abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78171870
tvptje voordat ik mezelf naar het werk sleep, bleh
pi_78171926
en alweer op 't werk!
Ja doei.
pi_78172084
ontbijt ook weer achter de kiezen.

Weegschaal was lief na schotland: 70,2

Lijstje voor vandaag:

O: kwark
T: 2 mandarijntjes
L: 2 boterhammen filet americain en een bak couscoussalade
T: handje chipjes
D: nasi met kloepoek, atjar en een gebakken eitje

Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:25:53 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78172112
Mogge. Ik heb jeansmaat 30. Ik krijg één bovenbeen in maat 27 .

Iemand een idee wanneer dat meer eten en multivitamine zou moeten gaan werken? Ik ben nog stééds duizelig en het gevoel dat ik pap in m'n ledematen heb ipv spieren. Ik word er letterlijk en figuurlijk niet goed van. Kijk het nog een weekje aan, maar dan ga ik echt weer terug .

Ondertussen probeer ik het maar gewoon te negeren, anders word ik helemaal para. Zo dus maar gewoon naar RPM, want geen fysio vanochtend!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:35:57 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78172230
Goeiemorgen .

Geen idee wat voor jeansmaat ik heb. Ik koop m'n jeans altijd bij de C&A . Geweldige broeken, maar ook altijd te lang, dus dan kort m'n moeder ze in .
Ik ga straks nog even naar school, als het daar pauze is, maar het echte voorbereiden doe ik in m'n vakantie wel. Ik heb geen zin om met mensen af te spreken en ik weet ook niet wat ik anders moet doen in mijn vakantie Ik geloof dat ik nog helemaal niet toe ben aan vakantie .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:44:54 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78172338
Ok, lijstjeeeee:

O: yoghurt met brambozen
O2: 250 ml warme havermoutpap (1 portie is 150 ml staat er op de verpakking. Ja dáág)
O3: warme chocolademelk
L: twee krentenbollen
T: iets van fruit
D: weet nog niet, iets pasta-achtigs met tomaten, denk ik. Of aardappelen met spinazie en een eitje! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78172435
goeiemorgen!! ik discussieer even niet mee over het vorige onderwerp. heb er allerlei meningen over maar word vooenamelijk erg verdrietog van er over nadenken en meningen lezen... dus ik sla even over want candaag werd een betere dag!!!

ik zit vol ongeduld te wachten op mn laptopje.... grrrrrr
Kwak
pi_78172444
ik pas ook niet in jeansmaatje 27 hoor
Ja doei.
pi_78172477
ok toch 1 ding: de kans is heel reeel dat ik nooit dun zal worden. met al mijn gejojo us t al heel wat als ik stabiliseer of max 15 kilo afval. in de ogen van dunne mensen ben ik dan nog steeds dik, met maat 48, maar ik zal tich moeten leren om er gelukkig mee te zijn. daarom vind ik deze discussie zo pijnlijk. kijk uniekhoorn is enorm afgevallen, maar zij was geen jojo met een eetstoornis voordien... nou ja, ik ben bang dat ik nooit goed genoeg of mooi genoeg zal zijjn, maar ik kan niet meer dan mn best doen
Kwak
pi_78172488
ik vind je nu al prachtig, for what it's worth
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 09:01:04 #61
70532 loveli
N
pi_78172607
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge. Ik heb jeansmaat 30. Ik krijg één bovenbeen in maat 27 .

Iemand een idee wanneer dat meer eten en multivitamine zou moeten gaan werken? Ik ben nog stééds duizelig en het gevoel dat ik pap in m'n ledematen heb ipv spieren. Ik word er letterlijk en figuurlijk niet goed van. Kijk het nog een weekje aan, maar dan ga ik echt weer terug .

Ondertussen probeer ik het maar gewoon te negeren, anders word ik helemaal para. Zo dus maar gewoon naar RPM, want geen fysio vanochtend!
Jij hebt veel meer nodig dan wat kcals en een multi, maar het is een begin.

Sporten is een belasting voor je lichaam, maar het wordt er ook gezonder van. Een gezond lijf kan aardig wat hebben, jouw spieren zijn (als ik EDS goed begrijp) dagelijks harder bezig om jou overeind te houden, dus die werken al continu een beetje meer dan de spieren van een normaal mens.

Een basis voor een goede gezondheid is een goede spijsvertering, want dan kun je de juiste voedingsstoffen opnemen en verwerken. Goed voedsel is ook een pre, want als je troep in een goede spijsvertering mikt, heb je nog geen bouwstoffen binnen voor je lichaam, je belast het alleen meer.

Wat een leuke start is: darmen helpen met goede probiotica en vezels. Gezond eten, probeer eens een paar weekjes dagelijk 4 ons groente weg te werken, zit geen kcal in en het is gezond voor je lijf (broccoli , maar ander groen spul mag ook). Stop er een goede multi en wat lekkere omega's bij en sport voorlopig zoveel als je lichaam aankan. Bij te veel sport met een brak lijf kost het extra moeite en kracht en energie om alles op peil te houden. Dat 'extra' heb jij niet op voorraad omdat je (sorry) nog steeds kut eet.
crap in = crap out
pi_78172636
oooowh, je zei kut!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 09:04:25 #63
70532 loveli
N
pi_78172660
voor kwak

Vannacht gedroomd dat ik bij een explosie 2 mensen uit een gebouw heb gesleept en dat ik lag te zoenen met een knul van 19 die dacht dat ik 23 was. Het wordt tijd dat de hond weer naar huis gaat
crap in = crap out
pi_78172735
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef kwakz0r het volgende:
goeiemorgen!! ik discussieer even niet mee over het vorige onderwerp. heb er allerlei meningen over maar word vooenamelijk erg verdrietog van er over nadenken en meningen lezen... dus ik sla even over want candaag werd een betere dag!!!

ik zit vol ongeduld te wachten op mn laptopje.... grrrrrr
Ik hoop niet dat dat door mij komt! Ik vind het namelijk heel goed, zoals jij nu je problemen aanpakt.

Mogge. Ik ben lekker bezig vandaag: huis opgeruimd voordat de poetsvrouw kwam, en nu op 't werk en bezig-achtig
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 09:10:45 #65
70532 loveli
N
pi_78172783
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
oooowh, je zei kut!
Dat bedoelde ik ook. Als je je lijf te sterk belast gaat het om bij te komen van sport (of andere belasting, zoals EDS lijkt mij logisch, hoewel ik daar nog te weinig vanaf weer) bouwstoffen uit spieren halen, dus er kan best pap in de benen van XM zitten ipv spieren. Allemaal opgebruikt tijdens herstel.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 09:11:48 #66
70532 loveli
N
pi_78172799
Ik hou wel van XM hoor!
crap in = crap out
pi_78172874
Kwak, niet verdrietig worden.
Je bent prachtig, dat weet je toch.
En Nigella ook trouwens.

Ik heb ook jeansmaat 30.
Had ik ook toen ik een stuk slanker was omdat mijn bovenbenen huge zijn door het vele sporten vroeger.

Sarabi!

Uniek, ik had dat lentegevoel gister ook, ondanks dat ik in de regen liep.
Nog even en dan gaan de lindebomen in de straat weer heerlijk ruiken.

Maar weer eens een lijstje, is al weer lang geleden (maar toch altijd zo'n beetje hetzelfde )
Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: mineola
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
D: spruitjes, gebakken aerpels, kaasplak
T: wijntje(s) om de nieuwe baan te vieren
pi_78172884
vanmorgen floten de vogeltjes toen ik naar buiten liep
Ja doei.
pi_78173047
Het raam in de slaapkamer kan 's nachts gewoon openblijven zonder dat we doodvriezen. .

Even douchen en dan snel naar de UB.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78173143
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]

Oh interessante site . Ik zie zo al een paar onderzoeken die me wel interessant lijken . Erger nog, er is er eentje die ik echt zou willen, jammer dat ik nog 4 jaar moet wachten tot ik mn master heb .

Gefeliciteerd man van VMW!

Zo en ik ga maar eens slapen. Heb weer eens rugpijn, hoop dat ik een beetje lekker lig en het morgenochtend wat minder is.
Ik keek ook even en er is gewoon een onderzoek in Leiden dat heel erg interessant is!!! Ik zou bijna...
Nee, toch maar niet .

Ik ken overigens best mensen met een maatje meer die gewoon tevreden zijn hoor! Ik kan me voorstellen dat er een soort van acceptatie-proces aan voorafgaat, maar vaak hebben 'tevreden' dikkere dames een heel mooie uitstraling.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78173197
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:53 schreef kwakz0r het volgende:
ok toch 1 ding: de kans is heel reeel dat ik nooit dun zal worden. met al mijn gejojo us t al heel wat als ik stabiliseer of max 15 kilo afval. in de ogen van dunne mensen ben ik dan nog steeds dik, met maat 48, maar ik zal tich moeten leren om er gelukkig mee te zijn. daarom vind ik deze discussie zo pijnlijk. kijk uniekhoorn is enorm afgevallen, maar zij was geen jojo met een eetstoornis voordien... nou ja, ik ben bang dat ik nooit goed genoeg of mooi genoeg zal zijjn, maar ik kan niet meer dan mn best doen
Sinds 2 maanden ben ik ook wel weer echt bang dat ik weer dik ga worden.
Waar ik 1,5 jaar lang rond de 72 woog, zit ik nu op de 75.
Ik weet dat die 3 kilo niet veel is op de 25 kilo die er af zijn maar het is wel weer een begin (de verkeerde kant op).
Ik kan de knop voor het eten op dit moment ook niet vinden, gelukkig wel voor het sporten
En nu maar hopen dat in de lente er wel weer 3 kilo af gaat, maar echt dun heb ik wel opgegeven
pi_78173468
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78173472
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sinds 2 maanden ben ik ook wel weer echt bang dat ik weer dik ga worden.
Waar ik 1,5 jaar lang rond de 72 woog, zit ik nu op de 75.
Ik weet dat die 3 kilo niet veel is op de 25 kilo die er af zijn maar het is wel weer een begin (de verkeerde kant op).
Ik kan de knop voor het eten op dit moment ook niet vinden, gelukkig wel voor het sporten
En nu maar hopen dat in de lente er wel weer 3 kilo af gaat, maar echt dun heb ik wel opgegeven
jij moet ook denk ik niet proberen af te vallen maar gelijk te blijven...dat is al zo'n gezondheidswinst!
als ik dat nou gedaan had op 78 kilo...ipv naar 70 willen en alleen maar aankomen...

t is niet echt een knop denk ik. meer het wegbreken uit snoepgedrag. alle "oh dit mag ik nu wel want..." "ik heb nu wel ... verdiend" "deze keer kan dat wel" "avch voor een keertje" dat is wel wat ik op therapie leer, zulke "goedpratende" gedahcten houden destructief gedrag in stand...

het gign bij mij ook heel goed tót ik weer dat soort gedachtes begon toe te staan (ach een keer een patatje nu ik dronken ben...ach het is een verjaardag)... en ik merk meteen dat ik deze week weer aan t zoeken en grazen en snaaien ben.

maar vanaf vandaag dus niet meer!! ik neem me bij deze plechtig voor, dat als de vriend waar ik vanavond op bezoek ga me iets te snoepen aanbiedt ik NEE dank je, ga zeggen. ik vertel het aan jullie en na afloop kom ik hier ook vertellen hoe het gegaan is.

dit wordt mn breakthrough momentje!
Kwak
pi_78173526
Succes Kwak
En daarom lees ik ook weer mee hier, zelf in therapie gaan zou ik niet durven maar jouw ervaringen lezen helpt ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78173558

zo, en nu de afwas, mn stoofvlees opzetten, ontbijten en nog even een paar uurtjes werk doen.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')