quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maatjemeer:
Lieve gezellige spontane appel van 70 kg is op zoek naar een persoon met overwicht, zodat ik veel heb om van te houden.
Zoiets?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maatjemeer:
Lieve gezellige spontane appel van 70 kg is op zoek naar een persoon met overwicht, zodat ik veel heb om van te houden.
Zoiets?
Of ik een subje ben is dan weer heel persoonlijk, maar bedoelde het wel zoals ik schreef.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Ben je een subje, MevrouwPuff? Je bedoelt vast 'overgewicht'.
Oh interessante sitequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.academictransfer.com/
hier kun je zo'n beetje zien wat voor vacatures er zijn - hoeveel enzo... om een indruk te krijgen
er zijn genoeg heren die wel vallen op een maatje meer... dus er is zeker een ideaal waar zij in passenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Ah ik snap nu waar het over gaatEven teruggelezen.
Wat ik me afvraag hè, zijn die mensen met echt een maatje meer die beweren gelukkig te zijn écht gelukkig met zichzelf? Kán dat überhaupt? Gelukkig zijn met een maatje meer, terwijl je weet dat je niet aan het schoonheidsideaal voldoet?
Ligt ook aan je definitie van een maatje meer. Is dat 42? of 48?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me afvraag hè, zijn die mensen met echt een maatje meer die beweren gelukkig te zijn écht gelukkig met zichzelf? Kán dat überhaupt? Gelukkig zijn met een maatje meer, terwijl je weet dat je niet aan het schoonheidsideaal voldoet?
Ik heb weleens met haar gewerkt vroeger en ze vond het niet heel leuk om dik te zijn, ze had het er best vaak over. Wel een heel leuke vrouw trouwens!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo iemand als Annet Malherbe is toch ook al haar hele leven dik en lijkt dat prima te vinden. Zij is trouwens sowieso een mooi mens.
Dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:59 schreef anna82 het volgende:
On Topic: Ik lig nog lekker in bed en kijk op YouTube naar Sugar: The Bitter Truth: interessant!
Ik heb het echt over 'dik'.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ligt ook aan je definitie van een maatje meer. Is dat 42? of 48?
Oh oke, nouja ze komt heel zelfverzekerd over in ieder geval. En tof dat ze net zo leuk is als ze lijkt!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb weleens met haar gewerkt vroeger en ze vond het niet heel leuk om dik te zijn, ze had het er best vaak over. Wel een heel leuke vrouw trouwens!!!
Dan vind je Eline Veere zeker ook een geweldig boek? Ben ook ooit begonnen in Karenina, maar heb op een gegeven moment (toen ik Eline Veere-gevoelens kreeg) doorgebladerd naar het einde.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan mn aandacht niet echt bij mn boek houden.... ben bezig in Anna Karenina, maar ik heb een beetje een hekel aan de helft van de hoofdpersonen en dan vind ik het zo moeilijk om er lekker in te komen
Maarja, tis wel een klassieker die ik gelezen wil hebben, dus wegleggen is ook weer zowat!
Ik vind het ook moeilijk om te begrijpen hoe mensen echt dik worden. En, dit klinkt misschien flauw, maar hoe slanker ik word, hoe minder ik het begrijp. Maar ik denk dat het bij veel mensen ontstaat door jojo'en wat al in de puberteit begint, in combinatie met minderwaardige gevoelens die je weg-eet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het echt over 'dik'.
Vorige week was ik trouwens bij mijn moeder in het ziekenhuis (ze is weer thuis trouwens!) en toen was er ook een nicht van mijn moeder. Zij heeft een hele dikke dochter, maat 54, en ze zei dat ze bijna tentstokken nodig had om een broek van haar dochter te verstellen. Hm, ik zou het als dochter niet heel erg leuk vinden als mijn moeder dat soort opmerkingen over mij zou maken. Alsof het niet al kut genoeg is om zo fors te zijn
.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Maar jij staat ook in het holst van de nacht weer opquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Het stortregent hier nu
Schaatsen... phoeh 0.02 sec, balen
Normaal ga ik om 20.30 uur naar bed
Dat is wel een interessant iets om over na te denkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het juist begrijpelijker hoe ouder ik word. Vroeger keek ik naar m'n moeder en dacht ik dat je van te voren zou zien dat je moet ingrijpen, na de 5 kilo zorg je ervoor dat je geen tien kilo aankomt. Nu snap ik beter dat je pas achteraf ziet wat er aan het gebeuren is en dat het dan extra moeilijk is/lijkt om weer terug te gaan naar heel slank. En dat Ben en Jerry dan heel troostvol kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk om te begrijpen hoe mensen echt dik worden. En, dit klinkt misschien flauw, maar hoe slanker ik word, hoe minder ik het begrijp. Maar ik denk dat het bij veel mensen ontstaat door jojo'en wat al in de puberteit begint, in combinatie met minderwaardige gevoelens die je weg-eet.
Nou ergens snap ik het wel. Ik heb ook zo mijn periodes dat ik minder goed in mijn vel zit, dat vechten tegen snoeplust net te zwaar is naast het vechten tegen een ongelukkig gevoel/de grote drukte, en daarin kom ik gemakkelijk 8 kg aan. Mijn periodes duren gelukkig maar een maandje, maar als je langere tijd te druk/ongelukkig bent om bezig te zijn met je voedsel kan ik me voorstellen dat je langzaamaan steeds zwaarder wordt. Ik ken mezelf, ik zou zo mijn gewicht kunnen verdubbelen als het 12 maanden per jaar winter is (qua humeur enzo). En als het geleidelijk gaat, is het ook ongemerkt (meestal).quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk om te begrijpen hoe mensen echt dik worden. En, dit klinkt misschien flauw, maar hoe slanker ik word, hoe minder ik het begrijp. Maar ik denk dat het bij veel mensen ontstaat door jojo'en wat al in de puberteit begint, in combinatie met minderwaardige gevoelens die je weg-eet.
Nog leuke contacten gelegd met motorbeursbezoekers?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef Merel het volgende:
TVP, heb de huishoudbeurs overleefd. Morgen bijlezen.
Was je daar??quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef Merel het volgende:
TVP, heb de huishoudbeurs overleefd. Morgen bijlezen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog leuke contacten gelegd met motorbeursbezoekers?
Hoewel dat publiek grotendeels niet in jouw doelgroep valt, misschien zat er net een leuke tussen.
Motorpak lenen?quote:
Ik dacht al......heul geen motoren gezien!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Motorpak lenen?
En ik was ff vergeten dat de huishoudbeurs in een andere stad was dan de motorbeurs
Oh, ik snap ook heel goed hoe je dik wordt! Maar dat je dan niet na 25 kilo en enorm de balen ervan zegt: nu is het mooi geweest, ik ga hulp zoeken, dat vind ik lastig te begrijpen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou ergens snap ik het wel. Ik heb ook zo mijn periodes dat ik minder goed in mijn vel zit, dat vechten tegen snoeplust net te zwaar is naast het vechten tegen een ongelukkig gevoel/de grote drukte, en daarin kom ik gemakkelijk 8 kg aan. Mijn periodes duren gelukkig maar een maandje, maar als je langere tijd te druk/ongelukkig bent om bezig te zijn met je voedsel kan ik me voorstellen dat je langzaamaan steeds zwaarder wordt. Ik ken mezelf, ik zou zo mijn gewicht kunnen verdubbelen als het 12 maanden per jaar winter is (qua humeur enzo). En als het geleidelijk gaat, is het ook ongemerkt (meestal).
Nouja ik ga ook maar eens slapen.
Hmmm mja. Maar er niets aan doen kost wel minder energie/tijd/wilskracht, dan is het misschien makkelijker om het gewoon te accepteren zoals het is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik snap ook heel goed hoe je dik wordt! Maar dat je dan niet na 25 kilo en enorm de balen ervan zegt: nu is het mooi geweest, ik ga hulp zoeken, dat vind ik lastig te begrijpen.
Jij hebt veel meer nodig dan wat kcals en een multi, maar het is een begin.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge. Ik heb jeansmaat 30. Ik krijg één bovenbeen in maat 27.
Iemand een idee wanneer dat meer eten en multivitamine zou moeten gaan werken? Ik ben nog stééds duizelig en het gevoel dat ik pap in m'n ledematen heb ipv spieren. Ik word er letterlijk en figuurlijk niet goed van. Kijk het nog een weekje aan, maar dan ga ik echt weer terug.
Ondertussen probeer ik het maar gewoon te negeren, anders word ik helemaal para. Zo dus maar gewoon naar RPM, want geen fysio vanochtend!
Ik hoop niet dat dat door mij komt! Ik vind het namelijk heel goed, zoals jij nu je problemen aanpakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef kwakz0r het volgende:
goeiemorgen!! ik discussieer even niet mee over het vorige onderwerp. heb er allerlei meningen over maar word vooenamelijk erg verdrietog van er over nadenken en meningen lezen...dus ik sla even over want candaag werd een betere dag!!!
ik zit vol ongeduld te wachten op mn laptopje.... grrrrrr
Dat bedoelde ik ook. Als je je lijf te sterk belast gaat het om bij te komen van sport (of andere belasting, zoals EDS lijkt mij logisch, hoewel ik daar nog te weinig vanaf weer) bouwstoffen uit spieren halen, dus er kan best pap in de benen van XM zitten ipv spieren. Allemaal opgebruikt tijdens herstel.quote:
Ik keek ook even en er is gewoon een onderzoek in Leiden dat heel erg interessant is!!! Ik zou bijna...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh interessante site. Ik zie zo al een paar onderzoeken die me wel interessant lijken
. Erger nog, er is er eentje die ik echt zou willen, jammer dat ik nog 4 jaar moet wachten tot ik mn master heb
.
Gefeliciteerd man van VMW!
Zo en ik ga maar eens slapen. Heb weer eens rugpijn, hoop dat ik een beetje lekker lig en het morgenochtend wat minder is.
Sinds 2 maanden ben ik ook wel weer echt bang dat ik weer dik ga worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:53 schreef kwakz0r het volgende:
ok toch 1 ding: de kans is heel reeel dat ik nooit dun zal worden. met al mijn gejojo us t al heel wat als ik stabiliseer of max 15 kilo afval. in de ogen van dunne mensen ben ik dan nog steeds dik, met maat 48, maar ik zal tich moeten leren om er gelukkig mee te zijn. daarom vind ik deze discussie zo pijnlijk. kijk uniekhoorn is enorm afgevallen, maar zij was geen jojo met een eetstoornis voordien... nou ja, ik ben bang dat ik nooit goed genoeg of mooi genoeg zal zijjn, maar ik kan niet meer dan mn best doen
jij moet ook denk ik niet proberen af te vallen maar gelijk te blijven...dat is al zo'n gezondheidswinst!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinds 2 maanden ben ik ook wel weer echt bang dat ik weer dik ga worden.
Waar ik 1,5 jaar lang rond de 72 woog, zit ik nu op de 75.
Ik weet dat die 3 kilo niet veel is op de 25 kilo die er af zijn maar het is wel weer een begin (de verkeerde kant op).
Ik kan de knop voor het eten op dit moment ook niet vinden, gelukkig wel voor het sporten
En nu maar hopen dat in de lente er wel weer 3 kilo af gaat, maar echt dun heb ik wel opgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als ik helemaal eerlijk ben zie ik het zelf ook niet (behalve in mijn gezicht en borsten)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
Joh Sarabi, ik durf te wedden dat het voor een buitenstaander minder dramatisch is dan voor jouzelf! Je hebt toch van nature best wel een taille? En volgens mij is een beetje heupen alleen maar mooi in zo'n pakje.
Niks mis mee.quote:
En toen ik 10 minuten laten naar buiten liep, ging het regenen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
vanmorgen floten de vogeltjes toen ik naar buiten liep
Volgens mij hoor je helemaal niet heel slank te zijn als buikdanseres... Je moet toch wel een beetje buik hebben om te showenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou als ik helemaal eerlijk ben zie ik het zelf ook niet (behalve in mijn gezicht en borsten)
Mijn kleren lijken zelfs ruimer te zitten
Alleen die weegschaal verpest alles
Maarja zo'n pakje is wel erg hoorwe zullen zien, taille heb ik inderdaad gelukkig wel
Maar ook iets losser vel dankzij het afvallen en dat zie je wel met buikdansen
Nu hardlopen en fitnessen
't Is nog wat koud voor bouwvakkers he..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
vanmorgen floten de vogeltjes toen ik naar buiten liep
Deze vrouw vind ik toch wel heel slank hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je helemaal niet heel slank te zijn als buikdanseres... Je moet toch wel een beetje buik hebben om te showen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je helemaal niet heel slank te zijn als buikdanseres... Je moet toch wel een beetje buik hebben om te showen
[ afbeelding ]
Ze is slanker dan ik, maar ik zou toch ook zeggen dat ze niet héél slank is - ze heeft wel wat vet rond de taille.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]en dit vind jij niet heel slank??
Jij moet ook meer groente in je hoofd schuiven. Veel meer. En op z'n minst een multi.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te zwemmen vandaag, maar gelukkig heb ik vriendlief beloofd dat ik het zou doen dus heb ik een stok achter de deur.. Zal mezelf dus zo maar eens naar het zwembad slepen.
Lijst (planning)
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beket optimel
T: -
B: uurtje zwemmen
L: dubbele boterham met krabsalade, ananas
T: spa en fruit
T: dubbele boterham met ?
D: bij een shoarmatent, dus niet al te best![]()
Mjah. Ik ga mijn spullen maar eens opzoeken..
Jij bent lang toch? Dan is het sws heel anders, als je dan maat 27 hebt is het echt niet mooi. Tenminste niet als je vrouwelijke vormen hebt. Van die bambimeisjes komen er wel mee weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge. Ik heb jeansmaat 30. Ik krijg één bovenbeen in maat 27.
Iemand een idee wanneer dat meer eten en multivitamine zou moeten gaan werken? Ik ben nog stééds duizelig en het gevoel dat ik pap in m'n ledematen heb ipv spieren. Ik word er letterlijk en figuurlijk niet goed van. Kijk het nog een weekje aan, maar dan ga ik echt weer terug.
Ondertussen probeer ik het maar gewoon te negeren, anders word ik helemaal para. Zo dus maar gewoon naar RPM, want geen fysio vanochtend!
Nou, ik vond niet echt het plaatje wat ik zocht, van een typische buikdanseres, maar dit was de gene die het meest aan het plaatje voldeed, de rest zag er zo uit:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef kwakz0r het volgende:
mehehehehe zo dik is miss s niet inderdaad neem ik aan. ík ben zelfs minder dikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou, ik vond niet echt het plaatje wat ik zocht, van een typische buikdanseres, maar dit was de gene die het meest aan het plaatje voldeed, de rest zag er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de gene die wel duidelijk niet slank waren vond ik echt heeeeeeel erg overdreven als voorbeeld
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef loveli het volgende:
Jij moet ook meer groente in je hoofd schuiven. Veel meer.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef loveli het volgende:
En ik neem aan dat "spa en fruit" betekent dat je een glas spa drinkt bij je kiwi's? Zo niet: fail.
Afhankelijk van hoe lang en intensief je sport, kun je misschien nog een lekker toetje maken ofzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje en dan ga ik aan de slag:
O: Brinta
L: soep en een luxe broodje uit de kantine
T: banaan
T: kwark
S: cardio + kracht in sportschool
D: 1 gepofte aardappel, klein karbonaadje, sperziebonensalade
Ben je m'n chocoladecake van van de week al vergeten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe lang en intensief je sport, kun je misschien nog een lekker toetje maken ofzo?
Wat dacht je?? Vrijdag Carbsdag??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Ok, lijstjeeeee:
O: yoghurt met brambozen
O2: 250 ml warme havermoutpap(1 portie is 150 ml staat er op de verpakking. Ja dáág)
O3: warme chocolademelk
L: twee krentenbollen
T: iets van fruit
D: weet nog niet, iets pasta-achtigs met tomaten, denk ik. Of aardappelen met spinazie en een eitje!.
Oh, google zegt van niet, dan luister ik maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Merel het volgende:
Is zalm die ik dinsdag in de koelkast heb gelegd vanavond nog goed denken jullie?
ruiken? zodra het vissig ruikt niet meer vertrouwen? Maar wrsch zou ik het zelf ook weggooien, denk ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh, google zegt van niet, dan luister ik maar.
Routineus is het hier niet echt, maar wat is er mis met vruchtenyoghurt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, het routineuze schaaltje vruchtenyoghurt-van-het-c1000-huismerk, daar verzet ik mij tegen! Twee keer in de week iets lekkers zelfgemaakts daarentegen...
vaak een shitload aan toegevoegde suikers en chemicalien gok ik zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Routineus is het hier niet echt, maar wat is er mis met vruchtenyoghurt?
Ja, datte. En ik ben persoonlijk een groot voorstander van het idee dat als je iets met veel suiker eet, dat het dan beter wat specialers kan zijn. Niet elke dag een gangmaker of roze koek, wel torta di limone na een etentje bij de Italiaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vaak een shitload aan toegevoegde suikers en chemicalien gok ik zo?
Fruit wat ze erin stoppen is wat ze niet durven te verkopen, heb ik me laten vertellen. Chemicalien valt misschien nog wel mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vaak een shitload aan toegevoegde suikers en chemicalien gok ik zo?
Daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, datte. En ik ben persoonlijk een groot voorstander van het idee dat als je iets met veel suiker eet, dat het dan beter wat specialers kan zijn. Niet elke dag een gangmaker of roze koek, wel torta di limone na een etentje bij de Italiaan.
Niet innemen, dus niet afvallen. Problem solvedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
mijn mandarijntjes zijn iig lekker..
en ik probeer de mevrouw die mijn trouwjurk zou kunnen innemen te bellen, maar ze neemt niet op, en het mobiele nummer wat ik heb werkt niet![]()
Als je het heel goed doorwarmt wel denk ik. Kwam het uit de vriezer??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Merel het volgende:
Is zalm die ik dinsdag in de koelkast heb gelegd vanavond nog goed denken jullie?
En gewoon veel suiker. Véélquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Fruit wat ze erin stoppen is wat ze niet durven te verkopen, heb ik me laten vertellen. Chemicalien valt misschien nog wel mee.
hij is al te grootquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet innemen, dus niet afvallen. Problem solved![]()
Da's vrij kut, wanneer wil je 'em af hebben?
Precies, je gaat ook niet meteen dood als iets niet helemáál goed meer is, je kunt wel wat buikpijn krijgen als je het eigenlijk niet meer had moeten eten... maar dat weerhoudt mij vaak ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je het heel goed doorwarmt wel denk ik. Kwam het uit de vriezer??
Ik vertrouw vaak op mijn neus. Heb gisteren voor m'n kaassaus blauwaderkaas gebruikt waarop stond: tenminste houdbaar tot 2 januari. Maar het had in de koeling gelegen en zag en rook precies zoals het moest: sterk wel, maar niet zuur of whatever. Nou ik ben er nog.
Ik eet nog steeds Griekse yoghurt (lobbig!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En gewoon veel suiker. VéélVruchtenyoghurtliefhebbers die het minder zoet willen (en veel te makken hebben!): de Natuurwinkel heeft ontzettend lekkere vruchtenyoghurt. Fijne lobbige yoghurt met een beetje prut erin dat naar echt fruit smaakt
Minder kcal, terwijl het veel romiger is.
Nieuwe accu halen geen optie?? Heb ik net moeten doen voor m'n macbook. Weliswaar 139 euro.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef LadyBlack het volgende:
Nice!!
Ik wil ook graag een nieuwe laptopmijne is 3,5 jaar oud en heeft een accu die nog maar 10 minuten mee kan
en accu eruit halen en gewoon op stroom werken is geen optie want het contactje is zo brak dat ie dan om de haverklap uitvalt als je even beweegt
kwak,misschien heb ik er overheen gelezen,maar ben benieuwd of het je nog was gelukt de snoepjes af te slaan? (gister?)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef kwakz0r het volgende:
hoera, mn laptop is bezorgd. hij is heeeeeel mooi. ben nu mn harde schijf aan t backuppen op mn externe HD, en dan ga ik m zo maar eens installeren en de nodige programmaatjes erop zetten
Ik heb een tijd terug een nieuw snoer gekocht want dat was toen stuk, en nu ben ik wel een beetje klaar met deze laptopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nieuwe accu halen geen optie?? Heb ik net moeten doen voor m'n macbook. Weliswaar 139 euro.Maar goed, altijd nog goedkoper dan een nieuwe laptop.
Kwak, wat voor eentje heb jij?
Hey missus!quote:
Ahh ik kon me er al niets bij voorstellenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hey missus!![]()
Sarabi: nee tuurlijk niet de hele les! Dan vliegen de muntjes e.d. door de kamerNee, alleen voor het buikdansliedje wat er meestal bij zit. Dan is het wel leuk!
je hebt er niet overheen gelezen - dat voornemen postte ik vanochtend, dus de test is vanavond pasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
kwak,misschien heb ik er overheen gelezen,maar ben benieuwd of het je nog was gelukt de snoepjes af te slaan? (gister?)
O, da's idd wel wat magertjes ja, 512 mb. Ik heb toen ik deze kocht er direct werkgeheugen bijgekocht. Vooral erg fijn als je meerdere programma's gelijk hebt openstaan!! Ik kijk nu onderin m'n dock en er staan 9 dingen openquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug een nieuw snoer gekocht want dat was toen stuk, en nu ben ik wel een beetje klaar met deze laptopHeb m toen gekocht om mn scriptie op te schrijven, en daar is ie prima voor geweest, maar nu wil ik er een kopen waar ik ook Adobe CS op kan draaien (deze heeft maar 512 MB werkgeheugen
dat gaat dus niet)
Een Dell inspiron 17quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nieuwe accu halen geen optie?? Heb ik net moeten doen voor m'n macbook. Weliswaar 139 euro.Maar goed, altijd nog goedkoper dan een nieuwe laptop.
Kwak, wat voor eentje heb jij?
Ja, het gapende gat in mijn banksaldoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef conleche het volgende:
[..]
O, da's idd wel wat magertjes ja, 512 mb. Ik heb toen ik deze kocht er direct werkgeheugen bijgekocht. Vooral erg fijn als je meerdere programma's gelijk hebt openstaan!! Ik kijk nu onderin m'n dock en er staan 9 dingen openen ik merk er niks van.
Heb je al iets op het oog?
Ah...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je hebt er niet overheen gelezen - dat voornemen postte ik vanochtend, dus de test is vanavond pas
Dat heb ik nou ook altijd als ik de hond van mn moeder te logeren krijg. Echt, doe mij maar katten, die gaan gewoon relaxed liggen slapen en interesseren zich niet zo voor wat je doet. De mijne al helemaal niet want die is compleet doofquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef loveli het volgende:
*kwispel*
ik begin er iebel van te worden
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Een Dell inspiron 17
met paarse buitenkant en
Intel Core duo processor (T6600 2,2 Ghz, 800 Mhz, 2 Mb cache)
17,3 inch white led HD+ scherm (1600x900)
4 Gigabyte RAM (2 x 2 Gb) 800 Mhz DDR2 dual channel
500 Gb seriele ATA harde schijf (5400 rpm)
512 Mb ATI Mobility Radeon HD 4330 grafische kaart
Windows 7 legitieme installatie
webcam en bluetooth
enzo...
Bahahaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef loveli het volgende:
*kwispel*
ik begin er iebel van te worden
Brie is toch prima? Zolang je niet elke dag 4 dikbelegde boterhammen eet....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Sarabi het volgende:
Hmm als lunch bruin brood met een beetje brie![]()
Ja de knop is nog niet helemaal gevonden
Toch wel heel vet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brie is toch prima? Zolang je niet elke dag 4 dikbelegde boterhammen eet....
Tuurlijk is het vet, maar het is ook heel erg lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toch wel heel vet?
En niet de goede vetten zoals pindakaas, toch?'
Frau Poedelmans. Ze tilt wel haar poot op tegen bomen en lantaarnpalenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
BahahaKrijgen we nog een foto te zien van Herr Poedelmans?
Dierlijk vet, dus verzadigd, maar als je erbij sport niet al te schadelijk voor je gezondheid. En liever brie dan leverpastei.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toch wel heel vet?
En niet de goede vetten zoals pindakaas, toch?'
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Een paarse, kwakWat ben je toch een meisje
Heb ik een leverpastei discussie gemist?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Dierlijk vet, dus verzadigd, maar als je erbij sport niet al te schadelijk voor je gezondheid. En liever brie dan leverpastei.
Anders wordt CF boos.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Frau Poedelmans. Ze tilt wel haar poot op tegen bomen en lantaarnpalen![]()
Maar werkelijk... ik trek m'n onderbroek aan *kwispel* loop naar de koelkast *kwispel* ga achter m'n compu zitten *kwispel & springt op schoot* trek m'n jas aan *kwispel en rent naar bal en rent naar riem, extra kwispels* trek schoenen aan *spring kwispel*
Mijn opstarthumeur raakt daar een beetje van in de war.
Maak van een broodje brie dan iets feestelijks! Lekker verse volkoren baguette, wat groenvoer erbij, tuinkers of alfalfa, lekkere kop thee erbij en even zitten voor je lunchquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb ik een leverpastei discussie gemist?
Dat at ik vroeger ook echt veel......niet raar dat ik als kind zo dik was
En de brie was wel erg lekker
Ik moet maar leren meer te gaan genieten van de gewone maaltijden
Misschien dat ik dan minder behoefte heb aan snacken
Als je ijzer wilt, dan eet je maar een biefstukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leverspul: CF is anti leverworst ivm meuk en Kwak lichtelijk pro ivm ijzer*jongleert met leverworsten*
[..]
Misschien ben jij een nerd, misschien ben ik een kneus, maar ik moet dit soort dingen wel even 3x overnieuw lezen voor ik het doorheb jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ja, ik twijfelde tussen deze, passion paars, en de flamingo roze.. en de sky/babyblauwe. maar paars past t beste bij mn vloerbedekking
meisje!
@ ladyblack: er waren nog betere specs available, maar ik vond dit duur genoeg. als je een nieuwe koopt: heb geleerd dat je moet opletten met videogeheugen/grafische kaart - als dat intel is, si t meestal shared videogeheugen en dat werkt minder snel. dus liefst een paarte grafische kaart, en intel celeron is een slechte processor. cure duo (niet pentium dual core) zijn de nieuwste generatie - ik heb daarin lang niet te snelste/beste/nieuwste. de beste (voor laptop momenteel) is bijvoorbeeld met een turbo boost tot wel 3,9 ghz en veel meer mb cache
oh, lijk ik al een nerd?![]()
maar hij is al zoveel sneller dan mn oude barreltje...
Leuk weekschema:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je ijzer wilt, dan eet je maar een biefstuk
oehquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak van een broodje brie dan iets feestelijks! Lekker verse volkoren baguette, wat groenvoer erbij, tuinkers of alfalfa, lekkere kop thee erbij en even zitten voor je lunch
Ook echt zalig, maar minder slank: broodje brie-uitgebakken bacon-mangochutney![]()
Romig, zout-knapperig, zoetzuur, verrukkelijk
Jij mag het ook koken ale je dat liever hebtquote:
Vastquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
oehzou dat ook werken met appelchutney, daar heb ik nog een hele pot van staan!! Homemade!!
Graziequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij mag het ook koken ale je dat liever hebt![]()
Nee, tongeworst ziet er lekker uit.
Oh is het weer eens niet goed?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat dacht je?? Vrijdag Carbsdag??
quote:Je krijgt vanavond 2 eetlepels nasi met een theelepel pindasaus en 1
stukje kroepoek.
Nom...
Ik zeg: vreten als een big en je het gompes sportenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
René mailde:
[..]heb nog 3 maanden om me in mijn jurk te anorexia-en
Als ik een nieuwe laptop neem, dan wordt het er ook ééntje met een kleurtje. Roze misschienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Een paarse, kwakWat ben je toch een meisje
Hear hear!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zeg: vreten als een big en je het gompes sporten![]()
In de pan gebakken is zoveel lekkerder dan uit zo'n ijzer, vind ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een zo een heerlijke tosti gegeten.Besmeerd met boter in de pan gebakken met dubbele laag kaas, plak ham en rode ui en peper. En dan toen het klaar was een beetje in de sambalcurry gedipt. Ik denk wel 400 kcals, maar érrug nom!!
![]()
Nu maar weer verder aan de administratie. Da's minder nom ende
Eens!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de pan gebakken is zoveel lekkerder dan uit zo'n ijzer, vind ik
Mijn riem heeft geen gaatjes...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef loveli het volgende:
Hoeveel gaatjes strakker zit jouw broekriem inmiddels, MrMo?
Nou een goed ijzer, dan is het ook wel goed, maar de mijne is niet heel goed, dan wordt het niet knapperig genoeg. Maar de boter, da's wel het geheim!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In een gril-ijzer is alweer heel anders dan in een tosti-ijzer die 'm gewoon platperst. Zit er wellicht een beetje tussenin, maar is denk ik ook een prima alternatief voor een pan. En je hoeft 'm dan niet om te draaien.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is er mis met krentenbollen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Muv de krentenbollen vind ik het wel een puik lijstje eigenlijk.
Witmeel, suiker en gedroogd fruit. Dus suiker en suiker en suiker. En een beetje vet en wat melk. Ongeveer.quote:
Whehehe, nou sarabi, zelfs dat meisje gaat in een buikdanspakje, hop hop, niet zeurenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mehehehehe zo dik is miss s niet inderdaad neem ik aan. ík ben zelfs minder dik
Hier had ik nog geen antwoord op gegeven: Nee dat vind ik niet heel slank.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef kwakz0r het volgende:
Oo lekker!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een zo een heerlijke tosti gegeten.Besmeerd met boter in de pan gebakken met dubbele laag kaas, plak ham en rode ui en peper. En dan toen het klaar was een beetje in de sambalcurry gedipt. Ik denk wel 400 kcals, maar érrug nom!!
![]()
Nu maar weer verder aan de administratie. Da's minder nom ende
Maar ik hou er zo van voor m'n ontbijtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Witmeel, suiker en gedroogd fruit. Dus suiker en suiker en suiker. En een beetje vet en wat melk. Ongeveer.
En sinaasappels, bananen, en allemaal lunchdingen. Maar de lunchdingen zijn er 's ochtends niet, alleen krentenbollen. En nouja, helemaal gratis is het niet, er geldt elke maand een kleine bijtelling op m'n salaris, dus dan maar zuunigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
Dan heb je vast ook gratis appels
Maar ontbijten met bananen vind ik ook weer niksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef P.F het volgende:
Je kan iedere middag wat bananen in je bureau stoppen voor de volgende dag
Hoogstwaarschijnlijk niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo en verloofde, gaan jullie nog naar de motorbeurs?
Nope, dan stuur ik ze wel weer terugquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
Heb je ze wel gepast in de winkel? Bij mij zaten ze heel vreemd..
Hahaha ik las eerst 'Ryanair dropt passagiers" en toen dacht ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Neen, nog een goede reden om niet met Ryanair te vliegen
Maar normaal hou ik dan zo van die gesprekken met iedereen hierover, nu moet ik tegen mijn muur babbelen (oké en het vriendje dat volgende week komt, maar die moet zelf ook kiezen dusja...) Ik dacht gewoon dat het pas ergens midden april zou zijn en dan kon in mijn ouders wel nog eens raadplegen, nujah dan maar via mail...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Sjaapie, je hebt nog een volle maand om over de rest van je leven na te denken dus? Rustig aan...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef Sarabi het volgende:
Nu we het toch over beleg hebben
Hoe zit het met appelstroop?
Ook voor afentoe? maar als ik ook al brie afentoe doe houd het natuurlijk ook snel op.....
Dus wat is het antwoord?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je post al langer mee dan ik, dus stel eens even niet van die beginnersvragen.
Niet veel voor 1 keer, maar hier mag je alleen maar perfecte lijstjes posten, geloof ikquote:
Mijn huisgenoot ook, dus 1 keer raden wat ik vaak zegquote:En ik vind 'nom' een stom woord.
Als je op je suikers wil/moet letten, misschien niet de beste keuze, als je op vetten let kan het mi best. Geen idee alleen of het 'goede' of 'slechte' koolhydraten zijn, maar het is vast gezonder dan 'vruchtenhagel.'. En als je het niet te dik smeert is alles wel oke vind ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus wat is het antwoord?
Ik ben wel benieuwd als het volgens jou zo simpel is
Was een beetje.. incompleet. Geinig gedaan, maar om daarvoor naar de beurs te gaan...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet...
Druk druk druk...
Maar we willen vooral naar de presentatie van de nieuwe Super Ténéré, maar die is volgende week op de motorbeurs in Turkije...Anders hadden we waarschijnlijk wel geregeld dat we konden.
Bij mij passen ze redelijk, dus bij het gros van de vouwen zal het niet helemaal geweldig zitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
Heb je ze wel gepast in de winkel? Bij mij zaten ze heel vreemd..
Ja, ze strooien al maanden met dat concept-ding...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Was een beetje.. incompleet. Geinig gedaan, maar om daarvoor naar de beurs te gaan...
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je op je suikers wil/moet letten, misschien niet de beste keuze, als je op vetten let kan het mi best. Geen idee alleen of het 'goede' of 'slechte' koolhydraten zijn, maar het is vast gezonder dan 'vruchtenhagel.'. En als je het niet te dik smeert is alles wel oke vind ik.
Jij wel, jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Niet veel voor 1 keer, maar hier mag je alleen maar perfecte lijstjes posten, geloof ik.
Gemeen! Ik vind nom ook allerakeligstquote:Mijn huisgenoot ook, dus 1 keer raden wat ik vaak zeg.
Ik heb een raar figuurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij passen ze redelijk, dus bij het gros van de vouwen zal het niet helemaal geweldig zitten.
Geen idee, maar een kip moet een uur, dus drumsticks een half uurtje? Niet al te heet, want je wilt niet de buitenkant uitgedroogd en de binnenkant rauw.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
Hiep hoi, ik ga 2 maart naar een speciale voorvertoning van The book of Eli dankzij Fok!Net even kaartjes gereserveerd. Alleen begint het al om 17:30. Wat een tijd
. Naja.
Hey ff een vraagje: moeten drumsticks in de pan of kunnen ze ook in de oven? En zo ja, hoe lang en dan op hoeveel graden?.
Kom jij dan even hier om te beoordelen of ze gaar zijn? Ik ben echt een ver-schrik-ke-lijke culin00b, je weetsquote:
Uhm, heb je nou dat idee van Co gejat voor je L?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:08 schreef P.F het volgende:
O: 2 boterhammen met nutella (lekker dik besmeerd) een glas sinaasappelsap light, 3 bekers thee, 1 cappuccino van mama to go
T: pakje wicky, pakje alpro soya bosvruchten, 10 winegums
L: 4 boterhammen met boter gebakken in de pan, extra veel kaas, rode ui, sambal badjak, peper, ketchup (best nom)
Ik keek vanochtend in de grote spiegel die in de kamer bij mijn ouders hangt en toen dacht ik oooo het valt wel meee! (Want ik riep gister dat ik vandaag weer gezond ging eten)
Ja, ik moest nog lunchen en ik las datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhm, heb je nou dat idee van Co gejat voor je L?.
Ik twijfelde qua bijdehante opmerkingen tussen 'tot ze gaar zijn' of 'kijk op de verpakking'.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Viking84 het volgende:
O op de achterkant vd verpakking staat hoe lang ze in de oven moeten en hoe heet, dus het is al goed.
Kan wel ongeveer kloppen. Dacht dat 6 een 36 was en als het evenredig aan de maten hier op- en afloopt, dan wil je dus geen size zero zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef P.F het volgende:
Is een Amerikaanse size 0 een Nederlandse maat 30?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap 'nom' gewoon niet, het lijkt echt op geen enkel geluid dat ik zou maken als ik iets lekker vond.
Wat is jouw maat dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Net 2 Sapph bh's besteld![]()
Jullie weten wel die nep Marlies Dekkers bh's
Ik ben benieuwd wat ik er van vind, eigenlijk iets te druk maar wel in mijn maat (wat niet vaak voorkomt)
Ik denk dat ik kan afvallen tot maatje anorexia en dan zouden m'n heupbotten er nog niet inpassen. En ik heb geen heupen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg ik dacht dat PF een spijkerbroekmaat 30 bedoelde, ik stond er niet eens bij stil dat er een confectiemaat 30 wasDa's echt mini, vooral als veel van die modellen ook nog eens 1.75 ofzo zijn
![]()
Ik heb gewoon lekker spijkerbroekmaat 42 of 32, puh
75Equote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is jouw maat dan?
Ik ben fan van Freya: niet onbetaalbaar duur, leuke prints en ze maken ontzettend veel maten.
ik doe het altijd wat langer dan op de verpakking, want ik vind die tijden vaak net aan de korte kant qua gaarheid die ik lekker vind. een hele kip doet bij mij meer dan een uur, drumsticks toch al snel 40-45 minuten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Viking84 het volgende:
O op de achterkant vd verpakking staat hoe lang ze in de oven moeten en hoe heet, dus het is al goed.
Ik heb daar weleens ee artikel over gelezen; van die calculator-dingen zijn meestal niet correct, omdat het a) per merk en model verschilt, en b) omdat de fabrikant de maten aanpast aan de wensen van de consument. En de kleding dus steeds kleinere maten krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:23 schreef loveli het volgende:
http://www.onlineconversion.com/clothing_womens.htm
als je mmmmmm zegt en dan doet alsof je met open mond eet dan komt er toch echt omnomnomnom uit. ik vind t leuk, want ik zei dat als kind ook al "mamaaaa papjikaaaa amnamnamnamnam"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP met lijstje!
O: snee volkorenbrood met pindakaas
L ciabattabroodje met kroket
T: meergranenbagel met mozzarella en pesto
S: Wii Fit
D: biefstukje met gegrillde groente en brood of gebakken aardappeltjes
T: fruit, wijntje
Ik snap 'nom' gewoon niet, het lijkt echt op geen enkel geluid dat ik zou maken als ik iets lekker vond.
Ik ook! Maar ze doet het niet omdat ze zichzelf dik vindt volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind die presentatrice / documaakster eigenlijk heel mooi, waarom zou daar nog wat af moeten
Keer een jurkje besteld in maat 6, echt dat daar geen 38 in past.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef P.F het volgende:
Volgens deze site is een size 6 maat 38
en voor size 0 moet je heupen hebben van 83 cm.
http://www.asos.com/infopages/SizeGuide/pgesizechart.html
Dude?
Wie doet dat dan ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je mmmmmm zegt en dan doet alsof je met open mond eet dan komt er toch echt omnomnomnom uit. ik vind t leuk, want ik zei dat als kind ook al "mamaaaa papjikaaaa amnamnamnamnam"
Wat je kunt doen - maar het is geniepig, vind ik: in een winkel een beha van een bepaald merk passen, zodat je weet welke maat je hebt van dat merk en vervolgens koop je een beha (dezelfde of een andere) van dat merk online. Maar ik lees dat Bravissimo een hele goeie retourpolicy heeft, dus ik zou het best eens willen proberenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet toch niet of ik dat aan zou durven, online een bh kopen.
Als je een merk hebt waarvan je weet dat het meestal past en op i'net kost 'ie een of 2 tientjes ipv 75 euro, dan kan de keus snel gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet toch niet of ik dat aan zou durven, online een bh kopen.
True. Ik ben alleen niet zo merkvast, maar dan kan dat inderdaad een uitkomst zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je een merk hebt waarvan je weet dat het meestal past en op i'net kost 'ie een of 2 tientjes ipv 75 euro, dan kan de keus snel gemaakt zijn.
Zo geniepig is dat niet? Als jij 10 BH's past en je koopt er geen een, en ook niet online, is dat dan opeens niet geniepigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat je kunt doen - maar het is geniepig, vind ik: in een winkel een beha van een bepaald merk passen, zodat je weet welke maat je hebt van dat merk en vervolgens koop je een beha (dezelfde of een andere) van dat merk online. Maar ik lees dat Bravissimo een hele goeie retourpolicy heeft, dus ik zou het best eens willen proberen.
Nou je gaat ernaartoe met het voornemen om een beha te passen zonder hem te kopen, terwijl je weet dat die mensen service aan jou verlenen omdat ze graag willen dat je daar een beha koopt. Ik weet dat hardloopzaken ook wel eens geïrriteerd raken van mensen die daar advies komen inwinnen en vervolgens online schoenen gaan kopenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Zo geniepig is dat niet? Als jij 10 BH's past en je koopt er geen een, en ook niet online, is dat dan opeens niet geniepig?
Keer of 40 gedaan. En toen kreeg ik griep en een kleinere maatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
True. Ik ben alleen niet zo merkvast, maar dan kan dat inderdaad een uitkomst zijn.
niet met eten erin, maar het is wel het geluid dat wij als kindjes gebruyikten om "iets eten" na te doen... jullie niet dan?quote:
Ik hou alleen een pashokje bezet, snap niet hoe iemand daar last van kan hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou je gaat ernaartoe met het voornemen om een beha te passen zonder hem te kopen, terwijl je weet dat die mensen service aan jou verlenen omdat ze graag willen dat je daar een beha koopt. Ik weet dat hardloopzaken ook wel eens geïrriteerd raken van mensen die daar advies komen inwinnen en vervolgens online schoenen gaan kopen. Het is niet illegaal en ik zou het zelf ook doen, maar het is niet netjes.
Oh, dat bedoelde ik helemaal niet. Juist met online kopen, loont het om hetzelfde merk te kopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week zijn wandelschoenen in de aanbieding bij de Lidl voor 15E... ga ze toch even proberen aan te trekken, al verwacht ik niet veel voor 15E maar ja, zoals CF al zegt, je betaald al snel voor merk..
Ik las mét een bikini en zomerjurkjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Maandagmiddag winkelen in Drachten.. moet een bikini en een zomerjurkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |