Jij hebt veel meer nodig dan wat kcals en een multi, maar het is een begin.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge. Ik heb jeansmaat 30. Ik krijg één bovenbeen in maat 27.
Iemand een idee wanneer dat meer eten en multivitamine zou moeten gaan werken? Ik ben nog stééds duizelig en het gevoel dat ik pap in m'n ledematen heb ipv spieren. Ik word er letterlijk en figuurlijk niet goed van. Kijk het nog een weekje aan, maar dan ga ik echt weer terug.
Ondertussen probeer ik het maar gewoon te negeren, anders word ik helemaal para. Zo dus maar gewoon naar RPM, want geen fysio vanochtend!
Ik hoop niet dat dat door mij komt! Ik vind het namelijk heel goed, zoals jij nu je problemen aanpakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef kwakz0r het volgende:
goeiemorgen!! ik discussieer even niet mee over het vorige onderwerp. heb er allerlei meningen over maar word vooenamelijk erg verdrietog van er over nadenken en meningen lezen...dus ik sla even over want candaag werd een betere dag!!!
ik zit vol ongeduld te wachten op mn laptopje.... grrrrrr
Dat bedoelde ik ook. Als je je lijf te sterk belast gaat het om bij te komen van sport (of andere belasting, zoals EDS lijkt mij logisch, hoewel ik daar nog te weinig vanaf weer) bouwstoffen uit spieren halen, dus er kan best pap in de benen van XM zitten ipv spieren. Allemaal opgebruikt tijdens herstel.quote:
Ik keek ook even en er is gewoon een onderzoek in Leiden dat heel erg interessant is!!! Ik zou bijna...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh interessante site. Ik zie zo al een paar onderzoeken die me wel interessant lijken
. Erger nog, er is er eentje die ik echt zou willen, jammer dat ik nog 4 jaar moet wachten tot ik mn master heb
.
Gefeliciteerd man van VMW!
Zo en ik ga maar eens slapen. Heb weer eens rugpijn, hoop dat ik een beetje lekker lig en het morgenochtend wat minder is.
Sinds 2 maanden ben ik ook wel weer echt bang dat ik weer dik ga worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:53 schreef kwakz0r het volgende:
ok toch 1 ding: de kans is heel reeel dat ik nooit dun zal worden. met al mijn gejojo us t al heel wat als ik stabiliseer of max 15 kilo afval. in de ogen van dunne mensen ben ik dan nog steeds dik, met maat 48, maar ik zal tich moeten leren om er gelukkig mee te zijn. daarom vind ik deze discussie zo pijnlijk. kijk uniekhoorn is enorm afgevallen, maar zij was geen jojo met een eetstoornis voordien... nou ja, ik ben bang dat ik nooit goed genoeg of mooi genoeg zal zijjn, maar ik kan niet meer dan mn best doen
jij moet ook denk ik niet proberen af te vallen maar gelijk te blijven...dat is al zo'n gezondheidswinst!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinds 2 maanden ben ik ook wel weer echt bang dat ik weer dik ga worden.
Waar ik 1,5 jaar lang rond de 72 woog, zit ik nu op de 75.
Ik weet dat die 3 kilo niet veel is op de 25 kilo die er af zijn maar het is wel weer een begin (de verkeerde kant op).
Ik kan de knop voor het eten op dit moment ook niet vinden, gelukkig wel voor het sporten
En nu maar hopen dat in de lente er wel weer 3 kilo af gaat, maar echt dun heb ik wel opgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als ik helemaal eerlijk ben zie ik het zelf ook niet (behalve in mijn gezicht en borsten)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
Joh Sarabi, ik durf te wedden dat het voor een buitenstaander minder dramatisch is dan voor jouzelf! Je hebt toch van nature best wel een taille? En volgens mij is een beetje heupen alleen maar mooi in zo'n pakje.
Niks mis mee.quote:
En toen ik 10 minuten laten naar buiten liep, ging het regenen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
vanmorgen floten de vogeltjes toen ik naar buiten liep
Volgens mij hoor je helemaal niet heel slank te zijn als buikdanseres... Je moet toch wel een beetje buik hebben om te showenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou als ik helemaal eerlijk ben zie ik het zelf ook niet (behalve in mijn gezicht en borsten)
Mijn kleren lijken zelfs ruimer te zitten
Alleen die weegschaal verpest alles
Maarja zo'n pakje is wel erg hoorwe zullen zien, taille heb ik inderdaad gelukkig wel
Maar ook iets losser vel dankzij het afvallen en dat zie je wel met buikdansen
Nu hardlopen en fitnessen
't Is nog wat koud voor bouwvakkers he..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
vanmorgen floten de vogeltjes toen ik naar buiten liep
Deze vrouw vind ik toch wel heel slank hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je helemaal niet heel slank te zijn als buikdanseres... Je moet toch wel een beetje buik hebben om te showen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je helemaal niet heel slank te zijn als buikdanseres... Je moet toch wel een beetje buik hebben om te showen
[ afbeelding ]
Ze is slanker dan ik, maar ik zou toch ook zeggen dat ze niet héél slank is - ze heeft wel wat vet rond de taille.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]en dit vind jij niet heel slank??
Jij moet ook meer groente in je hoofd schuiven. Veel meer. En op z'n minst een multi.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te zwemmen vandaag, maar gelukkig heb ik vriendlief beloofd dat ik het zou doen dus heb ik een stok achter de deur.. Zal mezelf dus zo maar eens naar het zwembad slepen.
Lijst (planning)
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beket optimel
T: -
B: uurtje zwemmen
L: dubbele boterham met krabsalade, ananas
T: spa en fruit
T: dubbele boterham met ?
D: bij een shoarmatent, dus niet al te best![]()
Mjah. Ik ga mijn spullen maar eens opzoeken..
Jij bent lang toch? Dan is het sws heel anders, als je dan maat 27 hebt is het echt niet mooi. Tenminste niet als je vrouwelijke vormen hebt. Van die bambimeisjes komen er wel mee weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge. Ik heb jeansmaat 30. Ik krijg één bovenbeen in maat 27.
Iemand een idee wanneer dat meer eten en multivitamine zou moeten gaan werken? Ik ben nog stééds duizelig en het gevoel dat ik pap in m'n ledematen heb ipv spieren. Ik word er letterlijk en figuurlijk niet goed van. Kijk het nog een weekje aan, maar dan ga ik echt weer terug.
Ondertussen probeer ik het maar gewoon te negeren, anders word ik helemaal para. Zo dus maar gewoon naar RPM, want geen fysio vanochtend!
Nou, ik vond niet echt het plaatje wat ik zocht, van een typische buikdanseres, maar dit was de gene die het meest aan het plaatje voldeed, de rest zag er zo uit:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]en dit vind jij niet heel slank??
mehehehehe zo dik is miss s niet inderdaad neem ik aan. ík ben zelfs minder dikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou, ik vond niet echt het plaatje wat ik zocht, van een typische buikdanseres, maar dit was de gene die het meest aan het plaatje voldeed, de rest zag er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de gene die wel duidelijk niet slank waren vond ik echt heeeeeeel erg overdreven als voorbeeld
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef loveli het volgende:
Jij moet ook meer groente in je hoofd schuiven. Veel meer.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef loveli het volgende:
En ik neem aan dat "spa en fruit" betekent dat je een glas spa drinkt bij je kiwi's? Zo niet: fail.
Afhankelijk van hoe lang en intensief je sport, kun je misschien nog een lekker toetje maken ofzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje en dan ga ik aan de slag:
O: Brinta
L: soep en een luxe broodje uit de kantine
T: banaan
T: kwark
S: cardio + kracht in sportschool
D: 1 gepofte aardappel, klein karbonaadje, sperziebonensalade
Ben je m'n chocoladecake van van de week al vergeten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe lang en intensief je sport, kun je misschien nog een lekker toetje maken ofzo?
Wat dacht je?? Vrijdag Carbsdag??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Ok, lijstjeeeee:
O: yoghurt met brambozen
O2: 250 ml warme havermoutpap(1 portie is 150 ml staat er op de verpakking. Ja dáág)
O3: warme chocolademelk
L: twee krentenbollen
T: iets van fruit
D: weet nog niet, iets pasta-achtigs met tomaten, denk ik. Of aardappelen met spinazie en een eitje!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |