abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78196253
hoe was de wandeling?
Ja doei.
pi_78196352
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat meen je niet? Ik word juist gek van die slechte supermarkten hier. Ik loop weer met veel plezier een AH binnen als ik in NL ben.
Ik ben anti AH De Aldi in Tuddern is geniaal. Geschaafde amandelen voor 39 cent Verkopen gewoon sterke drank enzovoorts. Ja tuurlijk zijn er ook wel dingen wat minder. En de DM drogist is gewoon

Ik ben gewoon cheap Kan me nu al verheugen op de Max Factor mascara voor 7 euro (in NL: 13 euro!). En de Fructis haarverf, 4.75 (in NL: 12 euro)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:55:24 #128
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78196365
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat meen je niet? Ik word juist gek van die slechte supermarkten hier. Ik loop weer met veel plezier een AH binnen als ik in NL ben.
ik vind duitse en nederlandse supermarkten een verademing. Vandaag teruggevlogen naar Zweden, had op de heenweg 14 kilo bagage bij me, en op de terugweg 17 kilo, alleen maar etenswaren..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78196401
Maar als ik in Dtls woonde zou ik me waarschijnlijk ook weer verheugen op de AH Vrouwen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 19:56:21 #130
70532 loveli
N
pi_78196413
Gezellig. En ze gaat weer naar huis zo.
crap in = crap out
pi_78196456
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef loveli het volgende:
Gezellig. En ze gaat weer naar huis zo.
wat fijn! *kwispel* !
Ja doei.
pi_78196504
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben anti AH De Aldi in Tuddern is geniaal. Geschaafde amandelen voor 39 cent Verkopen gewoon sterke drank enzovoorts. Ja tuurlijk zijn er ook wel dingen wat minder. En de DM drogist is gewoon

Ik ben gewoon cheap Kan me nu al verheugen op de Max Factor mascara voor 7 euro (in NL: 13 euro!). En de Fructis haarverf, 4.75 (in NL: 12 euro)
Anti AH?

Goedkoop is het zeker, maar NLse supermarkten zijn duidelijk beter. Dan maar iets meer betalen voor iets meer kwaliteit. Het vlees in de Duitse supermarkten is ronduit slecht.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78196615
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat fijn! *kwispel* !
Mijn moeder heeft nu twee honden, die van mijn zus logeert 10 dagen bij ons.
"Ja en 's avonds zit je vader op de ene bank met haar en ik op de andere met Ozzie"
Zo te horen werd ze ook al goed gevoerd "Ja als ik haar aai voel ik alleen maar botten. Dus...."
(Izzy (jaja) ligt namelijk in de keuken tijdens het koken en krijgt dus steeds hapjes. Wortel, paprika, courgette ) Ozzie ligt al jaren niet meer in de keuken, die weet al beter
pi_78196671
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Anti AH?

Goedkoop is het zeker, maar NLse supermarkten zijn duidelijk beter. Dan maar iets meer betalen voor iets meer kwaliteit. Het vlees in de Duitse supermarkten is ronduit slecht.
Oh, ik eet heel weinig vlees. Ik ga meer voor de lekkere dingen Yoghurtjes die ik nog niet ken, snoepjes etc. (Vandaar dat ik niet elke week ga Ik woon aan de grens).
pi_78196793
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh, ik eet heel weinig vlees. Ik ga meer voor de lekkere dingen Yoghurtjes die ik nog niet ken, snoepjes etc. (Vandaar dat ik niet elke week ga Ik woon aan de grens).
Ik eet juist heel veel vlees. Het liefste zo rood mogelijk. Ik woon ook aan de grens, maar aan de andere kant.

Drank is hier wel echt schandalig goedkoop.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_78196842
Hé El_Matador! Welkom, wat brengt jou hier?

Oh ja. Al bijna sigmetjebedtijd.
Nog stel even een lijstje
  • 3:00 havermout
  • 4:30 pasta met spinaziesuas (koud)
  • 5:00 12km fietsen
  • 9:00 - 13:00 6 plakken roggebrood met pindakaas
  • 16:30 12 km fietsen
  • 17:30 blik linzen
  • 18:30 hand amandelen
  • 19:15 pils
  • 19:30 beetje opgebakken nasi + babi pangang
  • 19:45 bakje zoete kwark
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_78196945
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef sigme het volgende:
    Hé El_Matador! Welkom, wat brengt jou hier?
    Een grenzenloos verlangen naar jou.

9:30 peukje
    12:00 Fleischbroetchen en een broodje zalm
    zometeen kebabje

Ja, heb wel honger. Nieveel gegeten vandaag.

vrijdag 19 februari 2010 @ 20:13:51 #138
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_78197064
    *kijkt om zich heen*
    *checkt topic*
    *ziet dat we niet in NL in Duitsland zitten*
    *gaat weer OT *

In plaats van brood heb ik net een Flammkuchen gegeten (640 kcal) en een Tequilla Sunrise gedronken. Geen sport.

Overigens sluit ik me niet bij El_Matador aan betreffende de Duitse supermarkten.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_78197067
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een grenzenloos verlangen naar jou.
    quote:
    9:30 peukje
    12:00 Fleischbroetchen en een broodje zalm
    zometeen kebabje

Ja, heb wel honger. Nieveel gegeten vandaag.
    Nieveel? Niegenoeg! Wees een man! Eet!
    Wat staat er morgen op het programma?
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_78197406
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Nieveel? Niegenoeg! Wees een man! Eet!
    Wat staat er morgen op het programma?
    Haha, ik eet heel onregelmatig.

Morgen feestje bij zussie. Daarna een week lang Colombiaanse steaks. Maar die salsa ik er wel af.

pi_78197461
    Colombia?

Bedtijd!
    ik moet verrassend weinig
      vrijdag 19 februari 2010 @ 20:36:12 #142
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_78198123
    Trusten Sigme, ik ga ook, tis morgen weer om 4.45 uur pissen
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      vrijdag 19 februari 2010 @ 20:37:05 #143
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_78198170
    Ik ga een toertje lopen en daarna lasagna maken, mijn ritme is een beetje om zeep... Maar wil echt gaan lopen en heb nu wel honger maar anders ligt het nog teveel op mijn maag.

Trouwens Lidl, Aldi en DM, hebben ze allemaal in Hongarije...
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
    pi_78198992
    Heb je in Duitsland geen equivalent van de AH? Ze hebben toch niet alleen Lidl's en Aldi's?
      vrijdag 19 februari 2010 @ 20:54:51 #145
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_78199176
    Nee. De supermarkten hier zijn gewoon anders. De Real lijkt een beetje op een franse supermarkt, de Rewe heeft wat weg van Super de Boer vind ik, de Edeka heeft wel een zeer uitgebreid assortiment maar is niet luxe en zo zijn er nog wel een paar, maar een AH zit er niet tussen.
    pi_78199742
    Hmm oke!
    pi_78199863
    zooo ben weer thuis! en ik heb niks gesnoept (hij bood ook niks aan, maar normaal vraag ik daar altijd gewoon naar - heb je chips? )

en t avondeten was een feestje, heerlijk stoofvlees, met twee witte boterhammen... heeerrrrlijk! en twee rode puntpaprika's

ben boos op mn harde schijf (extern) backup van mn harde schijf wordt niet herkend (van de oude) dus nou moet ik handmatig allemaal shit gaan overzetten
    Kwak
      vrijdag 19 februari 2010 @ 21:17:25 #148
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_78200697
    Oh lekker, stoofvlees! Heb ik ook zin in.
    pi_78200784
    Hardlopen is vandaag een faal -te laat thuis, te moe- maar mijn Forerunner is wel binnen en ligt nu te laden! w00t!!
      vrijdag 19 februari 2010 @ 21:24:12 #150
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_78201112
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
    Oh lekker, stoofvlees! Heb ik ook zin in.
    ik ga morgen denk ik kip gestoofd in een soort pindasaus maken. Kookte een zimbabwaanse vriend in zimbabwe ook vaak voor me, maar dan zonder de kip, met wortels en paprika enzo. Ik kijk er nu al naar uit!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')