Witmeel, suiker en gedroogd fruit. Dus suiker en suiker en suiker. En een beetje vet en wat melk. Ongeveer.quote:
Whehehe, nou sarabi, zelfs dat meisje gaat in een buikdanspakje, hop hop, niet zeurenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mehehehehe zo dik is miss s niet inderdaad neem ik aan. ík ben zelfs minder dik
Hier had ik nog geen antwoord op gegeven: Nee dat vind ik niet heel slank.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]en dit vind jij niet heel slank??
Oo lekker!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een zo een heerlijke tosti gegeten.Besmeerd met boter in de pan gebakken met dubbele laag kaas, plak ham en rode ui en peper. En dan toen het klaar was een beetje in de sambalcurry gedipt. Ik denk wel 400 kcals, maar érrug nom!!
![]()
Nu maar weer verder aan de administratie. Da's minder nom ende
Maar ik hou er zo van voor m'n ontbijtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Witmeel, suiker en gedroogd fruit. Dus suiker en suiker en suiker. En een beetje vet en wat melk. Ongeveer.
En sinaasappels, bananen, en allemaal lunchdingen. Maar de lunchdingen zijn er 's ochtends niet, alleen krentenbollen. En nouja, helemaal gratis is het niet, er geldt elke maand een kleine bijtelling op m'n salaris, dus dan maar zuunigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
Dan heb je vast ook gratis appels
Maar ontbijten met bananen vind ik ook weer niksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef P.F het volgende:
Je kan iedere middag wat bananen in je bureau stoppen voor de volgende dag
Hoogstwaarschijnlijk niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo en verloofde, gaan jullie nog naar de motorbeurs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |