Ik heb die wiki vaak bij moeten werken de laatste tijd. Meestal missen er inderdaad wat delen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:49 schreef MadMaster het volgende:
En waarom wordt de Wiki niet meer bijgewerkt?
* boem *quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb even je olifantje in de OP gegooid hoor B.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat Nem zich in zijn wang bijt?
Nee omdat jij de OP bij heb gewerktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat Nem zich in zijn wang bijt?
Zo danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet zo van de afdeling gebak, maar evengoed bedankt dan...
Voor Nem dan:
Gezien het stopcontact en de waterketel vermoed ik Engelandsssss..quote:
Ik bedoelde je kreet 'Zo dan'...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezien het stopcontact en de waterketel vermoed ik Engelandsssss..
Ohquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoelde je kreet 'Zo dan'...
Zoals jullie 'Zo dan' gebruiken is dat wat anders dan bij ons 'Nou dan'...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
Ja, dat kan best wel eens
wij zeggen "zo dan"
jullie zeggen "nou dan"
"de tering", cynischquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals jullie 'Zo dan' gebruiken is dat wat anders dan bij ons 'Nou dan'...
Ik denk dat het bij ons meer zoiets zou zijn als 'Kolere' of iets anders wat een soort pseudo verbazing uitdrukt.
Want daar staat dat 'zo dan' toch voor?
Maak het dan niet viesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:23 schreef De_Hertog het volgende:
Ah, heerlijk, fris topic.
Dat was fantastischquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:28 schreef De_Hertog het volgende:
Dat was ik niet, dat was die kleine van jou.
Die van Danny hebben er wel 1, je loopt achterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
die heeft nog geeneens een eigen user-id
Ik zou het niet weten. Ik lees net wel dat de helft op DVD is gezet op Amazon en dat de 2e helft volgt als de verkopen goed genoeg zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat was fantastisch![]()
Jammer dat het nooit is "afgemaakt" als show
Heeft ie blijkbaar papa's account gehacked. Kijk maar uit...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
die heeft nog geeneens een eigen user-id
En wat dan nog. Moet ik mij met Danny vergelijken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Die van Danny hebben er wel 1, je loopt achter
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat was fantastisch![]()
Jammer dat het nooit is "afgemaakt" als show
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
Er zou trouwens een film gemaakt worden als sluitstuk maar men heeft daar vanaf gezien omdat de serie niet zo populair was als men had gehoopt.
Het script is wel gemaakt, maar meer helaas niet.
na een paar dagen afwezigheidquote:
Voor je het weet heb je de AIVD dan op de stoep staan...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wil ik ook bouwen
Dat zou zwaar kut zijn want die mogen niet drinken tijdens diensttijdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je de AIVD dan op de stoep staan...
Gisteren gastcollege gehad van deze man. Leuk om te horen hoe het in NL geregeld is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je de AIVD dan op de stoep staan...
Las het net.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
Veronica-oprichter 'Bull' Verweij overleden
http://www.nu.nl/binnenla(...)rweij-overleden.html
Hij was 100
Ik luisterde pas nog dat mp3-tje van MM
Hij wordt vader en jij bent zwanger?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een vermoeden dat DS hier zo een nieuwtje komt posten
god wat ben ik toch een 'creep'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |