abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78205998
MoBlo, hou je er rekening mee dat ringen vaak wel wat levertijd hebben?

Wij hadden een leuke band joh. Fransige jazz/swing
pi_78206005
mooi! en ik denk dat Mr.Mo er heel gheyl leuk uitziet in een kilt
Ja doei.
pi_78206008
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zou niet per se willen trouwen. Als ik wel zou trouwen binnenkort dan zou ik een fijne zaal met veel eten en drank en drokz en dan mogen al mijn vrienden blijven slapen En daarna afterennnnnnn

Alleen het idee al dat ik mijn hele familie en ouders er bij moet hebben staat mij al tegen
Haha, dat is ook mijn beeld: lekkere hapjes,cocktails en goede muziek! En toen schoven vanavond ineens onbekende, oude, grijze, ooms en tantes met wandelstokken dat beeld binnen
pi_78206012
Ik ben ook nooit van naam veranderd. Vind ik zo raar. Je heet toch zoals je heet?
pi_78206013
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat wil ik dus juist niet
Ja dat las ik, ik bedoelde meer van dat ik dat wel zo wilde. Maar ja, snel tijpen dan krijg je dat.

CF, ik ben 33. En onder de optocht zei de vriend van mijn vriendin bloedserieus: "Tot wanneer kunnen vrouwen eigenlijk kinderen krijgen? 30 toch ofzo?" Waarop single vriendin (32) en ik: NEEEEE! Tot 40! En ouder kan ook best wel hoor!!!

Maar het voelt alsof ik niet lang meer heb, kweeniet. Eerst een betrouwbare manskerel vinden, en ik vind mezelf niet het type wat dan na 3 maanden zwanger is. Stiekem denk ik dat ik onvruchtbaar ben (geen reden voor hoor) en en en en. Nou ja. Hoop dingen. Ik ben het nu gewoon los aan het laten. Zennnnn.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78206035
Ja, m'n achternaam hou ik ook.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78206051
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest Nee, mijn achternaam is echt 10x beter dan de zijne en samen klinkt het helemaal belachelijk. En ik vind het eigenlijk uberhaupt een beetje onzin om van naam te veranderen.
Ik vind de naam van mijn vriend wel mooier
Alleen zijn ze er zelf niet zo blij mee (lang verhaal)
En ik weet ook niet of ik wel echt wil veranderen van naam
Dus ook nog iets om over na te denken
pi_78206078
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, hou je er rekening mee dat ringen vaak wel wat levertijd hebben?

Wij hadden een leuke band joh. Fransige jazz/swing
ja, weet jij hoe lang dat is? Mr.Mo wil nog ff wachten ivm het afvallen zeg maar... zodat ze niet op de dag van het trouwen meteen van z'n vinger afrollen .. van mijn vingers zou ik niet meer weten waar het vet er nog af moest gaan, en die van Mr.Mo vind k ook niet echt heel dik om eerlijk te zijn, maar even wachten kan geen kwaad, als het geen wachttijd van 3 maanden is that is
Ja doei.
pi_78206104
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, m'n achternaam hou ik ook.
ik niet
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:53:33 #235
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78206150
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal Sarabi..
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78206156
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik ooit trouw krijg ik een jurk van m'n ouders, dus ik kan uitzoeken wat ik wil. . Maar de kans is klein.
Ik vond het zo leuk jouw verhaal van de broers en hun vriendinnen! Misschien als er eentje gaat, dat de anderen dan ook volgen
pi_78206180
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat las ik, ik bedoelde meer van dat ik dat wel zo wilde. Maar ja, snel tijpen dan krijg je dat.

CF, ik ben 33. En onder de optocht zei de vriend van mijn vriendin bloedserieus: "Tot wanneer kunnen vrouwen eigenlijk kinderen krijgen? 30 toch ofzo?" Waarop single vriendin (32) en ik: NEEEEE! Tot 40! En ouder kan ook best wel hoor!!!

Maar het voelt alsof ik niet lang meer heb, kweeniet. Eerst een betrouwbare manskerel vinden, en ik vind mezelf niet het type wat dan na 3 maanden zwanger is. Stiekem denk ik dat ik onvruchtbaar ben (geen reden voor hoor) en en en en. Nou ja. Hoop dingen. Ik ben het nu gewoon los aan het laten. Zennnnn.
Mijn oma was 42 toen ze m'n vader kreeg en 44 toen m'n tante werd geboren. Kan best. Was een hartstikke leuk mens en ging pas dood toen ze ver in de 90 was. Je hebt nog even dus.
pi_78206234
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vond het zo leuk jouw verhaal van de broers en hun vriendinnen! Misschien als er eentje gaat, dat de anderen dan ook volgen
Er wordt er in ieder geval al eentje vader, dit jaar! Dat hielden we al niet voor mogelijk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78206269
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik ooit trouw krijg ik een jurk van m'n ouders, dus ik kan uitzoeken wat ik wil. . Maar de kans is klein.
ik mocht ook kiezen wat ik wilde, maar heb 't nog steeds binnen mijn eigen perken gehouden en het is goed gelukt toen ik vanmiddag de foto van de jurk mailde naar de coupeuse nog even stralend zitten kijken naar mezelf in die trouwjurk zo mooi!
Ja doei.
pi_78206300
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind de naam van mijn vriend wel mooier
Alleen zijn ze er zelf niet zo blij mee (lang verhaal)
En ik weet ook niet of ik wel echt wil veranderen van naam
Dus ook nog iets om over na te denken
Rost van Tonningen?

Co, ja, dat vind ik ook wel. Plus dat mijn Meneer door al zijn vrienden en zelfs door mij met zijn achternaam wordt aangesproken - no way dat ik die naam wil
pi_78206322
Ik had me met carnaval kunnen laten bezwangeren door een random dude
Maar ik ben gewoon nog aan de pil. En die eskimo leidde me af van de random dudes. Verdorie.
En het is wel handig als je midden in de nacht iemand anders kunt laten rennen: Jouw helft huilt nu
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78206468
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, weet jij hoe lang dat is? Mr.Mo wil nog ff wachten ivm het afvallen zeg maar... zodat ze niet op de dag van het trouwen meteen van z'n vinger afrollen .. van mijn vingers zou ik niet meer weten waar het vet er nog af moest gaan, en die van Mr.Mo vind k ook niet echt heel dik om eerlijk te zijn, maar even wachten kan geen kwaad, als het geen wachttijd van 3 maanden is that is
Smart thinking. Ik zou op zoek gaan naar een juwelier die jullie stijl heeft, dan vast de boekjes inkijken enzo, en dan bekijken hoe lang de levertijd is enzo.
pi_78206512
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Smart thinking. Ik zou op zoek gaan naar een juwelier die jullie stijl heeft, dan vast de boekjes inkijken enzo, en dan bekijken hoe lang de levertijd is enzo.
we hebben ze an sich al redelijk uitgezocht en kunnen elk moment naar die juwelier lopen om het even te vragen, dus dat is wel een goed idee om dat binnenkort eens te doen
Ja doei.
pi_78206519
En mijn moeder loeit de hele tijd dat ik hem/haar naar haar moet brengen zodra ik "kinderdagverblijf' zeg. Maar ik wil mijn kind niet hele dagen bij haar brengen Ik wil een sociaal kind, dat ik dan vervolgens zelf wel verpest. Mijn beurt
pi_78206537
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Rituals het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal Sarabi..
Die weet ik zelfs nog niet helemaal
pi_78206610
Als ze het nog een zegt zeg ik: "Maar mam! Dan ben je 70, dan kun je toch geen hele dagen meer een baby om je heen hebben!"

Hehehehehe (ze wordt 59 dit jaar).
  vrijdag 19 februari 2010 @ 23:01:41 #247
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78206616
Klinkt spannend .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78206650
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Syrena het volgende:
Als ze het nog een zegt zeg ik: "Maar mam! Dan ben je 70, dan kun je toch geen hele dagen meer een baby om je heen hebben!"

Hehehehehe (ze wordt 59 dit jaar).
whehe
Ja doei.
pi_78206786
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
ter info:

http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/

Kende je die nog niet?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')