abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:24:55 #151
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78201165
Eetbui net: een netje mandarijnen (vanmorgen ook al 4 mandarijnen en 4 kiwi's gegeten ). Veel te veel fruit dus vandaag (naast mijn normale eten).
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78201348
Nynke, als je een recept zoekt: Isegrim heeft ooit een geweldig recept voor kip palava gepost moet ik ook weer eens maken!
Edit: gefunden!! Slank het najaar in #213 - met masseurs
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:28:57 #153
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78201392
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, als je een recept zoekt: Isegrim heeft ooit een geweldig recept voor kip palava gepost moet ik ook weer eens maken!
Nee, ik heb online al een heel fijn recept gevonden...Maar ik zal ook even naar isegrim's recept zoeken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:36:46 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78201875
Fijn! Was al op zoek naar dit recept. Was inderdaad erg lekker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78201913
Ik heb net drie taarten gebakken Mijn vriend is maandag jarig en morgen komt de visite, maar dit is wel een beetje overdreven

Mijn lijstje voor vandaag:

O: havermout
T: -
L: bak magere kwark met bevroren frambozen
T: kwart kaas-ui stokbroodje met filet-americain
T: deeg van de hazelnoottaart
D: kliekje lasagne met een salade + een glas witte wijn
T: deeg van de appeltaartjes
T: handje chips en een wijntje

We gaan in maart nu misschien naar Madrid! Leuke combi-deals voor Sevilla zijn bijna niet te vinden voor in maart en vliegen alleen is rete-duur. CF, gij harde werker, heb je nog tips voor leuk hotel?
pi_78202062
zo! het was een bevalling, maar de gastenlijst voor de bruiloft is definitief!

Sorry, jullie zijn niet uitgenodigd...
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:40:42 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78202137
Niet?

Maar fijn dat jullie er uit zijn! Het was best moeilijk geloof ik hè?
pi_78202150
Anna, haha, dat zou je denken Helaas: wij logeren altijd bij zwager en schoonzus!
pi_78202312
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Niet?

Maar fijn dat jullie er uit zijn! Het was best moeilijk geloof ik hè?
we doen een feestje voor de mensen die 'de lijst' net niet gehaald hebben maar aangezien het budget niet al te groot is moeten we echt zo erg selectief zijn en ergens baal ik daar heel erg van maar aan de andere kant is het ook wel goed zo!
We hebben wat bedacht waardoor de mensen die de motorbegeleiding doen en dus de ceremonie en borrel doen zeg maar, als er veel afzeggingen zijn de hele dag kunnen blijven
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:43:57 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78202348
Je hebt groot gelijk hoor mo!
pi_78202410
ik ben zo iemand die geen grenzen kan trekken.. zo van 'ja maar, als we die vragen.. dan moet die ook'.. en Mr.Mo is er dan gelukkig om die grens wel te trekken
Ja doei.
pi_78202554
De gastenlijst, dat lijkt me echt het lastigste van trouwen .
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:49:23 #163
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78202680
Een trouwerij is zoveel makkelijker zonder gasten...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_78202832
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Anna, haha, dat zou je denken Helaas: wij logeren altijd bij zwager en schoonzus!
Fijn zo'n adresje! Dan zoek ik nog even verder, is ook geen straf
pi_78203043
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:47 schreef Phaidra het volgende:
De gastenlijst, dat lijkt me echt het lastigste van trouwen .
Haha, wij hadden het er toevallig net "hypothetisch" over en toen begon mijn teerbeminde al over ooms en tantes en neven en nichten waar ik nog nooit van gehoord heb, laat staan ooit ontmoet. Hij zag mij bedenkelijk kijken en toen hebben we het onderwerp verschoven naar "ooit". Fijn dat jullie er uit zijn! Trouwen is
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:06:10 #166
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78203630
Wat fijn dat dat gelukt is Moblo en Wolve! Wanneer gaan jullie trouwen?

Ik heb (voorlopig) helemaal niets met trouwen. Ik vind het voor anderen heel leuk, maar zelf heb ik er totaal geen behoefte aan. Wellicht ben ik er ook nog wat jong voor .
pi_78203837
Het is wel grappig, mijn vriend heeft twee broers, en met z'n drieën zijn ze de koppigste kerels die ik ooit heb ontmoet, met alle drie dezelfde nukkigheden en opvattingen. En lijnrecht daar tegenover staan hun vriendinnen (waaronder ik dus). Wij drieën lijken ook weer heel erg op elkaar, en als we bij elkaar zijn kunnen we heerlijk klagen, bijvoorbeeld over het feit dat ze, jawel, alle drie absoluut nooit willen trouwen en wij wel. .

Maar ik hou wel heel veel van m'n vriendje hoor. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78204003
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

we doen een feestje voor de mensen die 'de lijst' net niet gehaald hebben maar aangezien het budget niet al te groot is moeten we echt zo erg selectief zijn en ergens baal ik daar heel erg van maar aan de andere kant is het ook wel goed zo!
We hebben wat bedacht waardoor de mensen die de motorbegeleiding doen en dus de ceremonie en borrel doen zeg maar, als er veel afzeggingen zijn de hele dag kunnen blijven
Ik denk niet dat ik het ooit ga begrijpen, gewoon omdat ik er zo anders in sta
Maar waarom niet een paar jaar wachten?
Ik heb nu al maanden jullie voorbereidingen gevolgd en steeds moet je zeggen van we willen dit MAAR we moeten het anders doen vanwege het budget
Dat lijkt me zo jammer, je gaat uiteindelijk toch maar een keer trouwens (als het goed is) en dan wil je toch ook dat het perfect is
Maar goed daarom wachten mijn vriend en ik ook iets langer dan de meeste mensen totdat we gaan trouwen
pi_78204095
Was dat niet ivm de wereldreis?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:19:56 #170
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78204323
Langer wachten dan de meeste mensen Sarabi? Hoe lang wachten de meeste mensen?
pi_78204383
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef Rituals het volgende:
Langer wachten dan de meeste mensen Sarabi? Hoe lang wachten de meeste mensen?
Geen idee
Maar als je naar MoBlo kijkt trouwen ze nog tijdens de studie
En wij willen toch wel wachten tot beide werken, zodat je meer ruimte hebt om het te doen zoals je wilt
pi_78204449
Mijn trouwerij hoeft niet perfect. En al helemaal niet duur Ik weet nog dat ik een dag in shock was over de halsketting en oorbellen van mijn vriendin, die hadden 400 euro gekost en toen ik ze zag dacht ik: 400 WAT? Voor zo'n piepklein rood steentje om je nek? Aan een ketting die je niet eens goed zag?

En nog wel meer dingen waarvan ik dacht Iemand die de hele dag heeft gefilmd. Een fotoalbum met een handgreep

En nu zijn ze gescheiden iets wat deze eeuwige pessimist al zag aankomen voor het aanzoek.

Perfectie is overrated Als je maar gelukkig bent samen en 1 van de 2 de grens aan gasten bewaakt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78204517
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:
Mijn trouwerij hoeft niet perfect. En al helemaal niet duur Ik weet nog dat ik een dag in shock was over de halsketting en oorbellen van mijn vriendin, die hadden 400 euro gekost en toen ik ze zag dacht ik: 400 WAT? Voor zo'n piepklein rood steentje om je nek? Aan een ketting die je niet eens goed zag?

En nog wel meer dingen waarvan ik dacht Iemand die de hele dag heeft gefilmd. Een fotoalbum met een handgreep

En nu zijn ze gescheiden iets wat deze eeuwige pessimist al zag aankomen voor het aanzoek.

Perfectie is overrated Als je maar gelukkig bent samen en 1 van de 2 de grens aan gasten bewaakt
Dat is ook zo
Maar vind het gewoon jammer voor MoBlo dat je haar zo vaak "ja maar" hoort zeggen
Lijkt me toch niet dat je moet balen van je keuzes over je bruiloft
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:25:41 #174
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78204621
Als ik al ooit ga trouwen, hoef ik inderdaad ook geen perfecte/dure trouwerij. Ik lurk soms in het trouwen-topic en zag daar echt enorme bedragen voorbij komen waarmee ik genoeg andere leuke dingen zou kunnen doen .
pi_78204671
Die jurk van An vind ik trouwens wel echt mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')