quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maatjemeer:
Lieve gezellige spontane appel van 70 kg is op zoek naar een persoon met overwicht, zodat ik veel heb om van te houden.
Zoiets?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maatjemeer:
Lieve gezellige spontane appel van 70 kg is op zoek naar een persoon met overwicht, zodat ik veel heb om van te houden.
Zoiets?
Of ik een subje ben is dan weer heel persoonlijk, maar bedoelde het wel zoals ik schreef.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Ben je een subje, MevrouwPuff? Je bedoelt vast 'overgewicht'.
Oh interessante sitequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.academictransfer.com/
hier kun je zo'n beetje zien wat voor vacatures er zijn - hoeveel enzo... om een indruk te krijgen
er zijn genoeg heren die wel vallen op een maatje meer... dus er is zeker een ideaal waar zij in passenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Ah ik snap nu waar het over gaatEven teruggelezen.
Wat ik me afvraag hè, zijn die mensen met echt een maatje meer die beweren gelukkig te zijn écht gelukkig met zichzelf? Kán dat überhaupt? Gelukkig zijn met een maatje meer, terwijl je weet dat je niet aan het schoonheidsideaal voldoet?
Ligt ook aan je definitie van een maatje meer. Is dat 42? of 48?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me afvraag hè, zijn die mensen met echt een maatje meer die beweren gelukkig te zijn écht gelukkig met zichzelf? Kán dat überhaupt? Gelukkig zijn met een maatje meer, terwijl je weet dat je niet aan het schoonheidsideaal voldoet?
Ik heb weleens met haar gewerkt vroeger en ze vond het niet heel leuk om dik te zijn, ze had het er best vaak over. Wel een heel leuke vrouw trouwens!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo iemand als Annet Malherbe is toch ook al haar hele leven dik en lijkt dat prima te vinden. Zij is trouwens sowieso een mooi mens.
Dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:59 schreef anna82 het volgende:
On Topic: Ik lig nog lekker in bed en kijk op YouTube naar Sugar: The Bitter Truth: interessant!
Ik heb het echt over 'dik'.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ligt ook aan je definitie van een maatje meer. Is dat 42? of 48?
Oh oke, nouja ze komt heel zelfverzekerd over in ieder geval. En tof dat ze net zo leuk is als ze lijkt!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb weleens met haar gewerkt vroeger en ze vond het niet heel leuk om dik te zijn, ze had het er best vaak over. Wel een heel leuke vrouw trouwens!!!
Dan vind je Eline Veere zeker ook een geweldig boek? Ben ook ooit begonnen in Karenina, maar heb op een gegeven moment (toen ik Eline Veere-gevoelens kreeg) doorgebladerd naar het einde.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan mn aandacht niet echt bij mn boek houden.... ben bezig in Anna Karenina, maar ik heb een beetje een hekel aan de helft van de hoofdpersonen en dan vind ik het zo moeilijk om er lekker in te komen
Maarja, tis wel een klassieker die ik gelezen wil hebben, dus wegleggen is ook weer zowat!
Ik vind het ook moeilijk om te begrijpen hoe mensen echt dik worden. En, dit klinkt misschien flauw, maar hoe slanker ik word, hoe minder ik het begrijp. Maar ik denk dat het bij veel mensen ontstaat door jojo'en wat al in de puberteit begint, in combinatie met minderwaardige gevoelens die je weg-eet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het echt over 'dik'.
Vorige week was ik trouwens bij mijn moeder in het ziekenhuis (ze is weer thuis trouwens!) en toen was er ook een nicht van mijn moeder. Zij heeft een hele dikke dochter, maat 54, en ze zei dat ze bijna tentstokken nodig had om een broek van haar dochter te verstellen. Hm, ik zou het als dochter niet heel erg leuk vinden als mijn moeder dat soort opmerkingen over mij zou maken. Alsof het niet al kut genoeg is om zo fors te zijn
.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Maar jij staat ook in het holst van de nacht weer opquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Het stortregent hier nu
Schaatsen... phoeh 0.02 sec, balen
Normaal ga ik om 20.30 uur naar bed
Dat is wel een interessant iets om over na te denkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het juist begrijpelijker hoe ouder ik word. Vroeger keek ik naar m'n moeder en dacht ik dat je van te voren zou zien dat je moet ingrijpen, na de 5 kilo zorg je ervoor dat je geen tien kilo aankomt. Nu snap ik beter dat je pas achteraf ziet wat er aan het gebeuren is en dat het dan extra moeilijk is/lijkt om weer terug te gaan naar heel slank. En dat Ben en Jerry dan heel troostvol kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk om te begrijpen hoe mensen echt dik worden. En, dit klinkt misschien flauw, maar hoe slanker ik word, hoe minder ik het begrijp. Maar ik denk dat het bij veel mensen ontstaat door jojo'en wat al in de puberteit begint, in combinatie met minderwaardige gevoelens die je weg-eet.
Nou ergens snap ik het wel. Ik heb ook zo mijn periodes dat ik minder goed in mijn vel zit, dat vechten tegen snoeplust net te zwaar is naast het vechten tegen een ongelukkig gevoel/de grote drukte, en daarin kom ik gemakkelijk 8 kg aan. Mijn periodes duren gelukkig maar een maandje, maar als je langere tijd te druk/ongelukkig bent om bezig te zijn met je voedsel kan ik me voorstellen dat je langzaamaan steeds zwaarder wordt. Ik ken mezelf, ik zou zo mijn gewicht kunnen verdubbelen als het 12 maanden per jaar winter is (qua humeur enzo). En als het geleidelijk gaat, is het ook ongemerkt (meestal).quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk om te begrijpen hoe mensen echt dik worden. En, dit klinkt misschien flauw, maar hoe slanker ik word, hoe minder ik het begrijp. Maar ik denk dat het bij veel mensen ontstaat door jojo'en wat al in de puberteit begint, in combinatie met minderwaardige gevoelens die je weg-eet.
Nog leuke contacten gelegd met motorbeursbezoekers?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef Merel het volgende:
TVP, heb de huishoudbeurs overleefd. Morgen bijlezen.
Was je daar??quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef Merel het volgende:
TVP, heb de huishoudbeurs overleefd. Morgen bijlezen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog leuke contacten gelegd met motorbeursbezoekers?
Hoewel dat publiek grotendeels niet in jouw doelgroep valt, misschien zat er net een leuke tussen.
Motorpak lenen?quote:
Ik dacht al......heul geen motoren gezien!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Motorpak lenen?
En ik was ff vergeten dat de huishoudbeurs in een andere stad was dan de motorbeurs
Oh, ik snap ook heel goed hoe je dik wordt! Maar dat je dan niet na 25 kilo en enorm de balen ervan zegt: nu is het mooi geweest, ik ga hulp zoeken, dat vind ik lastig te begrijpen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou ergens snap ik het wel. Ik heb ook zo mijn periodes dat ik minder goed in mijn vel zit, dat vechten tegen snoeplust net te zwaar is naast het vechten tegen een ongelukkig gevoel/de grote drukte, en daarin kom ik gemakkelijk 8 kg aan. Mijn periodes duren gelukkig maar een maandje, maar als je langere tijd te druk/ongelukkig bent om bezig te zijn met je voedsel kan ik me voorstellen dat je langzaamaan steeds zwaarder wordt. Ik ken mezelf, ik zou zo mijn gewicht kunnen verdubbelen als het 12 maanden per jaar winter is (qua humeur enzo). En als het geleidelijk gaat, is het ook ongemerkt (meestal).
Nouja ik ga ook maar eens slapen.
Hmmm mja. Maar er niets aan doen kost wel minder energie/tijd/wilskracht, dan is het misschien makkelijker om het gewoon te accepteren zoals het is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik snap ook heel goed hoe je dik wordt! Maar dat je dan niet na 25 kilo en enorm de balen ervan zegt: nu is het mooi geweest, ik ga hulp zoeken, dat vind ik lastig te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |