Ja stom he? Op vrijdag zitten ze alleen op de mooklaan...quote:
Voor mij is het eigenlijk niet zo erg, V Mooklaan is dichterbij, het is net hoe het uitkomt maar ik ga eigenlijk meestal naar de V Mooklaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja stom he? Op vrijdag zitten ze alleen op de mooklaan...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef Co_OL het volgende:
Resultaat![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 4 dagen zou je dat toch wel verwachten... Hopen dat alles goed is daar!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef leonieke het volgende:
Is er eigenlijk iemand die al iets meer weet van Asyniur?Zouden ze al thuis zijn?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef ymme het volgende:
Co_Ol en vrouw, gefeliciteerdMooi meisje
Hier gisteravond de slijmprop verloren. Maar verder niets. 4 dagen overtijd inmiddels.
Vanochtend het bericht gekregen, dat vrienden van ons, ouders zijn geworden van een meisje. En nu met al die baby's overal, wil ik ook!
Yep, gaat elke ochtend in mijn yoghurtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef nytar het volgende:
(happyme, heb je lijnzaad wel eens geprobeerd?)
Maar de laatste dagen had je er dus ook last van dat het meer werd ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef ymme het volgende:
Ik dacht eerst gisteravond ook, oooh wat een boel afscheiding ineens. Totdat ik eens goed keek en het toch wel heel dik bleek te zijn
hmm ok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef ymme het volgende:
Nee, heb dagen al bijna geen afscheiding meer gehad. Tot gisteravond ineens de slijmprop.
Leuk dat je je hier voorstelt, maar je hoeft niet heel je privéleven uit de doeken te doen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hallo allemaal!
Nieuwe mama's gefeliciteerd!!!
Dacht hier vorige week al een keer gereageerd te hebben maar kan het zo niet terug vinden.. Daarna heb ik dagen geen internet gehad dus heb weer een hoop pagina's gemist![]()
Bijdeze (nog een keer) stel ik me even voor...
Ben Annelies, 25 Jaar en zwanger van mijn 2e hummel.
Shenaya is mijn dochter die is ruim 2. Ben getrouwd met Henk en hij is 28.
Verder wonen we nog in Apeldoorn maar ons flatje staat te koop.. We hebben sinds 4-2 een ander huurhuis in Deventer gevonden waar we druk aan het klussen zijn en hopen daar voor de bevalling te gaan wonen maar dat moet lukken!
Ben namelijk 8 Juli uitgerekend.. Ben dus alweer op de helft!
Volgende week Vrijdag heb ik mijn 20 weken echo en dat weten we wat het word! Toch weer spannend...!!!
Hoop dat het nu beter gaat en ik hier geregeld even kom mee beppen!
Groetjes,
Annelies
Een dag is 24 uurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef ymme het volgende:
Oh, maar dat kan dus al niet meer
Omdat ik gisteravond de slijmprop verloren ben. Helaas voor mij.
Dat heb je inderdaad goed gedaan. Even aan jezelf denken!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Cool, daar is ze eindelijk dan!
Gefeliciteerd met Robin!!! Leuke naam!
Pussinboots en Masegate gefeliciteerd met de Evi's
Alle nieuwen hier, welkom, gezellig!
En bij Happy zat ik me al af te vragen waarom ze helemaal in de schoolstraat bij de vk zat, maar das nu ook opgehelderd
En Ymme, hopelijk is je zoon er snel!
Zo en met mij gaat het gelukkig een stuk beter dan gisterenBen wel blij dat ik gisteren op mijn werk gezegd heb dat ik nog een dagje ziek ben, want heb nu lekker lang uit kunnen slapen en dat heeft denk ik ook wel geholpen
heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Merk dat aan mijzelf denken ook wel makkelijker is nu mijn contract toch niet verlengd wordt![]()
(erg he, maar was gister ook echt zwaar beroerd, heb amper gegeten en das bijzonder voor mijn doen, dus vandaar dat ik dit dagje erachter aan geplakt heb)
Eenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:50 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben weer terug van de vlos, helemaal goed gekeurd, bloeddruk nog steeds netjes en beeb ligt helemaal ingedaald, nog voldoende vruchtwater en hartje klopt mooi regelmatig. Volgende week vrijdag mag ik weer terugkomen (maar ik hoop dat dat niet nodig is).
Ik kan ook een microlax spuitje ophalen bij de apotheek als die obstipatie zo erg blijft, het kan zelfs de bevalling ophouden zij de vlos omdat de beeb er moeilijk langs kandus als ik er niet af kom, ga ik dat zeker gebruiken.
En er staat een overheerlijke stracciatella cake in de over(dat zal tegen gaan vallen straks, als ik al die lekkere dingen weer moet laten staan na de bevalling
)
Son, fijn dat je je weer beter voelt en altijd goed uitzieken hè, dus helemaal niet erg dat je nog een dagje thuis bent gebleven.
Ymme, ondanks dat het eigenlijk niets zegt over wanneer je gaat bevallen, toch prettig om de slijmprop te verliezen. Dan gebeurd er toch iets![]()
Scorpion, hopenlijk ga je maandag niet naar je werk!
Wacht maar, tot je straks blauwe ribben hebt enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Happy weer goedgekeurdFijn en hoop ook voor je dat de volgende afspraak niet nodig is!
Ik blijf het zo grappig vinden die schopjes van mijn baby
Ga m echt steeds vaker voelen
hihi heb ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Happy weer goedgekeurdFijn en hoop ook voor je dat de volgende afspraak niet nodig is!
Ik blijf het zo grappig vinden die schopjes van mijn baby
Ga m echt steeds vaker voelen
Mooie naam tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef Masegate het volgende:
[..]
Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!
Zo agressief is die van mij niet geweest, hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Wacht maar, tot je straks blauwe ribben hebt enzo![]()
(grapje hoor, zelfs dan is het nog bijzonder en leuk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |