Witmeel, suiker en gedroogd fruit. Dus suiker en suiker en suiker. En een beetje vet en wat melk. Ongeveer.quote:
Whehehe, nou sarabi, zelfs dat meisje gaat in een buikdanspakje, hop hop, niet zeurenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mehehehehe zo dik is miss s niet inderdaad neem ik aan. ík ben zelfs minder dik
Hier had ik nog geen antwoord op gegeven: Nee dat vind ik niet heel slank.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]en dit vind jij niet heel slank??
Oo lekker!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een zo een heerlijke tosti gegeten.Besmeerd met boter in de pan gebakken met dubbele laag kaas, plak ham en rode ui en peper. En dan toen het klaar was een beetje in de sambalcurry gedipt. Ik denk wel 400 kcals, maar érrug nom!!
![]()
Nu maar weer verder aan de administratie. Da's minder nom ende
Maar ik hou er zo van voor m'n ontbijtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Witmeel, suiker en gedroogd fruit. Dus suiker en suiker en suiker. En een beetje vet en wat melk. Ongeveer.
En sinaasappels, bananen, en allemaal lunchdingen. Maar de lunchdingen zijn er 's ochtends niet, alleen krentenbollen. En nouja, helemaal gratis is het niet, er geldt elke maand een kleine bijtelling op m'n salaris, dus dan maar zuunigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
Dan heb je vast ook gratis appels
Maar ontbijten met bananen vind ik ook weer niksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef P.F het volgende:
Je kan iedere middag wat bananen in je bureau stoppen voor de volgende dag
Hoogstwaarschijnlijk niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo en verloofde, gaan jullie nog naar de motorbeurs?
Nope, dan stuur ik ze wel weer terugquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
Heb je ze wel gepast in de winkel? Bij mij zaten ze heel vreemd..
Hahaha ik las eerst 'Ryanair dropt passagiers" en toen dacht ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Neen, nog een goede reden om niet met Ryanair te vliegen
Maar normaal hou ik dan zo van die gesprekken met iedereen hierover, nu moet ik tegen mijn muur babbelen (oké en het vriendje dat volgende week komt, maar die moet zelf ook kiezen dusja...) Ik dacht gewoon dat het pas ergens midden april zou zijn en dan kon in mijn ouders wel nog eens raadplegen, nujah dan maar via mail...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Sjaapie, je hebt nog een volle maand om over de rest van je leven na te denken dus? Rustig aan...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef Sarabi het volgende:
Nu we het toch over beleg hebben
Hoe zit het met appelstroop?
Ook voor afentoe? maar als ik ook al brie afentoe doe houd het natuurlijk ook snel op.....
Dus wat is het antwoord?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je post al langer mee dan ik, dus stel eens even niet van die beginnersvragen.
Niet veel voor 1 keer, maar hier mag je alleen maar perfecte lijstjes posten, geloof ikquote:
Mijn huisgenoot ook, dus 1 keer raden wat ik vaak zegquote:En ik vind 'nom' een stom woord.
Als je op je suikers wil/moet letten, misschien niet de beste keuze, als je op vetten let kan het mi best. Geen idee alleen of het 'goede' of 'slechte' koolhydraten zijn, maar het is vast gezonder dan 'vruchtenhagel.'. En als je het niet te dik smeert is alles wel oke vind ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus wat is het antwoord?
Ik ben wel benieuwd als het volgens jou zo simpel is
Was een beetje.. incompleet. Geinig gedaan, maar om daarvoor naar de beurs te gaan...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet...
Druk druk druk...
Maar we willen vooral naar de presentatie van de nieuwe Super Ténéré, maar die is volgende week op de motorbeurs in Turkije...Anders hadden we waarschijnlijk wel geregeld dat we konden.
Bij mij passen ze redelijk, dus bij het gros van de vouwen zal het niet helemaal geweldig zitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
Heb je ze wel gepast in de winkel? Bij mij zaten ze heel vreemd..
Ja, ze strooien al maanden met dat concept-ding...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Was een beetje.. incompleet. Geinig gedaan, maar om daarvoor naar de beurs te gaan...
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je op je suikers wil/moet letten, misschien niet de beste keuze, als je op vetten let kan het mi best. Geen idee alleen of het 'goede' of 'slechte' koolhydraten zijn, maar het is vast gezonder dan 'vruchtenhagel.'. En als je het niet te dik smeert is alles wel oke vind ik.
Jij wel, jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Niet veel voor 1 keer, maar hier mag je alleen maar perfecte lijstjes posten, geloof ik.
Gemeen! Ik vind nom ook allerakeligstquote:Mijn huisgenoot ook, dus 1 keer raden wat ik vaak zeg.
Ik heb een raar figuurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij passen ze redelijk, dus bij het gros van de vouwen zal het niet helemaal geweldig zitten.
Geen idee, maar een kip moet een uur, dus drumsticks een half uurtje? Niet al te heet, want je wilt niet de buitenkant uitgedroogd en de binnenkant rauw.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
Hiep hoi, ik ga 2 maart naar een speciale voorvertoning van The book of Eli dankzij Fok!Net even kaartjes gereserveerd. Alleen begint het al om 17:30. Wat een tijd
. Naja.
Hey ff een vraagje: moeten drumsticks in de pan of kunnen ze ook in de oven? En zo ja, hoe lang en dan op hoeveel graden?.
Kom jij dan even hier om te beoordelen of ze gaar zijn? Ik ben echt een ver-schrik-ke-lijke culin00b, je weetsquote:
Uhm, heb je nou dat idee van Co gejat voor je L?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:08 schreef P.F het volgende:
O: 2 boterhammen met nutella (lekker dik besmeerd) een glas sinaasappelsap light, 3 bekers thee, 1 cappuccino van mama to go
T: pakje wicky, pakje alpro soya bosvruchten, 10 winegums
L: 4 boterhammen met boter gebakken in de pan, extra veel kaas, rode ui, sambal badjak, peper, ketchup (best nom)
Ik keek vanochtend in de grote spiegel die in de kamer bij mijn ouders hangt en toen dacht ik oooo het valt wel meee! (Want ik riep gister dat ik vandaag weer gezond ging eten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |