abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78169955
(als sangdrax) en gefeliciteerd Co_OL!!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 19 februari 2010 @ 06:09:54 #202
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78171454
goedemorgen!

@Co_ol: ik heb de laatste dagen ook flink meegelurkt; heel erg veel felicitaties voor de geboorte van jullie dochtertje Robin! het heeft even mogen duren; maar daar is ze dan!
en wat een mooi poppetje is het! geniet ervan samen met je vriendin!

@Pussinboots: gefeliciteerd met jullie Evi!

en Masegate natuurlijk ook!

en ik ben toch blij dat ik die E er bij onze Evie nog achteraan heb geplakt. want er worden nu echt veel Evi's geboren...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78171602
cool, gefeliciteerd man!

Dat werd tijd ook
pi_78171822
Goedemorgen allemaal!

Co_OL, wat een poepie en nogmaals gefeliciteerd!!

Simmu en sangdrax, succes weer vandaag, hopenlijk goed nieuws bij de scan vanmorgen!

Voor mij vandaag dé mijlpaal: 40 weken zwanger Vanmiddag om 12.45 uur controle bij de VK, eens kijken wat zij er van vind, ik vermoed dat het nog wel even duurt, maar over max. 2 weken is ons mannetje er als het goed is !!
pi_78171829
Mijlpaal!!
Veel plezier bij de VK! Schoolstraat?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78171859
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 07:51 schreef Vicky het volgende:
Mijlpaal!!
Thanks!
quote:
Veel plezier bij de VK! Schoolstraat?
Van Mooklaan
pi_78172062
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 07:56 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Thanks!
[..]

Van Mooklaan
Ja stom he? Op vrijdag zitten ze alleen op de mooklaan...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78172081
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja stom he? Op vrijdag zitten ze alleen op de mooklaan...
Voor mij is het eigenlijk niet zo erg, V Mooklaan is dichterbij, het is net hoe het uitkomt maar ik ga eigenlijk meestal naar de V Mooklaan.
pi_78172256
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef Co_OL het volgende:

Resultaat
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

jeetje wat heftig. Maar gefeliciteerd!!!!!! Wat een mooi meisje
*poef* nu is het weg
pi_78173904
Co_Ol gefeliciteerd met jullie meisje!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78174085
Is er eigenlijk iemand die al iets meer weet van Asyniur? Zouden ze al thuis zijn?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:38:49 #212
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78175154
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef leonieke het volgende:
Is er eigenlijk iemand die al iets meer weet van Asyniur? Zouden ze al thuis zijn?
Na 4 dagen zou je dat toch wel verwachten... Hopen dat alles goed is daar!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:55:41 #213
258612 nytar
boys boys boys
pi_78175760
PussinBoots en man, gefeliciteerd met Evi,
Cool en Cool-vrouw, gefeliciteerd met Robin!

Vandaag met een vriendin naar de 9 maanden beurs, ben erg benieuwd!

(happyme, heb je lijnzaad wel eens geprobeerd?)
pi_78175930
Co_Ol en vrouw, gefeliciteerd Mooi meisje

Hier gisteravond de slijmprop verloren. Maar verder niets. 4 dagen overtijd inmiddels.
Vanochtend het bericht gekregen, dat vrienden van ons, ouders zijn geworden van een meisje. En nu met al die baby's overal, wil ik ook!
pi_78176053
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef ymme het volgende:
Co_Ol en vrouw, gefeliciteerd Mooi meisje

Hier gisteravond de slijmprop verloren. Maar verder niets. 4 dagen overtijd inmiddels.
Vanochtend het bericht gekregen, dat vrienden van ons, ouders zijn geworden van een meisje. En nu met al die baby's overal, wil ik ook!
voor jou!

K heeft wat meer last van afsch. (netjes afkorten) dus misschien is het ook een beginnetje of is het daar van onder al aan het voorbereiden. Laat maar komen
♥ K, N, R en F ♥
pi_78176210
Ik dacht eerst gisteravond ook, oooh wat een boel afscheiding ineens. Totdat ik eens goed keek en het toch wel heel dik bleek te zijn
pi_78176320
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef nytar het volgende:
(happyme, heb je lijnzaad wel eens geprobeerd?)
Yep, gaat elke ochtend in mijn yoghurt

(thanks anyway )
pi_78176376
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef ymme het volgende:
Ik dacht eerst gisteravond ook, oooh wat een boel afscheiding ineens. Totdat ik eens goed keek en het toch wel heel dik bleek te zijn
Maar de laatste dagen had je er dus ook last van dat het meer werd ?
Dan kan ik K alvast voorbereiden.

Zou op zich wel leuk zijn van het weekend. Dan is grote zus er ook namelijk
♥ K, N, R en F ♥
pi_78176498
Nee, heb dagen al bijna geen afscheiding meer gehad. Tot gisteravond ineens de slijmprop.
pi_78176941
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef ymme het volgende:
Nee, heb dagen al bijna geen afscheiding meer gehad. Tot gisteravond ineens de slijmprop.
hmm ok.

*plopperdeplop* dus
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:24:21 #221
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_78176942
Het gaat hier super vlug ineens!

Co_ol: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Robin!
Vervelend dat het toch nog een ks geworden is, maar Robin is wel een prachtexemplaartje!

Pussinboots gefeliciteerd met Evi!

Masegate gefeliciteerd met Evi!

Octopussy gefeliciteerd met Hannah!

Tara en Freecell ook nog gefeliciteerd met Florian!

Als ik nog iemand vergeten ben: gefeliciteerd!
pi_78177149
Hallo allemaal!

Nieuwe mama's gefeliciteerd!!!
Dacht hier vorige week al een keer gereageerd te hebben maar kan het zo niet terug vinden.. Daarna heb ik dagen geen internet gehad dus heb weer een hoop pagina's gemist

Bijdeze (nog een keer) stel ik me even voor...

Ben Annelies, 25 Jaar en zwanger van mijn 2e hummel.
Shenaya is mijn dochter die is ruim 2. Ben getrouwd met Henk en hij is 28.
Verder wonen we nog in Apeldoorn maar ons flatje staat te koop.. We hebben sinds 4-2 een ander huurhuis in Deventer gevonden waar we druk aan het klussen zijn en hopen daar voor de bevalling te gaan wonen maar dat moet lukken!
Ben namelijk 8 Juli uitgerekend.. Ben dus alweer op de helft!
Volgende week Vrijdag heb ik mijn 20 weken echo en dat weten we wat het word! Toch weer spannend...!!!

Hoop dat het nu beter gaat en ik hier geregeld even kom mee beppen!

Groetjes,

Annelies
Altijd blijven lachen... :)
pi_78177347
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hallo allemaal!

Nieuwe mama's gefeliciteerd!!!
Dacht hier vorige week al een keer gereageerd te hebben maar kan het zo niet terug vinden.. Daarna heb ik dagen geen internet gehad dus heb weer een hoop pagina's gemist

Bijdeze (nog een keer) stel ik me even voor...

Ben Annelies, 25 Jaar en zwanger van mijn 2e hummel.
Shenaya is mijn dochter die is ruim 2. Ben getrouwd met Henk en hij is 28.
Verder wonen we nog in Apeldoorn maar ons flatje staat te koop.. We hebben sinds 4-2 een ander huurhuis in Deventer gevonden waar we druk aan het klussen zijn en hopen daar voor de bevalling te gaan wonen maar dat moet lukken!
Ben namelijk 8 Juli uitgerekend.. Ben dus alweer op de helft!
Volgende week Vrijdag heb ik mijn 20 weken echo en dat weten we wat het word! Toch weer spannend...!!!

Hoop dat het nu beter gaat en ik hier geregeld even kom mee beppen!

Groetjes,

Annelies
Leuk dat je je hier voorstelt, maar je hoeft niet heel je privéleven uit de doeken te doen hoor
Grappig dat je 8 juli uitgerekend bent, dan is mijn dochter jarig

En Ymme ik las op verschillende fora dat diegene die een jongen kregen op dezelfde dag dat ze hun slijmprop verloren ook zijn bevallen Laten we het hopen voor je.
♥ K, N, R en F ♥
pi_78178244
Oh, maar dat kan dus al niet meer
Omdat ik gisteravond de slijmprop verloren ben. Helaas voor mij.
pi_78178556
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef ymme het volgende:
Oh, maar dat kan dus al niet meer
Omdat ik gisteravond de slijmprop verloren ben. Helaas voor mij.
Een dag is 24 uur
pi_78179553
Weet ik

Doelde meer op donderdag-donderdag
pi_78179878
Cool, daar is ze eindelijk dan!
Gefeliciteerd met Robin!!! Leuke naam!

Pussinboots en Masegate gefeliciteerd met de Evi's

Alle nieuwen hier, welkom, gezellig!

En bij Happy zat ik me al af te vragen waarom ze helemaal in de schoolstraat bij de vk zat, maar das nu ook opgehelderd

En Ymme, hopelijk is je zoon er snel!

Zo en met mij gaat het gelukkig een stuk beter dan gisteren Ben wel blij dat ik gisteren op mijn werk gezegd heb dat ik nog een dagje ziek ben, want heb nu lekker lang uit kunnen slapen en dat heeft denk ik ook wel geholpen
pi_78180059
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Cool, daar is ze eindelijk dan!
Gefeliciteerd met Robin!!! Leuke naam!

Pussinboots en Masegate gefeliciteerd met de Evi's

Alle nieuwen hier, welkom, gezellig!

En bij Happy zat ik me al af te vragen waarom ze helemaal in de schoolstraat bij de vk zat, maar das nu ook opgehelderd

En Ymme, hopelijk is je zoon er snel!

Zo en met mij gaat het gelukkig een stuk beter dan gisteren Ben wel blij dat ik gisteren op mijn werk gezegd heb dat ik nog een dagje ziek ben, want heb nu lekker lang uit kunnen slapen en dat heeft denk ik ook wel geholpen
Dat heb je inderdaad goed gedaan. Even aan jezelf denken!
Fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt.
pi_78180205
Merk dat aan mijzelf denken ook wel makkelijker is nu mijn contract toch niet verlengd wordt
(erg he, maar was gister ook echt zwaar beroerd, heb amper gegeten en das bijzonder voor mijn doen, dus vandaar dat ik dit dagje erachter aan geplakt heb)
pi_78180262
Ik heb de baby waarschijnlijk kwaad gemaakt

Hij was al de hele ochtend zo ontzettend rustig dat ik ongerust begon te worden. Heb me dan maar in de zetel gelegd en op mijn buik zitten duwen tot meneer wakker wou worden (als ik op mijn zij lig, begint hij meestal wel te schoppen omdat dat voor hem waarschijnlijk geen zo'n aangename positie is, dus ik ben voor een combi gegaan: op zij liggen en maar duwen).
Nu wil hij niet meer stoppen met schoppen Hij denkt zeker: je krijgt waar je om gevraagd hebt, trut
pi_78180372
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Merk dat aan mijzelf denken ook wel makkelijker is nu mijn contract toch niet verlengd wordt
(erg he, maar was gister ook echt zwaar beroerd, heb amper gegeten en das bijzonder voor mijn doen, dus vandaar dat ik dit dagje erachter aan geplakt heb)
heel herkenbaar!

Leo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:14:15 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78181578
Klinkt spannend Ymme. Het is in ieder geval een begin!
Skorpion, hopelijk bij jou ook snel.
Happy 40 wk!
pi_78182621
Volgens mijn collega's komt het ook heel snel, want ze verwachten me maandag niet op kantoor

Oh en als het inderdaad zo is dan moet ik mijn collega sms-en Ze is namelijk maandag vrij.
♥ K, N, R en F ♥
pi_78183079
Ik ben weer terug van de vlos, helemaal goed gekeurd, bloeddruk nog steeds netjes en beeb ligt helemaal ingedaald, nog voldoende vruchtwater en hartje klopt mooi regelmatig. Volgende week vrijdag mag ik weer terugkomen (maar ik hoop dat dat niet nodig is).

Ik kan ook een microlax spuitje ophalen bij de apotheek als die obstipatie zo erg blijft, het kan zelfs de bevalling ophouden zij de vlos omdat de beeb er moeilijk langs kan dus als ik er niet af kom, ga ik dat zeker gebruiken.

En er staat een overheerlijke stracciatella cake in de over (dat zal tegen gaan vallen straks, als ik al die lekkere dingen weer moet laten staan na de bevalling )

Son, fijn dat je je weer beter voelt en altijd goed uitzieken hè, dus helemaal niet erg dat je nog een dagje thuis bent gebleven.

Ymme, ondanks dat het eigenlijk niets zegt over wanneer je gaat bevallen, toch prettig om de slijmprop te verliezen. Dan gebeurd er toch iets

Scorpion, hopenlijk ga je maandag niet naar je werk!
pi_78186801
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:50 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben weer terug van de vlos, helemaal goed gekeurd, bloeddruk nog steeds netjes en beeb ligt helemaal ingedaald, nog voldoende vruchtwater en hartje klopt mooi regelmatig. Volgende week vrijdag mag ik weer terugkomen (maar ik hoop dat dat niet nodig is).

Ik kan ook een microlax spuitje ophalen bij de apotheek als die obstipatie zo erg blijft, het kan zelfs de bevalling ophouden zij de vlos omdat de beeb er moeilijk langs kan dus als ik er niet af kom, ga ik dat zeker gebruiken.

En er staat een overheerlijke stracciatella cake in de over (dat zal tegen gaan vallen straks, als ik al die lekkere dingen weer moet laten staan na de bevalling )

Son, fijn dat je je weer beter voelt en altijd goed uitzieken hè, dus helemaal niet erg dat je nog een dagje thuis bent gebleven.

Ymme, ondanks dat het eigenlijk niets zegt over wanneer je gaat bevallen, toch prettig om de slijmprop te verliezen. Dan gebeurd er toch iets

Scorpion, hopenlijk ga je maandag niet naar je werk!
Een voor je sticker. En hopelijk is het inderdaad overbodig, die afspraak van volgende week.
pi_78188063
Happy weer goedgekeurd Fijn en hoop ook voor je dat de volgende afspraak niet nodig is!

Ik blijf het zo grappig vinden die schopjes van mijn baby
Ga m echt steeds vaker voelen
pi_78188729
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Happy weer goedgekeurd Fijn en hoop ook voor je dat de volgende afspraak niet nodig is!

Wacht maar, tot je straks blauwe ribben hebt enzo
(grapje hoor, zelfs dan is het nog bijzonder en leuk)
pi_78189053
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:

hihi heb ik ook

en happy weer een sticker
en 40 wk mijlpaal

ymme slijmprop verloren is toch weer een stapje dichterbij! Hoop dat het snel allemaal voor je gaat doorzetten
pi_78190499
Cool en mevrouw Cool van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Robin

Pussinboots van harte met de geboorte van Evi
pi_78192129
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef Masegate het volgende:

[..]

Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!
Mooie naam toch .
pi_78192624
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef ymme het volgende:

[..]

Wacht maar, tot je straks blauwe ribben hebt enzo
(grapje hoor, zelfs dan is het nog bijzonder en leuk)
Zo agressief is die van mij niet geweest, hoor
Happyme wat goed dat je er weer een stickertje bij hebt. Hopelijk heb je de volgende afspraak effectief niet nodig

En op het werk begint de paniek een beetje toe te slaan, heb ik zo de indruk Blijkbaar is er nog steeds minstens één collega die erop rekent dat mijn man mij zal vervangen op de visitatie Hij vraagt nu om de twee dagen aan mijn man of er hier al actie is. De reactie van mijn man vandaag was: "tgoh, ik denk dat ze de centimeters nog in de negatieve cijfers uitdrukken voor het ogenblik" De schouders van mijn collega zakten blijkbaar direct naar beneden.
Ah, soms zou ik zo graag een vlieg zijn
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:04:58 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78192662
Ha,

ik heb helemaal nog niks bijgelezen maar toch wil ik iedereeen die al voorzien is van baby heel erg hartelijk feliciteren en geniet ervan!

Bij deze wil ik jullie voorstellen aan het mooiste en liefste jongetje van de wereld.
Ik heb zijn naam op de foto gezet. Graag niet gebruiken op Fok. Noem hem maar gewoon Harry
doe ik ook nog soms

Korte samenvatting van de bevalling:
Za op zo nacht gebroken vliezen. Onregelmatige en geen goede weeën. Op zondag geen ontsluiting of verstrijking. Ma ochtend om half 5 naar ziekenhuis. Bij toucheren om 6:00u bleek wel ontsluiting en volledig verstreken bmm. Vervolgens in 3 uur 1 cm gevorderd waarop weeënstorm volgde en in 20 minuten naar 7 cm. Harry maakte nog een volledige draai (van sterrekijker naar juiste positie) en om 12:04u werd hij geboren na enkel 20 minuten persen en een klein knip omdat hij het erg benauwd kreeg door de snelheid van het gebeuren.

Het enige wat Harry's moeder nog kon uitbrengen was: wat hebben we gedaan! Wat hebben we gedaan!

ik probeer op een later tijdstip alle PM's te beantwoorden, maar nu heb ik het te druk met de bv op rails te krijgen. Dit is wat vertraagd door gepruts in het ziekenhuis en Harry is inmiddels meer dan 10% afgevallen, maar omdat hij sinds vandaag goed is gaan drinken wordt er nog niet ingegrepen...
pi_78192715
Asy, welkom terug! Wat heftig zeg, je bevalling! Ben heel benieuwd naar je ventje, maar je foto doet het niet. Lekker genieten nu met zn 3tjes!
Lotte!
Noah!
pi_78192757
Asy wat doe je met me!?!? Ik rammel hier de pan uit!
wat een prachtig ventje met een hele mooie naam
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:10:41 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78192845
Asyniur, wat een prachtig jochie, en wat een haar al! Gefeliciteerd!
pi_78192867
Ah, erop klikken did the trick! Wat een prachtventje is Harry zeg En zn naam is ook erg mooi
Lotte!
Noah!
  Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 18:11:30 #247
5428 crew  miss_sly
pi_78192873
òw, die foto wat een mooi mannetje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78192908
Asyniur Leuk wat van je te horen/lezen.
En wat een mooie naam. Nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie zoon.
pi_78192980
Wat een mooie baby
pi_78193049
Babyboom geweest hier, Asy gefeliciteerd met je Harry, hij ziet er goed uit en je verhaal lijkt verdacht veel op de mijne, inclusief de bv toestanden.

Co_OL eindelijk dan! Gefeliciteerd, wat een schatje ook!
En alle anderen natuurlijk ook gefeliciteerd, we meeten wel weer in het babytopic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')