Oh, google zegt van niet, dan luister ik maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Merel het volgende:
Is zalm die ik dinsdag in de koelkast heb gelegd vanavond nog goed denken jullie?
ruiken? zodra het vissig ruikt niet meer vertrouwen? Maar wrsch zou ik het zelf ook weggooien, denk ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh, google zegt van niet, dan luister ik maar.
Routineus is het hier niet echt, maar wat is er mis met vruchtenyoghurt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, het routineuze schaaltje vruchtenyoghurt-van-het-c1000-huismerk, daar verzet ik mij tegen! Twee keer in de week iets lekkers zelfgemaakts daarentegen...
vaak een shitload aan toegevoegde suikers en chemicalien gok ik zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Routineus is het hier niet echt, maar wat is er mis met vruchtenyoghurt?
Ja, datte. En ik ben persoonlijk een groot voorstander van het idee dat als je iets met veel suiker eet, dat het dan beter wat specialers kan zijn. Niet elke dag een gangmaker of roze koek, wel torta di limone na een etentje bij de Italiaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vaak een shitload aan toegevoegde suikers en chemicalien gok ik zo?
Fruit wat ze erin stoppen is wat ze niet durven te verkopen, heb ik me laten vertellen. Chemicalien valt misschien nog wel mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vaak een shitload aan toegevoegde suikers en chemicalien gok ik zo?
Daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, datte. En ik ben persoonlijk een groot voorstander van het idee dat als je iets met veel suiker eet, dat het dan beter wat specialers kan zijn. Niet elke dag een gangmaker of roze koek, wel torta di limone na een etentje bij de Italiaan.
Niet innemen, dus niet afvallen. Problem solvedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
mijn mandarijntjes zijn iig lekker..
en ik probeer de mevrouw die mijn trouwjurk zou kunnen innemen te bellen, maar ze neemt niet op, en het mobiele nummer wat ik heb werkt niet![]()
Als je het heel goed doorwarmt wel denk ik. Kwam het uit de vriezer??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Merel het volgende:
Is zalm die ik dinsdag in de koelkast heb gelegd vanavond nog goed denken jullie?
En gewoon veel suiker. Véélquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Fruit wat ze erin stoppen is wat ze niet durven te verkopen, heb ik me laten vertellen. Chemicalien valt misschien nog wel mee.
hij is al te grootquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet innemen, dus niet afvallen. Problem solved![]()
Da's vrij kut, wanneer wil je 'em af hebben?
Precies, je gaat ook niet meteen dood als iets niet helemáál goed meer is, je kunt wel wat buikpijn krijgen als je het eigenlijk niet meer had moeten eten... maar dat weerhoudt mij vaak ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je het heel goed doorwarmt wel denk ik. Kwam het uit de vriezer??
Ik vertrouw vaak op mijn neus. Heb gisteren voor m'n kaassaus blauwaderkaas gebruikt waarop stond: tenminste houdbaar tot 2 januari. Maar het had in de koeling gelegen en zag en rook precies zoals het moest: sterk wel, maar niet zuur of whatever. Nou ik ben er nog.
Ik eet nog steeds Griekse yoghurt (lobbig!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En gewoon veel suiker. VéélVruchtenyoghurtliefhebbers die het minder zoet willen (en veel te makken hebben!): de Natuurwinkel heeft ontzettend lekkere vruchtenyoghurt. Fijne lobbige yoghurt met een beetje prut erin dat naar echt fruit smaakt
Minder kcal, terwijl het veel romiger is.
Nieuwe accu halen geen optie?? Heb ik net moeten doen voor m'n macbook. Weliswaar 139 euro.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef LadyBlack het volgende:
Nice!!
Ik wil ook graag een nieuwe laptopmijne is 3,5 jaar oud en heeft een accu die nog maar 10 minuten mee kan
en accu eruit halen en gewoon op stroom werken is geen optie want het contactje is zo brak dat ie dan om de haverklap uitvalt als je even beweegt
kwak,misschien heb ik er overheen gelezen,maar ben benieuwd of het je nog was gelukt de snoepjes af te slaan? (gister?)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef kwakz0r het volgende:
hoera, mn laptop is bezorgd. hij is heeeeeel mooi. ben nu mn harde schijf aan t backuppen op mn externe HD, en dan ga ik m zo maar eens installeren en de nodige programmaatjes erop zetten
Ik heb een tijd terug een nieuw snoer gekocht want dat was toen stuk, en nu ben ik wel een beetje klaar met deze laptopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nieuwe accu halen geen optie?? Heb ik net moeten doen voor m'n macbook. Weliswaar 139 euro.Maar goed, altijd nog goedkoper dan een nieuwe laptop.
Kwak, wat voor eentje heb jij?
Hey missus!quote:
Ahh ik kon me er al niets bij voorstellenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hey missus!![]()
Sarabi: nee tuurlijk niet de hele les! Dan vliegen de muntjes e.d. door de kamerNee, alleen voor het buikdansliedje wat er meestal bij zit. Dan is het wel leuk!
je hebt er niet overheen gelezen - dat voornemen postte ik vanochtend, dus de test is vanavond pasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
kwak,misschien heb ik er overheen gelezen,maar ben benieuwd of het je nog was gelukt de snoepjes af te slaan? (gister?)
O, da's idd wel wat magertjes ja, 512 mb. Ik heb toen ik deze kocht er direct werkgeheugen bijgekocht. Vooral erg fijn als je meerdere programma's gelijk hebt openstaan!! Ik kijk nu onderin m'n dock en er staan 9 dingen openquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug een nieuw snoer gekocht want dat was toen stuk, en nu ben ik wel een beetje klaar met deze laptopHeb m toen gekocht om mn scriptie op te schrijven, en daar is ie prima voor geweest, maar nu wil ik er een kopen waar ik ook Adobe CS op kan draaien (deze heeft maar 512 MB werkgeheugen
dat gaat dus niet)
Een Dell inspiron 17quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nieuwe accu halen geen optie?? Heb ik net moeten doen voor m'n macbook. Weliswaar 139 euro.Maar goed, altijd nog goedkoper dan een nieuwe laptop.
Kwak, wat voor eentje heb jij?
Ja, het gapende gat in mijn banksaldoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef conleche het volgende:
[..]
O, da's idd wel wat magertjes ja, 512 mb. Ik heb toen ik deze kocht er direct werkgeheugen bijgekocht. Vooral erg fijn als je meerdere programma's gelijk hebt openstaan!! Ik kijk nu onderin m'n dock en er staan 9 dingen openen ik merk er niks van.
Heb je al iets op het oog?
Ah...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je hebt er niet overheen gelezen - dat voornemen postte ik vanochtend, dus de test is vanavond pas
Dat heb ik nou ook altijd als ik de hond van mn moeder te logeren krijg. Echt, doe mij maar katten, die gaan gewoon relaxed liggen slapen en interesseren zich niet zo voor wat je doet. De mijne al helemaal niet want die is compleet doofquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef loveli het volgende:
*kwispel*
ik begin er iebel van te worden
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Een Dell inspiron 17
met paarse buitenkant en
Intel Core duo processor (T6600 2,2 Ghz, 800 Mhz, 2 Mb cache)
17,3 inch white led HD+ scherm (1600x900)
4 Gigabyte RAM (2 x 2 Gb) 800 Mhz DDR2 dual channel
500 Gb seriele ATA harde schijf (5400 rpm)
512 Mb ATI Mobility Radeon HD 4330 grafische kaart
Windows 7 legitieme installatie
webcam en bluetooth
enzo...
Bahahaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef loveli het volgende:
*kwispel*
ik begin er iebel van te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |