Co_ol, jij en S van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Pussinboots, jij ook van harte met je dochter

Tazz, over de bloeddruk, ik heb daar ook last van gehad, al was dat iets later (ong. 26 weken) in de zwangerschap. Ik heb uiteindelijk na ongeveer 2 weken aankijken (bloeddruk ook rond de 90) medicijnen gekregen om het onder controle te krijgen en toen is het tot het einde toe goed gebleven. Wel een nadeel was dat ik in het ziekenhuis moest bevallen (waren we toch wel van plan) maar ook nog 48 uur extra moest blijven omdat ze de blioeddruk in de gaten wilden houden. Inmiddels 8 weken geleden bevallen en al weer 4 weken geheel van de medicijnen af.
Happy, over de uitblijvende ontlasting, bij mij werkte alleen 2 glazen lauw/warm water op een nuchtere maag op het laatst nog iets. Maar wat hier al wordt gezegd, voor je gaat bevallen ben je het echt wel kwijt... (*zal je de details besparen)... Na de bevalling echter wilden mijn darmen ook niet meer meewerken en toen wel klisma en later nog met lactulosestroop in de weer geweest. Maar ik weet niet of je die ook al in de zwangerschap mag.

nog voor de nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd dames en op naar een goede zwangerschap en uiteindelijk natuurlijk het mooiste kind ter wereld (al heb ik die al

)