abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78205365
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Eens met loveli. Als je klaar bent om te trouwen en je hebt er zin in en geld voor moet je het gewoon doen toch? Ik vind het altijd zo vermoeiend dat mensen altijd denken dat ze het beter weten of zeggen: "ik had het zus of zo gedaan" (dit is niet perse gericht op iemand hier, gewoon in het algemeen).
Het Droomhuwelijk is ook voor iedereen anders

Ik heb genoeg studentenbruiloften meegemaakt -in de kringen waar ik oorspronkelijk uitkom, is het gebruikelijk om jong te trouwen - en een van de gaafste bruiloften ooit was echt goedkoop geregeld. Maar veel eten en een leuke band en massa's vrienden en gezelligheid: man o man, dat was dol
pi_78205417
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat noem je 'niet echt blij'?

Ik ben ook als student getrouwd (met een burger, 't was een reuze sjieke bruiloft verder kasteel en al), maar dan nog; sommige dingen kun je wel betalen, andere niet - uiteindelijk was het een geweldig feest en hebben wij en onze gasten echt genoten
Denk niet dat hier verder op door moet gaan omdat MoBlo al zegt dat ik het toch verkeerd lees
Maar gewoon keuzes die je liever anders had gezien en dan niet 1 maar bij alles wat je verteld over de voorbereidingen

En Anna dat zou ook mijn reden zijn, maar in principe kan dat heel goed zonder papiertje
Alleen het hele ritueel er omheen lijkt me erg mooi om mee te maken met je geliefde/familie/vrienden
En ja ik droom nog steeds over een sprookjesbruiloft
pi_78205443
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:38 schreef conleche het volgende:
Ik wist niet eens dat jij getrouwd was!!!
3,5 jaar! Maar ik heb mijn eigen naam gehouden. Niet dat dat jou wat zegt, want je kent mijn Meneer niet
pi_78205493
CF, heb je geen foto's van je bruiloft? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78205511
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan lees ik je posts (zoals zo vaak) kennelijk verkeerd
Je kwam nooit echt happy over als je iets kwam vertellen
en dit Sas, is zuigen.

edit: maar ik zie dat je er al over gestopt was, dus ik zal t niet weer oprakelen.
Kwak
pi_78205525
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die stonden ooit online! Zal eens zoeken.
pi_78205542
Ik wist wel dat CFert getrouwd was. HA! *goed gelurkt heeft*

Loveli, ik wilde eerst ook samenwonen en dan kindjes. Maar ik moet de kindjes al een beetje gaan schrappen denk ik, dus dan gaan we nu maar voor ooit nog eens trouwen. Dat kan tot je heul oud bent
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78205549
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Rituals het volgende:

[..]

Goed plan .

Mijn moeder is getrouwd in een 'normale' jurk, dat kan ook nog . Ik weet trouwens niet eens of ik wel een dure trouwerij zou willen als ik super rijk zou zijn. Maar goed, ik ben niet super rijk, dus waar hebben we het over .
Mijn mama ook!
pi_78205586
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn mama ook!
Ik ook en ik ben nu weer gescheiden, maar de jurk draag ik nog steeds.
pi_78205600
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik wil ook nog steeds de CF trouwfoto's zien

oh, en ik heb ook helemaal geen zin in die bruiloft natuurlijk, 't moet maar... anders mogen we nooit neuken
Ja doei.
pi_78205603
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en dit Sas, is zuigen.
Nee hoor
Want ik kan niet wachten om MoBlo in haar jurk te zien, ik houd echt van bruiloften
Maar ik vond haar gewoon echt elke keer niet helemaal happy over komen en dat vind ik zelfs voor haar jammer
Maar goed ik zal mijn mond houden over dit onderwerp
pi_78205609
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Syrena het volgende:

Loveli, ik wilde eerst ook samenwonen en dan kindjes. Maar ik moet de kindjes al een beetje gaan schrappen denk ik, dus dan gaan we nu maar voor ooit nog eens trouwen. Dat kan tot je heul oud bent
Zo oud ben je toch helemaal niet? 32/33 ofzo?
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:44:43 #213
70532 loveli
N
pi_78205662
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en dit Sas, is zuigen.

Da's gedachtenlezen en dat kun je beter aan helderzienden overlaten.
crap in = crap out
pi_78205695
trouwen trouwen trouwen trouwen

zo.. nou, hebben we dat ook weer gehad...
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:45:59 #215
70532 loveli
N
pi_78205722
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Syrena het volgende:

Dat wil ik dus juist niet
crap in = crap out
pi_78205768
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

3,5 jaar! Maar ik heb mijn eigen naam gehouden. Niet dat dat jou wat zegt, want je kent mijn Meneer niet
Is hij van adel ofzo?

Trouwennnn!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78205784
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ook en ik ben nu weer gescheiden, maar de jurk draag ik nog steeds.
Ik zou niet per se willen trouwen. Als ik wel zou trouwen binnenkort dan zou ik een fijne zaal met veel eten en drank en drokz en dan mogen al mijn vrienden blijven slapen En daarna afterennnnnnn

Alleen het idee al dat ik mijn hele familie en ouders er bij moet hebben staat mij al tegen
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:48:12 #218
70532 loveli
N
pi_78205831
Mijn paps en mams hadden geen diner maar een brabantse koffietafel met broodjes, dus iedereen kon aanschuiven. Familie, kennissen en belangstellenden zaten allemaal door elkaar en alles praatte met elkaar. Als het nu over die bruiloft gaat is het eerste wat iedereen zegt "brabantse koffietafel".
crap in = crap out
pi_78205873
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is hij van adel ofzo?

Trouwennnn!
Was het maar zo'n feest Nee, mijn achternaam is echt 10x beter dan de zijne en samen klinkt het helemaal belachelijk. En ik vind het eigenlijk uberhaupt een beetje onzin om van naam te veranderen.
pi_78205884
ik wil heel graag trouwen en we hebben net besloten hoe 't trouwkaartje eruit gaat zien (dank Maria!!! ) en eindelijk begint 't wat 'rustiger' te worden.. Jurk innemen gaat gebeuren, gastenlijst definitief (totdat de afzeggingen komen ) en het enige wat nu nog moet zijn de ringen, de muziek (details...) en een pak voor Mr.Mo ik probeer 'm nog in een kilt te hijsen maar die kans is zeer klein
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:49:13 #221
70532 loveli
N
pi_78205895
O ja, ik mot wel een mooie jurk. En schoenen!
crap in = crap out
pi_78205939
Als ik ooit trouw krijg ik een jurk van m'n ouders, dus ik kan uitzoeken wat ik wil. . Maar de kans is klein.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78205952
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest Nee, mijn achternaam is echt 10x beter dan de zijne en samen klinkt het helemaal belachelijk. En ik vind het eigenlijk uberhaupt een beetje onzin om van naam te veranderen.
PM?

Ik zou denk ik wel de achternaam van mijn vriend willen hebben later. Maar da's meer omdat ik mijn naam altijd moet spellen en het dan nóg verkeerd gaat
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78205960
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef loveli het volgende:
En schoenen!
oh shit... die moet ik dus ook de 12e hebben......
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 22:50:29 #225
70532 loveli
N
pi_78205970
Oeh! Ik stem voor een kilt! Als een man het kan hebben staat het ook nog eens heel euh... lekker.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')