Oh, google zegt van niet, dan luister ik maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Merel het volgende:
Is zalm die ik dinsdag in de koelkast heb gelegd vanavond nog goed denken jullie?
ruiken? zodra het vissig ruikt niet meer vertrouwen? Maar wrsch zou ik het zelf ook weggooien, denk ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh, google zegt van niet, dan luister ik maar.
Routineus is het hier niet echt, maar wat is er mis met vruchtenyoghurt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, het routineuze schaaltje vruchtenyoghurt-van-het-c1000-huismerk, daar verzet ik mij tegen! Twee keer in de week iets lekkers zelfgemaakts daarentegen...
vaak een shitload aan toegevoegde suikers en chemicalien gok ik zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Routineus is het hier niet echt, maar wat is er mis met vruchtenyoghurt?
Ja, datte. En ik ben persoonlijk een groot voorstander van het idee dat als je iets met veel suiker eet, dat het dan beter wat specialers kan zijn. Niet elke dag een gangmaker of roze koek, wel torta di limone na een etentje bij de Italiaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vaak een shitload aan toegevoegde suikers en chemicalien gok ik zo?
Fruit wat ze erin stoppen is wat ze niet durven te verkopen, heb ik me laten vertellen. Chemicalien valt misschien nog wel mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vaak een shitload aan toegevoegde suikers en chemicalien gok ik zo?
Daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, datte. En ik ben persoonlijk een groot voorstander van het idee dat als je iets met veel suiker eet, dat het dan beter wat specialers kan zijn. Niet elke dag een gangmaker of roze koek, wel torta di limone na een etentje bij de Italiaan.
Niet innemen, dus niet afvallen. Problem solvedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
mijn mandarijntjes zijn iig lekker..
en ik probeer de mevrouw die mijn trouwjurk zou kunnen innemen te bellen, maar ze neemt niet op, en het mobiele nummer wat ik heb werkt niet![]()
Als je het heel goed doorwarmt wel denk ik. Kwam het uit de vriezer??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Merel het volgende:
Is zalm die ik dinsdag in de koelkast heb gelegd vanavond nog goed denken jullie?
En gewoon veel suiker. Véélquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Fruit wat ze erin stoppen is wat ze niet durven te verkopen, heb ik me laten vertellen. Chemicalien valt misschien nog wel mee.
hij is al te grootquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet innemen, dus niet afvallen. Problem solved![]()
Da's vrij kut, wanneer wil je 'em af hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |