abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:03:46 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78163618
Haha ::

Het vorige deel: Slank # 954 Voor al uw koetjes en kalfjes!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Viking84 op 18-02-2010 23:08:59 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_78163667
Ik slaap doordeweeks tussen 01.00 en 03.00 maar ik zorg er wel voor dat ik de 7-8 uur slaap per nacht haal
pi_78163832
Maatjemeer:
Lieve gezellige spontane appel van 70 kg is op zoek naar een persoon met overwicht, zodat ik veel heb om van te houden.
Zoiets?
pi_78163847
foei!
nu zo maar slapen, want mag morgen weer werken.. nou ja, werken... opbouwen voor een event op mijn werk, dus vooral gezellig ouwehoeren
Ja doei.
pi_78163874
Wow PF, da's laat!
pi_78163895
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maatjemeer:
Lieve gezellige spontane appel van 70 kg is op zoek naar een persoon met overwicht, zodat ik veel heb om van te houden.
Zoiets?
!
Ja doei.
pi_78163921
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maatjemeer:
Zoiets?
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:10:17 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78164030
Ben je een subje, MevrouwPuff? Je bedoelt vast 'overgewicht' .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:10:33 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78164050
Ik moet ook slapen, maar ik wil niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_78164075
Ik had om 11 uur naar bed willen gaan maar moest zo nodig m'n nagels nog lakken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78164151
Ik ga normaal ook om 22 uur en lees dan nog ff.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78164309
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Ben je een subje, MevrouwPuff? Je bedoelt vast 'overgewicht' .
Of ik een subje ben is dan weer heel persoonlijk, maar bedoelde het wel zoals ik schreef.
Dat ikzelf een appel van 70 kg ben, betekent niet dat ik het ben btw. Ben namelijk niet spontaan :p
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:16:52 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78164462
Ah ik snap nu waar het over gaat Even teruggelezen.
Wat ik me afvraag hè, zijn die mensen met echt een maatje meer die beweren gelukkig te zijn écht gelukkig met zichzelf? Kán dat überhaupt? Gelukkig zijn met een maatje meer, terwijl je weet dat je niet aan het schoonheidsideaal voldoet?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:17:02 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78164472
Ik ga trouwens slapen. Trustels! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78164503
Oh leuk vanochtend een discussie over promoveren! Ik wil het ook nog steeds en zou daarna het liefst ook nog op de uni blijven hangen als docent. Ik zie dat nog steeds zitten, ook na al jullie verhalen . Maar binnen de scheikunde is het nogal normaal om te promoveren, dat zal er ook mee te maken hebben.

Maar voorlopig mag ik me eerst bezighouden met waar ik mn bachelorproject doe en welke master ik ga doen en of ik er misschien 2 tegelijk kan gaan doen ...
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

http://www.academictransfer.com/

hier kun je zo'n beetje zien wat voor vacatures er zijn - hoeveel enzo... om een indruk te krijgen
Oh interessante site . Ik zie zo al een paar onderzoeken die me wel interessant lijken . Erger nog, er is er eentje die ik echt zou willen, jammer dat ik nog 4 jaar moet wachten tot ik mn master heb .

Gefeliciteerd man van VMW!

Zo en ik ga maar eens slapen. Heb weer eens rugpijn, hoop dat ik een beetje lekker lig en het morgenochtend wat minder is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78164614
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me afvraag hè, zijn die mensen met echt een maatje meer die beweren gelukkig te zijn écht gelukkig met zichzelf? Kán dat überhaupt? Gelukkig zijn met een maatje meer, terwijl je weet dat je niet aan het schoonheidsideaal voldoet?
er zijn genoeg heren die wel vallen op een maatje meer... dus er is zeker een ideaal waar zij in passen
Ja doei.
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:20:06 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78164718
@ Chico: volgens mij heb je met een studie scheikunde ook veel betere perspectieven als je gepromoveerd bent. Kun je zo bij een multinational als Shell aan de slag ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_78164997
Zo iemand als Annet Malherbe is toch ook al haar hele leven dik en lijkt dat prima te vinden. Zij is trouwens sowieso een mooi mens.
pi_78165019
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Ligt ook aan je definitie van een maatje meer. Is dat 42? of 48?
pi_78165183
TVP met definitief lijstje!

O: 2x volkoren brood, eentje met filet A., peper, sjalot en gekookt ei en eentje met gesmolten kaas, sjalot en peper.
T: glas coolbest light
L: 2x geroosterd brood met tomaat, sjalot, peper, zout en light mayo. En een kapje met dik pindakaas, sambal en komkommer.
S: hardlopen
T: wodka, light chips met currydip
D: tagliatelle schelpjespasta met kaassaus en daarnaast snijboontjes en paprikarauwkost. Toe: Optimelvla met frambozen jam of citroensorbetijs.
T: 2 toastjes met daarop 1 gekookt eitje met light mayo

± 1900 kcals
pi_78165416
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo iemand als Annet Malherbe is toch ook al haar hele leven dik en lijkt dat prima te vinden. Zij is trouwens sowieso een mooi mens.
Ik heb weleens met haar gewerkt vroeger en ze vond het niet heel leuk om dik te zijn, ze had het er best vaak over. Wel een heel leuke vrouw trouwens!!!
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:31:51 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78165672
Als Annet Malherbe aan afslanken denkt ga ik haar forcefeeden. Zij mag helemaal niet dun zijn! .! Geweldige actrice .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 18 februari 2010 @ 23:32:27 #24
70532 loveli
N
pi_78165710
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:59 schreef anna82 het volgende:
On Topic: Ik lig nog lekker in bed en kijk op YouTube naar Sugar: The Bitter Truth: interessant!
Dat zouden meer mensen moeten doen!
crap in = crap out
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:33:31 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78165776
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ligt ook aan je definitie van een maatje meer. Is dat 42? of 48?
Ik heb het echt over 'dik'.
Vorige week was ik trouwens bij mijn moeder in het ziekenhuis (ze is weer thuis trouwens! ) en toen was er ook een nicht van mijn moeder. Zij heeft een hele dikke dochter, maat 54, en ze zei dat ze bijna tentstokken nodig had om een broek van haar dochter te verstellen. Hm, ik zou het als dochter niet heel erg leuk vinden als mijn moeder dat soort opmerkingen over mij zou maken. Alsof het niet al kut genoeg is om zo fors te zijn .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')