quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef harley het volgende:
hij kreeg de bijnaam ron jeremy van de echoscopiste, we wisten het al maar bij de 20 weken echo en ook gisteren was dat het 1e wat vol in beeld kwam
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef amaranta het volgende:
Lieve simmu en sangdrax. Heel veel sterkte de komende tijd.
Fijn dat de opvang van s. Goed geregeld is. Een zorg minder. Nu maar hopen dat de kuikentjes nog even binnen blijven.
Simmu en man erg veel sterkte de komende dagen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:46 schreef Lishe het volgende:
Simmu en sandrax, wat een schrik! Veel sterkte en succes...
Mocht ik ooit iets kunnen doen ( oppassen op s., boodschap, weetikhet) ik woon vlakbij het ziekenhuis. Schroom niet!
Het was vanmorgen rustig hoor. Dus verwacht geen actie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:35 schreef amaranta het volgende:
Goedemorgen. Ben benieuwd of we vandaag een babyboom gaan krijgen.
Cool zn vrouw.
Scorpion zn vrouw.
En Ymme, want die is inmiddels ook overtijd en rommelt al een tijdje.
Happy me mag ook wel
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Co_OL het volgende:
dit topic moet het gaan wordenvliezen hebben ze net gebroken enstraks komt het infuus.
Yeah
Succes vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Co_OL het volgende:
dit topic moet het gaan wordenvliezen hebben ze net gebroken enstraks komt het infuus.
Yeah
Ja dat wil ik ook zo graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:23 schreef pessie het volgende:
Co_ol! Schiet et alweer wat meer op?!?!?!?! Ik denk aan updatende vaders enzo...
En Ymme: jij mag ook wel es gaan
Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook zo graagEcht heb gisteren de hele dag lopen janken.
Maar hij wilt nog niet. Is veel te lekker in de buik bij mama
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...
Hier nog 1quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook zo graagEcht heb gisteren de hele dag lopen janken.
Maar hij wilt nog niet. Is veel te lekker in de buik bij mama
sexen moet je!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:41 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
En volgens mij vk is dat gewoon onzin/bijgeloof
dan zou je 3 kratten leeg moeten drinken wil die 'kinine' helpen :pquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...
OP aangepastquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Co_OL het volgende:
Yeah
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:41 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
En volgens mij vk is dat gewoon onzin/bijgeloof
Ik wou het net zeggen... het helpt om je nog ellendiger te voelen als het niks uithaaltquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Co_OL het volgende:
4cm een uurtje geleden ze gaat nu voor een prik dus ff pauze
Live updatequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Co_OL het volgende:
4cm een uurtje geleden ze gaat nu voor een prik dus ff pauze
handig hoor mobiel internetquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Live update![]()
Nu alleen een webcam en we kunnen live 'meegenieten'
Sterkte en succes ook voor je vrouw!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nu ik aan jou denk bij mij wel meer dan 1 hoor ....
Persfase!quote:
Weet ik, maar 10 cm klinkt hoopvol bij een bevalling... En die andere opmerking laat ik maar even weg voordat het niveau hier drastisch daaltquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Euhm... 10 cm was bij hem niet bij zijn vrouw
Ja dag, maak dr maar wakker hoor. Zo schiet t niets op natuurlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Co_OL het volgende:
haha 6 inmiddels en heb een hele nieuwe vrouw terug gekregen net lekker relaxed. Ze is nu lekker even aan het slapen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Weet ik, maar 10 cm klinkt hoopvol bij een bevalling... En die andere opmerking laat ik maar even weg voordat het niveau hier drastisch daalt
Zet em op K! Al 6 cm! Over 2 uur mag je misschien al persen!!! (* pessie gaat uit van snellere ontsluiting verder in de bevalling)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dag, maak dr maar wakker hoor. Zo schiet t niets op natuurlijk!
Oh echt, lang leve de ruggeprik, wat is het toch heerlijk dat dat er is! Fijn dat het nu lekker ontspannen gaat, nog eventjes en ze moet aan de bak! Zet hem op!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Co_OL het volgende:
haha 6 inmiddels en heb een hele nieuwe vrouw terug gekregen net lekker relaxed. Ze is nu lekker even aan het slapen
En het leven is al zo moeilijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Euh K is mijn vrouw en die is niet aan het bevallen hoor!!!!
Niet dat ik weet want ze is nu hier op kantoor.
Of de vrouw van Co_ol moet ook een naam hebben beginnend met een K ?
Anders haal je dingen door elkaar pessie!
Waarschijnlijk heeft ze dat ook gedaan bij het maken ervanquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Co_OL het volgende:
goh ze slaap gewoon door de ween heen
Succes ! en vergeet geen foto te plaatsen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Co_OL het volgende:
update 9.5 cm
ik ga weer terug komen straks met ander nieuws later op de avond
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Co_OL het volgende:
update 9.5 cm
hoppa!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Co_OL het volgende:
update 9.5 cm
nou jij nogquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:49 schreef ymme het volgende:
Er is een baby onderweg.
Succces cool en vrouw. (waarschijnlijk lees je dit nu niet eens meer, maar wil het toch even gezegd hebben).
Floria gefeliciteerd met je goede echo.
jawel nog welquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:49 schreef ymme het volgende:
Er is een baby onderweg.
Succces cool en vrouw. (waarschijnlijk lees je dit nu niet eens meer, maar wil het toch even gezegd hebben).
Floria gefeliciteerd met je goede echo.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Co_OL het volgende:
[..]
jawel nog welze doen rustig aan en houden de spanning er in
hopelijk laatste rook ronde
Dat kan ik me voorstellen ja. Spannend zal het zeker zijn. Nog maar eventjes (misschien is het er al wel, terwijl ik dit nu typ)quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Co_OL het volgende:
[..]
jawel nog welze doen rustig aan en houden de spanning er in
hopelijk laatste rook ronde
Ymme, probeer anders wat kleine dingen te blijven doen (puzzel, spelletje op internet, goed boek lezen, middag dutje, cake of taart bakken, nodig een vriend/kennis uit voor een bakkie thee). Ik weet dat het lastig is, maar ik probeer me met kleine dingen te vermaken en dan kom ik de dagen goed door.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef ymme het volgende:
Mag ik even klagen hier.
Het is zo rustig in mijn buik. Bijna geen gerommel meer enzo. Dat ik echt het idee heb dat onze zoon niet meer uit zichzelf gaat komen. Ja ik weet het, ben pas 3 dagen over de 40 weken heen, maar zo voelt het nu gewoon even. Ik baal er ontzettend van, want zit nu gewoon elke minuut van de dag af te wachten. En zo schieten de dagen natuurlijk ook niet op. Elke min lijkt wel uren te duren.![]()
Ik wil gewoon mijn baby![]()
*en weer klaar met ego-posten*
Stilte voor de stormquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef ymme het volgende:
Mag ik even klagen hier.
Het is zo rustig in mijn buik. Bijna geen gerommel meer enzo. Dat ik echt het idee heb dat onze zoon niet meer uit zichzelf gaat komen. Ja ik weet het, ben pas 3 dagen over de 40 weken heen, maar zo voelt het nu gewoon even. Ik baal er ontzettend van, want zit nu gewoon elke minuut van de dag af te wachten. En zo schieten de dagen natuurlijk ook niet op. Elke min lijkt wel uren te duren.![]()
Ik wil gewoon mijn baby![]()
*en weer klaar met ego-posten*
Hehheh, als ik nog last heb als ik hier klaar ben geef ik wel een belletjequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef ymme het volgende:
Je mag je hier wel uitleven hoor met je nesteldrang, CrazyPrincess
En bedankt voor jullie lieve woorden. Dat doet me goed
Euh... dat zegt mijn gyn al van de eerste afspraak dat ik bij haar hadquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hehheh, als ik nog last heb als ik hier klaar ben geef ik wel een belletje
Die laatste weken rond de uitgerekende datum lijken me ook echt het zwaarst emotioneel gezien. Helemaal als je over de datum heengaat waar je al die tijd naar uitgekeken hebt. Misschien tel ik er nu alvast twee weken bij op en wordt dat mijn nieuwe richtdatum
\quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef leonieke het volgende:
Zo... sticker gekregen bij de gyn en na het onderzoek bleek *trommelgeroffel* dat er nog niets veranderd is tov week 34 van mijn zwangerschap
En dat verklaart ook onmiddellijk waarom ik op elke vraag ivm "heb je al last van ..." ontkennend moest antwoorden.
Ik zou ook het liefst in maart gaan (maar dat is dan om praktische redenen voor binnen 2,5 jaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef ymme het volgende:
Ja maar. Ik wil nog in februari. En mocht niet uit zichzelf komen, word ik 1 maart ingeleid!
En ik wil thuis bevallen... en en en... Het moet gewoon deze week komen. PUH
Neem een RedBull die zat toch in het kraampakket van de Kruidvat (of wat het Etos)quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
Allerlaatste update we gaan naar de ok voor keizersnee
Tjongequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
Nou succes nogmaals.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
Och jee, sterkte!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simmu, nogmaals sterkte!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:56 schreef simmu het volgende:
even online, niet bijgelezen. het is nu elk uur zowat opnieuw kijken wat te doen en afhankelijk van de ctg, die doen we driemaal daags en duren soms een uurtje of 2 per sessie omdat jut en jul zelden stil liggen (wat op zich positief is). ik heb gisteren en vandaag een prik met longrijpspul gehad, hopelijk komen we nu de nacht nog door. strakjes weer een ctg.
iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! ik of sangdrax houden jullie op de hoogte.
Ik raad m ook zeker aan! Alleen dan wel de verloskundige ruim op tijd bellen, arm vrouwtje had nauwelijks tijd haar tas uit de auto te pakken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd PussinBootsWat lijkt zo'n bevalling mij super. Ik wil ervoor tekenen
![]()
11 juni, had ik ook nog niet gemeldquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:33 schreef leonieke het volgende:
Als je hier nog jouw uitgerekende datum post, kan je ook nog in de OP geplaatst worden![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Co_OL het volgende:
Nou hehe daar ben ik ook weer![]()
Om 19:12 is onze dochter Robin Janey Kathleen via ks geboren...
Ze weegt 3880 gram en is 50cm
Moeder en dochter maken het goed later meer
en @ proud_mami: je zal nog even moeten wachten op de TS van dit topic (als een modje de OP nog niet zou aangepast hebben) ofwel op een modje. Ik kan het alleszins niet zelf aanpassenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef Frummelmuis het volgende:
[..]
11 juni, had ik ook nog niet gemeld![]()
![]()
Gefeliciteerd met jullie dochterquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Co_OL het volgende:
Nou hehe daar ben ik ook weer![]()
Om 19:12 is onze dochter Robin Janey Kathleen via ks geboren...
Ze weegt 3880 gram en is 50cm
Moeder en dochter maken het goed later meer
Bloeddruk wordt nu al 2x in de week gemeten, is niet super hoog (140/90 en vandaag 130/85), maar wel verhoogd, en nu ook al eiwit in de urine, met ook een deel van de symptonen die op een zwangersschapsvergiftig kunnen duiden. Ze staat onder verhoogde controle, maar goed, het was wel even schrikken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:38 schreef leonieke het volgende:
Tazz: Ik heb ook veel last gehad van een schommelende bloeddruk (soms heel hoog, als in 160/110), maar de dokter wees mij altijd op het feit dat ik te gestresseerd was (was ook wel zo hoor) Zou de bloeddruk daar niet kunnen aan liggen? Nu is mijn bloeddruk bv perfect (110/62) maar ik ben dan ook in verlof
![]()
Wordt haar bloeddruk soms gemeten nadat de consultatie heeft plaatsgevonden? Misschien is ze zo nerveus voor de afspraak dat haar bloeddruk automatisch de lucht in schiet.
Haha nee dat wist ik, maar nu staat 't iig al in t topic, voor als TS of mod 't leest.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
en @ proud_mami: je zal nog even moeten wachten op de TS van dit topic (als een modje de OP nog niet zou aangepast hebben) ofwel op een modje. Ik kan het alleszins niet zelf aanpassen
Ik kan me voorstellen dat het schrikken was, maar die verhoogde controle is wel goed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Tazz het volgende:
[..]
Bloeddruk wordt nu al 2x in de week gemeten, is niet super hoog (140/90 en vandaag 130/85), maar wel verhoogd, en nu ook al eiwit in de urine, met ook een deel van de symptonen die op een zwangersschapsvergiftig kunnen duiden. Ze staat onder verhoogde controle, maar goed, het was wel even schrikken.
Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef innepin het volgende:
Cool gefeliciteerd met Robin!
Pussinboots gefeliciteerd met Evi!
wat een hoop Evi(e)'s in korte tijd zeg![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dames, jullie staan erbij in de OP!
Met de 1e zwangerschap was de bloeddruk ook al een heikel punt. We kijken maar per keer en hopen dat het allemaal mee valt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het schrikken was, maar die verhoogde controle is wel goed.
Drinkt ze voldoende? Ik heb ooit een verpleegster horen vragen aan iemand die eiwit in urine had of ze voldoende dronk (heb het niet van een gyn hé, gewoon gehoord van een verpleegster).
dan jij en Masegate-vrouw ook gefeliciteerd met jullie Evi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef Masegate het volgende:
[..]
Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!
Merci beaucoup!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:01 schreef mijsje het volgende:
[..]
dan jij en Masegate-vrouw ook gefeliciteerd met jullie Evi!
Ik zag het, cool! Wat gaat dit topic hard zeg. Ga zo mijn mandje in en morgen maar eens goed in en bij lezen. Trusten allemaal en allemaal gefeliciteerd met de zwangerschappen en geboortes!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dames, jullie staan erbij in de OP!
Dan zullen we dit maar even afwachten en niet gelijk van het ergste uitgaan..quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef Lijnloos het volgende:
Tazz, over de bloeddruk, ik heb daar ook last van gehad, al was dat iets later (ong. 26 weken) in de zwangerschap. Ik heb uiteindelijk na ongeveer 2 weken aankijken (bloeddruk ook rond de 90) medicijnen gekregen om het onder controle te krijgen en toen is het tot het einde toe goed gebleven. Wel een nadeel was dat ik in het ziekenhuis moest bevallen (waren we toch wel van plan) maar ook nog 48 uur extra moest blijven omdat ze de blioeddruk in de gaten wilden houden. Inmiddels 8 weken geleden bevallen en al weer 4 weken geheel van de medicijnen af.
Ja stom he? Op vrijdag zitten ze alleen op de mooklaan...quote:
Voor mij is het eigenlijk niet zo erg, V Mooklaan is dichterbij, het is net hoe het uitkomt maar ik ga eigenlijk meestal naar de V Mooklaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja stom he? Op vrijdag zitten ze alleen op de mooklaan...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef Co_OL het volgende:
Resultaat![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 4 dagen zou je dat toch wel verwachten... Hopen dat alles goed is daar!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef leonieke het volgende:
Is er eigenlijk iemand die al iets meer weet van Asyniur?Zouden ze al thuis zijn?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef ymme het volgende:
Co_Ol en vrouw, gefeliciteerdMooi meisje
Hier gisteravond de slijmprop verloren. Maar verder niets. 4 dagen overtijd inmiddels.
Vanochtend het bericht gekregen, dat vrienden van ons, ouders zijn geworden van een meisje. En nu met al die baby's overal, wil ik ook!
Yep, gaat elke ochtend in mijn yoghurtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef nytar het volgende:
(happyme, heb je lijnzaad wel eens geprobeerd?)
Maar de laatste dagen had je er dus ook last van dat het meer werd ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef ymme het volgende:
Ik dacht eerst gisteravond ook, oooh wat een boel afscheiding ineens. Totdat ik eens goed keek en het toch wel heel dik bleek te zijn
hmm ok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef ymme het volgende:
Nee, heb dagen al bijna geen afscheiding meer gehad. Tot gisteravond ineens de slijmprop.
Leuk dat je je hier voorstelt, maar je hoeft niet heel je privéleven uit de doeken te doen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hallo allemaal!
Nieuwe mama's gefeliciteerd!!!
Dacht hier vorige week al een keer gereageerd te hebben maar kan het zo niet terug vinden.. Daarna heb ik dagen geen internet gehad dus heb weer een hoop pagina's gemist![]()
Bijdeze (nog een keer) stel ik me even voor...
Ben Annelies, 25 Jaar en zwanger van mijn 2e hummel.
Shenaya is mijn dochter die is ruim 2. Ben getrouwd met Henk en hij is 28.
Verder wonen we nog in Apeldoorn maar ons flatje staat te koop.. We hebben sinds 4-2 een ander huurhuis in Deventer gevonden waar we druk aan het klussen zijn en hopen daar voor de bevalling te gaan wonen maar dat moet lukken!
Ben namelijk 8 Juli uitgerekend.. Ben dus alweer op de helft!
Volgende week Vrijdag heb ik mijn 20 weken echo en dat weten we wat het word! Toch weer spannend...!!!
Hoop dat het nu beter gaat en ik hier geregeld even kom mee beppen!
Groetjes,
Annelies
Een dag is 24 uurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef ymme het volgende:
Oh, maar dat kan dus al niet meer
Omdat ik gisteravond de slijmprop verloren ben. Helaas voor mij.
Dat heb je inderdaad goed gedaan. Even aan jezelf denken!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Cool, daar is ze eindelijk dan!
Gefeliciteerd met Robin!!! Leuke naam!
Pussinboots en Masegate gefeliciteerd met de Evi's
Alle nieuwen hier, welkom, gezellig!
En bij Happy zat ik me al af te vragen waarom ze helemaal in de schoolstraat bij de vk zat, maar das nu ook opgehelderd
En Ymme, hopelijk is je zoon er snel!
Zo en met mij gaat het gelukkig een stuk beter dan gisterenBen wel blij dat ik gisteren op mijn werk gezegd heb dat ik nog een dagje ziek ben, want heb nu lekker lang uit kunnen slapen en dat heeft denk ik ook wel geholpen
heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Merk dat aan mijzelf denken ook wel makkelijker is nu mijn contract toch niet verlengd wordt![]()
(erg he, maar was gister ook echt zwaar beroerd, heb amper gegeten en das bijzonder voor mijn doen, dus vandaar dat ik dit dagje erachter aan geplakt heb)
Eenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:50 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben weer terug van de vlos, helemaal goed gekeurd, bloeddruk nog steeds netjes en beeb ligt helemaal ingedaald, nog voldoende vruchtwater en hartje klopt mooi regelmatig. Volgende week vrijdag mag ik weer terugkomen (maar ik hoop dat dat niet nodig is).
Ik kan ook een microlax spuitje ophalen bij de apotheek als die obstipatie zo erg blijft, het kan zelfs de bevalling ophouden zij de vlos omdat de beeb er moeilijk langs kandus als ik er niet af kom, ga ik dat zeker gebruiken.
En er staat een overheerlijke stracciatella cake in de over(dat zal tegen gaan vallen straks, als ik al die lekkere dingen weer moet laten staan na de bevalling
)
Son, fijn dat je je weer beter voelt en altijd goed uitzieken hè, dus helemaal niet erg dat je nog een dagje thuis bent gebleven.
Ymme, ondanks dat het eigenlijk niets zegt over wanneer je gaat bevallen, toch prettig om de slijmprop te verliezen. Dan gebeurd er toch iets![]()
Scorpion, hopenlijk ga je maandag niet naar je werk!
Wacht maar, tot je straks blauwe ribben hebt enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Happy weer goedgekeurdFijn en hoop ook voor je dat de volgende afspraak niet nodig is!
Ik blijf het zo grappig vinden die schopjes van mijn baby
Ga m echt steeds vaker voelen
hihi heb ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Happy weer goedgekeurdFijn en hoop ook voor je dat de volgende afspraak niet nodig is!
Ik blijf het zo grappig vinden die schopjes van mijn baby
Ga m echt steeds vaker voelen
Mooie naam tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef Masegate het volgende:
[..]
Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!
Zo agressief is die van mij niet geweest, hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Wacht maar, tot je straks blauwe ribben hebt enzo![]()
(grapje hoor, zelfs dan is het nog bijzonder en leuk)
Baren! Baren! Baren! Gaat het lukken in topic 630?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mooie foto![]()
Hier nu wat vaker harde buiken (die wat langer aanhouden)..
wie weet ....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:03 schreef Floria het volgende:
[..]
Baren! Baren! Baren! Gaat het lukken in topic 630?
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef sangdrax het volgende:
Simmu is bevallen van twee jongetjes!! Gisteravond om 23:47 kwam Ravi met 1235 gram en om 23:48 Kiro met ong. 800 gram. Beide zagen er goed uit, ze hebben een goede start gehad. Kiro had wel een klein beetje bloedverlies maar over een paar uur horen we hoe het echt met ze is.
Simmu zelf maakt het goed.
Simmu maakt het goed. Ze ligt hier weer naast me in haar kamer. Erg moe van alle scans en de operatie, maar blij dat de eerste stap goed verlopen is. Ze kan net d'r benen weer een beetje bewegen. Emotioneel is het nog spannend natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:51 schreef geppie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!Wat een toffe namen! Met Simmu zelf ook alles goed?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:08 schreef sangdrax het volgende:
[..]
Simmu maakt het goed. Ze ligt hier weer naast me in haar kamer. Erg moe van alle scans en de operatie, maar blij dat de eerste stap goed verlopen is. Ze kan net d'r benen weer een beetje bewegen. Emotioneel is het nog spannend natuurlijk.
Net de gesprekken met de kinderartsen gehad, en de mannen maken het goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:12 schreef Ciscostar het volgende:
Gefeliciteerd
Hopenlijk blijft het goed gaan met de 2 mannen![]()
En fijn dat met Simmu ook alles gaat![]()
Goed nieuws! Slaap even goed de komende uurtjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:13 schreef sangdrax het volgende:
[..]
Net de gesprekken met de kinderartsen gehad, en de mannen maken het goed. Kiro krijgt vanacht nog wat extra bloed ivm het verlies maar dat is verder geen probleem. Eens kijken of we kunnen rusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |