Hunkemoller, zeg ik!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, die bikini van jou is echt supermooi
Nee meestal nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:09 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je een compliment krijgt je denkt dat anderen het niet menen.
Als ik het zou geloven misschienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee meestal nietDat kan ik meestal wel vrij goed inschatten! Wel dat ze overmatig positief zijn of niet alles goed zien oids
![]()
Heb je een tof compliment gekregen, neenmans?
Oh daar heb ik altijd zo'n hekel aan! Had het met m'n scriptie, werd een half jaar lang de hemel ingeprezen en kreeg toen totaal overwacht een 7. Is ook echt zo'n nietszeggend rotcijfer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een 7. 3 weken zeggen dat het prima gaat en op de laatste dag zeggen dat je kennis mager is, is een beetje jammer.
Jaja, wacht maar over twintig jaar, dan zit het er opeens allemaal aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
Zo lekker een kebabje naar binnen werken, biertjes drinken en peukjes roken.
En slank!
Wat was het dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:09 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je een compliment krijgt je denkt dat anderen het niet menen.
Heb een snelle spijsvertering, nooit last van gehad dat er iets aankwam.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jaja, wacht maar over twintig jaar, dan zit het er opeens allemaal aan
QFT!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ach, dat zn best doen is binnen 5 weken over en dan gebeurt er niets met valentijnsdag hoor, al zou je het willen ;-)
Welkom, wie is je moeder, wat is je doel en lust je broccoli?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
Zo lekker een kebabje naar binnen werken, biertjes drinken en peukjes roken.
En slank!
Originele openingszin, dat moet gezegd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom, wie is je moeder, wat is je doel en lust je broccoli?
Het kwam er op neer dat ik er goed uitzag in een strak overhemdquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Originele openingszin, dat moet gezegd.
Mijn moeder leest niet mee, mijn doel is zoveel mogelijk genot (op elke mogelijke manier) en ik vind broccoli lekker (zeker voor een groente).
Dat deed ik vroeger ook altijd, netjes de groente er tussen uit en aan de rand van m'n bord leggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net de laatste stukjes broccoli uit de nasi zitten plukken![]()
broccoli is heilig
Dat meen je niet? Ik word juist gek van die slechte supermarkten hier. Ik loop weer met veel plezier een AH binnen als ik in NL ben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef Syrena het volgende:
Oehh morgen met mijn mams shoppen in DuitslandAldi, Lidl & de DM
![]()
En gisteren een vriendin een berichtje gestuurd via Hyves (ipv hem ) en zo'n lieve mail teruggekregen. Lieve vriendinnen heb ik
Ja, dat hebben bijna alle mannen als ze jong zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een snelle spijsvertering, nooit last van gehad dat er iets aankwam.
Ik beweeg veel.
Ik weet niet wat ik erger vind; dat er lui als dit zijn of dat er lui als jij zijn die dit gewoon kennen...quote:
Ik geniet me suf. En voel me goed. Dus dat is gezond. Mooie filosofie hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja, dat hebben bijna alle mannen als ze jong zijn. En je wordt er vanbinnen niet echt gezonder op. Maar ga vooral je gang!
Goedgekeurd, je mag blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Originele openingszin, dat moet gezegd.
Mijn moeder leest niet mee, mijn doel is zoveel mogelijk genot (op elke mogelijke manier) en ik vind broccoli lekker (zeker voor een groente).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |