Oh is het weer eens niet goed?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat dacht je?? Vrijdag Carbsdag??
quote:Je krijgt vanavond 2 eetlepels nasi met een theelepel pindasaus en 1
stukje kroepoek.
Nom...
Ik zeg: vreten als een big en je het gompes sportenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
René mailde:
[..]heb nog 3 maanden om me in mijn jurk te anorexia-en
Als ik een nieuwe laptop neem, dan wordt het er ook ééntje met een kleurtje. Roze misschienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Een paarse, kwakWat ben je toch een meisje
Hear hear!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zeg: vreten als een big en je het gompes sporten![]()
In de pan gebakken is zoveel lekkerder dan uit zo'n ijzer, vind ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een zo een heerlijke tosti gegeten.Besmeerd met boter in de pan gebakken met dubbele laag kaas, plak ham en rode ui en peper. En dan toen het klaar was een beetje in de sambalcurry gedipt. Ik denk wel 400 kcals, maar érrug nom!!
![]()
Nu maar weer verder aan de administratie. Da's minder nom ende
Eens!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de pan gebakken is zoveel lekkerder dan uit zo'n ijzer, vind ik
Mijn riem heeft geen gaatjes...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef loveli het volgende:
Hoeveel gaatjes strakker zit jouw broekriem inmiddels, MrMo?
Nou een goed ijzer, dan is het ook wel goed, maar de mijne is niet heel goed, dan wordt het niet knapperig genoeg. Maar de boter, da's wel het geheim!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In een gril-ijzer is alweer heel anders dan in een tosti-ijzer die 'm gewoon platperst. Zit er wellicht een beetje tussenin, maar is denk ik ook een prima alternatief voor een pan. En je hoeft 'm dan niet om te draaien.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is er mis met krentenbollen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Muv de krentenbollen vind ik het wel een puik lijstje eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |