Nee, ik heb online al een heel fijn recept gevonden...Maar ik zal ook even naar isegrim's recept zoeken!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, als je een recept zoekt: Isegrim heeft ooit een geweldig recept voor kip palava gepostmoet ik ook weer eens maken!
we doen een feestje voor de mensen die 'de lijst' net niet gehaald hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Niet?
![]()
![]()
Maar fijn dat jullie er uit zijn! Het was best moeilijk geloof ik hè?
Fijn zo'n adresje! Dan zoek ik nog even verder, is ook geen strafquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Anna, haha, dat zou je denkenHelaas: wij logeren altijd bij zwager en schoonzus!
Haha, wij hadden het er toevallig net "hypothetisch" over en toen begon mijn teerbeminde al over ooms en tantes en neven en nichten waar ik nog nooit van gehoord heb, laat staan ooit ontmoet. Hij zag mij bedenkelijk kijken en toen hebben we het onderwerp verschoven naar "ooit". Fijn dat jullie er uit zijn! Trouwen isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:47 schreef Phaidra het volgende:
De gastenlijst, dat lijkt me echt het lastigste van trouwen.
Ik denk niet dat ik het ooit ga begrijpen, gewoon omdat ik er zo anders in staquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we doen een feestje voor de mensen die 'de lijst' net niet gehaald hebbenmaar aangezien het budget niet al te groot is moeten we echt zo erg selectief zijn
en ergens baal ik daar heel erg van
maar aan de andere kant is het ook wel goed zo!
We hebben wat bedacht waardoor de mensen die de motorbegeleiding doen en dus de ceremonie en borrel doen zeg maar, als er veel afzeggingen zijn de hele dag kunnen blijven
Geen ideequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef Rituals het volgende:
Langer wachten dan de meeste mensen Sarabi? Hoe lang wachten de meeste mensen?
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:
Mijn trouwerij hoeft niet perfect. En al helemaal niet duurIk weet nog dat ik een dag in shock was over de halsketting en oorbellen van mijn vriendin, die hadden 400 euro gekost en toen ik ze zag dacht ik:
400 WAT? Voor zo'n piepklein rood steentje om je nek? Aan een ketting die je niet eens goed zag?
En nog wel meer dingen waarvan ik dachtIemand die de hele dag heeft gefilmd. Een fotoalbum met een handgreep
![]()
En nu zijn ze gescheideniets wat deze eeuwige pessimist al zag aankomen voor het aanzoek.
Perfectie is overratedAls je maar gelukkig bent samen en 1 van de 2 de grens aan gasten bewaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |