Ja, ik moest nog lunchen en ik las datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhm, heb je nou dat idee van Co gejat voor je L?.
Ik twijfelde qua bijdehante opmerkingen tussen 'tot ze gaar zijn' of 'kijk op de verpakking'.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Viking84 het volgende:
O op de achterkant vd verpakking staat hoe lang ze in de oven moeten en hoe heet, dus het is al goed.
Kan wel ongeveer kloppen. Dacht dat 6 een 36 was en als het evenredig aan de maten hier op- en afloopt, dan wil je dus geen size zero zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef P.F het volgende:
Is een Amerikaanse size 0 een Nederlandse maat 30?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap 'nom' gewoon niet, het lijkt echt op geen enkel geluid dat ik zou maken als ik iets lekker vond.
Wat is jouw maat dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Net 2 Sapph bh's besteld![]()
Jullie weten wel die nep Marlies Dekkers bh's
Ik ben benieuwd wat ik er van vind, eigenlijk iets te druk maar wel in mijn maat (wat niet vaak voorkomt)
Ik denk dat ik kan afvallen tot maatje anorexia en dan zouden m'n heupbotten er nog niet inpassen. En ik heb geen heupen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg ik dacht dat PF een spijkerbroekmaat 30 bedoelde, ik stond er niet eens bij stil dat er een confectiemaat 30 wasDa's echt mini, vooral als veel van die modellen ook nog eens 1.75 ofzo zijn
![]()
Ik heb gewoon lekker spijkerbroekmaat 42 of 32, puh
75Equote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is jouw maat dan?
Ik ben fan van Freya: niet onbetaalbaar duur, leuke prints en ze maken ontzettend veel maten.
ik doe het altijd wat langer dan op de verpakking, want ik vind die tijden vaak net aan de korte kant qua gaarheid die ik lekker vind. een hele kip doet bij mij meer dan een uur, drumsticks toch al snel 40-45 minuten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Viking84 het volgende:
O op de achterkant vd verpakking staat hoe lang ze in de oven moeten en hoe heet, dus het is al goed.
Ik heb daar weleens ee artikel over gelezen; van die calculator-dingen zijn meestal niet correct, omdat het a) per merk en model verschilt, en b) omdat de fabrikant de maten aanpast aan de wensen van de consument. En de kleding dus steeds kleinere maten krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:23 schreef loveli het volgende:
http://www.onlineconversion.com/clothing_womens.htm
als je mmmmmm zegt en dan doet alsof je met open mond eet dan komt er toch echt omnomnomnom uit. ik vind t leuk, want ik zei dat als kind ook al "mamaaaa papjikaaaa amnamnamnamnam"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP met lijstje!
O: snee volkorenbrood met pindakaas
L ciabattabroodje met kroket
T: meergranenbagel met mozzarella en pesto
S: Wii Fit
D: biefstukje met gegrillde groente en brood of gebakken aardappeltjes
T: fruit, wijntje
Ik snap 'nom' gewoon niet, het lijkt echt op geen enkel geluid dat ik zou maken als ik iets lekker vond.
Ik ook! Maar ze doet het niet omdat ze zichzelf dik vindt volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind die presentatrice / documaakster eigenlijk heel mooi, waarom zou daar nog wat af moeten
Keer een jurkje besteld in maat 6, echt dat daar geen 38 in past.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef P.F het volgende:
Volgens deze site is een size 6 maat 38
en voor size 0 moet je heupen hebben van 83 cm.
http://www.asos.com/infopages/SizeGuide/pgesizechart.html
Dude?
Wie doet dat dan ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je mmmmmm zegt en dan doet alsof je met open mond eet dan komt er toch echt omnomnomnom uit. ik vind t leuk, want ik zei dat als kind ook al "mamaaaa papjikaaaa amnamnamnamnam"
Wat je kunt doen - maar het is geniepig, vind ik: in een winkel een beha van een bepaald merk passen, zodat je weet welke maat je hebt van dat merk en vervolgens koop je een beha (dezelfde of een andere) van dat merk online. Maar ik lees dat Bravissimo een hele goeie retourpolicy heeft, dus ik zou het best eens willen proberenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet toch niet of ik dat aan zou durven, online een bh kopen.
Als je een merk hebt waarvan je weet dat het meestal past en op i'net kost 'ie een of 2 tientjes ipv 75 euro, dan kan de keus snel gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet toch niet of ik dat aan zou durven, online een bh kopen.
True. Ik ben alleen niet zo merkvast, maar dan kan dat inderdaad een uitkomst zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je een merk hebt waarvan je weet dat het meestal past en op i'net kost 'ie een of 2 tientjes ipv 75 euro, dan kan de keus snel gemaakt zijn.
Zo geniepig is dat niet? Als jij 10 BH's past en je koopt er geen een, en ook niet online, is dat dan opeens niet geniepigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat je kunt doen - maar het is geniepig, vind ik: in een winkel een beha van een bepaald merk passen, zodat je weet welke maat je hebt van dat merk en vervolgens koop je een beha (dezelfde of een andere) van dat merk online. Maar ik lees dat Bravissimo een hele goeie retourpolicy heeft, dus ik zou het best eens willen proberen.
Nou je gaat ernaartoe met het voornemen om een beha te passen zonder hem te kopen, terwijl je weet dat die mensen service aan jou verlenen omdat ze graag willen dat je daar een beha koopt. Ik weet dat hardloopzaken ook wel eens geïrriteerd raken van mensen die daar advies komen inwinnen en vervolgens online schoenen gaan kopenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Zo geniepig is dat niet? Als jij 10 BH's past en je koopt er geen een, en ook niet online, is dat dan opeens niet geniepig?
Keer of 40 gedaan. En toen kreeg ik griep en een kleinere maatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
True. Ik ben alleen niet zo merkvast, maar dan kan dat inderdaad een uitkomst zijn.
niet met eten erin, maar het is wel het geluid dat wij als kindjes gebruyikten om "iets eten" na te doen... jullie niet dan?quote:
Ik hou alleen een pashokje bezet, snap niet hoe iemand daar last van kan hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou je gaat ernaartoe met het voornemen om een beha te passen zonder hem te kopen, terwijl je weet dat die mensen service aan jou verlenen omdat ze graag willen dat je daar een beha koopt. Ik weet dat hardloopzaken ook wel eens geïrriteerd raken van mensen die daar advies komen inwinnen en vervolgens online schoenen gaan kopen. Het is niet illegaal en ik zou het zelf ook doen, maar het is niet netjes.
Oh, dat bedoelde ik helemaal niet. Juist met online kopen, loont het om hetzelfde merk te kopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week zijn wandelschoenen in de aanbieding bij de Lidl voor 15E... ga ze toch even proberen aan te trekken, al verwacht ik niet veel voor 15E maar ja, zoals CF al zegt, je betaald al snel voor merk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |