Ja, waarschijnlijk ben ik ook gewoon te chicken om voor de optie 'onzekerheid' te gaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou dan toch blijven waar ik zit, denk ik. Alles voor een leuke baan en een prima salaris. Kun je in de tijd dat je daar werkt je intellectuele uitdaging niet elders zoeken? Bijv door nog een studie te gaan volgen ofzo?.
Wat noem je een fijn salaris? Dat lijkt trouwens idd best veel! Maar een onderwijsbaan is altijd meer uren dan je daadwerkelijk lesgeeft, hè?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Ik zou echt in mijn handjes knijpen als ik een baan had waar ik het best naar m'n zin had en een fijn salaris zou krijgen. Een medestudente van me krijgt 1235 euro bruto voor 15 uur lesgeven. Echt omg!.
Ik geef toe, het is een beetje een luxeprobleem. Maar ik ben vooral bang om 'uit' de museumwereld te gaan en er dan nooit meer tussen te komen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Ik zou echt in mijn handjes knijpen als ik een baan had waar ik het best naar m'n zin had en een fijn salaris zou krijgen. Een medestudente van me krijgt 1235 euro bruto voor 15 uur lesgeven. Echt omg!.
Ik zou best minder willen verdienen voor een baan die ik echt leuk vind! Ik roep volgens mij iets te vaak dat ik mijn werk niet helemaal geweldig vind, en daardoor krijg ik ook bij elke sociale gathering de vraag wat ik dan wel wil en wat ik hierna ga doen. En ik ben te chicken om te solliciteren, want bang voor afwijzingen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Dat is echt zonde, gewoon proberen met solliciteren! Okee, het is niet de meest ideale tijd om te switchen, maar wie weet heb je mazzel willen ze jou gewoon heel graag hebben!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zou best minder willen verdienen voor een baan die ik echt leuk vind! Ik roep volgens mij iets te vaak dat ik mijn werk niet helemaal geweldig vind, en daardoor krijg ik ook bij elke sociale gathering de vraag wat ik dan wel wil en wat ik hierna ga doen. En ik ben te chicken om te solliciteren, want bang voor afwijzingen...
En Phaidra, ik zou wel gewoon verder kijken als je het niet meer naar je zin hebt in die functie. Ik snap dat je een verantwoordelijkheidsgevoel hebt naar je werkgever, maar de verantwoordelijkheid naar jezelf is toch groter?
Er moet wel altijd iemand van de afdeling aanwezig zijn, dus niet tot in het oneindige. Maar ik denk dat het wel te regelen zou zijn. Mocht ik aangenomen worden, ga ik het wel overleggenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Anna, wat voor studie heb je gedaan, en wat voor werk doe je nu?
Phaidra, 30 ECTS zou toch moeten lukken? Zijn je uren een beetje flexibel?
Wat ik een fijn salaris vind: zoveel geld dat ik een dak boven mijn hoofd heb, eten kan kopen, af en toe kleren en een paar nieuwe boeken kan kopen, af en toe een weekendje weg en jaarlijks een vakantie naar het buitenland. 1000 euro netto vind ik al heel veelquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat noem je een fijn salaris? Dat lijkt trouwens idd best veel! Maar een onderwijsbaan is altijd meer uren dan je daadwerkelijk lesgeeft, hè?
Klinkt als een hele goeie optie, Phaidra! Zeker als ik een baan zou krijgen waar ik net niet helemaal op mijn plek ben, zou ik mijn intellectuele uitdaging elders willen halen. Ik baal dan ook echt dat ik instellingscollegegeld zal moeten gaan betalen als ik nog een studie wil volgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik geef toe, het is een beetje een luxeprobleem. Maar ik ben vooral bang om 'uit' de museumwereld te gaan en er dan nooit meer tussen te komen...
Ik zit wel te denken, als ik hier 32 uur zou werken, zou ik kunnen proberen om in deeltijd vakken te halen voor kunstgeschiedenis, zodat ik kan solliciteren voor de museumconservatormaster. Daar moet ik namelijk nog 30 ECTS aan kunstgeschiedenisvakken voor hebben... Ik werk toch aan dezelfde uni, lekker makkelijk met college volgen!!Zou wel leuk zijn dan.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Anna, wat voor studie heb je gedaan, en wat voor werk doe je nu?
Phaidra, 30 ECTS zou toch moeten lukken? Zijn je uren een beetje flexibel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |