abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 23:43:11 #276
70532 loveli
N
pi_78208997
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 23:36 schreef P.F het volgende:
Hmmmm nou als iemand expliciet beloofd om tussen 22.45 en 23.00 ergens te zijn omdat ik dan al 4 uur wacht op die gene dan vind ik het wel heel onaardig om dan nog 45 minuten later te komen
Vriendje of niet-vriendje?
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 23:44:30 #277
236335 neen
schone schijn
pi_78209063
Alleen bij pizza bezorgers zou ik boos worden, want dan krijg je korting!

Edit: fietsen door de kou nu

[ Bericht 48% gewijzigd door neen op 20-02-2010 00:14:40 ]
het lijkt niet wat het is
pi_78211725
gvd gvd gvd ik heb gedonder met mn office pakket... registry probleem... en alle oplossingen zijn voor vista of XP. zit al twee uur te kutten. ik mag hopen dat t zometeen lukt...
Kwak
pi_78211772
je hebt W7?
Ja doei.
pi_78211895
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt W7?
ja. maar geloof dat ik nu een werkend scriptje heb om de hele boel te oninstalleren terwijl de registry fout nog bestaat (via microsoft zelf) en als t goed is kan ik dan daarna alles weer installeren zonder gedonder.

*crosses fingers*
Kwak
pi_78211935
duimt mee!
Ja doei.
pi_78212173
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
duimt mee!
office lijkt echt verdwenen van mn computer. ik heb een keurige legale versie met fabriekscd, dus eens kijken of ie die wil installeren...
Kwak
pi_78212193
hip!

ook nog nos/rtl aan het kijken overigens?
Ja doei.
pi_78212325
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:39 schreef motorbloempje het volgende:
hip!

ook nog nos/rtl aan het kijken overigens?
ik zit op politiek 24. is t ook gewoon op de nos/rtl nu? net nl. niet kunnen vinden...

edit: ik ben vooralsnog overigens wel erg fan van windows 7. ik moet nog wat meer tijd nemen om me in alle echt handige functies te verdiepen, maar behalve het gekut van office 2007 (wat in alle gevallen aan office lijkt te liggen aan de oplossingspagina's te zien) draait ie als een tierelier!
Kwak
pi_78212441
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GODSAMME!

dezelfde fokking fout...

en uiteraard heb ik geen printer bij de hand en moet ik dus mn clean boot die ik nu moet doen "blind" gaan doen...

nou...tot ooit...ik hoop dat ik nog aan slaap toekom, kan hier echt niet tegen...
Kwak
pi_78212621
ik kan wel janken... ik moet nu dingen gaan doen die ik heel eng vind en ik ben bang dat mn hele computer straks verragd is als ik dat doe... dus ik laat t maar zitten... ga de documenten wel uitprinten ofzo en dan met mn broertje eraan zitten.

en tot die tijd dus geen office.
Kwak
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:51:56 #287
331 Merel
Be here now.
pi_78212781
Rustig Kwak! Adem in... adem uit...

Vanavond toevallig McOfflimits weer gezien. Die toch ook echt wel verdomd aantrekkelijk is Maar mij niet meer wil. Wat hem in mijn ogen alleen maar leuker maakt. McSex speelt ook door m'n hoofd. En McOetlul. Alsof ik van mezelf McCarnaval gewoon niet leuk mag gaan vinden. Eigenlijk geloof ik er al niet meer in.

Anyway, ook geen geweldig eetlijstje vanavond, halve zak chips weggewerkt. Maar heb de rest van het weekend geen enorme plannen (lekker rust! eindelijk) dus ik verwacht verder geen eetuitspattingen meer.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78213580
bahbahbahbahbah... ik was zó ontzettend blij met mn tevreden snorrende computertje...

het is de schuld van dat kutoffice... maandag maar met dell bellen, want alle oplossingen die ze geven die ik durf te doen werken niet....

en van schrik is mn bluetooth muis er nu ook mee opgehouden... ik snap er geen kut van...

nu ga ik maar naar bed... morgen om tien uur repeteren, was ik even vergeten...
Kwak
  zaterdag 20 februari 2010 @ 01:21:37 #289
331 Merel
Be here now.
pi_78213865
Trusten Kwak! Gewoon morgen er nog eens naar kijken als je je weer fris en fruitigvoelt

Ik duik ook m'n bedje in
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78215253
ben nog steeds bezig... kan er ook niet van slapen als ik niet alles geprobeerd heb. wat ik nu aan t doen ben is niet eng hoop ik, als in, ik hoop niet dat ik mn hele systeem hoef te restoren morgenmiddag maar kan t me haast niet voorstellen.

t stomme is: als je googlet is t een hele veelvoorkomende error, en heel vaak wordt de uiteindelijke oplossing niet vermeld... maar nu eindelijk een goeie link gevonden geloof ik...
Kwak
pi_78216499
niet dat t iemand iets interesseert verder, maar ik moet even kwijt dat de 1402 error verholpen is... en in plaats daarvan heb ik nu een nieuwe (nog steeds met office) namelijk de error waar het allemaal mee begon "de software is niet voor deze gebruiker geinstalleerd, voer setup uit". dat deed ie eerst niet, nu wel, maar de error blijft.

maar goed. t zal wel... ik kijk morgen wel weer verder. hoop dat mn muis t dan ook automagisch weer gaat doen - dat ligt wél aan dell, dat andere is microsoft gekut. als ik niet al voor de reguliere suite betaald had was ik allang overgestapt op open office denk ik...
Kwak
pi_78217882
Nou he he, tis gebeurd
pi_78218122
Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78218152
Hé Shiny, wat doe jij nou op op zo'n onchristelijk tijdstip?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78218225
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 04:09 schreef sigme het volgende:
Hé Shiny, wat doe jij nou op op zo'n onchristelijk tijdstip?
Ik heb net 2 uurtjes geslapen, had ontiegelijke buikpijn en besloot toen maar op te staan en even kjken hoe het ervoor stond! Duik zo nog wel even m'n bed in hoor

Maar goeiemorgen voor jou!
pi_78218261
Aai over de buik . Slaap lekker verder zo!

Ik eet m'n havermout en wacht tot het licht wordt.
pi_78218377
Dank!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 07:19:32 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78219911
Haai, zit op het werk..
Het waait en moest zonet buiten zijn voor monsters, in een sneeuwbui

Goedemorgen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78219948
Monsters? Huuh!

Hier geen sneeuw. Het is wel licht, dus ik ga maar eens een endje rennen.
pi_78220066
Morgen.

Hier geen sneeuw, wel een gevallen kabinet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')