abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78138173

Het vorige deel: Slank #953 - met een onvoldoende voor seksuele voorlichting

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:12:16 #2
236335 neen
schone schijn
pi_78138180
het lijkt niet wat het is
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:12:24 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78138185
http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/457/39.239/

dit filmpje is echt grappig! die oma!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78138236
Boe!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78138275
pi_78138283
TVP. Ik moet nog zeker tot drie uur in de UB zitten, van mezelf, dus dan kan ik die tijd meer beter nuttig gaan besteden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78138370
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou dan toch blijven waar ik zit, denk ik. Alles voor een leuke baan en een prima salaris. Kun je in de tijd dat je daar werkt je intellectuele uitdaging niet elders zoeken? Bijv door nog een studie te gaan volgen ofzo? .
Ja, waarschijnlijk ben ik ook gewoon te chicken om voor de optie 'onzekerheid' te gaan . Ik wil ook niet zónder werk komen te zitten, zeg maar (anderen mogen ook solliciteren naar 'mijn' functie, dus het is niet eens helemaal zeker dat ik het zou worden).
Een studie naast 32 / 36 uur werken is denk ik wat veel gevraagd, maar ik vind er vast wel iets op. De studie die ik eventueel zou willen doen duurt weer 2 jaar (Museum Studies, voltijds). Niet echt verenigbaar met dit werk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78138437
Ik ga paracetamols slikken en een tukje doen op de bank, voordat ik me straks in de winkel vergrijp aan allerlei chocola ik heb echt teveel koppijn, net op mn werk ook al
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:21:59 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78138554
TVP. Ik zou echt in mijn handjes knijpen als ik een baan had waar ik het best naar m'n zin had en een fijn salaris zou krijgen. Een medestudente van me krijgt 1235 euro bruto voor 15 uur lesgeven. Echt omg! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78138704
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Ik zou echt in mijn handjes knijpen als ik een baan had waar ik het best naar m'n zin had en een fijn salaris zou krijgen. Een medestudente van me krijgt 1235 euro bruto voor 15 uur lesgeven. Echt omg! .
Wat noem je een fijn salaris? Dat lijkt trouwens idd best veel! Maar een onderwijsbaan is altijd meer uren dan je daadwerkelijk lesgeeft, hè?
pi_78138729
tvp
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:30:13 #12
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78138812
Tvp.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78138882
o hai
Ja doei.
pi_78138910
ohja hai. hier zijn jullie.

phaidra: ik zou gewoon die aanstelling nemen als je hem krijgt, en zodra t je gaat vervelen gewoon gaan rondkijken naar ander werk hoor... als ze je niet contractueel vastleggen hebben ze toch niks te zeggen over wat jij doet met je leven?

ik ben ook heel loyaal enzo, maar wat betreft deze situatie zou ik dat helemaal niet nodig vinden...
Kwak
pi_78138963
quote:
Ik geef toe, het is een beetje een luxeprobleem. Maar ik ben vooral bang om 'uit' de museumwereld te gaan en er dan nooit meer tussen te komen...

Ik zit wel te denken, als ik hier 32 uur zou werken, zou ik kunnen proberen om in deeltijd vakken te halen voor kunstgeschiedenis, zodat ik kan solliciteren voor de museumconservatormaster. Daar moet ik namelijk nog 30 ECTS aan kunstgeschiedenisvakken voor hebben... Ik werk toch aan dezelfde uni, lekker makkelijk met college volgen!! Zou wel leuk zijn dan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:40:03 #16
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78139129
Zo, de koffer is gepakt. Alleen doet 's weegschaal het niet meer, dus ik kan niet weten of ik onder het gewicht blijf. Maar, ik denk het wel.

Bah, helemaal geen zin om morgen weer naar zweden te gaan. Het sneeuwt daar, langzamerhand ben ik toe aan lente...En het is net zo fijn hier!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78139132
quote:
Ik zou best minder willen verdienen voor een baan die ik echt leuk vind! Ik roep volgens mij iets te vaak dat ik mijn werk niet helemaal geweldig vind, en daardoor krijg ik ook bij elke sociale gathering de vraag wat ik dan wel wil en wat ik hierna ga doen. En ik ben te chicken om te solliciteren, want bang voor afwijzingen...

En Phaidra, ik zou wel gewoon verder kijken als je het niet meer naar je zin hebt in die functie. Ik snap dat je een verantwoordelijkheidsgevoel hebt naar je werkgever, maar de verantwoordelijkheid naar jezelf is toch groter?
pi_78139192
Anna, wat voor studie heb je gedaan, en wat voor werk doe je nu?

Phaidra, 30 ECTS zou toch moeten lukken? Zijn je uren een beetje flexibel?
pi_78139312
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zou best minder willen verdienen voor een baan die ik echt leuk vind! Ik roep volgens mij iets te vaak dat ik mijn werk niet helemaal geweldig vind, en daardoor krijg ik ook bij elke sociale gathering de vraag wat ik dan wel wil en wat ik hierna ga doen. En ik ben te chicken om te solliciteren, want bang voor afwijzingen...

En Phaidra, ik zou wel gewoon verder kijken als je het niet meer naar je zin hebt in die functie. Ik snap dat je een verantwoordelijkheidsgevoel hebt naar je werkgever, maar de verantwoordelijkheid naar jezelf is toch groter?
Dat is echt zonde, gewoon proberen met solliciteren! Okee, het is niet de meest ideale tijd om te switchen, maar wie weet heb je mazzel willen ze jou gewoon heel graag hebben!

En *nu* heb ik het prima naar mijn zin op m'n werk, alleen betwijfel ik of het over een jaar nog steeds zo is.
Maar genoeg hierover, hoor! Het komt vast wel goed, ik ben er gewoon nog niet zo aan toe om me vast te leggen denk ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78139370
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:

Er moet wel altijd iemand van de afdeling aanwezig zijn, dus niet tot in het oneindige. Maar ik denk dat het wel te regelen zou zijn. Mocht ik aangenomen worden, ga ik het wel overleggen .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78139612
Ik zit tussen de voetbal hooligans. Gezellig hoor (niet dus, ze zijn eng)

Lijstje:
o: bakje muesli met melk, glaasje natuurlijke appelsap
l: granenbroodje kip en tomaat
t: waarschijnlijk koffie
d: waarschijnlijk couscous
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:54:39 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78139643
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat noem je een fijn salaris? Dat lijkt trouwens idd best veel! Maar een onderwijsbaan is altijd meer uren dan je daadwerkelijk lesgeeft, hè?
Wat ik een fijn salaris vind: zoveel geld dat ik een dak boven mijn hoofd heb, eten kan kopen, af en toe kleren en een paar nieuwe boeken kan kopen, af en toe een weekendje weg en jaarlijks een vakantie naar het buitenland. 1000 euro netto vind ik al heel veel . Ik moet het nu doen met 700 en eigenlijk kan ik daar prima van leven, maar een vakantie in de zomer zit er niet in (voor de tweede keer niet) en dat vind ik wel zuur.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:56:19 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78139701
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik geef toe, het is een beetje een luxeprobleem. Maar ik ben vooral bang om 'uit' de museumwereld te gaan en er dan nooit meer tussen te komen...

Ik zit wel te denken, als ik hier 32 uur zou werken, zou ik kunnen proberen om in deeltijd vakken te halen voor kunstgeschiedenis, zodat ik kan solliciteren voor de museumconservatormaster. Daar moet ik namelijk nog 30 ECTS aan kunstgeschiedenisvakken voor hebben... Ik werk toch aan dezelfde uni, lekker makkelijk met college volgen!! Zou wel leuk zijn dan.
Klinkt als een hele goeie optie, Phaidra! Zeker als ik een baan zou krijgen waar ik net niet helemaal op mijn plek ben, zou ik mijn intellectuele uitdaging elders willen halen. Ik baal dan ook echt dat ik instellingscollegegeld zal moeten gaan betalen als ik nog een studie wil volgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_78139720
Mijn lijst ziet er vandaag zo uit:
O: halve liter volle yoghurt (goh )
T: appelflap-ish ding
L: 2 kaiserbroodjes met abrikozenjam light
T: handje amandelen
T: appel
S: pilates
D: tortilla met aardappel, spinazie, doperwtjes en geitenkaas, met een salade erbij met pijnboompitten, fake-bacon en balsamicoreductie
T: rauwe wortels
pi_78139777
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:

Ik heb geschiedenis gestudeerd en werk nu in de detachering als consultant. Mijn bedrijf plaatst ons voornamelijk bij grote verzekeraars en in het begin was het heel leuk en leerzaam, maar door de crisis zijn bedrijven niet meer zo happig op externe medewerkers. Het gevolg daarvan is dat er eigenlijk geen leuke opdrachten meer binnen komen en dat je daardoor veel te lang op veel te saaie klussen zit.

Ik zal jullie niet vermoeien met de inhoud van mijn werkzaamheden, maar gister hield ik me bezig met het maken van barcodes voor archiefstukken en dat was niet echt mijn planning na drie jaar werkervaring

Ik moet inderdaad gewoon solliciteren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')