abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:05:08 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78190659
Het vorige deel: Slank # 955 - Met stoute mandarijnen... bad... bad!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_78190781
Morgen over een uur, dan heb ik ook weekend!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78190782
tvp
pi_78190789
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

niet met eten erin, maar het is wel het geluid dat wij als kindjes gebruyikten om "iets eten" na te doen... jullie niet dan? nouja, dan ben ik blijkbaar raar.

ik ga ervandoor, eten bij een vriend en studeren/oefenen voor auditie maandag (mijn hele dag gestoofde sucadelapjes. OMNOMNOM)
Nu je het zegt herken ik het wel ja!

Ik koop mijn Freya's ook gewoon bij Sandrabra, bij een winkel waar de verkoopsters echt verstand van zaken hebben vind ik het niet erg om wat meer te betalen voor de service.
Bovendien, zelfs binnen hetzelfde merk kunnen bh's toch best anders zitten en dat komt, bij mij iig, best nauw. Als ik via internet zou bestellen zou ik er ws nog 9 van de 10 terug moeten sturen, beetje veel gedoe.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 17:09:11 #5
70532 loveli
N
pi_78190812
O hai
crap in = crap out
pi_78190888
Raad eens wie er nog lang geen weekend heeft? En waarschijnlijk uberhaupt niet?

Ik zit echt door het plafond van de stress
pi_78190957
Ze is uiteindelijk 59 kilo geworden met een BMI van 19 na 2 maanden crashen.
Bwah, ik zou het er niet voor over hebben

(Mijn BMI is 21 oid.... )

brrr.. enge serie, heb hem net helemaal uitgekeken, maar natuurlijk voel je je kut na 2 maanden lang 500 kcal per dag.. denk dat die size 0 wel kan ALS het je bouw is en je gewoon veel eet (en klein bent )
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:13:08 #8
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78190959
Ja weekend! Hoewel ik wel moet studeren, volgende week weer tentamen. Maar dat geeft niet.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78190974
Ik heb vakantie !
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:14:02 #10
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78190989
Foutje
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:17:54 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78191114
Mijn weekend is bijna weer voorbij

* uniekhoorn gaat eten koken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:18:57 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78191158
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
Raad eens wie er nog lang geen weekend heeft? En waarschijnlijk uberhaupt niet?

Ik zit echt door het plafond van de stress
Schrijf het van je af
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78191303
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:13 schreef P.F het volgende:
Ik heb vakantie !
Me too......en ben echt te lui bezig
Wel 3x gesport deze week maar verder heb ik ook echt helemaal niets nuttigs gedaan
pi_78191341
CF'je toch. . Ik heb echt bewondering voor hoe hard je werkt!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:24:06 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78191343
tvp..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78191437
Hoiz Jezusmina, 300 kcals per dag
Ik ga avondeten maken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:27:45 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78191485
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ook! . CF is een topper! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78191613
Hoi. Rugpijn. Nog een weekje volhouden (denk ik). Wel heerlijk geslapen in de trein, was opeens helemaal ontspannen. En nu dan maar bijlezen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:37:27 #19
331 Merel
Be here now.
pi_78191782
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 17:38:53 #20
70532 loveli
N
pi_78191837
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat wel, maar is er nergens de optie 'aan de bel trekken en aangeven dat ze me niet het werk van 1 1/2 mens moeten laten doen'? Dat het je op de een of andere manier lukt betekent niet dat je het ook daadwerkelijk moet doen. Of moet blijven doen.
crap in = crap out
pi_78191865
Ik voel mij echt een mongol

Ik heb dus een lamp met 3 draadjes en een kroonsteentje met 3 gaatjes?
En een snoer uit de muur met 2 draadjes en een kroonsteentje met 3 gaatjes.

Moet dan 1 kroonsteentje weg of moet ik ze op elkaar klikken of?

vrijdag 19 februari 2010 @ 17:39:56 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78191869
*aai voor de Chico*

Ik heb een bikini gekocht! Een echte, met blote buik enzo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78191884
Foto's Maria!
pi_78191891
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook! . CF is een topper! .
Wacht maar totdat ik maandag helemaal word afgeschoten. Man, ik ben nu al bloednerveus Ik zie de bui echt heel erg hangen dat het Gewoon Niet Goed Genoeg is

Amai. Hoezo fatalistisch? Maar ik vind het doodeng, temeer omdat ik wéét dat een van mijn commissieleden totaal niet achter mijn onderzoeksaanpak staat
pi_78191893
Eén kroonsteentje weg.
pi_78191919
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aai voor de Chico*

Ik heb een bikini gekocht! Een echte, met blote buik enzo!
Zien! En Chico-de-bico, kusje voor je rug
pi_78191945
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén kroonsteentje weg.
De lamp heeft 3 draadjes, dus ik gok dat die weg moet? En welk draadje hou ik dan over

(Ik wil mijn papa )
pi_78191953
Nou dan vind ik mijn maat 42 broeken ook prima hoor. Er kan bij mij zeker wat vanaf maar ik zal nooit maar dan ook nooit in een mt 30-36 passen en dat vind ik helemaal niet erg! Ga wel ff kijken zo naar die docu!

Ik ben trouwens echt niet lekker, lig nu alweer 3 uur in bed ofzo. Nouja dagje thuis is ook fijn, en ik hoef morgen niet te werken en mijn vader maakt roti, dus ik ben allang blij. Moet nu alleen de moed gaan verzamelen om boodschappen te doen..ik heb opeens zo'n trek in drumsticks
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:42:53 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78191969
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wacht maar totdat ik maandag helemaal word afgeschoten. Man, ik ben nu al bloednerveus Ik zie de bui echt heel erg hangen dat het Gewoon Niet Goed Genoeg is

Amai. Hoezo fatalistisch? Maar ik vind het doodeng, temeer omdat ik wéét dat een van mijn commissieleden totaal niet achter mijn onderzoeksaanpak staat
Heb je maandag een soort presentatie ofzoiets?
Vervelend als 1 sowieso al negatief is... Dan maar de rest overtuigen </makkelijkergezegddangedaanpeptalk>

vrijdag 19 februari 2010 @ 17:44:23 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78192009
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Nou dan vind ik mijn maat 42 broeken ook prima hoor. Er kan bij mij zeker wat vanaf maar ik zal nooit maar dan ook nooit in een mt 30-36 passen en dat vind ik helemaal niet erg! Ga wel ff kijken zo naar die docu!

Ik ben trouwens echt niet lekker, lig nu alweer 3 uur in bed ofzo. Nouja dagje thuis is ook fijn, en ik hoef morgen niet te werken en mijn vader maakt roti, dus ik ben allang blij. Moet nu alleen de moed gaan verzamelen om boodschappen te doen. .ik heb opeens zo'n trek in drumsticks
sorry!

En jammer, je hebt je typo al verbeterd, zie ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_78192016
borrelhapjes nom!

nu zo maar eens opruimen en kijken of ik naar huis mag wil op de bank zitten en niets doen..

Mr.Mo: rijst koken

broccoli even voorkoken
groente in stukjes snijden (paprika, champs, courgette) en samen met de thaise kool etc. in de wok opbakken.
kruiden erbij
rijst erbij

klaar

Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:44:59 #32
236335 neen
schone schijn
pi_78192025
Aardedraad hoef je niet aan te sluiten (groen/geel). Gisteren weer commentaar gekregen op m'n telefoon het is een linkse telefoon kreeg hem ook niet aan het opladen vanochtend vanavond maar even een tik geven dan lukt het wel weer.
Paradiso is inderdaad een mooie zaal! Ik stond ook bijna vooraan

Heb ik nog wat gemist aan het vorige topic of niet?
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:44:59 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78192027
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zien! En Chico-de-bico, kusje voor je rug
Topje De reden dat ik uberhaupt ging kijken in deze tijd van het jaar

Staat best mooi, alzeggikutzelf

Broekjes zijn altijd een crime met mijn figuur, ze drukken altijd op plekken waar ik het niet wil muffintops enzo. Uiteindelijk deze genomen, in maat XL Maar drukte tenminste niet gemeen!
pi_78192032
Kus voor Chico chick!
pi_78192052
In het ene kroonsteentje zit een mini platte kop en in die ander een mini kruiskop, ik ben blij dat ik die set gereedschap van de IKEA heb anders kon ik nog niets!
pi_78192081
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef neen het volgende:
Aardedraad hoef je niet aan te sluiten (groen/geel). Gisteren weer commentaar gekregen op m'n telefoon het is een linkse telefoon kreeg hem ook niet aan het opladen vanochtend vanavond maar even een tik geven dan lukt het wel weer.
Paradiso is inderdaad een mooie zaal! Ik stond ook bijna vooraan

Heb ik nog wat gemist aan het vorige topic of niet?
Ja ik had idd al bedacht dat er een aardedraad was!

Ennnnnn de groen/gele blijft inderdaad over want de dan heb ik bruin-bruin en blauw-blauw!
pi_78192121
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

sorry!

En jammer, je hebt je typo al verbeterd, zie ik .
Hehe, ik wilde hem eerst voor laten staan, kijken hoe snel je me zou verbeteren
pi_78192124
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week zijn wandelschoenen in de aanbieding bij de Lidl voor 15E... ga ze toch even proberen aan te trekken, al verwacht ik niet veel voor 15E maar ja, zoals CF al zegt, je betaald al snel voor merk..
Die van mij komen van de Aldi en zijn prima.
pi_78192190
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Broekjes zijn altijd een crime met mijn figuur, ze drukken altijd op plekken waar ik het niet wil muffintops enzo. Uiteindelijk deze genomen, in maat XL Maar drukte tenminste niet gemeen!
[ afbeelding ]
Wat een leukerd wel uitkijken met grote broekjes en zwemmen

SDB, ik denk dat een flinke dosis realisme geen overbodige luxe is als je bezig bent met afvallen Ik ben 27 en lang niet mooi genoeg om model te worden en ik werk in een redelijk uiterlijk-onverschillige sector, dus no way dat ik mezelf alles zou ontzeggen voor perfectie

Oh en Maria, ja, inderdaad een presentatie. Van mijn onderzoeksopzet. Amaiiiii.
pi_78192192
O god ik ben best dom geweest want ik heb het kroonsteentje met 3 gaatjes er af gehaald maar nu heb ik een zwervend draadje. O god.

Dus nu ga ik dat losse kroonsteentje van 3 weer bevestigen, is hij symmetrisch of maakt het nog uit welke kant ik aan de lamp maak?
pi_78192193
Ik vind hem mooi Maria! Aanfoto's krijgen we zeker niet te zien?
pi_78192195
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi setje
Nu nog aanfoto's
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 17:52:01 #43
70532 loveli
N
pi_78192249
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:39 schreef P.F het volgende:
Ik voel mij echt een mongol

Ik heb dus een lamp met 3 draadjes en een kroonsteentje met 3 gaatjes?
En een snoer uit de muur met 2 draadjes en een kroonsteentje met 3 gaatjes.

Moet dan 1 kroonsteentje weg of moet ik ze op elkaar klikken of?

[ afbeelding ]
Kleuren die op elkaar lijken aan elkaar knopen, 1 steentje weg. Bruin aan bruin vastmaken, zwart of blauw ook aan elkaar. De derde is voor aardlek, lijkt me alleen nodig als je 'em in de badkamer hangt.
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:52:34 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78192264
Ik wil WIDM ff zien, maar het staat nog niet op UG .
Niet meer actief op Fok!
pi_78192329
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk Mariabeeb!! Ik neem vaak die broekjes met koordjes aan de zijkant, dan kan je het zo stellen dat het precies past zonder te knellen! Want als ik een te groot broekje neem dan knelt het weliswaar niet, maar dan heb ik vaak teveel stof bij de bips-area.

En die Amerikaanse maten kloppen volgens mij niet helemaal. Heb een jeans van A&F maat 4 en die past nog steeds, terwijl ik nu maat 38 heb en toen ik hem van de zomer kocht en echt maat 34/36 had, was hij te groot. Wat CF zegt is wel waar: dat ze met de jaren grotere maten kleiner zijn gaan noemen. Ik heb een vintage blousje uit de jaren '70 en daar staat 42 in en dat is nu een 38 en echt niet groter.

Heb net lekker gesport, tijd voor m'n wodkaatje!!
pi_78192342
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

SDB, ik denk dat een flinke dosis realisme geen overbodige luxe is als je bezig bent met afvallen Ik ben 27 en lang niet mooi genoeg om model te worden en ik werk in een redelijk
uiterlijk-onverschillige sector, dus no way dat ik mezelf alles zou ontzeggen voor perfectie

Het is in ieder geval een stuk relaxter als je dat inziet
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:55:32 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78192366
CF: oei presentaties! Lijkt me inderdaad spannend. Veel succes! En volgens mij zit ie wel nog stevig genoeg om te zwemmen, hehe Hij is nu iig zo groot dat mn royale bips iig goed bedekt is

En aanfoto's: ik denk het niet iig niet open en bloot (mwehe bloot) in het topic *preutse trut*
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:55:43 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78192372

Hier ook weekend vanmiddag 2 vrienden op de koffie gehad nadat ik heeeeeel veel vacatures door had gespit, dus het is iig goed begonnen En zometeen gaan we kaasfonduen bij andere vrienden Wel een dikke dieetfaal natuurlijk, maar ok, het is weekend he

Succes nog voor de werkenden en stressenden!
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 17:55:59 #49
70532 loveli
N
pi_78192381
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maak het nat en het rekt opeens wel uit. Ja, dat ken ik.
quote:
SDB, ik denk dat een flinke dosis realisme geen overbodige luxe is als je bezig bent met afvallen Ik ben 27 en lang niet mooi genoeg om model te worden en ik werk in een redelijk uiterlijk-onverschillige sector, dus no way dat ik mezelf alles zou ontzeggen voor perfectie
Wat hebben de baan van model of onderzoeker ermee te maken waar jij je lat legt? Die ligt gewoon waar jij 'em hebben wilt.
quote:
Succes!!
crap in = crap out
pi_78192397
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Leuk Mariabeeb!! Ik neem vaak die broekjes met koordjes aan de zijkant, dan kan je het zo stellen dat het precies past zonder te knellen! Want als ik een te groot broekje neem dan knelt het weliswaar niet, maar dan heb ik vaak teveel stof bij de bips-area.

En die Amerikaanse maten klopt volgens mij niet helemaal. Heb een jeans van A&F maat 4 en die past nog steeds, terwijl ik nu maat 38 heb en toen ik hem van de zomer kocht en echt maat 34/36 had, was hij te groot. Wat CF zegt is wel waar: dat ze met de jaren grotere maten kleiner zijn gaan noemen. Ik heb een vintage blousje uit de jaren '70 en daar staat 42 in en dat is nu een 38 en echt niet groter.

Mensen zeggen vaak: Ja die Marylin, die had maat 42! Prachtige vrouw! Maar die heeft dus eigenlijk maat 38..
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:56:56 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78192412
quote:

[..]

Die had ik ook gepast! Zag er alleen niet echt charmant uit, omdat ik dan heel veel buik heb, met daaronder zo'n minibroekski Want aan de achterkant heb ik ook veel bips!

Geniet van je wodkaatje! Ik ben zalm aan het pureren voor mn burgers!
pi_78192426
Overweldigend gevoel van trotsheid !

Ik moet alleen nog bedenken hoe ik hem aan mijn plafond krijg en 3 nieuwe peertjes kopen !

Maar hij is mooooi !
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:57:38 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78192440
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:57 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]

Ik moet alleen nog bedenken hoe ik hem aan mijn plafond krijg en 3 nieuwe peertjes kopen !

Maar hij is mooooi !

*clappity clappity*
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 17:58:17 #54
70532 loveli
N
pi_78192460
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef P.F het volgende:
O god ik ben best dom geweest want ik heb het kroonsteentje met 3 gaatjes er af gehaald maar nu heb ik een zwervend draadje. O god.

Dus nu ga ik dat losse kroonsteentje van 3 weer bevestigen, is hij symmetrisch of maakt het nog uit welke kant ik aan de lamp maak?
Kroonsteentje is gewoon iets wat 2 draadjes aan elkaar knupt, dus als jij de goede kleurtjes maar aan elkaar schroeft, komt alles goed.
edit: is al goed zie ik.
crap in = crap out
pi_78192471
Maar nu wil ik hem denk ik toch maar bij de eettafel !
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:58:57 #56
236335 neen
schone schijn
pi_78192485
Top!

Ik zou vanavond even de hooligan uithangen maar het gaat weer eens niet door, waar moet ik nu al mijn frustraties op botvieren wat een gedonder altijd.
Gisteren ook nog wat biertjes gehad natuurlijk, echt lekker. Vanavond maar even wat met vrienden drinken. En dan is de vakantie alweer afgelopen
pi_78192503
Wat gaan jullie snel
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:59:37 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78192509
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:57 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]

Maar hij is mooooi !
Mooi inderdaad!!
pi_78192533
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef P.F het volgende:

[..]

Mensen zeggen vaak: Ja die Marylin, die had maat 42! Prachtige vrouw! Maar die heeft dus eigenlijk maat 38..
Wat volgens de huidige normen nog steeds moddervet is, natuurlijk. Nou ja, ik vind het wel fraai hoor, die heupen en taille

Loveli, ik bedoel enkel dat ik geenszins de ambitie, aanleg of looks heb (OK, eigenlijk in omgekeerde volgorde ) om model te worden en dat ik mij dientengevolge niet geroepen voel om een 500-kcal-dieet te volgen. Als ingenieur heb ik dat ganz niet nodig; men houdt met maatje 42 net zoveel van me De enige reden voor mij om af te willen vallen, is omdat ik me zelf wat fijner voel met een maat 38 of 40.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:00:38 #60
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78192541
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil WIDM ff zien, maar het staat nog niet op UG .
Er was geen aflevering gisteren vanwege de OS. Pas over twee weken komt de nieuwe aflevering .
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:01:11 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78192553
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef neen het volgende:
Top!

Ik zou vanavond even de hooligan uithangen maar het gaat weer eens niet door, waar moet ik nu al mijn frustraties op botvieren wat een gedonder altijd.
Gisteren ook nog wat biertjes gehad natuurlijk, echt lekker. Vanavond maar even wat met vrienden drinken. En dan is de vakantie alweer afgelopen
Hier begint de vakantie nu pas .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:01:39 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78192565
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:00 schreef Rituals het volgende:

[..]

Er was geen aflevering gisteren vanwege de OS. Pas over twee weken komt de nieuwe aflevering .
O is dat zo? Jammer .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:01:53 #63
236335 neen
schone schijn
pi_78192573
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hier begint de vakantie nu pas .
Ja ik weet het dus dit was een rustig weekje voor mij
pi_78192581
Mijn vriendje zei over die lamp:

Ja wel leuk denk ik, maar kan die hamsterkooi er niet af?

Oooooh, mannen!
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2010 @ 18:03:05 #65
70532 loveli
N
pi_78192605
Crap, ik moet nog eten scoren, auto uitmesten en daarna ouders ophalen en auto en hond inleveren.
crap in = crap out
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:05:11 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78192671
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:02 schreef P.F het volgende:
Mijn vriendje zei over die lamp:

Ja wel leuk denk ik, maar kan die hamsterlkooi er niet af?

Oooooh, mannen!
En daarnet was het nog een vogelkooi? .
Niet meer actief op Fok!
pi_78192682
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En daarnet was het nog een vogelkooi? .
pi_78192697
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Chico, kom er maar in. .
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
CF: oei presentaties! Lijkt me inderdaad spannend. Veel succes! En volgens mij zit ie wel nog stevig genoeg om te zwemmen, hehe Hij is nu iig zo groot dat mn royale bips iig goed bedekt is

En aanfoto's: ik denk het niet iig niet open en bloot (mwehe bloot) in het topic *preutse trut*
Ik weet al wat jij moet dragen op onze volgende 'date'

En bedankt voor het medelijden allemaal . Ik moest even zeuren .

En CF, heel veel succes enzo met je presentatie! Ik heb echt bewondering voor je.
pi_78192721
Chico, is het niet gewoon spierpijn?
pi_78192762
Haha Poef, zo te horen zijn jij en je vriend wel echt een match

Enne, had Marilyn niet mt 46? Wat nu dan 42 is. Dat dacht ik.
Anders is het wel jammer, ik heb namelijk een bikinifoto van haar als inspiratie. Zo van, maar zij was zo ook mooi.
pi_78192824
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:07 schreef P.F het volgende:
Chico, is het niet gewoon spierpijn?
Ik heb niet meer gesport sinds vorige week, maar het zou natuurlijk ook door verkeerde zithouding kunnen komen. Het komt wel toevallig iedere keer op het moment dat ik net ongesteld ben dus ik denk dat het daar aan ligt .
pi_78192939
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Die had ik ook gepast! Zag er alleen niet echt charmant uit, omdat ik dan heel veel buik heb, met daaronder zo'n minibroekski Want aan de achterkant heb ik ook veel bips!

Geniet van je wodkaatje! Ik ben zalm aan het pureren voor mn burgers!
Ik heb ook een flinke bips, maar wil dan niet dat stof het geheel bedekt zeg maar. Dan lijkt het nog flinker!!

Ik wil meer zoiets aan stof:

vrijdag 19 februari 2010 @ 18:15:58 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78193042
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Er stond vogelkooi ipv hamsterkooi. Proof: er staat nog een l tussen hamster en kooi in .
Niet meer actief op Fok!
pi_78193046
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Haha Poef, zo te horen zijn jij en je vriend wel echt een match

Enne, had Marilyn niet mt 46? Wat nu dan 42 is. Dat dacht ik.
Anders is het wel jammer, ik heb namelijk een bikinifoto van haar als inspiratie. Zo van, maar zij was zo ook mooi.
Het verschilt enorm per foto en volgens mij jojo'de ze ook wel wat Best slank, toch?

vrijdag 19 februari 2010 @ 18:16:45 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78193071
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef Chicolate het volgende:

Ik weet al wat jij moet dragen op onze volgende 'date'

Chico, dit is een heel dubieuze opmerking! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78193157
quote:

[..]

En die Amerikaanse maten kloppen volgens mij niet helemaal. Heb een jeans van A&F maat 4 en die past nog steeds, terwijl ik nu maat 38 heb en toen ik hem van de zomer kocht en echt maat 34/36 had, was hij te groot. Wat CF zegt is wel waar: dat ze met de jaren grotere maten kleiner zijn gaan noemen. Ik heb een vintage blousje uit de jaren '70 en daar staat 42 in en dat is nu een 38 en echt niet groter.

Ik heb inderdaad ook jeans in maat 6 die nog vrij ruim zijn terwijl ik qua NL-maten minimaal op 38 zit. Blijkbaar heeft de maten-inflatie (of eigenlijk deflatie?) in Amerika nog erger toegeslagen.

Succes CF, en sterkte met de stress. Ik hoop dat het maandag beloond wordt!

Knap gedaan PF, ik zou het niet kunnen, zo'n lamp. En hij is lekker wel mooi.
pi_78193199
Ik moet hem alleen nog op magische wijze aan het plafond vastmaken !
pi_78193223
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef P.F het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat je het kunt! Het aansluiten is het lastigst, toch?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:20:54 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78193232
Chico: rrrr!

Cootje: oh volgens mij istie ook nog niet 100% bedekt hoor! Ik vind het alleen altijd lastig passen, omdat je je eigen broekje eronder moet houden enzo. Kan je niet precies zien hoe het staat (ik draag alleen maar boxers ) Nouja ik doe hem zo nog wel eens aan hier en laat vriendje dan beoordelen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:27:04 #80
236335 neen
schone schijn
pi_78193446
O: koffie
L: 4 broodjes pindakaas
T: koffie
D: macaroni
T: koffie en drank
pi_78193497
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Chico, dit is een heel dubieuze opmerking! .

Oh en bedankt voor het linkje Vik (van bravissimo). De bh die ik wil hebben ze daar en zo te zien goedkoper dan in de winkel, én in mijn maat .
pi_78193598
Goed zo P.F! Ik moest ineens weg omdat ik erachter kwam dat het buiten al donker aan het worden was en ik had geen fietslampjes bij me. Nu nog even wat dingetjes doen en dan vind ik het mooi geweest voor vandaag. Wellicht ten overvloede, maar het sporten is er dus bij ingeschoten.

Mijn vriend vond de kap ook niet mooi. . Zeg maar gerust lelijk. . Maar als het goed is zat er een haak in de tas, die kun je aan het plafond doen (als je er mag en kunt boren) en dan kun je 'm daar aan hangen.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:34:03 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78193638
Pfff culinaire uitstapjes! *verwilderd kijkt* werken met gepureerde zalm is toch best een uitdaging Maar ze staan op te stijven in de koelkast en mn koriandersausje is ook klaar. Zo. hahaha. </Martha Steward>
pi_78193803
tot zover de instructies voor het koken voor Mr.Mo ik was eerder thuis
Ja doei.
pi_78193808
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78193823
Dit is zeker de haak? Hij is denk ik uit de tas gevallen bij het uithalen van de lamp, kwam hem net tegen.

Ik was steeds op zoek naar zo iets ( )

pi_78193846
Dat is de haak ja. .
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:42:24 #88
236335 neen
schone schijn
pi_78193879
Er zat een zwangere huishoudbeurs vrouw van rond de 30 met een kort vlot kapsel en een rooie kap bij mij in de trein. Dat beeld staat nog steeds op m'n netvlies
Doe mij maar dronken voetbal supporters.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:44:44 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78193963
Knap PF

Zo, ben klaar voor de avond, gedouched en vol...

CF, komt wel goed schatje

Bikini, ik ga dit jaar voor het eerst in mijn 33 29 jarig bestaan er één kopen... jeetje
Tof
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:46:27 #90
236335 neen
schone schijn
pi_78194018
Als ik ga, dan ga ik ook topless!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:48:40 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78194091
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:

Bikini, ik ga dit jaar voor het eerst in mijn 33 29 jarig bestaan er één kopen... jeetje
Tof
*boks*
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:48:42 #92
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78194093
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
tot zover de instructies voor het koken voor Mr.Mo ik was eerder thuis
Maar ik houd wel van je!
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef P.F het volgende:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:49:10 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78194106
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:48 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Maar ik houd wel van je!

Da's je geraaie!
pi_78194256
ik heb net bijna die hele serie slim size me gekeken....... ohw my god, wat zou ik een slechte anorexia patiënt zijn....veel te weinig discipline, haha
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:55:08 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78194305
Maria, die bikini van jou is echt supermooi
pi_78194347
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef An24 het volgende:
ik heb net bijna die hele serie slim size me gekeken....... ohw my god, wat zou ik een slechte anorexia patiënt zijn....veel te weinig discipline, haha
pi_78194403
Wees maar blij, te veel discipline is ook niet goed. Je wordt er in elk geval geen leuker mens van.

Nu schijnt echt hét moment te zijn om bikini's te kopen dus jullie zijn er op tijd bij Maria en Uniekhoorn! Wel goed dat jullie er nu al aan denken. Ik ben elk jaar een paar maanden te laat.
pi_78194453
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, die bikini van jou is echt supermooi
Weet je waar je moet kijken, maandag!

Echt stoer, je eerste bikini! En welverdiend!
pi_78194570
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef An24 het volgende:
Dat gevoel had ik nou ook bij mezelf . Zodra ik echt honger krijg of er chagarijnig van word vind ik het afvallen wel weer mooi geweest .
pi_78194611
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik nou ook bij mezelf . Zodra ik echt honger krijg of er chagarijnig van word vind ik het afvallen wel weer mooi geweest .
Maar dan doe je sowieso iets verkeerd

Popjes, ik ga huiswaarts! Toedels! M'n hardlooprondje wordt 5 km, vrees ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')