abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:03:46 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78163618
Haha ::

Het vorige deel: Slank # 954 Voor al uw koetjes en kalfjes!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Viking84 op 18-02-2010 23:08:59 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_78163667
Ik slaap doordeweeks tussen 01.00 en 03.00 maar ik zorg er wel voor dat ik de 7-8 uur slaap per nacht haal
pi_78163832
Maatjemeer:
Lieve gezellige spontane appel van 70 kg is op zoek naar een persoon met overwicht, zodat ik veel heb om van te houden.
Zoiets?
pi_78163847
foei!
nu zo maar slapen, want mag morgen weer werken.. nou ja, werken... opbouwen voor een event op mijn werk, dus vooral gezellig ouwehoeren
Ja doei.
pi_78163874
Wow PF, da's laat!
pi_78163895
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maatjemeer:
Lieve gezellige spontane appel van 70 kg is op zoek naar een persoon met overwicht, zodat ik veel heb om van te houden.
Zoiets?
!
Ja doei.
pi_78163921
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maatjemeer:
Zoiets?
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:10:17 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78164030
Ben je een subje, MevrouwPuff? Je bedoelt vast 'overgewicht' .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:10:33 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78164050
Ik moet ook slapen, maar ik wil niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_78164075
Ik had om 11 uur naar bed willen gaan maar moest zo nodig m'n nagels nog lakken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78164151
Ik ga normaal ook om 22 uur en lees dan nog ff.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78164309
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Ben je een subje, MevrouwPuff? Je bedoelt vast 'overgewicht' .
Of ik een subje ben is dan weer heel persoonlijk, maar bedoelde het wel zoals ik schreef.
Dat ikzelf een appel van 70 kg ben, betekent niet dat ik het ben btw. Ben namelijk niet spontaan :p
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:16:52 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78164462
Ah ik snap nu waar het over gaat Even teruggelezen.
Wat ik me afvraag hè, zijn die mensen met echt een maatje meer die beweren gelukkig te zijn écht gelukkig met zichzelf? Kán dat überhaupt? Gelukkig zijn met een maatje meer, terwijl je weet dat je niet aan het schoonheidsideaal voldoet?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:17:02 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78164472
Ik ga trouwens slapen. Trustels! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78164503
Oh leuk vanochtend een discussie over promoveren! Ik wil het ook nog steeds en zou daarna het liefst ook nog op de uni blijven hangen als docent. Ik zie dat nog steeds zitten, ook na al jullie verhalen . Maar binnen de scheikunde is het nogal normaal om te promoveren, dat zal er ook mee te maken hebben.

Maar voorlopig mag ik me eerst bezighouden met waar ik mn bachelorproject doe en welke master ik ga doen en of ik er misschien 2 tegelijk kan gaan doen ...
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

http://www.academictransfer.com/

hier kun je zo'n beetje zien wat voor vacatures er zijn - hoeveel enzo... om een indruk te krijgen
Oh interessante site . Ik zie zo al een paar onderzoeken die me wel interessant lijken . Erger nog, er is er eentje die ik echt zou willen, jammer dat ik nog 4 jaar moet wachten tot ik mn master heb .

Gefeliciteerd man van VMW!

Zo en ik ga maar eens slapen. Heb weer eens rugpijn, hoop dat ik een beetje lekker lig en het morgenochtend wat minder is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78164614
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me afvraag hè, zijn die mensen met echt een maatje meer die beweren gelukkig te zijn écht gelukkig met zichzelf? Kán dat überhaupt? Gelukkig zijn met een maatje meer, terwijl je weet dat je niet aan het schoonheidsideaal voldoet?
er zijn genoeg heren die wel vallen op een maatje meer... dus er is zeker een ideaal waar zij in passen
Ja doei.
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:20:06 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78164718
@ Chico: volgens mij heb je met een studie scheikunde ook veel betere perspectieven als je gepromoveerd bent. Kun je zo bij een multinational als Shell aan de slag ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_78164997
Zo iemand als Annet Malherbe is toch ook al haar hele leven dik en lijkt dat prima te vinden. Zij is trouwens sowieso een mooi mens.
pi_78165019
quote:
Ligt ook aan je definitie van een maatje meer. Is dat 42? of 48?
pi_78165183
TVP met definitief lijstje!

O: 2x volkoren brood, eentje met filet A., peper, sjalot en gekookt ei en eentje met gesmolten kaas, sjalot en peper.
T: glas coolbest light
L: 2x geroosterd brood met tomaat, sjalot, peper, zout en light mayo. En een kapje met dik pindakaas, sambal en komkommer.
S: hardlopen
T: wodka, light chips met currydip
D: tagliatelle schelpjespasta met kaassaus en daarnaast snijboontjes en paprikarauwkost. Toe: Optimelvla met frambozen jam of citroensorbetijs.
T: 2 toastjes met daarop 1 gekookt eitje met light mayo

± 1900 kcals
pi_78165416
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo iemand als Annet Malherbe is toch ook al haar hele leven dik en lijkt dat prima te vinden. Zij is trouwens sowieso een mooi mens.
Ik heb weleens met haar gewerkt vroeger en ze vond het niet heel leuk om dik te zijn, ze had het er best vaak over. Wel een heel leuke vrouw trouwens!!!
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:31:51 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78165672
Als Annet Malherbe aan afslanken denkt ga ik haar forcefeeden. Zij mag helemaal niet dun zijn! .! Geweldige actrice .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 18 februari 2010 @ 23:32:27 #24
70532 loveli
N
pi_78165710
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:59 schreef anna82 het volgende:
On Topic: Ik lig nog lekker in bed en kijk op YouTube naar Sugar: The Bitter Truth: interessant!
Dat zouden meer mensen moeten doen!
crap in = crap out
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:33:31 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78165776
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ligt ook aan je definitie van een maatje meer. Is dat 42? of 48?
Ik heb het echt over 'dik'.
Vorige week was ik trouwens bij mijn moeder in het ziekenhuis (ze is weer thuis trouwens! ) en toen was er ook een nicht van mijn moeder. Zij heeft een hele dikke dochter, maat 54, en ze zei dat ze bijna tentstokken nodig had om een broek van haar dochter te verstellen. Hm, ik zou het als dochter niet heel erg leuk vinden als mijn moeder dat soort opmerkingen over mij zou maken. Alsof het niet al kut genoeg is om zo fors te zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_78165842
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb weleens met haar gewerkt vroeger en ze vond het niet heel leuk om dik te zijn, ze had het er best vaak over. Wel een heel leuke vrouw trouwens!!!
Oh oke, nouja ze komt heel zelfverzekerd over in ieder geval. En tof dat ze net zo leuk is als ze lijkt!
  Vis een optie? donderdag 18 februari 2010 @ 23:34:45 #27
70532 loveli
N
pi_78165855
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan mn aandacht niet echt bij mn boek houden.... ben bezig in Anna Karenina, maar ik heb een beetje een hekel aan de helft van de hoofdpersonen en dan vind ik het zo moeilijk om er lekker in te komen

Maarja, tis wel een klassieker die ik gelezen wil hebben, dus wegleggen is ook weer zowat!
Dan vind je Eline Veere zeker ook een geweldig boek? Ben ook ooit begonnen in Karenina, maar heb op een gegeven moment (toen ik Eline Veere-gevoelens kreeg) doorgebladerd naar het einde.
Wat Anna deed had Eline ook moeten doen en wel in hoofdstuk 1.
crap in = crap out
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:35:14 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78165884
Het stortregent hier nu

Schaatsen... phoeh 0.02 sec, balen

Normaal ga ik om 20.30 uur naar bed
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78166039
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb het echt over 'dik'.
Vorige week was ik trouwens bij mijn moeder in het ziekenhuis (ze is weer thuis trouwens! ) en toen was er ook een nicht van mijn moeder. Zij heeft een hele dikke dochter, maat 54, en ze zei dat ze bijna tentstokken nodig had om een broek van haar dochter te verstellen. Hm, ik zou het als dochter niet heel erg leuk vinden als mijn moeder dat soort opmerkingen over mij zou maken. Alsof het niet al kut genoeg is om zo fors te zijn .
Ik vind het ook moeilijk om te begrijpen hoe mensen echt dik worden. En, dit klinkt misschien flauw, maar hoe slanker ik word, hoe minder ik het begrijp. Maar ik denk dat het bij veel mensen ontstaat door jojo'en wat al in de puberteit begint, in combinatie met minderwaardige gevoelens die je weg-eet.
pi_78166119
Hier nog eentje die anna karenina opgegeven heeft. Op blz 167 om precies te zijn.
  Vis een optie? donderdag 18 februari 2010 @ 23:38:55 #31
70532 loveli
N
pi_78166145
quote:
Ik hoop het.

Zelf ben ik kritischer dan een paar jaar geleden, toen keek ik rond met een "ja naar ik heb een beter figuur dan de meesten van mijn leeftijd". Nu kijk ik meer naar mezelf, niet naar de vergelijking met een ander maar waar voel ik me goed bij. En dan mag de lat best hoog gelegd worden als je eruit wilt halen wat binnen de mogelijkheden valt. Zo ook die 3 kilo bij Tink en Co, zo is het ook al prima, maar je mag best streven naar nog beter.
crap in = crap out
pi_78166229
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Het stortregent hier nu

Schaatsen... phoeh 0.02 sec, balen

Normaal ga ik om 20.30 uur naar bed
Maar jij staat ook in het holst van de nacht weer op

Over slapen gesproken, heb een brakke nacht achter de rug door Boes dus ik ga maar eens. Slaap lekker slankerds!
pi_78166250
quote:
Dat is wel een interessant iets om over na te denken
Ik geloof wel dat er mensen zijn die echt gelukkig zijn met een maatje meer
Maar ik ben bang dat ik bij het groepje mensen hoor die nooit tevreden zullen zijn
  Vis een optie? donderdag 18 februari 2010 @ 23:42:10 #34
70532 loveli
N
pi_78166326
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het ook moeilijk om te begrijpen hoe mensen echt dik worden. En, dit klinkt misschien flauw, maar hoe slanker ik word, hoe minder ik het begrijp. Maar ik denk dat het bij veel mensen ontstaat door jojo'en wat al in de puberteit begint, in combinatie met minderwaardige gevoelens die je weg-eet.
Ik vind het juist begrijpelijker hoe ouder ik word. Vroeger keek ik naar m'n moeder en dacht ik dat je van te voren zou zien dat je moet ingrijpen, na de 5 kilo zorg je ervoor dat je geen tien kilo aankomt. Nu snap ik beter dat je pas achteraf ziet wat er aan het gebeuren is en dat het dan extra moeilijk is/lijkt om weer terug te gaan naar heel slank. En dat Ben en Jerry dan heel troostvol kunnen zijn.
crap in = crap out
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:43:19 #35
331 Merel
Be here now.
pi_78166386
TVP, heb de huishoudbeurs overleefd. Morgen bijlezen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78166549
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ergens snap ik het wel. Ik heb ook zo mijn periodes dat ik minder goed in mijn vel zit, dat vechten tegen snoeplust net te zwaar is naast het vechten tegen een ongelukkig gevoel/de grote drukte, en daarin kom ik gemakkelijk 8 kg aan. Mijn periodes duren gelukkig maar een maandje, maar als je langere tijd te druk/ongelukkig bent om bezig te zijn met je voedsel kan ik me voorstellen dat je langzaamaan steeds zwaarder wordt. Ik ken mezelf, ik zou zo mijn gewicht kunnen verdubbelen als het 12 maanden per jaar winter is (qua humeur enzo). En als het geleidelijk gaat, is het ook ongemerkt (meestal).

Nouja ik ga ook maar eens slapen .
  Vis een optie? donderdag 18 februari 2010 @ 23:46:07 #37
70532 loveli
N
pi_78166555
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef Merel het volgende:
Nog leuke contacten gelegd met motorbeursbezoekers?
Hoewel dat publiek grotendeels niet in jouw doelgroep valt, misschien zat er net een leuke tussen.
crap in = crap out
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:48:34 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78166689
Was niet ongelukkig toen ik dikker was geloof ik... wist gewoon niet beter.
Toen ik bewuster ging leven, dus niet meer roken, sporten en gezonder eten, toen pas zag ik wat ik met mijn leven deed..
Gescheiden en voor het scheiden al een relatie met mijn collega.. tja, dat heeft mij bijna alle vrienden" gekost.. Netjes is het niet nee, baal ik ook van.

Tja, de rest is toekomst

Merel, huishoudbeurs
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 18 februari 2010 @ 23:49:01 #39
70532 loveli
N
pi_78166719
Nog even n.a.v. vorige topics:
VMW, gefeli.
Balen, An.
Ewelina, geen rechte hoeken is drama met vloeren leggen en inrichten, maar centrum. Doen als het lukt. Desnoods regel je een verhuismeet.

En stemmen, dat doe ik wel op een kleine partij en niet op een vrouw of afkomst op de lijst, maar gewoon op iemand die ik capabel acht.
crap in = crap out
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:53:16 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78166991
Stemmen... denk CDA
pi_78167310
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef Merel het volgende:
Was je daar??

Dan was je bijna bij mij dus!!

Toen ik ging hardlopen zag ik al die vrouwen bepakt met 20 kilo meuk lopen!!!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 00:01:43 #42
331 Merel
Be here now.
pi_78167476
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Nog leuke contacten gelegd met motorbeursbezoekers?
Hoewel dat publiek grotendeels niet in jouw doelgroep valt, misschien zat er net een leuke tussen.

McCarnaval rijdt motor
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 00:03:04 #43
70532 loveli
N
pi_78167565
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:01 schreef Merel het volgende:

[..]

McCarnaval rijdt motor
Motorpak lenen?

En ik was ff vergeten dat de huishoudbeurs in een andere stad was dan de motorbeurs
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 00:04:15 #44
331 Merel
Be here now.
pi_78167648
Maar uhm, ik was dus met m'n moeder en we hadden vrijkaartjes en het was niet idioot druk en gewoon een gezellig moeder-dochter-ding. En we hebben ons niet als hysterische huisvrouwen gedragen!

En nu is het bedtijd
pi_78167654
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Motorpak lenen?

En ik was ff vergeten dat de huishoudbeurs in een andere stad was dan de motorbeurs
Ik dacht al......heul geen motoren gezien!

Oeh en Merel, gaan jullie daten?
pi_78167800
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou ergens snap ik het wel. Ik heb ook zo mijn periodes dat ik minder goed in mijn vel zit, dat vechten tegen snoeplust net te zwaar is naast het vechten tegen een ongelukkig gevoel/de grote drukte, en daarin kom ik gemakkelijk 8 kg aan. Mijn periodes duren gelukkig maar een maandje, maar als je langere tijd te druk/ongelukkig bent om bezig te zijn met je voedsel kan ik me voorstellen dat je langzaamaan steeds zwaarder wordt. Ik ken mezelf, ik zou zo mijn gewicht kunnen verdubbelen als het 12 maanden per jaar winter is (qua humeur enzo). En als het geleidelijk gaat, is het ook ongemerkt (meestal).

Nouja ik ga ook maar eens slapen .
Oh, ik snap ook heel goed hoe je dik wordt! Maar dat je dan niet na 25 kilo en enorm de balen ervan zegt: nu is het mooi geweest, ik ga hulp zoeken, dat vind ik lastig te begrijpen.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 01:11:51 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78169693
Ooooh trouwens ik had een ultieme lentegevoel..wij liepen om 18.10 het huis uit en toen was het nog niet compleet donker... en...... er waren een paar vogels die vrolijk kwetterden

De lente komt * uniekhoorn nog een paar weken afziet
pi_78171028
Goeiemorgen!

Sarabi, leuk dat je er weer bent .
Vergeetmewelletje gefeliciteerd met manliefs werk .
Kwakveense, vandaag is een betere dag .
De rest ben ik vergeten .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78171610
Goedemorgen!
Laatste dag dermatologie. Het was leuk, maar niet voor later. Nu nog examen doorkomen...
Vanmiddag tijdens de borrel:-o
pi_78171691
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ik snap ook heel goed hoe je dik wordt! Maar dat je dan niet na 25 kilo en enorm de balen ervan zegt: nu is het mooi geweest, ik ga hulp zoeken, dat vind ik lastig te begrijpen.
Hmmm mja. Maar er niets aan doen kost wel minder energie/tijd/wilskracht, dan is het misschien makkelijker om het gewoon te accepteren zoals het is.

Zo goedemorgen. Wat zal ik blij zijn als het weekend is.
pi_78171870
tvptje voordat ik mezelf naar het werk sleep, bleh
pi_78171926
en alweer op 't werk!
Ja doei.
pi_78172084
ontbijt ook weer achter de kiezen.

Weegschaal was lief na schotland: 70,2

Lijstje voor vandaag:

O: kwark
T: 2 mandarijntjes
L: 2 boterhammen filet americain en een bak couscoussalade
T: handje chipjes
D: nasi met kloepoek, atjar en een gebakken eitje

Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:25:53 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78172112
Mogge. Ik heb jeansmaat 30. Ik krijg één bovenbeen in maat 27 .

Iemand een idee wanneer dat meer eten en multivitamine zou moeten gaan werken? Ik ben nog stééds duizelig en het gevoel dat ik pap in m'n ledematen heb ipv spieren. Ik word er letterlijk en figuurlijk niet goed van. Kijk het nog een weekje aan, maar dan ga ik echt weer terug .

Ondertussen probeer ik het maar gewoon te negeren, anders word ik helemaal para. Zo dus maar gewoon naar RPM, want geen fysio vanochtend!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:35:57 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78172230
Goeiemorgen .

Geen idee wat voor jeansmaat ik heb. Ik koop m'n jeans altijd bij de C&A . Geweldige broeken, maar ook altijd te lang, dus dan kort m'n moeder ze in .
Ik ga straks nog even naar school, als het daar pauze is, maar het echte voorbereiden doe ik in m'n vakantie wel. Ik heb geen zin om met mensen af te spreken en ik weet ook niet wat ik anders moet doen in mijn vakantie Ik geloof dat ik nog helemaal niet toe ben aan vakantie .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:44:54 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78172338
Ok, lijstjeeeee:

O: yoghurt met brambozen
O2: 250 ml warme havermoutpap (1 portie is 150 ml staat er op de verpakking. Ja dáág)
O3: warme chocolademelk
L: twee krentenbollen
T: iets van fruit
D: weet nog niet, iets pasta-achtigs met tomaten, denk ik. Of aardappelen met spinazie en een eitje! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78172435
goeiemorgen!! ik discussieer even niet mee over het vorige onderwerp. heb er allerlei meningen over maar word vooenamelijk erg verdrietog van er over nadenken en meningen lezen... dus ik sla even over want candaag werd een betere dag!!!

ik zit vol ongeduld te wachten op mn laptopje.... grrrrrr
Kwak
pi_78172444
ik pas ook niet in jeansmaatje 27 hoor
Ja doei.
pi_78172477
ok toch 1 ding: de kans is heel reeel dat ik nooit dun zal worden. met al mijn gejojo us t al heel wat als ik stabiliseer of max 15 kilo afval. in de ogen van dunne mensen ben ik dan nog steeds dik, met maat 48, maar ik zal tich moeten leren om er gelukkig mee te zijn. daarom vind ik deze discussie zo pijnlijk. kijk uniekhoorn is enorm afgevallen, maar zij was geen jojo met een eetstoornis voordien... nou ja, ik ben bang dat ik nooit goed genoeg of mooi genoeg zal zijjn, maar ik kan niet meer dan mn best doen
Kwak
pi_78172488
ik vind je nu al prachtig, for what it's worth
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 09:01:04 #61
70532 loveli
N
pi_78172607
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

Iemand een idee wanneer dat meer eten en multivitamine zou moeten gaan werken? Ik ben nog stééds duizelig en het gevoel dat ik pap in m'n ledematen heb ipv spieren. Ik word er letterlijk en figuurlijk niet goed van. Kijk het nog een weekje aan, maar dan ga ik echt weer terug .

Ondertussen probeer ik het maar gewoon te negeren, anders word ik helemaal para. Zo dus maar gewoon naar RPM, want geen fysio vanochtend!
Jij hebt veel meer nodig dan wat kcals en een multi, maar het is een begin.

Sporten is een belasting voor je lichaam, maar het wordt er ook gezonder van. Een gezond lijf kan aardig wat hebben, jouw spieren zijn (als ik EDS goed begrijp) dagelijks harder bezig om jou overeind te houden, dus die werken al continu een beetje meer dan de spieren van een normaal mens.

Een basis voor een goede gezondheid is een goede spijsvertering, want dan kun je de juiste voedingsstoffen opnemen en verwerken. Goed voedsel is ook een pre, want als je troep in een goede spijsvertering mikt, heb je nog geen bouwstoffen binnen voor je lichaam, je belast het alleen meer.

Wat een leuke start is: darmen helpen met goede probiotica en vezels. Gezond eten, probeer eens een paar weekjes dagelijk 4 ons groente weg te werken, zit geen kcal in en het is gezond voor je lijf (broccoli , maar ander groen spul mag ook). Stop er een goede multi en wat lekkere omega's bij en sport voorlopig zoveel als je lichaam aankan. Bij te veel sport met een brak lijf kost het extra moeite en kracht en energie om alles op peil te houden. Dat 'extra' heb jij niet op voorraad omdat je (sorry) nog steeds kut eet.
crap in = crap out
pi_78172636
oooowh, je zei kut!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 09:04:25 #63
70532 loveli
N
pi_78172660
voor kwak

Vannacht gedroomd dat ik bij een explosie 2 mensen uit een gebouw heb gesleept en dat ik lag te zoenen met een knul van 19 die dacht dat ik 23 was. Het wordt tijd dat de hond weer naar huis gaat
crap in = crap out
pi_78172735
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef kwakz0r het volgende:
goeiemorgen!! ik discussieer even niet mee over het vorige onderwerp. heb er allerlei meningen over maar word vooenamelijk erg verdrietog van er over nadenken en meningen lezen... dus ik sla even over want candaag werd een betere dag!!!

ik zit vol ongeduld te wachten op mn laptopje.... grrrrrr
Ik hoop niet dat dat door mij komt! Ik vind het namelijk heel goed, zoals jij nu je problemen aanpakt.

Mogge. Ik ben lekker bezig vandaag: huis opgeruimd voordat de poetsvrouw kwam, en nu op 't werk en bezig-achtig
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 09:10:45 #65
70532 loveli
N
pi_78172783
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
oooowh, je zei kut!
Dat bedoelde ik ook. Als je je lijf te sterk belast gaat het om bij te komen van sport (of andere belasting, zoals EDS lijkt mij logisch, hoewel ik daar nog te weinig vanaf weer) bouwstoffen uit spieren halen, dus er kan best pap in de benen van XM zitten ipv spieren. Allemaal opgebruikt tijdens herstel.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 09:11:48 #66
70532 loveli
N
pi_78172799
Ik hou wel van XM hoor!
crap in = crap out
pi_78172874
Kwak, niet verdrietig worden.
Je bent prachtig, dat weet je toch.
En Nigella ook trouwens.

Ik heb ook jeansmaat 30.
Had ik ook toen ik een stuk slanker was omdat mijn bovenbenen huge zijn door het vele sporten vroeger.

Sarabi!

Uniek, ik had dat lentegevoel gister ook, ondanks dat ik in de regen liep.
Nog even en dan gaan de lindebomen in de straat weer heerlijk ruiken.

Maar weer eens een lijstje, is al weer lang geleden (maar toch altijd zo'n beetje hetzelfde )
Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: mineola
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
D: spruitjes, gebakken aerpels, kaasplak
T: wijntje(s) om de nieuwe baan te vieren
pi_78172884
vanmorgen floten de vogeltjes toen ik naar buiten liep
Ja doei.
pi_78173047
Het raam in de slaapkamer kan 's nachts gewoon openblijven zonder dat we doodvriezen. .

Even douchen en dan snel naar de UB.
pi_78173143
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]

Oh interessante site . Ik zie zo al een paar onderzoeken die me wel interessant lijken . Erger nog, er is er eentje die ik echt zou willen, jammer dat ik nog 4 jaar moet wachten tot ik mn master heb .

Gefeliciteerd man van VMW!

Zo en ik ga maar eens slapen. Heb weer eens rugpijn, hoop dat ik een beetje lekker lig en het morgenochtend wat minder is.
Ik keek ook even en er is gewoon een onderzoek in Leiden dat heel erg interessant is!!! Ik zou bijna...
Nee, toch maar niet .

Ik ken overigens best mensen met een maatje meer die gewoon tevreden zijn hoor! Ik kan me voorstellen dat er een soort van acceptatie-proces aan voorafgaat, maar vaak hebben 'tevreden' dikkere dames een heel mooie uitstraling.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78173197
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:53 schreef kwakz0r het volgende:
ok toch 1 ding: de kans is heel reeel dat ik nooit dun zal worden. met al mijn gejojo us t al heel wat als ik stabiliseer of max 15 kilo afval. in de ogen van dunne mensen ben ik dan nog steeds dik, met maat 48, maar ik zal tich moeten leren om er gelukkig mee te zijn. daarom vind ik deze discussie zo pijnlijk. kijk uniekhoorn is enorm afgevallen, maar zij was geen jojo met een eetstoornis voordien... nou ja, ik ben bang dat ik nooit goed genoeg of mooi genoeg zal zijjn, maar ik kan niet meer dan mn best doen
Sinds 2 maanden ben ik ook wel weer echt bang dat ik weer dik ga worden.
Waar ik 1,5 jaar lang rond de 72 woog, zit ik nu op de 75.
Ik weet dat die 3 kilo niet veel is op de 25 kilo die er af zijn maar het is wel weer een begin (de verkeerde kant op).
Ik kan de knop voor het eten op dit moment ook niet vinden, gelukkig wel voor het sporten
En nu maar hopen dat in de lente er wel weer 3 kilo af gaat, maar echt dun heb ik wel opgegeven
pi_78173468
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78173472
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sinds 2 maanden ben ik ook wel weer echt bang dat ik weer dik ga worden.
Waar ik 1,5 jaar lang rond de 72 woog, zit ik nu op de 75.
Ik weet dat die 3 kilo niet veel is op de 25 kilo die er af zijn maar het is wel weer een begin (de verkeerde kant op).
Ik kan de knop voor het eten op dit moment ook niet vinden, gelukkig wel voor het sporten
En nu maar hopen dat in de lente er wel weer 3 kilo af gaat, maar echt dun heb ik wel opgegeven
jij moet ook denk ik niet proberen af te vallen maar gelijk te blijven...dat is al zo'n gezondheidswinst!
als ik dat nou gedaan had op 78 kilo...ipv naar 70 willen en alleen maar aankomen...

t is niet echt een knop denk ik. meer het wegbreken uit snoepgedrag. alle "oh dit mag ik nu wel want..." "ik heb nu wel ... verdiend" "deze keer kan dat wel" "avch voor een keertje" dat is wel wat ik op therapie leer, zulke "goedpratende" gedahcten houden destructief gedrag in stand...

het gign bij mij ook heel goed tót ik weer dat soort gedachtes begon toe te staan (ach een keer een patatje nu ik dronken ben...ach het is een verjaardag)... en ik merk meteen dat ik deze week weer aan t zoeken en grazen en snaaien ben.

maar vanaf vandaag dus niet meer!! ik neem me bij deze plechtig voor, dat als de vriend waar ik vanavond op bezoek ga me iets te snoepen aanbiedt ik NEE dank je, ga zeggen. ik vertel het aan jullie en na afloop kom ik hier ook vertellen hoe het gegaan is.

dit wordt mn breakthrough momentje!
Kwak
pi_78173526
Succes Kwak
En daarom lees ik ook weer mee hier, zelf in therapie gaan zou ik niet durven maar jouw ervaringen lezen helpt ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78173558

zo, en nu de afwas, mn stoofvlees opzetten, ontbijten en nog even een paar uurtjes werk doen.
Kwak
pi_78173627
Joh Sarabi, ik durf te wedden dat het voor een buitenstaander minder dramatisch is dan voor jouzelf! Je hebt toch van nature best wel een taille? En volgens mij is een beetje heupen alleen maar mooi in zo'n pakje.
pi_78173681
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
Joh Sarabi, ik durf te wedden dat het voor een buitenstaander minder dramatisch is dan voor jouzelf! Je hebt toch van nature best wel een taille? En volgens mij is een beetje heupen alleen maar mooi in zo'n pakje.
Nou als ik helemaal eerlijk ben zie ik het zelf ook niet (behalve in mijn gezicht en borsten)
Mijn kleren lijken zelfs ruimer te zitten
Alleen die weegschaal verpest alles

Maarja zo'n pakje is wel erg hoor we zullen zien, taille heb ik inderdaad gelukkig wel
Maar ook iets losser vel dankzij het afvallen en dat zie je wel met buikdansen

Nu hardlopen en fitnessen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:54:28 #78
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78173782
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:01 schreef Merel het volgende:

[..]

McCarnaval rijdt motor
Niks mis mee.
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
En toen ik 10 minuten laten naar buiten liep, ging het regenen...

Ben al bijna helemaal opgedroogd...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_78173938
Ik hoorde hier net ook een vogeltje... Maar het is nog altijd stervenskoud op kantoor
pi_78174376
goedemorgen!

Stoute manderijnen in de TT, kijk ik net op youtube, zie ik dat sinaasappels ook heel vervelend kunnen zijn

Voor de rest:
Gefeliciteerd met de baan van meneer VMW!
Ík heb jeansmaat 31 , ik verwacht eigenlijk niet dat ik mijn benen en billen ooit in een kleinere maat ga krijgen. En ook ik heb Anna Karenina weggelegd .

Calimero, heb je een nieuwe baan dat je nu groepstherapie geeft? Leuk!

Er was nog meer, maar dat ben ik even vergeten...
pi_78174532
Loopband lijkt overleden te zijn
En ja ik weet dat ik sowieso buiten moet gaan lopen
pi_78174560
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nou als ik helemaal eerlijk ben zie ik het zelf ook niet (behalve in mijn gezicht en borsten)
Mijn kleren lijken zelfs ruimer te zitten
Alleen die weegschaal verpest alles

Maarja zo'n pakje is wel erg hoor we zullen zien, taille heb ik inderdaad gelukkig wel
Maar ook iets losser vel dankzij het afvallen en dat zie je wel met buikdansen

Nu hardlopen en fitnessen
Volgens mij hoor je helemaal niet heel slank te zijn als buikdanseres... Je moet toch wel een beetje buik hebben om te showen

Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 10:21:13 #83
70532 loveli
N
pi_78174584
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
't Is nog wat koud voor bouwvakkers he..
crap in = crap out
pi_78174588
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Volgens mij hoor je helemaal niet heel slank te zijn als buikdanseres... Je moet toch wel een beetje buik hebben om te showen

[ afbeelding ]
Deze vrouw vind ik toch wel heel slank hoor
Met rondingen dat wel inderdaad
pi_78174614
Ik denk dat jij wel aardig in de buurt zit, denk dat jij wat meer taille en heupen hebt alleen..
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 10:24:04 #86
70532 loveli
N
pi_78174665
*kwispel*
crap in = crap out
pi_78174708
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef P.F het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
en dit vind jij niet heel slank??
Kwak
pi_78174751
Ik heb helemaal geen zin om te zwemmen vandaag, maar gelukkig heb ik vriendlief beloofd dat ik het zou doen dus heb ik een stok achter de deur.. Zal mezelf dus zo maar eens naar het zwembad slepen.

Lijst (planning)
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beket optimel
T: -
B: uurtje zwemmen
L: dubbele boterham met krabsalade, ananas
T: spa en fruit
T: dubbele boterham met ?
D: bij een shoarmatent, dus niet al te best

Mjah. Ik ga mijn spullen maar eens opzoeken..
pi_78174857
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ze is slanker dan ik, maar ik zou toch ook zeggen dat ze niet héél slank is - ze heeft wel wat vet rond de taille.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 10:33:35 #90
70532 loveli
N
pi_78174980
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te zwemmen vandaag, maar gelukkig heb ik vriendlief beloofd dat ik het zou doen dus heb ik een stok achter de deur.. Zal mezelf dus zo maar eens naar het zwembad slepen.

Lijst (planning)
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beket optimel
T: -
B: uurtje zwemmen
L: dubbele boterham met krabsalade, ananas
T: spa en fruit
T: dubbele boterham met ?
D: bij een shoarmatent, dus niet al te best

Mjah. Ik ga mijn spullen maar eens opzoeken..
Jij moet ook meer groente in je hoofd schuiven. Veel meer. En op z'n minst een multi.

En ik neem aan dat "spa en fruit" betekent dat je een glas spa drinkt bij je kiwi's? Zo niet: fail.

crap in = crap out
pi_78175011
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

Jij bent lang toch? Dan is het sws heel anders, als je dan maat 27 hebt is het echt niet mooi. Tenminste niet als je vrouwelijke vormen hebt. Van die bambimeisjes komen er wel mee weg.

En voor de rest: ik weet het niet wanneer dat zou moeten werken. Hoeveel kcals eet je nu werkelijk op een dag? Stel dat je alles afweegt en invoert in zo'n teller? Lijkt me sws erg naar, duizelig zijn de hele tijd!
pi_78175052
quote:

[..]

Nou, ik vond niet echt het plaatje wat ik zocht, van een typische buikdanseres, maar dit was de gene die het meest aan het plaatje voldeed, de rest zag er zo uit:

En de gene die wel duidelijk niet slank waren vond ik echt heeeeeeel erg overdreven als voorbeeld
pi_78175109
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:35 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou, ik vond niet echt het plaatje wat ik zocht, van een typische buikdanseres, maar dit was de gene die het meest aan het plaatje voldeed, de rest zag er zo uit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En de gene die wel duidelijk niet slank waren vond ik echt heeeeeeel erg overdreven als voorbeeld
[ afbeelding ]
mehehehehe zo dik is miss s niet inderdaad neem ik aan. ík ben zelfs minder dik
Kwak
pi_78175125
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef loveli het volgende:
Jij moet ook meer groente in je hoofd schuiven. Veel meer.
pi_78175178
Lijstje en dan ga ik aan de slag:

O: Brinta
L: soep en een luxe broodje uit de kantine
T: banaan
T: kwark
S: cardio + kracht in sportschool
D: 1 gepofte aardappel, klein karbonaadje, sperziebonensalade
pi_78175210
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef loveli het volgende:

En ik neem aan dat "spa en fruit" betekent dat je een glas spa drinkt bij je kiwi's? Zo niet: fail.

pi_78175238
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje en dan ga ik aan de slag:

O: Brinta
L: soep en een luxe broodje uit de kantine
T: banaan
T: kwark
S: cardio + kracht in sportschool
D: 1 gepofte aardappel, klein karbonaadje, sperziebonensalade
Afhankelijk van hoe lang en intensief je sport, kun je misschien nog een lekker toetje maken ofzo?
pi_78175316
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Afhankelijk van hoe lang en intensief je sport, kun je misschien nog een lekker toetje maken ofzo?
Ben je m'n chocoladecake van van de week al vergeten? . Ik ben twee jaar terug met veel pijn en moeite cold turkey van m'n toetjes afgekickt, en nu moet ik ze van jou steeds eten! .
pi_78175337
Oh, en om antwoord op je vraag te geven: 10 min cardio om op te warmen, 3 kwartier kracht, half uur cardio.
pi_78175384
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Ok, lijstjeeeee:

O: yoghurt met brambozen
O2: 250 ml warme havermoutpap (1 portie is 150 ml staat er op de verpakking. Ja dáág)
O3: warme chocolademelk
L: twee krentenbollen
T: iets van fruit
D: weet nog niet, iets pasta-achtigs met tomaten, denk ik. Of aardappelen met spinazie en een eitje! .
Wat dacht je?? Vrijdag Carbsdag??
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:46:51 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78175428

Fijn dat ik niet de enige ben die moeite heeft met Anna Karenina

Ik ga vandaag maar weer eens verder met werk zoeken wat een kuttijd is dit zeg. Ik weet dus niet wat ik wil en er is ook niks leuks te vinden op vacaturesites
pi_78175466
zo, heb ik toch even hard 'gewerkt' bij het opzetten van de awarduitreiking van vanmiddag

nu nog maar even wat nuttigs doen... misschien
Ja doei.
pi_78175543
Nee, als ik zo dik ben mogen jullie me wel tegenhouden als ik zo'n pakje aan wil trekken

Mijn leraressen zien er trouwens zo uit:

De rechtse:

Dus wel allemaal verschillende figuren, wel allemaal slank
pi_78175555
DaD, het routineuze schaaltje vruchtenyoghurt-van-het-c1000-huismerk, daar verzet ik mij tegen! Twee keer in de week iets lekkers zelfgemaakts daarentegen...
pi_78175591
@ loveli!
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:53:49 #106
331 Merel
Be here now.
pi_78175676
Is zalm die ik dinsdag in de koelkast heb gelegd vanavond nog goed denken jullie?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:55:01 #107
331 Merel
Be here now.
pi_78175730
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Merel het volgende:
Is zalm die ik dinsdag in de koelkast heb gelegd vanavond nog goed denken jullie?
Oh, google zegt van niet, dan luister ik maar.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:56:23 #108
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78175787
Goedemorgen .

Dadelijk een computerpracticum en dan lekker weekend!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78175869
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh, google zegt van niet, dan luister ik maar.
ruiken? zodra het vissig ruikt niet meer vertrouwen? Maar wrsch zou ik het zelf ook weggooien, denk ik
Ja doei.
pi_78175893
Stom hè, dat vissen die naar vis ruiken niet goed zijn.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:59:27 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78175897
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, het routineuze schaaltje vruchtenyoghurt-van-het-c1000-huismerk, daar verzet ik mij tegen! Twee keer in de week iets lekkers zelfgemaakts daarentegen...
Routineus is het hier niet echt, maar wat is er mis met vruchtenyoghurt?
pi_78175908
Ja doei.
pi_78175923
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:59 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Routineus is het hier niet echt, maar wat is er mis met vruchtenyoghurt?
vaak een shitload aan toegevoegde suikers en chemicalien gok ik zo?
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:02:08 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78176031
Jah, da's wel waar... toch maar weer naturel kwark kopen dan!

* weer iets van lijstje strepen gaat
pi_78176186
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, datte. En ik ben persoonlijk een groot voorstander van het idee dat als je iets met veel suiker eet, dat het dan beter wat specialers kan zijn. Niet elke dag een gangmaker of roze koek, wel torta di limone na een etentje bij de Italiaan.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 11:09:16 #116
70532 loveli
N
pi_78176316
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Fruit wat ze erin stoppen is wat ze niet durven te verkopen, heb ik me laten vertellen. Chemicalien valt misschien nog wel mee.
crap in = crap out
pi_78176399
mijn mandarijntjes zijn iig lekker..

en ik probeer de mevrouw die mijn trouwjurk zou kunnen innemen te bellen, maar ze neemt niet op, en het mobiele nummer wat ik heb werkt niet
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:11:24 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78176410
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, datte. En ik ben persoonlijk een groot voorstander van het idee dat als je iets met veel suiker eet, dat het dan beter wat specialers kan zijn. Niet elke dag een gangmaker of roze koek, wel torta di limone na een etentje bij de Italiaan.
Daar heb je een goed punt
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:12:04 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78176434
MoBlo, heb je mijn pm gelezen?
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 11:13:15 #120
70532 loveli
N
pi_78176479
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
mijn mandarijntjes zijn iig lekker..

en ik probeer de mevrouw die mijn trouwjurk zou kunnen innemen te bellen, maar ze neemt niet op, en het mobiele nummer wat ik heb werkt niet
Niet innemen, dus niet afvallen. Problem solved

Da's vrij kut, wanneer wil je 'em af hebben?
crap in = crap out
pi_78176522
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Merel het volgende:
Als je het heel goed doorwarmt wel denk ik. Kwam het uit de vriezer??

Ik vertrouw vaak op mijn neus. Heb gisteren voor m'n kaassaus blauwaderkaas gebruikt waarop stond: tenminste houdbaar tot 2 januari. Maar het had in de koeling gelegen en zag en rook precies zoals het moest: sterk wel, maar niet zuur of whatever. Nou ik ben er nog.
pi_78176631
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Fruit wat ze erin stoppen is wat ze niet durven te verkopen, heb ik me laten vertellen. Chemicalien valt misschien nog wel mee.
En gewoon veel suiker. Véél Vruchtenyoghurtliefhebbers die het minder zoet willen (en veel te makken hebben!): de Natuurwinkel heeft ontzettend lekkere vruchtenyoghurt. Fijne lobbige yoghurt met een beetje prut erin dat naar echt fruit smaakt Minder kcal, terwijl het veel romiger is.
pi_78176632
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet innemen, dus niet afvallen. Problem solved

Da's vrij kut, wanneer wil je 'em af hebben?
hij is al te groot dan zou ik aan moeten komen

ik wilde graag eind april / begin mei eerste doorpas doen, en dan begin juli de laatste
Ja doei.
pi_78176674
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
MoBlo, heb je mijn pm gelezen?
ja, done
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:19:54 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78176759
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, done
Dank!!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:20:05 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78176763
Hooooi, het is 5 graden

Lijst:
O: boterham volvette kaas, boterham osseworst, gekookt ei, beschuit jam, beker halfvolle melk.
T: appel
S: 1 1.5 uur wandelen
beker warme choco
L: boterham komijnkaas, boterham osseworst
T: peer, sinaasappel, blokje choco, cracker kaas
D: Zuurkool of spruitjes met aardappels, rookworst en tartaartje
Vla en yoghurt
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:21:20 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78176817
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je het heel goed doorwarmt wel denk ik. Kwam het uit de vriezer??

Ik vertrouw vaak op mijn neus. Heb gisteren voor m'n kaassaus blauwaderkaas gebruikt waarop stond: tenminste houdbaar tot 2 januari. Maar het had in de koeling gelegen en zag en rook precies zoals het moest: sterk wel, maar niet zuur of whatever. Nou ik ben er nog.
Precies, je gaat ook niet meteen dood als iets niet helemáál goed meer is, je kunt wel wat buikpijn krijgen als je het eigenlijk niet meer had moeten eten... maar dat weerhoudt mij vaak ook niet
pi_78177090
hoera, mn laptop is bezorgd. hij is heeeeeel mooi. ben nu mn harde schijf aan t backuppen op mn externe HD, en dan ga ik m zo maar eens installeren en de nodige programmaatjes erop zetten
Kwak
pi_78177151
nerd!
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:29:55 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78177177
Nice!!

Ik wil ook graag een nieuwe laptop mijne is 3,5 jaar oud en heeft een accu die nog maar 10 minuten mee kan en accu eruit halen en gewoon op stroom werken is geen optie want het contactje is zo brak dat ie dan om de haverklap uitvalt als je even beweegt
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:32:55 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78177334
Goeiemorgen!
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En gewoon veel suiker. Véél Vruchtenyoghurtliefhebbers die het minder zoet willen (en veel te makken hebben!): de Natuurwinkel heeft ontzettend lekkere vruchtenyoghurt. Fijne lobbige yoghurt met een beetje prut erin dat naar echt fruit smaakt Minder kcal, terwijl het veel romiger is.
Ik eet nog steeds Griekse yoghurt (lobbig! ) met biologische multivruchtenjam Zo lekkerrrr! Alleen vast niet erg laag in de kcal

En ik wil een buikdanssjaaltje, die doe ik dan om bij het buikdansstukje van mn Zumba-les Zijn er steeds meer die het meenemen (op verzoek van het instructiemeisje) en het is toch wel geinig Ik hoef dan alleen gelukkig geen blote buik, maar dat sjaaltje gaat om je sportkleertjes
Tot nu toe alleen steeds geen tijd om naar de markt te gaan
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78177428
heya babe
Ja doei.
pi_78177436
Bij de onlineshops staat er ook steeds vaker dat de sjaaltjes ook voor zumba gebruikt kunnen worden
Maar bij ons heb ik er nog niemand mee gezien (gelukkig)
Houden ze die dan ook de hele tijd om? Lijkt me echt een lawaai maken
pi_78177459
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef LadyBlack het volgende:
Nice!!

Ik wil ook graag een nieuwe laptop mijne is 3,5 jaar oud en heeft een accu die nog maar 10 minuten mee kan en accu eruit halen en gewoon op stroom werken is geen optie want het contactje is zo brak dat ie dan om de haverklap uitvalt als je even beweegt
Nieuwe accu halen geen optie?? Heb ik net moeten doen voor m'n macbook. Weliswaar 139 euro. Maar goed, altijd nog goedkoper dan een nieuwe laptop.

Kwak, wat voor eentje heb jij?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:36:56 #135
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_78177529
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef kwakz0r het volgende:
hoera, mn laptop is bezorgd. hij is heeeeeel mooi. ben nu mn harde schijf aan t backuppen op mn externe HD, en dan ga ik m zo maar eens installeren en de nodige programmaatjes erop zetten
kwak,misschien heb ik er overheen gelezen,maar ben benieuwd of het je nog was gelukt de snoepjes af te slaan? (gister?)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:40:48 #136
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78177694
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Nieuwe accu halen geen optie?? Heb ik net moeten doen voor m'n macbook. Weliswaar 139 euro. Maar goed, altijd nog goedkoper dan een nieuwe laptop.

Ik heb een tijd terug een nieuw snoer gekocht want dat was toen stuk, en nu ben ik wel een beetje klaar met deze laptop Heb m toen gekocht om mn scriptie op te schrijven, en daar is ie prima voor geweest, maar nu wil ik er een kopen waar ik ook Adobe CS op kan draaien (deze heeft maar 512 MB werkgeheugen dat gaat dus niet)
pi_78177702
yay 12 mei ga ik mijn trouwjurk doorpassen
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:42:29 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78177767
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
heya babe
Hey missus! En yay, doorpassen! Spannend!

Sarabi: nee tuurlijk niet de hele les! Dan vliegen de muntjes e.d. door de zaal Nee, alleen voor het buikdansliedje wat er meestal bij zit. Dan is het wel leuk!
pi_78177829
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hey missus!

Sarabi: nee tuurlijk niet de hele les! Dan vliegen de muntjes e.d. door de kamer Nee, alleen voor het buikdansliedje wat er meestal bij zit. Dan is het wel leuk!
Ahh ik kon me er al niets bij voorstellen sowieso zijn die goedkopere sjaaltjes zo kapot en dan vliegen ze inderdaad in het rond
Buikdansliedjes hebben wij meestal ook, vind ik alleen een van de mindere dansjes bij ons
pi_78177897
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

kwak,misschien heb ik er overheen gelezen,maar ben benieuwd of het je nog was gelukt de snoepjes af te slaan? (gister?)
je hebt er niet overheen gelezen - dat voornemen postte ik vanochtend, dus de test is vanavond pas
Kwak
pi_78177938
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb een tijd terug een nieuw snoer gekocht want dat was toen stuk, en nu ben ik wel een beetje klaar met deze laptop Heb m toen gekocht om mn scriptie op te schrijven, en daar is ie prima voor geweest, maar nu wil ik er een kopen waar ik ook Adobe CS op kan draaien (deze heeft maar 512 MB werkgeheugen dat gaat dus niet)
O, da's idd wel wat magertjes ja, 512 mb. Ik heb toen ik deze kocht er direct werkgeheugen bijgekocht. Vooral erg fijn als je meerdere programma's gelijk hebt openstaan!! Ik kijk nu onderin m'n dock en er staan 9 dingen open en ik merk er niks van.

Heb je al iets op het oog?
pi_78177998
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Een Dell inspiron 17

met paarse buitenkant en
Intel Core duo processor (T6600 2,2 Ghz, 800 Mhz, 2 Mb cache)
17,3 inch white led HD+ scherm (1600x900)
4 Gigabyte RAM (2 x 2 Gb) 800 Mhz DDR2 dual channel
500 Gb seriele ATA harde schijf (5400 rpm)
512 Mb ATI Mobility Radeon HD 4330 grafische kaart
Windows 7 legitieme installatie
webcam en bluetooth

enzo...
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 11:47:33 #143
70532 loveli
N
pi_78178003
*kwispel*

ik begin er iebel van te worden
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:49:13 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78178081
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef conleche het volgende:

[..]

O, da's idd wel wat magertjes ja, 512 mb. Ik heb toen ik deze kocht er direct werkgeheugen bijgekocht. Vooral erg fijn als je meerdere programma's gelijk hebt openstaan!! Ik kijk nu onderin m'n dock en er staan 9 dingen open en ik merk er niks van.

Heb je al iets op het oog?
Ja, het gapende gat in mijn banksaldo

Nee, ik zal helaas nog even moeten wachten, maar ik hou mn ogen open voor koopjes zo her en der.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:49:50 #145
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_78178113
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je hebt er niet overheen gelezen - dat voornemen postte ik vanochtend, dus de test is vanavond pas
Ah...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:50:00 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78178122
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef loveli het volgende:
*kwispel*

Dat heb ik nou ook altijd als ik de hond van mn moeder te logeren krijg. Echt, doe mij maar katten, die gaan gewoon relaxed liggen slapen en interesseren zich niet zo voor wat je doet. De mijne al helemaal niet want die is compleet doof
pi_78178153
Een paarse, kwak Wat ben je toch een meisje
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:50:42 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78178158
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Een Dell inspiron 17

met paarse buitenkant en
Intel Core duo processor (T6600 2,2 Ghz, 800 Mhz, 2 Mb cache)
17,3 inch white led HD+ scherm (1600x900)
4 Gigabyte RAM (2 x 2 Gb) 800 Mhz DDR2 dual channel
500 Gb seriele ATA harde schijf (5400 rpm)
512 Mb ATI Mobility Radeon HD 4330 grafische kaart
Windows 7 legitieme installatie
webcam en bluetooth

enzo...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:53:05 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78178261
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef loveli het volgende:
*kwispel*

Bahaha Krijgen we nog een foto te zien van Herr Poedelmans?
pi_78178297
Hmm als lunch bruin brood met een beetje brie
Ja de knop is nog niet helemaal gevonden
pi_78178410
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Sarabi het volgende:
Hmm als lunch bruin brood met een beetje brie
Ja de knop is nog niet helemaal gevonden
Brie is toch prima? Zolang je niet elke dag 4 dikbelegde boterhammen eet....
pi_78178478
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Brie is toch prima? Zolang je niet elke dag 4 dikbelegde boterhammen eet....
Toch wel heel vet?
En niet de goede vetten zoals pindakaas, toch?'
pi_78178614
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Toch wel heel vet?
Tuurlijk is het vet, maar het is ook heel erg lekker Gewoon voor nu en dan. Eten moet ook nog een beetje leuk blijven, elke dag sandwichspread gaat ook vervelen.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 11:59:39 #154
70532 loveli
N
pi_78178623
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bahaha Krijgen we nog een foto te zien van Herr Poedelmans?
Frau Poedelmans. Ze tilt wel haar poot op tegen bomen en lantaarnpalen

Maar werkelijk... ik trek m'n onderbroek aan *kwispel* loop naar de koelkast *kwispel* ga achter m'n compu zitten *kwispel & springt op schoot* trek m'n jas aan *kwispel en rent naar bal en rent naar riem, extra kwispels* trek schoenen aan *spring kwispel*

Mijn opstarthumeur raakt daar een beetje van in de war.
crap in = crap out
pi_78178673
loveli. .
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 12:01:19 #156
70532 loveli
N
pi_78178714
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Toch wel heel vet?
Dierlijk vet, dus verzadigd, maar als je erbij sport niet al te schadelijk voor je gezondheid. En liever brie dan leverpastei.
Anders wordt CF boos.
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:02:24 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78178767
Ik word dan altijd heel chagrijnig en sommeer de hond naar dr mand, en dan ligt ze daar echt zo en dan voel ik me weer schuldig.......
pi_78178894
Verblijd ik jullie ook nog even met een lijst!
O: volle yoghurt (maar iets van 250 ml, pak was leeg )
T: amandelen, veel (ik schat 60-70 g)
L: veel aardappeltortilla met spinazie, doperwten en geitenkaas en knoflookmayo. Plus een side salad met pijnboompitten. Zonder balsamicoreductie, though
T: dikke & grote boterham abrikozenjam light
S: 7 km hardlopen
D: slanke soep (courgette, denk ik), beetje brood met gezouten boter, blueberry muffin
T: wat chips, alcohol.
pi_78178970
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
ja, ik twijfelde tussen deze, passion paars, en de flamingo roze.. en de sky/babyblauwe. maar paars past t beste bij mn vloerbedekking

meisje!

@ ladyblack: er waren nog betere specs available, maar ik vond dit duur genoeg. als je een nieuwe koopt: heb geleerd dat je moet opletten met videogeheugen/grafische kaart - als dat intel is, si t meestal shared videogeheugen en dat werkt minder snel. dus liefst een paarte grafische kaart, en intel celeron is een slechte processor. cure duo (niet pentium dual core) zijn de nieuwste generatie - ik heb daarin lang niet te snelste/beste/nieuwste. de beste (voor laptop momenteel) is bijvoorbeeld met een turbo boost tot wel 3,9 ghz en veel meer mb cache

oh, lijk ik al een nerd? maar hij is al zoveel sneller dan mn oude barreltje...
Kwak
pi_78178980
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Dierlijk vet, dus verzadigd, maar als je erbij sport niet al te schadelijk voor je gezondheid. En liever brie dan leverpastei.
Anders wordt CF boos.
Heb ik een leverpastei discussie gemist?
Dat at ik vroeger ook echt veel......niet raar dat ik als kind zo dik was

En de brie was wel erg lekker
Ik moet maar leren meer te gaan genieten van de gewone maaltijden
Misschien dat ik dan minder behoefte heb aan snacken
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:09:43 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78179113
Leverspul: CF is anti leverworst ivm meuk en Kwak lichtelijk pro ivm ijzer *jongleert met leverworsten*
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Frau Poedelmans. Ze tilt wel haar poot op tegen bomen en lantaarnpalen

Maar werkelijk... ik trek m'n onderbroek aan *kwispel* loop naar de koelkast *kwispel* ga achter m'n compu zitten *kwispel & springt op schoot* trek m'n jas aan *kwispel en rent naar bal en rent naar riem, extra kwispels* trek schoenen aan *spring kwispel*

Mijn opstarthumeur raakt daar een beetje van in de war.
Ze is iig een happy camper
pi_78179145
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb ik een leverpastei discussie gemist?
Dat at ik vroeger ook echt veel......niet raar dat ik als kind zo dik was

En de brie was wel erg lekker
Ik moet maar leren meer te gaan genieten van de gewone maaltijden
Misschien dat ik dan minder behoefte heb aan snacken
Maak van een broodje brie dan iets feestelijks! Lekker verse volkoren baguette, wat groenvoer erbij, tuinkers of alfalfa, lekkere kop thee erbij en even zitten voor je lunch

Ook echt zalig, maar minder slank: broodje brie-uitgebakken bacon-mangochutney Romig, zout-knapperig, zoetzuur, verrukkelijk
pi_78179146
Nu we het toch over beleg hebben
Hoe zit het met appelstroop?
Ook voor afentoe? maar als ik ook al brie afentoe doe houd het natuurlijk ook snel op.....
pi_78179173
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leverspul: CF is anti leverworst ivm meuk en Kwak lichtelijk pro ivm ijzer *jongleert met leverworsten*
[..]
Als je ijzer wilt, dan eet je maar een biefstuk
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:14:12 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78179306
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, ik twijfelde tussen deze, passion paars, en de flamingo roze.. en de sky/babyblauwe. maar paars past t beste bij mn vloerbedekking

meisje!

@ ladyblack: er waren nog betere specs available, maar ik vond dit duur genoeg. als je een nieuwe koopt: heb geleerd dat je moet opletten met videogeheugen/grafische kaart - als dat intel is, si t meestal shared videogeheugen en dat werkt minder snel. dus liefst een paarte grafische kaart, en intel celeron is een slechte processor. cure duo (niet pentium dual core) zijn de nieuwste generatie - ik heb daarin lang niet te snelste/beste/nieuwste. de beste (voor laptop momenteel) is bijvoorbeeld met een turbo boost tot wel 3,9 ghz en veel meer mb cache

oh, lijk ik al een nerd? maar hij is al zoveel sneller dan mn oude barreltje...
Misschien ben jij een nerd, misschien ben ik een kneus, maar ik moet dit soort dingen wel even 3x overnieuw lezen voor ik het doorheb ja

Maar het klinkt goed, iig al veeeel beter dan ik gewend ben
en ik heb zo'n grote sticker met rozen op mn laptop geplakt hallo meisje
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 12:18:16 #166
70532 loveli
N
pi_78179508
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je ijzer wilt, dan eet je maar een biefstuk
Leuk weekschema:
1 dag biefstuk voor je ijzer
1 dag gebakken lever voor je vitamine A
3 dagen vis voor je omega's
1 dag gevogelte omdat dat het minst ongezonde vlees is
1 dag vega omdat te veel biefstuk ook niet goed voor je is
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:20:44 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78179592
Huuuu gebakken lever
pi_78179605
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huuuu gebakken lever
Ja doei.
pi_78179616
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maak van een broodje brie dan iets feestelijks! Lekker verse volkoren baguette, wat groenvoer erbij, tuinkers of alfalfa, lekkere kop thee erbij en even zitten voor je lunch

Ook echt zalig, maar minder slank: broodje brie-uitgebakken bacon-mangochutney Romig, zout-knapperig, zoetzuur, verrukkelijk
oeh zou dat ook werken met appelchutney, daar heb ik nog een hele pot van staan!! Homemade!!

Lijstje:

O1: Fruit 'n Fibre met halfvolle melk
O2: 1x geroosterd brood met een plakje ham en een gekookt eitje
L: 1x tosti ham/kaas (ham moet op, valt het op?) met curry/sambal dip.
S: stepshape/interval
T: wodka, light chips
D: wrap met gehakt/tomaten prutje en groenvoer. (sla, rauwkost en xtra tomaat en ui). Toe: optimel vla met citroensorbetijs
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 12:21:56 #170
70532 loveli
N
pi_78179643
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huuuu gebakken lever
Jij mag het ook koken ale je dat liever hebt

Nee, tongeworst ziet er lekker uit.
crap in = crap out
pi_78179658
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef conleche het volgende:

[..]

oeh zou dat ook werken met appelchutney, daar heb ik nog een hele pot van staan!! Homemade!!
Vast
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:23:46 #172
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78179727
Ik heb nog nooit gebakken lever gegeten en ook nog nooit leverpastei. Maar het klinkt ook niet lekker . Ook heb ik nog nooit een goede biefstuk gegeten volgens mij.
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:25:48 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78179799
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij mag het ook koken ale je dat liever hebt

Nee, tongeworst ziet er lekker uit.
Grazie

Maareh nee, lever is niet aan mij besteed, behalve als het in leverworst of leverpaté zit
pi_78179881
leverworst kan ik ook wel hebben, of berliner of leverkaas ofzo maar lever lever niet

couscoussalade was lekker heb nu nog 2 bammetjes met filet a over, maar daar wacht ik nog maar even mee
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:34:51 #175
331 Merel
Be here now.
pi_78180120
lever

Lijstje:
O - krentenbol
L - halve bruine pistolet met iets vleessaladeachtigs, nog wat losse happen van dat saladespul, halve bruine pistolet filet americain, melk, sinaasappelsap
T - banaan, sinaasappel
D - bedorven zalm waarschijnlijk
pi_78181654
Ik eet niet vaak brie, maar ik vind dat heerlijk met een cranberry prutje!

Wel grappig dat je sandwichspread aanhaalt CF, want ik heb toevalli gisteren een hele lekkere gevonden: tuinkruiden. Het iedere dag eten gaat inderdaad vervelen, maar voor een slank dagje is het een hele goeie oplossing!

Ik ben ongesteld dus ik mocht gister van mezelf een kleine milkareep meenemen, die dus verspreid over gisteren en net alweer op is..
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:17:02 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78181672
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat dacht je?? Vrijdag Carbsdag??
Oh is het weer eens niet goed? .

Muv de krentenbollen vind ik het wel een puik lijstje eigenlijk .

Ik zit op school en ik zit tot 14 uur vast, want m'n stagecoach heeft m'n fiets meegenomen. En nu ga ik maar even studiewijzers maken, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_78181722
René mailde:
quote:
Je krijgt vanavond 2 eetlepels nasi met een theelepel pindasaus en 1
stukje kroepoek.

Nom...
heb nog 3 maanden om me in mijn jurk te anorexia-en
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:19:34 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78181774
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
René mailde:

[..]

heb nog 3 maanden om me in mijn jurk te anorexia-en
Ik zeg: vreten als een big en je het gompes sporten
pi_78181793
da's natuurlijk ook nog een optie, ik zal het in overweging nemen

ga iig maandag weer een poging tot spinnen wagen

en woensdag
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:20:38 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78181819
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik een nieuwe laptop neem, dan wordt het er ook ééntje met een kleurtje. Roze misschien . M'n huidige gebruik ik nu niet wegens kapot toetsenbord en teveel stof binnenin. En na de vakantie wil ik hem wel op school gebruiken, dus dat moet ik wel even fiksen. Maar even contact opnemen met Dell.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 13:21:04 #182
70532 loveli
N
pi_78181832
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zeg: vreten als een big en je het gompes sporten
Hear hear!
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:21:45 #183
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78181860
Man jullie gaan snel...

O: kiwi en bloedsinaasappel met 150 ml magere yogurt en een heel klein beetje crusli (anders kraakt het niet zo lekker...)
L: 2 croques (tostis I believe) met kaas, ananas en ketchup
T: Boterham met kalkoenwit en zelfgemaakte guacamole
T: Bakje light aardbeienkwark
D: lasagna: pasta, geroosterde tomaat, courgette en wortel met kalkoengehakt, en wrsch toch wat bechamelsaus en vanboven kaas
T: feestje met alcohol/cola light...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:25:43 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78182024
Woh, Sjaap! Afgezien van de light kwark (light is icky ) ziet dat eruit als een bijzonder lekker lijstje

Speaking of het gompes sporten btw, ik ga de komende weken, ivm nieuw lesrooster, mn Body Jam missen Ik ben namelijk pas rond 19.00 thuis en als ik dan wil koken, eten + laten zakken kan ik niet om 20.00 in de sportschule staan
Nu twijfel ik of ik dan een andere les erbij moet doen tijdelijk. Maar ik denk eigenlijk van niet, want in de praktijk sportte ik sowieso meestal 3 keer Dus nu dan 3x Zumba, fair nuff. Maar ik denk er nog even over na.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:35:00 #185
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78182409
Ik vind de light kwark best wel lekker :$, en creamy... Lang leve Lidl
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78182411
Ik heb net een zo een heerlijke tosti gegeten. Besmeerd met boter in de pan gebakken met dubbele laag kaas, plak ham en rode ui en peper. En dan toen het klaar was een beetje in de sambalcurry gedipt. Ik denk wel 400 kcals, maar érrug nom!!

Nu maar weer verder aan de administratie. Da's minder nom ende
pi_78182425
Ik heb HONGERRRRR!! En ik heb net een uur geleden gegeten! *speurt huis af naar enigszins gezonde eetwaar*
pi_78182435
ik word GEK van mezelf. ik heb zo'n fokking trek in lekkere dingen of eten in t algemeen de hele dag. kwijl.

net twee boterhammen met ham op, en gewoon ontbeten. mag over twee en een half uur nog twee boterhammen met ham en tussendoor nog iets van rauwkost of fruit.

ik ga maar even douchen, dat had ik nog niet gedaan ivm wachten op UPS... *afleiding*
en daarna mn nieuwe laptop op mn bureau zetten en lekker daarop werken aan mn hoofdstuk. moeha! (de laatste backup van mn HD duurt een beetje lang, hij is pas op de helft)
Kwak
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:37:55 #189
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78182532
En aaarg het keuzeformulier staat online op blackboard, tegen 19 maart moet ik weten wat ik wil doen met de rest van mijn leven... (en dan nog aanvaard worden enzo ook maarja...)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78182715
bleuh.. ik moet een gedeelte van een toneelstuk hebben en ik dacht: meh, dan bestel ik 'm gewoon, leuk om te hebben maar dan issie vast te laat binnen... dus dan kopieer ik hem na het weekend wel uit de kast.. ook hoogst illegalz
Ja doei.
pi_78182884
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een zo een heerlijke tosti gegeten. Besmeerd met boter in de pan gebakken met dubbele laag kaas, plak ham en rode ui en peper. En dan toen het klaar was een beetje in de sambalcurry gedipt. Ik denk wel 400 kcals, maar érrug nom!!

In de pan gebakken is zoveel lekkerder dan uit zo'n ijzer, vind ik
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:55:07 #192
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78183258
Laat ik ook maar weer eens een lijstje posten....

O: 2 volkoren boterhammen met smeerkaas en pindakaas + melk
T: 1 salmiakbal, nom nom nom
T: mandarijntje
L: triangelbroodje en pistoletje (beide bruin en/of volkoren), met filet americain, tonijnsalade, filet americain en cashewnoten-pindakaas + optimel
T: mandarijntje
T: flesje bier + handje borrelnootjes
D: nasi met uh.... zonder vlees maar wel veel groenten? met pindasaus en kroepoek

En gedurende de hele dag: thee met een beetje suiker natuurlijk.

Overdag is het allemaal genoeg, wegens de slechte vrijdagmiddag-tussendoor en het beleg op het brood. Avondeten is wat weinig misschien, zal genoeg opscheppen vanavond.
pi_78183298
een eitje bij de nasi lieverd!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 13:56:33 #194
70532 loveli
N
pi_78183319
Hoeveel gaatjes strakker zit jouw broekriem inmiddels, MrMo?
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:57:04 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78183337
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eens! En er hoeft nie eens vet bij, gewoon regelmatig omdraaien. Nom!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:02:30 #196
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78183535
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef loveli het volgende:
Hoeveel gaatjes strakker zit jouw broekriem inmiddels, MrMo?
Mijn riem heeft geen gaatjes...

Maar het gaat deze maand niet zo hard. Weinig gesport, hoewel het vele gewandel in Edinburgh natuurlijk niet verkeerd was.
pi_78183591
quote:

[..]

Nou een goed ijzer, dan is het ook wel goed, maar de mijne is niet heel goed, dan wordt het niet knapperig genoeg. Maar de boter, da's wel het geheim!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:04:32 #198
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78183616
quote:

[..]

In een gril-ijzer is alweer heel anders dan in een tosti-ijzer die 'm gewoon platperst. Zit er wellicht een beetje tussenin, maar is denk ik ook een prima alternatief voor een pan. En je hoeft 'm dan niet om te draaien.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:09:02 #199
331 Merel
Be here now.
pi_78183783
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Viking84 het volgende:

Muv de krentenbollen vind ik het wel een puik lijstje eigenlijk .
Wat is er mis met krentenbollen?

Sjaapie, je hebt nog een volle maand om over de rest van je leven na te denken dus? Rustig aan...

En ik vind 'nom' een stom woord.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:19:42 #200
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78184224
vanuit Zweden, alwaar het weer sneeuwt. Vanmorgen veel te vroeg opgestaan, en nu ben ik moe. Maar goed, ik ben weer veilig bijgekomen. Even eten en bijlezen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78184264
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:09 schreef Merel het volgende:

[..]
Een medestander. .
pi_78184330
Hey Nyn!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 14:23:21 #203
70532 loveli
N
pi_78184368
quote:

[..]

Witmeel, suiker en gedroogd fruit. Dus suiker en suiker en suiker. En een beetje vet en wat melk. Ongeveer.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 14:27:09 #204
70532 loveli
N
pi_78184493
*kwispel* *lik* *krab* *kwispel* *push* *kwispel*

ik ga ff een stukkie lopen
crap in = crap out
pi_78184505
Ja doei.
pi_78184515
met of zonder hond?
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 14:29:00 #207
70532 loveli
N
pi_78184548
crap in = crap out
pi_78184788
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
met of zonder hond?
Whehehhe.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:42:00 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78184988
Daglijstje:
o. ei + probiotisch drankje
t. mandarijn + banaan
l.3 opscheplepels pittige spinazie met aardappel + grote opscheplepel rijst + één of andere zuiveldrank
t. peer + mandarijn
d. weet ik nog niet. Patat misschien. Of brood en sport.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78185446
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mehehehehe zo dik is miss s niet inderdaad neem ik aan. ík ben zelfs minder dik
Whehehe, nou sarabi, zelfs dat meisje gaat in een buikdanspakje, hop hop, niet zeuren
pi_78185641
quote:

[..]

Hier had ik nog geen antwoord op gegeven: Nee dat vind ik niet heel slank.
Slank vind ik zonder buikvetjes en stevige benen (die ik hier niet kan zien). Heel slank vind ik richting het magere gaan. Dus nergens een gram vet te veel en zeker niets meer afvallen.

Maar ik heb al eerder gezegd, ik vind heel slank of slank niet per definitie beter dan normaal of voller
pi_78185796
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef conleche het volgende:

Oo lekker!

Ik ga ook een lekker broodje maken !
pi_78185824
quatro?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:05:12 #214
331 Merel
Be here now.
pi_78185948
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Witmeel, suiker en gedroogd fruit. Dus suiker en suiker en suiker. En een beetje vet en wat melk. Ongeveer.
Maar ik hou er zo van voor m'n ontbijt

Bovendien zijn de krentenbollen gratis te grijp 's ochtends op werk...
pi_78185977
Dan heb je vast ook gratis appels
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:06:13 #216
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78185986
Ons ben zûnig!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:11:22 #217
331 Merel
Be here now.
pi_78186199
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
Dan heb je vast ook gratis appels
En sinaasappels, bananen, en allemaal lunchdingen. Maar de lunchdingen zijn er 's ochtends niet, alleen krentenbollen. En nouja, helemaal gratis is het niet, er geldt elke maand een kleine bijtelling op m'n salaris, dus dan maar zuunig
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:11:42 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78186213
Ik vind krentebollen nou ook weer niet zo"n drama. Ze vullen, zijn best eetbaar en als je behoeft hebt aan koolhydraten een redelijk alternatief voor koek, snoep of drop.
Wil je echt gezond, dan neem je natuurlijk volkorenbrood oid, maar mensen hebben daar nu eenmaal niet altijd zin in.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:12:01 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78186218
Haha, die hond

Ik had per ongeluk volkorenbeschuit meegenomen maar dat is best lekker, het heeft niks met gewoon beschuit te maken maar het kauwt lekker weg...

Wat heb ik een interessant leven

Mo en verloofde, gaan jullie nog naar de motorbeurs?
pi_78186228
Je kan iedere middag wat bananen in je bureau stoppen voor de volgende dag
pi_78186287
Oja ik mag alweer wat eten.... (probeer om de 2 a 3 uur iets te eten)
Zometeen toch maar weer een mineola nemen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:15:44 #222
331 Merel
Be here now.
pi_78186356
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef P.F het volgende:
Je kan iedere middag wat bananen in je bureau stoppen voor de volgende dag
Maar ontbijten met bananen vind ik ook weer niks Neehoor, ik denk dat ik het gewoon wel overleef op m'n twee krentenbollen elke ochtend. Zo veel eet en snoep ik verder nou ook weer niet.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:22:47 #223
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78186642
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo en verloofde, gaan jullie nog naar de motorbeurs?
Hoogstwaarschijnlijk niet...

Druk druk druk...

Maar we willen vooral naar de presentatie van de nieuwe Super Ténéré, maar die is volgende week op de motorbeurs in Turkije... Anders hadden we waarschijnlijk wel geregeld dat we konden.
pi_78186666
Mijn vader is wel geweest! Moet ik foto's vragen ?!
pi_78186775
Net 2 Sapph bh's besteld
Jullie weten wel die nep Marlies Dekkers bh's
Ik ben benieuwd wat ik er van vind, eigenlijk iets te druk maar wel in mijn maat (wat niet vaak voorkomt)
pi_78186929
Heb je ze wel gepast in de winkel? Bij mij zaten ze heel vreemd..
pi_78186997
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
Nope, dan stuur ik ze wel weer terug
Ook beter voor mijn bankrekening
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:35:24 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78187159
quote:
Hahaha ik las eerst 'Ryanair dropt passagiers" en toen dacht ik !! en toen las ik de rest van de zin

Lijstje
O: twee sneetjes met leverworst ( )
T: roggebroodje met pindakaas en een beker melk
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
T: minneola
D: zalmburgers a la minilot, op een broodje met o.a. sla en komkommer
T: colaatje
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:42:28 #230
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78187457
quote:

[..]

Sjaapie, je hebt nog een volle maand om over de rest van je leven na te denken dus? Rustig aan...

Maar normaal hou ik dan zo van die gesprekken met iedereen hierover, nu moet ik tegen mijn muur babbelen (oké en het vriendje dat volgende week komt, maar die moet zelf ook kiezen dusja...) Ik dacht gewoon dat het pas ergens midden april zou zijn en dan kon in mijn ouders wel nog eens raadplegen, nujah dan maar via mail...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:43:24 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78187496
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef Sarabi het volgende:
Nu we het toch over beleg hebben
Hoe zit het met appelstroop?
Ook voor afentoe? maar als ik ook al brie afentoe doe houd het natuurlijk ook snel op.....

Kom op zeg. Je post al langer mee dan ik, dus stel eens even niet van die beginnersvragen .

Vakantie! . Nog even een leuk dagje gehad op school en nu ga ik even een hele week op m'n gat zitten . Voor school, dat dan weer wel
Niet meer actief op Fok!
pi_78187535
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kom op zeg. Je post al langer mee dan ik, dus stel eens even niet van die beginnersvragen .
Dus wat is het antwoord?
Ik ben wel benieuwd als het volgens jou zo simpel is
pi_78187540
nou, die awardsuitreiking is begonnen zo maar weer naar beneden, want ik ben speciaal welkom geheten als voorzitter van de studievereniging

maar moest even zeker weten dat we morgen ontbijtspullie hadden!

Mr.Mo!
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:45:40 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78187580
quote:

[..]

Niet veel voor 1 keer, maar hier mag je alleen maar perfecte lijstjes posten, geloof ik .
quote:
Mijn huisgenoot ook, dus 1 keer raden wat ik vaak zeg .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:50:16 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78187758
Ik eet chips,lekker! 1 kommetje met cheetos...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:54:52 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78187968
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus wat is het antwoord?
Ik ben wel benieuwd als het volgens jou zo simpel is
Als je op je suikers wil/moet letten, misschien niet de beste keuze, als je op vetten let kan het mi best. Geen idee alleen of het 'goede' of 'slechte' koolhydraten zijn, maar het is vast gezonder dan 'vruchtenhagel.'. En als je het niet te dik smeert is alles wel oke vind ik.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 15:56:14 #237
70532 loveli
N
pi_78188032
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:22 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk niet...

Druk druk druk...

Maar we willen vooral naar de presentatie van de nieuwe Super Ténéré, maar die is volgende week op de motorbeurs in Turkije... Anders hadden we waarschijnlijk wel geregeld dat we konden.
Was een beetje.. incompleet. Geinig gedaan, maar om daarvoor naar de beurs te gaan...

crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 15:56:42 #238
70532 loveli
N
pi_78188054
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
Bij mij passen ze redelijk, dus bij het gros van de vouwen zal het niet helemaal geweldig zitten.
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:58:09 #239
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78188119
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Was een beetje.. incompleet. Geinig gedaan, maar om daarvoor naar de beurs te gaan...

[ afbeelding ]
Ja, ze strooien al maanden met dat concept-ding...
Volgende week wordt het productiemodel eindelijk gepresenteerd!
pi_78188304
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je op je suikers wil/moet letten, misschien niet de beste keuze, als je op vetten let kan het mi best. Geen idee alleen of het 'goede' of 'slechte' koolhydraten zijn, maar het is vast gezonder dan 'vruchtenhagel.'. En als je het niet te dik smeert is alles wel oke vind ik.
Thanks
Ik wist alleen dat er veel ijzer in zat en niet erg ongezond was, want dat hoor je altijd
Maar waarom?
Daarom vind ik de reactie van Vik ook een beetje raar, maar gelukkig weet zij wel alles na een paar jaar posten in dit topic
pi_78188309
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Viking84 het volgende:

Niet veel voor 1 keer, maar hier mag je alleen maar perfecte lijstjes posten, geloof ik .
Jij wel, ja Geen gezeik, geen smoesjes
quote:
Mijn huisgenoot ook, dus 1 keer raden wat ik vaak zeg .
Gemeen! Ik vind nom ook allerakeligst
pi_78188330
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij mij passen ze redelijk, dus bij het gros van de vouwen zal het niet helemaal geweldig zitten.
Ik heb een raar figuur
Maarja met online bestellen weet je het nooit zeker, dus ik wacht rustig af (tot morgen)
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:04:04 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78188331
Hiep hoi, ik ga 2 maart naar een speciale voorvertoning van The book of Eli dankzij Fok! Net even kaartjes gereserveerd. Alleen begint het al om 17:30. Wat een tijd . Naja.

Hey ff een vraagje: moeten drumsticks in de pan of kunnen ze ook in de oven? En zo ja, hoe lang en dan op hoeveel graden? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:05:32 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78188380
O het kan blijkbaar volgens Google. Nu nog uitvogelen hoe lang...
Niet meer actief op Fok!
pi_78188412
Tot ze gaar zijn.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 16:08:12 #246
70532 loveli
N
pi_78188469
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
Hiep hoi, ik ga 2 maart naar een speciale voorvertoning van The book of Eli dankzij Fok! Net even kaartjes gereserveerd. Alleen begint het al om 17:30. Wat een tijd . Naja.

Hey ff een vraagje: moeten drumsticks in de pan of kunnen ze ook in de oven? En zo ja, hoe lang en dan op hoeveel graden? .
Geen idee, maar een kip moet een uur, dus drumsticks een half uurtje? Niet al te heet, want je wilt niet de buitenkant uitgedroogd en de binnenkant rauw.
crap in = crap out
pi_78188485
O: 2 boterhammen met nutella (lekker dik besmeerd) een glas sinaasappelsap light, 3 bekers thee, 1 cappuccino van mama to go
T: pakje wicky, pakje alpro soya bosvruchten, 10 winegums
L: 4 boterhammen met boter gebakken in de pan, extra veel kaas, rode ui, sambal badjak, peper, ketchup (best nom)

Ik keek vanochtend in de grote spiegel die in de kamer bij mijn ouders hangt en toen dacht ik oooo het valt wel meee! (Want ik riep gister dat ik vandaag weer gezond ging eten )
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:09:19 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78188506
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot ze gaar zijn.
Kom jij dan even hier om te beoordelen of ze gaar zijn? Ik ben echt een ver-schrik-ke-lijke culin00b, je weets .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:09:58 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78188528
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:08 schreef P.F het volgende:
O: 2 boterhammen met nutella (lekker dik besmeerd) een glas sinaasappelsap light, 3 bekers thee, 1 cappuccino van mama to go
T: pakje wicky, pakje alpro soya bosvruchten, 10 winegums
L: 4 boterhammen met boter gebakken in de pan, extra veel kaas, rode ui, sambal badjak, peper, ketchup (best nom)

Ik keek vanochtend in de grote spiegel die in de kamer bij mijn ouders hangt en toen dacht ik oooo het valt wel meee! (Want ik riep gister dat ik vandaag weer gezond ging eten )
Uhm, heb je nou dat idee van Co gejat voor je L? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:11:28 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78188583
O op de achterkant vd verpakking staat hoe lang ze in de oven moeten en hoe heet, dus het is al goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_78188584
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uhm, heb je nou dat idee van Co gejat voor je L? .
Ja, ik moest nog lunchen en ik las dat
pi_78188689
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Viking84 het volgende:
O op de achterkant vd verpakking staat hoe lang ze in de oven moeten en hoe heet, dus het is al goed .
Ik twijfelde qua bijdehante opmerkingen tussen 'tot ze gaar zijn' of 'kijk op de verpakking'. .
pi_78188738
Is een Amerikaanse size 0 een Nederlandse maat 30?
pi_78188832
TVP met lijstje!

O: snee volkorenbrood met pindakaas
L ciabattabroodje met kroket
T: meergranenbagel met mozzarella en pesto
S: Wii Fit
D: biefstukje met gegrillde groente en brood of gebakken aardappeltjes
T: fruit, wijntje

Ik snap 'nom' gewoon niet, het lijkt echt op geen enkel geluid dat ik zou maken als ik iets lekker vond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini_rulez op 19-02-2010 16:18:33 (typo door telefoon) ]
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 16:18:55 #255
70532 loveli
N
pi_78188896
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef P.F het volgende:
Is een Amerikaanse size 0 een Nederlandse maat 30?
Kan wel ongeveer kloppen. Dacht dat 6 een 36 was en als het evenredig aan de maten hier op- en afloopt, dan wil je dus geen size zero zijn.
crap in = crap out
pi_78188938
Ja, ik was mij aan het indenken hoe groot size 0 bij mij zou zijn, ik heb vaak maat 36 en maat 34 ZOU nog kunnen.. Maar maat 30
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:19:59 #257
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78188939
ik ben lui, ik kom vandaag de deur niet meer uit. Het sneeuwt, het is pokke koud...ik maak een lekkere kop thee, stop een tv-serie de dvdspeler in en doe niets meer! Heerlijk...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:20:48 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78188967
Omg ik dacht dat PF een spijkerbroekmaat 30 bedoelde, ik stond er niet eens bij stil dat er een confectiemaat 30 was Da's echt mini, vooral als veel van die modellen ook nog eens 1.75 ofzo zijn

Ik heb gewoon lekker spijkerbroekmaat 42 of 32, puh
pi_78189020

Ze past een maat 6, maat 36 blijkbaar, dat is de grootste maat ?!!!
pi_78189048

Deze aflevering, op ong 1 minuut
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 16:23:50 #261
70532 loveli
N
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:25:33 #262
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78189144
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap 'nom' gewoon niet, het lijkt echt op geen enkel geluid dat ik zou maken als ik iets lekker vond.
pi_78189149
Ja maat 6 is dus 36, want als in Italië maat 40 hebt, is dat een Nederlandse maat 36..
pi_78189163
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Net 2 Sapph bh's besteld
Jullie weten wel die nep Marlies Dekkers bh's
Ik ben benieuwd wat ik er van vind, eigenlijk iets te druk maar wel in mijn maat (wat niet vaak voorkomt)
Wat is jouw maat dan?
Ik ben fan van Freya: niet onbetaalbaar duur, leuke prints en ze maken ontzettend veel maten.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 16:26:30 #265
70532 loveli
N
pi_78189190
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg ik dacht dat PF een spijkerbroekmaat 30 bedoelde, ik stond er niet eens bij stil dat er een confectiemaat 30 was Da's echt mini, vooral als veel van die modellen ook nog eens 1.75 ofzo zijn

Ik heb gewoon lekker spijkerbroekmaat 42 of 32, puh
Ik denk dat ik kan afvallen tot maatje anorexia en dan zouden m'n heupbotten er nog niet inpassen. En ik heb geen heupen.
crap in = crap out
pi_78189236
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat is jouw maat dan?
Ik ben fan van Freya: niet onbetaalbaar duur, leuke prints en ze maken ontzettend veel maten.
75E
En Freya heeft die een online shop?
pi_78189253
In part 2, op 5.30 heb je een vrouw die maat 2-4 is (dus 32-34) en maat 25 jeans! En ze is zoooo dun! En in Amerika is ze dikkig als presentatrice OMG!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:29:55 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78189328
Ik vind die presentatrice / documaakster eigenlijk heel mooi, waarom zou daar nog wat af moeten
pi_78189346
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Viking84 het volgende:
ik doe het altijd wat langer dan op de verpakking, want ik vind die tijden vaak net aan de korte kant qua gaarheid die ik lekker vind. een hele kip doet bij mij meer dan een uur, drumsticks toch al snel 40-45 minuten.
Kwak
pi_78189354
quote:
Ik heb daar weleens ee artikel over gelezen; van die calculator-dingen zijn meestal niet correct, omdat het a) per merk en model verschilt, en b) omdat de fabrikant de maten aanpast aan de wensen van de consument. En de kleding dus steeds kleinere maten krijgt.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:31:10 #271
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78189382
Conclusie: er is een absurd ideaalbeeld ontstaan, welicht in de VS wat erger dan hier nog.
pi_78189388
Volgens deze site is een size 6 maat 38
en voor size 0 moet je heupen hebben van 83 cm.
http://www.asos.com/infopages/SizeGuide/pgesizechart.html

Dude ?
pi_78189409
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP met lijstje!

O: snee volkorenbrood met pindakaas
L ciabattabroodje met kroket
T: meergranenbagel met mozzarella en pesto
S: Wii Fit
D: biefstukje met gegrillde groente en brood of gebakken aardappeltjes
T: fruit, wijntje

als je mmmmmm zegt en dan doet alsof je met open mond eet dan komt er toch echt omnomnomnom uit. ik vind t leuk, want ik zei dat als kind ook al "mamaaaa papjikaaaa amnamnamnamnam"
Kwak
pi_78189432
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind die presentatrice / documaakster eigenlijk heel mooi, waarom zou daar nog wat af moeten
Ik ook! Maar ze doet het niet omdat ze zichzelf dik vindt volgens mij
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:32:14 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78189434
Dit is een online shop waar ze ook Freya verkopen: http://www.bravissimo.com/default.aspx
Ik vind dat ze leuk spul hebben en ik ga er nog wel eens wat bestellen, maar dan moet ik eerst wel iemand om het voor aan te trekken En volgens mij heb ik ook wel een nieuwe omvangmaat inmiddels, dus dat ook maar eens opmeten.
Niet meer actief op Fok!
pi_78189478
Oke misschien ben ik toch wel gewoon erg blij met mijn maat 42 als ik die docu zo bekijk...
pi_78189514
Ik weet toch niet of ik dat aan zou durven, online een bh kopen.
pi_78189530
In part 3 het eerste deel is iedereen is zooo dun! Volgens mij had ik niet eens zo een dun meisje in de klas! Misschien 1 per 3 klassen of zo
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 16:34:26 #279
70532 loveli
N
pi_78189537
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef P.F het volgende:
Volgens deze site is een size 6 maat 38
en voor size 0 moet je heupen hebben van 83 cm.
http://www.asos.com/infopages/SizeGuide/pgesizechart.html

Dude ?
Keer een jurkje besteld in maat 6, echt dat daar geen 38 in past.
crap in = crap out
pi_78189544
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als je mmmmmm zegt en dan doet alsof je met open mond eet dan komt er toch echt omnomnomnom uit. ik vind t leuk, want ik zei dat als kind ook al "mamaaaa papjikaaaa amnamnamnamnam"
Wie doet dat dan ook
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:35:57 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78189607
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat je kunt doen - maar het is geniepig, vind ik: in een winkel een beha van een bepaald merk passen, zodat je weet welke maat je hebt van dat merk en vervolgens koop je een beha (dezelfde of een andere) van dat merk online. Maar ik lees dat Bravissimo een hele goeie retourpolicy heeft, dus ik zou het best eens willen proberen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:36:40 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78189639
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wie doet dat dan ook
Kwak, blijkbaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_78189650
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wie doet dat dan ook
Chico, kom er maar in. .
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 16:37:02 #284
70532 loveli
N
pi_78189654
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je een merk hebt waarvan je weet dat het meestal past en op i'net kost 'ie een of 2 tientjes ipv 75 euro, dan kan de keus snel gemaakt zijn.
crap in = crap out
pi_78189667
Ze heeft 3 weken lang 500 kcal gegeten en veel gesport en is (maar) 2 kilo afgevallen.. Volgens mij is dat allemaal vocht en houdt haar lichaam alles vast wat hij binnenkrijgt. Omg.

Brrrrrrrrrrrrrrrr
pi_78189708
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je een merk hebt waarvan je weet dat het meestal past en op i'net kost 'ie een of 2 tientjes ipv 75 euro, dan kan de keus snel gemaakt zijn.
True. Ik ben alleen niet zo merkvast, maar dan kan dat inderdaad een uitkomst zijn.
pi_78189718
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat je kunt doen - maar het is geniepig, vind ik: in een winkel een beha van een bepaald merk passen, zodat je weet welke maat je hebt van dat merk en vervolgens koop je een beha (dezelfde of een andere) van dat merk online. Maar ik lees dat Bravissimo een hele goeie retourpolicy heeft, dus ik zou het best eens willen proberen .
Zo geniepig is dat niet? Als jij 10 BH's past en je koopt er geen een, en ook niet online, is dat dan opeens niet geniepig ?
pi_78189768
Een dokter die zegt dat een crashdieet (= very low) 200-300 kcal is Meeeeeen je niet!

Maar hij zegt wel dat haar lichaam minimaal 1340 kcal nodig heeft om te overleven, dat klinkt al wel beter..
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:39:40 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78189775
De duurste Freya bh op Bravissimo.com is 29 pond en dus 33 euro momenteel. Daar komen nog verzendkosten bij en wellicht een mooi slipje en je bent dus veel goedkoper uit dan in een gewone lingeriespeciaalzaak.
Niet meer actief op Fok!
pi_78189784
Misschien ga ik volgende week als ik in Utrecht ga winkelen even naar Sandra Bra.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:41:19 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78189844
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Zo geniepig is dat niet? Als jij 10 BH's past en je koopt er geen een, en ook niet online, is dat dan opeens niet geniepig ?
Nou je gaat ernaartoe met het voornemen om een beha te passen zonder hem te kopen, terwijl je weet dat die mensen service aan jou verlenen omdat ze graag willen dat je daar een beha koopt. Ik weet dat hardloopzaken ook wel eens geïrriteerd raken van mensen die daar advies komen inwinnen en vervolgens online schoenen gaan kopen . Het is niet illegaal en ik zou het zelf ook doen, maar het is niet netjes.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 16:42:09 #292
70532 loveli
N
pi_78189874
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

True. Ik ben alleen niet zo merkvast, maar dan kan dat inderdaad een uitkomst zijn.
Keer of 40 gedaan. En toen kreeg ik griep en een kleinere maat
crap in = crap out
pi_78189922
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kwak, blijkbaar .
niet met eten erin, maar het is wel het geluid dat wij als kindjes gebruyikten om "iets eten" na te doen... jullie niet dan? nouja, dan ben ik blijkbaar raar.

ik ga ervandoor, eten bij een vriend en studeren/oefenen voor auditie maandag (mijn hele dag gestoofde sucadelapjes. OMNOMNOM)
Kwak
pi_78189950
Ik heb die gene ook altijd een beetje, Vik Jammer, want je betaalt al snel teveel! Merkvastheid en doorverkopen op ebay zijn je vrienden, zover ben ik al
pi_78190063
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou je gaat ernaartoe met het voornemen om een beha te passen zonder hem te kopen, terwijl je weet dat die mensen service aan jou verlenen omdat ze graag willen dat je daar een beha koopt. Ik weet dat hardloopzaken ook wel eens geïrriteerd raken van mensen die daar advies komen inwinnen en vervolgens online schoenen gaan kopen . Het is niet illegaal en ik zou het zelf ook doen, maar het is niet netjes.
Ik hou alleen een pashokje bezet, snap niet hoe iemand daar last van kan hebben

Al heb ik al mijn BH's in een lingeriezaak gekocht en mijn hardloopschoenen in een hardloopwinkel..
pi_78190090
Ik zou dan niet NOMNOMNOM zeggen maar JAMJAMJAM

vrijdag 19 februari 2010 @ 16:54:16 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78190293
Maandagmiddag winkelen in Drachten.. moet een bikini en een zomerjurkje
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:56:02 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78190353
Volgende week zijn wandelschoenen in de aanbieding bij de Lidl voor 15E... ga ze toch even proberen aan te trekken, al verwacht ik niet veel voor 15E maar ja, zoals CF al zegt, je betaald al snel voor merk..
pi_78190476
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week zijn wandelschoenen in de aanbieding bij de Lidl voor 15E... ga ze toch even proberen aan te trekken, al verwacht ik niet veel voor 15E maar ja, zoals CF al zegt, je betaald al snel voor merk..
Oh, dat bedoelde ik helemaal niet. Juist met online kopen, loont het om hetzelfde merk te kopen.
pi_78190508
Ik heb een short in size 1 uit Amerika en in NL heb ik meestal maat 34...
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:03:09 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78190596
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Maandagmiddag winkelen in Drachten.. moet een bikini en een zomerjurkje
Ik las mét een bikini en zomerjurkje .

Drachten .
Niet meer actief op Fok!