 moet komen heb je tijd zat.
    pi_78208320
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef P.F het volgende:
    O god als iemand beloofd tussen 23.45 en 23.00 te komen en niet te laat te komen dit keer en is er nu pas.

ehm.. tussen 23.45 en 23.00uur? dan heeft die persoon dus zo'n 23 uur speling!
    Ja doei.
      vrijdag 19 februari 2010 @ 23:32:57 #270
    236335 neen
    schone schijn
    pi_78208392
    En als het een half uurtje is vind ik het wel oke dat is nog op tijd.
    pi_78208484
    Ik zou toch zweren dat ik die 23 meteen in een 22 verbeterd had voordat ik het neer zette..
    pi_78208514
    whehe maar euh.. nou ja.. ik vind 't wel kunnen
    Ja doei.
    pi_78208522
    Maar goed dit gaat de klacht dus totaal voorbij
    pi_78208575
    Hmmmm nou als iemand expliciet beloofd om tussen 22.45 en 23.00 ergens te zijn omdat ik dan al 4 uur wacht op die gene dan vind ik het wel heel onaardig om dan nog 45 minuten later te komen
      vrijdag 19 februari 2010 @ 23:38:53 #275
    236335 neen
    schone schijn
    pi_78208727
    Maar, waarom wacht je 4 uur terwijl je weet dat hij/zij er pas 23:00 is dan had je dus eigenlijk maar een half uur te hoeven wachten

Snap je
      Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 23:43:11 #276
    70532 loveli
    N
    pi_78208997
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:36 schreef P.F het volgende:
    Hmmmm nou als iemand expliciet beloofd om tussen 22.45 en 23.00 ergens te zijn omdat ik dan al 4 uur wacht op die gene dan vind ik het wel heel onaardig om dan nog 45 minuten later te komen
    Vriendje of niet-vriendje?
    crap in = crap out
      vrijdag 19 februari 2010 @ 23:44:30 #277
    236335 neen
    schone schijn
    pi_78209063
    Alleen bij pizza bezorgers zou ik boos worden, want dan krijg je korting!

Edit: fietsen door de kou nu

[ Bericht 48% gewijzigd door neen op 20-02-2010 00:14:40 ]
    pi_78211725
    gvd gvd gvd ik heb gedonder met mn office pakket... registry probleem... en alle oplossingen zijn voor vista of XP. zit al twee uur te kutten. ik mag hopen dat t zometeen lukt...
    Kwak
    pi_78211772
    je hebt W7?
    Ja doei.
    pi_78211895
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
    je hebt W7?
    ja. maar geloof dat ik nu een werkend scriptje heb om de hele boel te oninstalleren terwijl de registry fout nog bestaat (via microsoft zelf) en als t goed is kan ik dan daarna alles weer installeren zonder gedonder.

*crosses fingers*
    Kwak
    pi_78211935
    duimt mee!
    Ja doei.
    pi_78212173
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
    duimt mee!
    office lijkt echt verdwenen van mn computer. ik heb een keurige legale versie met fabriekscd, dus eens kijken of ie die wil installeren...
    Kwak
    pi_78212193
    hip!

ook nog nos/rtl aan het kijken overigens?
    Ja doei.
    pi_78212325
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 00:39 schreef motorbloempje het volgende:
    hip!

ook nog nos/rtl aan het kijken overigens?
    ik zit op politiek 24. is t ook gewoon op de nos/rtl nu? net nl. niet kunnen vinden...

edit: ik ben vooralsnog overigens wel erg fan van windows 7. ik moet nog wat meer tijd nemen om me in alle echt handige functies te verdiepen, maar behalve het gekut van office 2007 (wat in alle gevallen aan office lijkt te liggen aan de oplossingspagina's te zien) draait ie als een tierelier!
    Kwak
    pi_78212441
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GODSAMME!

dezelfde fokking fout...

en uiteraard heb ik geen printer bij de hand en moet ik dus mn clean boot die ik nu moet doen "blind" gaan doen...

nou...tot ooit...ik hoop dat ik nog aan slaap toekom, kan hier echt niet tegen...
    Kwak
    pi_78212621
    ik kan wel janken... ik moet nu dingen gaan doen die ik heel eng vind en ik ben bang dat mn hele computer straks verragd is als ik dat doe... dus ik laat t maar zitten... ga de documenten wel uitprinten ofzo en dan met mn broertje eraan zitten.

en tot die tijd dus geen office.
    Kwak
      zaterdag 20 februari 2010 @ 00:51:56 #287
    331 Merel
    Be here now.
    pi_78212781
    Rustig Kwak! Adem in... adem uit...

Vanavond toevallig McOfflimits weer gezien. Die toch ook echt wel verdomd aantrekkelijk is Maar mij niet meer wil. Wat hem in mijn ogen alleen maar leuker maakt. McSex speelt ook door m'n hoofd. En McOetlul. Alsof ik van mezelf McCarnaval gewoon niet leuk mag gaan vinden. Eigenlijk geloof ik er al niet meer in.

Anyway, ook geen geweldig eetlijstje vanavond, halve zak chips weggewerkt. Maar heb de rest van het weekend geen enorme plannen (lekker rust! eindelijk) dus ik verwacht verder geen eetuitspattingen meer.
    pi_78213580
    bahbahbahbahbah... ik was zó ontzettend blij met mn tevreden snorrende computertje...

het is de schuld van dat kutoffice... maandag maar met dell bellen, want alle oplossingen die ze geven die ik durf te doen werken niet....

en van schrik is mn bluetooth muis er nu ook mee opgehouden... ik snap er geen kut van...

nu ga ik maar naar bed... morgen om tien uur repeteren, was ik even vergeten...
    Kwak
      zaterdag 20 februari 2010 @ 01:21:37 #289
    331 Merel
    Be here now.
    pi_78213865
    Trusten Kwak! Gewoon morgen er nog eens naar kijken als je je weer fris en fruitigvoelt

Ik duik ook m'n bedje in
    pi_78215253
    ben nog steeds bezig... kan er ook niet van slapen als ik niet alles geprobeerd heb. wat ik nu aan t doen ben is niet eng hoop ik, als in, ik hoop niet dat ik mn hele systeem hoef te restoren morgenmiddag maar kan t me haast niet voorstellen.

t stomme is: als je googlet is t een hele veelvoorkomende error, en heel vaak wordt de uiteindelijke oplossing niet vermeld... maar nu eindelijk een goeie link gevonden geloof ik...
    Kwak
    pi_78216499
    niet dat t iemand iets interesseert verder, maar ik moet even kwijt dat de 1402 error verholpen is... en in plaats daarvan heb ik nu een nieuwe (nog steeds met office) namelijk de error waar het allemaal mee begon "de software is niet voor deze gebruiker geinstalleerd, voer setup uit". dat deed ie eerst niet, nu wel, maar de error blijft.

maar goed. t zal wel... ik kijk morgen wel weer verder. hoop dat mn muis t dan ook automagisch weer gaat doen - dat ligt wél aan dell, dat andere is microsoft gekut. als ik niet al voor de reguliere suite betaald had was ik allang overgestapt op open office denk ik...
    Kwak
    pi_78217882
    Nou he he, tis gebeurd
    pi_78218122
    Goeiemorgen!
    pi_78218152
    Hé Shiny, wat doe jij nou op op zo'n onchristelijk tijdstip?
    pi_78218225
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 04:09 schreef sigme het volgende:
    Hé Shiny, wat doe jij nou op op zo'n onchristelijk tijdstip?
    Ik heb net 2 uurtjes geslapen, had ontiegelijke buikpijn en besloot toen maar op te staan en even kjken hoe het ervoor stond! Duik zo nog wel even m'n bed in hoor

Maar goeiemorgen voor jou!
    pi_78218261
    Aai over de buik . Slaap lekker verder zo!

Ik eet m'n havermout en wacht tot het licht wordt.
    pi_78218377
    Dank!
      zaterdag 20 februari 2010 @ 07:19:32 #298
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_78219911
    Haai, zit op het werk..
    Het waait en moest zonet buiten zijn voor monsters, in een sneeuwbui

Goedemorgen
    pi_78219948
    Monsters? Huuh!

Hier geen sneeuw. Het is wel licht, dus ik ga maar eens een endje rennen.
    pi_78220066
    Morgen.

Hier geen sneeuw, wel een gevallen kabinet.
    pi_78220467
    Bah, alweer sneeuw. Ik roep al 8 keer dat ik het nu echt beu ben.
    Wel over mn dermatrauma heen, dat cijfer kan verder niemand ooit nog wat schelen.
    Sarabi, is dat een oude bekende? Ik begrijp de fittie met moblo niet...
    Wel heel erg veel gefeli voor moblo en mrmoblo btw, had de happy marriage nog niet door.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')