Klinkt geweldig!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Leuk, naar de VS. Ik heb vorig jaar met vriendje en 2 vrienden 2 weken rondgereisd van San Fransisco naar Vegas. Onderweg nationale parken, L.A., Hollywood, Venice Beach, Death Valley, en een ghost town nabij Las Vegas en nog veel meer bezocht en onderweg gelogeerd in Motel 6's.
Een superervaring die ik nog eens over wil doen, en dan neem ik de Oostkust
Hoe, wat, koken, bakken, oven? Heb je recept misschien? Want klinkt lekker!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:32 schreef Isegrim het volgende:
Avondeten was erg lekker; een Afrikaanse kipschotel met tomaat, spinazie, knoflook, tijm, rode peper en pindakaas (!)
Ja hoor, ik heb een recept. Het komt uit het boek Gerechten uit Afrika en het Midden-Oosten van Josephine Bacon en Jenni Fleetwood:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:46 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Hoe, wat, koken, bakken, oven? Heb je recept misschien? Want klinkt lekker!
Dat klinkt als mijn vakantiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:56 schreef Ewelina het volgende:
Zo, ben weer terug van vakantie. Kutweer. Kamperen met regen is NIET LEUK.
Nu heerlijk relaxed gedouched en met mijn katten geknuffeld (die ik in die 3 dagen toch wel erg heb gemist)
Ha, ik zie de stukjes chiliepeper zitten, lekker!quote:
Dat plan had ik ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Leuk, naar de VS. Ik heb vorig jaar met vriendje en 2 vrienden 2 weken rondgereisd van San Fransisco naar Vegas. Onderweg nationale parken, L.A., Hollywood, Venice Beach, Death Valley, en een ghost town nabij Las Vegas en nog veel meer bezocht en onderweg gelogeerd in Motel 6's.
Een superervaring die ik nog eens over wil doen, en dan neem ik de Oostkust
Nee, gelukkig geen lekkage gehad. Maar ik voelde me ook niet zo lekker, en ik wilde gewoon naar huis. Dus toen zijn we maar 3 dagen gebleven, ipv een week. Eventueel gaan we nog een keer een weekendje weg (in een hotel)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn vakantie. Geen lekkage gehad? Welkom terug
![]()
Ik wil ook nog een keer naar de VS. Maar eerst Japan. Goh wat krijg ik zin in vakantie door jullie verhalen, gelukkig kan ik over een weekje ook een paar dagen weg ... en nog maar 1 dag werken
.
@Kwak: heel herkenbaar. Mijn vriendje deed dat in het begin ook wel eens, opeens niets van zich laten horen, vaak vlak nadat we een discussie hadden gehad. Een keer een weekend lang me genegeerd gevoeld, bleek dat ie ziek was. Toen voelde ik me de bitch, want ik had helemaal niet gebeld ofzo, alleen op msn lopen zeuren. Fijn dat jullie nu toch even kunnen praten
(zeg hem de waarheid, de mijne heeft nu eindelijk in de gaten hoe 'gevoelig' ik ben voor een slechte communicatie).
Daar is heul niks sonja bakker achtigs aan. Die doet alleen oude ideeën recyclen en in een nieuw jasje stoppen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:18 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ontopic: ik heb vandaag brave SHE hapjes gegeten met een beetje een sonja bakker achtige maaltijd (groente + vlees) en daarnet een Lidl rijsttoetje.
Ik krijg meteen Sissi beelden in mijn hoofd. Wat een geweldig ding Tinkepink!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Blij! Ik heb net deze dirndl gekocht.
[ afbeelding ]
Mag geen gram meer aankomen of afvallen, maar deze dirndl is het waard. Een echt vintagestuk uit de jaren '70
Hoe tof.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Mag geen gram meer aankomen of afvallen, maar deze dirndl is het waard. Een echt vintagestuk uit de jaren '70
Wij vonden het allebei erg lekker.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:06 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Ha, ik zie de stukjes chiliepeper zitten, lekker!
't Lijkt me een bijzonder recept, ben erg benieuwd naar de smaak-combi spinazie/pinda/thijm. Ga 'm binnenkort maken. Dankjewel voor het recept!
Moskou zou ik dan wel combineren met Sint Petersburg of andere delen van Rusland (Transsyberie-express?), omdat in de stad zelf vrij weinig te zien en doen is. Het Rode plein, Kremlin en de metrostations, maar daar hield het ook wel zo'n beetje op. Waarom wil je er eigenlijk heenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:27 schreef Ewelina het volgende:
Qua reizen: er zijn zoveel plekken waar ik graag heen wil: Rome, Istanbul, Moskou, Polen, VS...
Ik vind het er juist lekker uitzien, ben dol op prutjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Die maaltijd van jou, Isegrim, ziet er walgelijk uit,maar smaakt volgens mij hemels!
Ja maar jij weet ook welke geur het heeft. Nu lijkt het op iets heel andersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het er juist lekker uitzien, ben dol op prutjes.
Wat een geweldige jurk!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |