Ja, ik moest nog lunchen en ik las datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhm, heb je nou dat idee van Co gejat voor je L?.
Ik twijfelde qua bijdehante opmerkingen tussen 'tot ze gaar zijn' of 'kijk op de verpakking'.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Viking84 het volgende:
O op de achterkant vd verpakking staat hoe lang ze in de oven moeten en hoe heet, dus het is al goed.
Kan wel ongeveer kloppen. Dacht dat 6 een 36 was en als het evenredig aan de maten hier op- en afloopt, dan wil je dus geen size zero zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef P.F het volgende:
Is een Amerikaanse size 0 een Nederlandse maat 30?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap 'nom' gewoon niet, het lijkt echt op geen enkel geluid dat ik zou maken als ik iets lekker vond.
Wat is jouw maat dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Net 2 Sapph bh's besteld![]()
Jullie weten wel die nep Marlies Dekkers bh's
Ik ben benieuwd wat ik er van vind, eigenlijk iets te druk maar wel in mijn maat (wat niet vaak voorkomt)
Ik denk dat ik kan afvallen tot maatje anorexia en dan zouden m'n heupbotten er nog niet inpassen. En ik heb geen heupen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg ik dacht dat PF een spijkerbroekmaat 30 bedoelde, ik stond er niet eens bij stil dat er een confectiemaat 30 wasDa's echt mini, vooral als veel van die modellen ook nog eens 1.75 ofzo zijn
![]()
Ik heb gewoon lekker spijkerbroekmaat 42 of 32, puh
75Equote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is jouw maat dan?
Ik ben fan van Freya: niet onbetaalbaar duur, leuke prints en ze maken ontzettend veel maten.
ik doe het altijd wat langer dan op de verpakking, want ik vind die tijden vaak net aan de korte kant qua gaarheid die ik lekker vind. een hele kip doet bij mij meer dan een uur, drumsticks toch al snel 40-45 minuten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Viking84 het volgende:
O op de achterkant vd verpakking staat hoe lang ze in de oven moeten en hoe heet, dus het is al goed.
Ik heb daar weleens ee artikel over gelezen; van die calculator-dingen zijn meestal niet correct, omdat het a) per merk en model verschilt, en b) omdat de fabrikant de maten aanpast aan de wensen van de consument. En de kleding dus steeds kleinere maten krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:23 schreef loveli het volgende:
http://www.onlineconversion.com/clothing_womens.htm
als je mmmmmm zegt en dan doet alsof je met open mond eet dan komt er toch echt omnomnomnom uit. ik vind t leuk, want ik zei dat als kind ook al "mamaaaa papjikaaaa amnamnamnamnam"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP met lijstje!
O: snee volkorenbrood met pindakaas
L ciabattabroodje met kroket
T: meergranenbagel met mozzarella en pesto
S: Wii Fit
D: biefstukje met gegrillde groente en brood of gebakken aardappeltjes
T: fruit, wijntje
Ik snap 'nom' gewoon niet, het lijkt echt op geen enkel geluid dat ik zou maken als ik iets lekker vond.
Ik ook! Maar ze doet het niet omdat ze zichzelf dik vindt volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind die presentatrice / documaakster eigenlijk heel mooi, waarom zou daar nog wat af moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |