Haha, dat is ook mijn beeld: lekkere hapjes,cocktails en goede muziek! En toen schoven vanavond ineens onbekende, oude, grijze, ooms en tantes met wandelstokken dat beeld binnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou niet per se willen trouwen. Als ik wel zou trouwen binnenkort dan zou ik een fijne zaal met veel eten en drank en drokz en dan mogen al mijn vrienden blijven slapenEn daarna afterennnnnnn
Alleen het idee al dat ik mijn hele familie en ouders er bij moet hebben staat mij al tegen
Ja dat las ik, ik bedoelde meer van dat ik dat wel zo wilde. Maar ja, snel tijpen dan krijg je dat.quote:
Ik vind de naam van mijn vriend wel mooierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestNee, mijn achternaam is echt 10x beter dan de zijne
en samen klinkt het helemaal belachelijk. En ik vind het eigenlijk uberhaupt een beetje onzin om van naam te veranderen.
ja, weet jij hoe lang dat is? Mr.Mo wil nog ff wachten ivm het afvallen zeg maar... zodat ze niet op de dag van het trouwen meteen van z'n vinger afrollen .. van mijn vingers zou ik niet meer weten waar het vet er nog af moest gaan, en die van Mr.Mo vind k ook niet echt heel dik om eerlijk te zijn, maar even wachten kan geen kwaad, als het geen wachttijd van 3 maanden is that isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, hou je er rekening mee dat ringen vaak wel wat levertijd hebben?
Wij hadden een leuke band joh. Fransige jazz/swing
Ik vond het zo leuk jouw verhaal van de broers en hun vriendinnen! Misschien als er eentje gaat, dat de anderen dan ook volgenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik ooit trouw krijg ik een jurk van m'n ouders, dus ik kan uitzoeken wat ik wil.. Maar de kans is klein.
Mijn oma was 42 toen ze m'n vader kreeg en 44 toen m'n tante werd geboren. Kan best. Was een hartstikke leuk mens en ging pas dood toen ze ver in de 90 was. Je hebt nog even dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat las ik, ik bedoelde meer van dat ik dat wel zo wilde. Maar ja, snel tijpen dan krijg je dat.
CF, ik ben 33. En onder de optocht zei de vriend van mijn vriendin bloedserieus: "Tot wanneer kunnen vrouwen eigenlijk kinderen krijgen? 30 toch ofzo?"Waarop single vriendin (32) en ik: NEEEEE! Tot 40! En ouder kan ook best wel hoor!!!
![]()
Maar het voelt alsof ik niet lang meer heb, kweeniet. Eerst een betrouwbare manskerel vinden, en ik vind mezelf niet het type wat dan na 3 maanden zwanger is. Stiekem denk ik dat ik onvruchtbaar ben (geen reden voor hoor) en en en en. Nou ja. Hoop dingen. Ik ben het nu gewoon los aan het laten. Zennnnn.
Er wordt er in ieder geval al eentje vader, dit jaar! Dat hielden we al niet voor mogelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk jouw verhaal van de broers en hun vriendinnen! Misschien als er eentje gaat, dat de anderen dan ook volgen
ik mocht ook kiezen wat ik wilde, maar heb 't nog steeds binnen mijn eigen perken gehoudenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik ooit trouw krijg ik een jurk van m'n ouders, dus ik kan uitzoeken wat ik wil.. Maar de kans is klein.
Rost van Tonningen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind de naam van mijn vriend wel mooier
Alleen zijn ze er zelf niet zo blij mee (lang verhaal)
En ik weet ook niet of ik wel echt wil veranderen van naam
Dus ook nog iets om over na te denken
Smart thinking. Ik zou op zoek gaan naar een juwelier die jullie stijl heeft, dan vast de boekjes inkijken enzo, en dan bekijken hoe lang de levertijd is enzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, weet jij hoe lang dat is? Mr.Mo wil nog ff wachten ivm het afvallen zeg maar... zodat ze niet op de dag van het trouwen meteen van z'n vinger afrollen .. van mijn vingers zou ik niet meer weten waar het vet er nog af moest gaan, en die van Mr.Mo vind k ook niet echt heel dik om eerlijk te zijn, maar even wachten kan geen kwaad, als het geen wachttijd van 3 maanden is that is
we hebben ze an sich al redelijk uitgezochtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Smart thinking. Ik zou op zoek gaan naar een juwelier die jullie stijl heeft, dan vast de boekjes inkijken enzo, en dan bekijken hoe lang de levertijd is enzo.
Die weet ik zelfs nog niet helemaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Rituals het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal Sarabi..
whehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Syrena het volgende:
Als ze het nog een zegt zeg ik: "Maar mam! Dan ben je 70, dan kun je toch geen hele dagen meer een baby om je heen hebben!"
Hehehehehe(ze wordt 59 dit jaar).
Kende je die nog niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
ter info:
http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |