Ja juist. Ik wil niet eens een dure jurk. Zo ontzettend zonde! Die doe je maar 1 keer aan en dan hangt ie daar wat!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:25 schreef Rituals het volgende:
Als ik al ooit ga trouwen, hoef ik inderdaad ook geen perfecte/dure trouwerij. Ik lurk soms in het trouwen-topic en zag daar echt enorme bedragen voorbij komen waarmee ik genoeg andere leuke dingen zou kunnen doen.
dat. Het is ingewikkeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:26 schreef Syrena het volgende:
Ze baalt er toch niet van? Als dat zo was zouden ze wel wachten. Zo is het leven gewoon, er is altijd wel een ja-maar. Om daar nou alles voor uit te gaan stellen. Net zoals met babies krijgen, er is altijd wel een dingetje te verzinnen dat ertegen pleit (of dat je laat denken dat je beter kan wachten).
Tenzij je vriend een vreemdgangert is, dat is wel een heul goeie reden om het niet te doenOf dat je aan de drugs bent ofzo.
En als we nou zelf komen met chips en cola mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
zo! het was een bevalling, maar de gastenlijst voor de bruiloft is definitief!
Sorry, jullie zijn niet uitgenodigd...
Dan lees ik je posts (zoals zo vaak) kennelijk verkeerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat. Het is ingewikkeldniet balen op de manier van 'ik ga een kuttere dag hebben hierdoor', wel baal ik van mezelf dat ik het liefst iedereen die ik uberhaupt ken uit zou willen nodigen.
Dat ik gewoon geen grenzen kan stellen is mijn probleemdaar heb ik dan ook mijn husband to be voor.
En zoals ik ook al 100 keer heb geantwoord: ja, het is even passen en meten binnen het budget, máár we zouden er ook niet meer aan uit WILLEN geven
Tsja, ik zou wel het hele Amstel-hotel willen afhuren, maar dan moet ik nog 2348 jaar wachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Maar vind het gewoon jammer voor MoBlo dat je haar zo vaak "ja maar" hoort zeggen
Lijkt me toch niet dat je moet balen van je keuzes over je bruiloft
wel ribbelchips en light dan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
En als we nou zelf komen met chips en cola mee?
dan was het simpelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Syrena het volgende:
Als je een megabudget had was het nog ingewikkelder, dan kun je weer niet kiezenBahama's? Hawaii?
jij leest bij mij wel meer dingen niet zo goed, dus houd maar op met mijn posts lezenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan lees ik je posts (zoals zo vaak) kennelijk verkeerd
Je kwam nooit echt happy over als je iets kwam vertellen
Zo'n papiertje alleen vind ik ook weer zo'n onzin voor alleen emotionele redenenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tsja, ik zou wel het hele Amstel-hotel willen afhuren, maar dan moet ik nog 2348 jaar wachten.| Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet wilt wachten met je trouwerij, omdat je trouwt uit emotionele redenen en niet omdat je er genoeg geld voor hebt.
We vormen een erehaag bij de kerk (? of gemeentehuisquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
En als we nou zelf komen met chips en cola mee?
Reken maar dat je altijd keuzes moet maken. Ook als je 20k te makken hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen idee
Maar als je naar MoBlo kijkt trouwen ze nog tijdens de studie
En wij willen toch wel wachten tot beide werken, zodat je meer ruimte hebt om het te doen zoals je wilt
er is geen kerk, geen gemeentehuis en euh.. we hebben motorbegeleidingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
We vormen een erehaag bij de kerk (? of gemeentehuis) en gooien dan met confetti die we hebben gemaakt van geshredde reisgidsen!
Ja hoi. Zet mij ook op die gastenlijstquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan was het simpeleen kasteel in Schotland
!
Goed planquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja juist. Ik wil niet eens een dure jurk. Zo ontzettend zonde! Die doe je maar 1 keer aan en dan hangt ie daar wat!Ik ga huren of Marktplaatsen*
*Als ik ooit nog een dude tegenkom waar ik mee wil trouwen. Als ie stinkend rijk is dan geen MP natuurlijk![]()
maar ik ga nu even uit van even arme sloeber als ikzelf.
Keuzes jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Reken maar dat je altijd keuzes moet maken. Ook als je 20k te makken hebt
*maakt tabblad aan met als titel: 'als we de lotto waar we niet aan meedoen en waar ik al jaren van de post vanaf wil komen win-bruiloft' en zet CF erop*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoi. Zet mij ook op die gastenlijst
Waarom zou je anders trouwen? Ik zou graag willen trouwen omdat ik dan heel de wereld kan laten zien dat mijn vriend en ik bij elkaar horen en dat feestje wil ik graag met mijn geliefden vieren. Als ik zou trouwen uit rationele overwegingen, dan deed ik wel een geregistreerd partnerschap.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo'n papiertje alleen vind ik ook weer zo'n onzin voor alleen emotionele redenen
Wat noem je 'niet echt blij'?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Keuzes ja
Maar allemaal keuzes waar je niet echt blij mee bent uiteindelijk.....liever niet
Maar goed dat is allemaal nog in de verre toekomst
Ik wist niet eens dat jij getrouwd was!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat noem je 'niet echt blij'?
Ik ben ook als student getrouwd (met een burger, 't was een reuze sjieke bruiloft verderkasteel en al), maar dan nog; sommige dingen kun je wel betalen, andere niet - uiteindelijk was het een geweldig feest en hebben wij en onze gasten echt genoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |