Ik ga het gewoon uitlokken morgen, alleen al om dit te kunnen zeggen. Hahahahaha.quote:
Hij is leuk he? Zat hem ook rond te sturen op m'n werk vandaagquote:
ik vind 'm briljantquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij is leuk he? Zat hem ook rond te sturen op m'n werk vandaag
Hahahahahaha, die kende ik dan weer niet. Die ga ik maandag om 8 uur 's ochtends even over de afdeling sturenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 'm briljant
net als www.ishetalvrijdag.nl
het zal meer een verhaal van mensen áchter de naam zijn, want ik weet hem en het is een heel erg doodgewone naam...quote:
Inderdaad, zelfs een beetje saai (Daarom vind ik hem ook leuker dan de mijne)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het zal meer een verhaal van mensen áchter de naam zijn, want ik weet hem en het is een heel erg doodgewone naam...
RSS-feed zou ook leuk zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
F5 slijt zo weer wat sneller!
quote:# Taxichauffeur zat bij mij aan de koffie ... gaat nu maar weer aan het werk. 1 minutes ago from PockeTwit
Als je tussen 23:45 en 23:00 moet komen heb je tijd zat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef P.F het volgende:
O god als iemand beloofd tussen 23.45 en 23.00 te komen en niet te laat te komen dit keer en is er nu pas.
Daar heb ik niet eens wat op te zeggen
ehm.. tussen 23.45 en 23.00uur?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef P.F het volgende:
O god als iemand beloofd tussen 23.45 en 23.00 te komen en niet te laat te komen dit keer en is er nu pas.
Daar heb ik niet eens wat op te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |