abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78144916
Cool en Coolvrouw zet 'm op! Spannend zeg!
pi_78144998
Je mag je hier wel uitleven hoor met je nesteldrang, CrazyPrincess

En bedankt voor jullie lieve woorden. Dat doet me goed
pi_78145230
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef ymme het volgende:
Je mag je hier wel uitleven hoor met je nesteldrang, CrazyPrincess

En bedankt voor jullie lieve woorden. Dat doet me goed
Hehheh, als ik nog last heb als ik hier klaar ben geef ik wel een belletje

Die laatste weken rond de uitgerekende datum lijken me ook echt het zwaarst emotioneel gezien. Helemaal als je over de datum heengaat waar je al die tijd naar uitgekeken hebt. Misschien tel ik er nu alvast twee weken bij op en wordt dat mijn nieuwe richtdatum
pi_78145281
Zo... sticker gekregen bij de gyn en na het onderzoek bleek *trommelgeroffel* dat er nog niets veranderd is tov week 34 van mijn zwangerschap
En dat verklaart ook onmiddellijk waarom ik op elke vraag ivm "heb je al last van ..." ontkennend moest antwoorden.
pi_78145345
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Hehheh, als ik nog last heb als ik hier klaar ben geef ik wel een belletje

Die laatste weken rond de uitgerekende datum lijken me ook echt het zwaarst emotioneel gezien. Helemaal als je over de datum heengaat waar je al die tijd naar uitgekeken hebt. Misschien tel ik er nu alvast twee weken bij op en wordt dat mijn nieuwe richtdatum
Euh... dat zegt mijn gyn al van de eerste afspraak dat ik bij haar had
Waarom denken jullie dat ik niet zo gepresseerd ben? Ik ga sowieso voor 8 maart
pi_78145890
Ja maar. Ik wil nog in februari. En mocht niet uit zichzelf komen, word ik 1 maart ingeleid!
En ik wil thuis bevallen... en en en... Het moet gewoon deze week komen. PUH
pi_78145923
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef leonieke het volgende:
Zo... sticker gekregen bij de gyn en na het onderzoek bleek *trommelgeroffel* dat er nog niets veranderd is tov week 34 van mijn zwangerschap
En dat verklaart ook onmiddellijk waarom ik op elke vraag ivm "heb je al last van ..." ontkennend moest antwoorden.
\

voor je sticker
pi_78145963
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef ymme het volgende:
Ja maar. Ik wil nog in februari. En mocht niet uit zichzelf komen, word ik 1 maart ingeleid!
En ik wil thuis bevallen... en en en... Het moet gewoon deze week komen. PUH
Ik zou ook het liefst in maart gaan (maar dat is dan om praktische redenen voor binnen 2,5 jaar ). Voor de rest maakt het me niet zoveel uit.
pi_78146136
Ach ja. Uiteindelijk maakt het ook allemaal niets uit. Heb geen ideale ofzo gelukkig.
Maar de nieuwschierig, die maakt het nu zo lastig. Loop wel een paar keer per dag de baby kamer op. En denk dan: Oooh morgen kan hij die kleertjes wel eens aanhebben en dit en dat etc.

Maak mezelf natuurlijk ook hartstikke gek nu.
pi_78146363
Dat denk ik eigenlijk ook wel Afleiding (zoals hierboven al beschreven) heb je in mijn ogen nodig. En dan niet de afleiding door x aantal keer de babykamer binnen te gaan
Soit, ik ben nog geen 40 weken, maar ik denk dat er bij mij een heeeeel erg grote klik zal moeten komen volgende week woensdag om opeens heel erg ongeduldig te worden.
Het komt wanneer het komt.

Er is maar één iets waar ik me nu echt zorgen om maak (buiten dan het feit of ik het ga kunnen) en dat is of ik het op tijd ga herkennen dat het begonnen is omdat ik echt wel zo vlug mogelijk in het ziekenhuis moet zijn om antibiotica te krijgen. De gyn heeft dat vandaag nog maar eens herhaald.
pi_78146525
pi_78146576
Vertel!
Is jouw oogappel te mooi om nog iets te kunnen uitbrengen?
pi_78146636
Bedoelde
pi_78146664
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:30 schreef Co_OL het volgende:
Speechless?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_78146669
Ow... Of bedoel je dat jouw vrouw nog ligt te slapen?
pi_78146689
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef Co_OL het volgende:
Bedoelde
Nou zeg!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78146880
Omdat ik me afvraag of jullie daar al kijken, ff een linkje naar het 9 maanden dagboek.

Ow, en als ik dan toch bezig ben: m'n doppler voor 15,-.

[ Bericht 21% gewijzigd door Ssserpente op 18-02-2010 17:44:43 ]
pi_78147187
Hallo,

Mag ik met jullie meeschrijven? Sinds gisteren weten mijn man en ik dat ik zwanger ben. Het is dus nog allemaal erg pril en verwarrend. Maar ik voel me wel echt op en top zwanger. 's ochtends niet echt lekker, en als ik honger heb moet ik eten anders begint de misselijkheid ook weer op te spelen. Slapen ging afgelopen nacht heel erg slecht. Ik voelde van alles in mijn buik gebeuren. Gek dat je dat zo kunt voelen. En moe echt heel erg moe....

We hebben nog tegen niemand iets gezegd. Weten nog niet zo goed wanneer we de ouders en ooms en tantes gaan inlichten. Gelukkig vandaag mijn mond goed kunnen houden toen ik op stap was met mijn moeder, zus en nichtje.

Morgen gaan we naar de huisarts, ik wil namelijk in Belgie bevallen bij een gynaecoloog en niet in Nederland (ik ben Belg). Dus moet even een verwijskaart zien te krijgen.
pi_78147312
Woohoo Nog een Belg in dit topic Van harte gefeliciteerd
Maar je kan je toch gewoon bij een gyn in België aanmelden? Hier moet je helemaal niet doorverwezen worden. Gewoon bellen voor een afspraak bij een gyn
pi_78147862
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef Co_OL het volgende:
Bedoelde
Neem een RedBull die zat toch in het kraampakket van de Kruidvat (of wat het Etos)
♥ K, N, R en F ♥
pi_78147971
Leonieke, bedankt. Klopt in Belgie hoef je geen verwijzing, maar ik wil toch graag iets vergoed krijgen van mijn verzekering. Anders moet ik alles (toch bijna) zelf gaan betalen.... en daar heb ik geen zin in.
pi_78148477
Ah, je ziekenfonds zit in Nederland en niet in België misschien? Ja, oké, dan is dat effectief een andere situatie
pi_78148818
Joepie, ik heb ook een mooie sticker gekregen. We hadden dezelfde echoscopiste als de vorige keer. Ze was toen niet echt in een goeie bui. Maar nu wel. Ze hadden een nieuw echo apparaat en ze wist de knoppen nog niet helemaal. Of we het erg vonden als het allemaal wat langer zou duren. Onnodig om te zeggen dat we dat helemaal niet zo erg vonden.

Alles was goed, en ze was heel lief over ons kleintje. Het kindje was lekker beweeglijk en liet ons alles even goed zien. Alles was helemaal in orde. Ik ga hier (nog) niet vertellen wat het geslacht is, maar we weten het dus al wel
Wie heel nieuwsgierig is, mag een PM sturen.

Ik ben helemaal in de zevende hemel

@Veerle1982: gefeliciteerd!! En welkom in deze topic!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78148834
Allerlaatste update we gaan naar de ok voor keizersnee
pi_78149039
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
Succes !!
pi_78149291
quote:
Tjonge , ze zat op 9,5 vanmiddag en nu een keizersnee, what happenend?
Baby in nood?

Sterkte!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_78149440
Ooh jee Cool, sterkte!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78149860
quote:
Nou succes nogmaals.

Sterkte voor straks.
♥ K, N, R en F ♥
pi_78150036
ow jee cool en mevrouw cool
sterkte !

Veerle welkom en gefeliciteerd

en ook een jompel voor alle stickertjes
pi_78152741
quote:
Och jee, sterkte!!
pi_78152849
Djenneke, wat fijn dat de echo helemaal goed was. En leuk dat jullie al weten wat het wordt.
En Floria ook een goede echo en een dagje kado

En welkom hier Veerle!
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:45:12 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78152877
Nou moe... toch nog een ks...
Dan zal jullie kleintje er nu wel al zijn co_OL. Ben benieuwd naar het verhaal en of alles goed is met moeder en kind.
pi_78153213
Succes, of nu misschien al gefeliciteerd co_ol! Spannend!!!!
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:54:03 #134
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78153361
Jee Co_ol wat spannend! Zou de baby er al zijn? Gaat alles goed?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_78153521
even online, niet bijgelezen. het is nu elk uur zowat opnieuw kijken wat te doen en afhankelijk van de ctg, die doen we driemaal daags en duren soms een uurtje of 2 per sessie omdat jut en jul zelden stil liggen (wat op zich positief is). ik heb gisteren en vandaag een prik met longrijpspul gehad, hopelijk komen we nu de nacht nog door. strakjes weer een ctg.

iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! ik of sangdrax houden jullie op de hoogte.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78153568
Even speciaal voor de gelegenheid

Wat jammer dat het op het laatst toch een ks moest worden, maar ik hoop dat alles goed met jullie is Daddy en Mommy Cool en dat jullie je kleine aan het bewonderen zijn!

Simmu, wat spannend! Ik heb regelmatig aan jullie de de gedacht vandaag. Ik duim dat ze nog even lekker binnen blijven! Hoe gaat het met S.? Die zal het wel raar vinden, mama ineens in het zkh.
Hardloper.
IG @webkim
pi_78154254
Spannend Simmu! De duimen draaien hier hard voor jullie! Hoe is het met Selene?
pi_78154521
Simmu, sterkte! Wat spannend zeg, ik hoop dat de kuikentjes het nog even volhouden en doorgroeien in je babyhuisjes! Fijn dat de longrijpingsspuitjes gegeven zijn, maar hopenlijk blijven ze nog even een tijdje binnen rijpen.

Even een ietwat vreemd vraagje van mij dus even in een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78154528
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:56 schreef simmu het volgende:
even online, niet bijgelezen. het is nu elk uur zowat opnieuw kijken wat te doen en afhankelijk van de ctg, die doen we driemaal daags en duren soms een uurtje of 2 per sessie omdat jut en jul zelden stil liggen (wat op zich positief is). ik heb gisteren en vandaag een prik met longrijpspul gehad, hopelijk komen we nu de nacht nog door. strakjes weer een ctg.

iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! ik of sangdrax houden jullie op de hoogte.
Simmu, nogmaals sterkte!
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:38:37 #140
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78155562
Hou je taai Simmu, we blijven duimen

Cool ik ben benieuwd hoe het met jullie en de kleine is!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78156441
Och Co_ol na zulk werk nog een KS maar jullie uk zal nu wel geboren zijn
Simmu wat een spanning zo...! Sterkte

Happyme28: kiwi's, kauwgom (heeeel veel kauwgom werkt laxerend), roosvicee laxo... De mogelijkheden zijn eindeloos
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78156719
Ow ja, kiwi's! Elke ochtend 2 werkt ook goed. Maar als het echt erg is en je denkt dat je er iets anders voor nodig hebt, dan zou ik het gewoon even uitleggen aan de vk, zij kan je vast beter adviseren daarin.
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:04:46 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78156734
Simmu, heel veel sterkte. Hopelijk blijven ze nog even zitten, je kuikens.

En Happy, je lichaam regelt dat ook zelf, vlak voor de geboorte. maar vervelend dat je er zo veel pijn van hebt. Ik las ergens dat je zo moet eten als je je ontlasting wil hebben, dus pap en fruit, en veel vocht. Twee kiwi's op de nuchtere maag deden voor mij de truuk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_78156974
Hallo! Wat is er veel geschreven in een dag zeg! Moest aardig wat terug lezen.

Hier goed nieuws, ik ben gisteravond bevallen van onze dochter Evi. Het was (helemaal vergeleken met de bevalling van mijn zoontje, waar ik 2 uur heb liggen persen) een super-bevalling die in totaal maar 2 uur duurde en met een perswee had ik onze dochter al op mijn buik liggen!

Ze weegt 3310 gr en is (natuurlijk) erg mooi! Ze doet t allemaal goed.

Geen idee of het zo lukt om een foto te plaatsen (is eerste keer)....

pi_78156976
Ja, alle huis tuin en keuken middeltjes heb ik hier al geprobeerd. De meest effectie gebruik ik nog steeds. Ze helpen tot op zekere hoogte en hebben me door de zwangerschap heen geholpen maar nu de laatste 2 weken hebben mijn darmen gewoon echt geen ruimte meer en heb ik iets anders nodig denk ik, zoals tessie al aangeeft. Ik hoop dat mijn lichaam het zelf zal regelen, maar dat kan nog wel 2 weken duren en ik heb nu regelmatig echt helse pijn. Zal morgen sowieso de VK vragen, maar dacht dat ik had gelezen er een gangbaar middel voor was.

PussinBoots, gefeliciteerd met de geboorte van Evi! Helaas doet je foto het niet, maar ze zal vast de mooiste in de hele wereld zijn
pi_78157154
Happy: movicolon of volcolon??

[ Bericht 5% gewijzigd door Vicky op 18-02-2010 21:24:49 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78157536
Freecell nog gefeliciteerd ! En co_ol inmiddels ook? En pussinboots
Toch n heuse babyboom hier atm of niet?

Ik was vandaag weer in t ziekenhuis en ik en t kindje zijn hartstikke gezond Over 2 weken weer een echo en dan ziet de vader ook voor t eerst bewegende beelden.
pi_78157542
Gefeliciteerd PussinBoots! Wat een snelle bevalling! Jammer dat je foto het niet doet.
pi_78157690
Gefeliciteerd PussinBoots Wat lijkt zo'n bevalling mij super. Ik wil ervoor tekenen
pi_78157737
Hallo allemaal!

Graag wil ik mij even voorstellen: ik ben proud_mami en ben nu 24 weken zwanger van ons eerste knulletje!
Ik lees hier al een tijdje mee en ik heb me vandaag geregistreerd en het leek me wel zo netjes om me voor te stellen. Bij dezen dus!
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:31:09 #151
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78157820
Co_ol, succes met de laatste loodjes.
Simmu, sterkte
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_78157864
Co_ol, jeetje het zit jullie niet mee.... maar gelukkig is ze er nu waarschijnlijk al
pi_78157940
Proficiat proud_mami. Zo fijn al die nieuwe mensen die erbij komen
Als je hier nog jouw uitgerekende datum post, kan je ook nog in de OP geplaatst worden

En wat de updates hier betreft?
- de kinderkamer is bijna volledig geschilderd (plafond: check! - muren: check!) (en de meubels kunnen normaalgezien volgende week vrijdag geleverd worden, dus die zullen er ook aan dit tempo staan voor we van het ziekenhuis komen. Zie je wel dat het allemaal in orde komt )
- in een doos (die ik verkeerd gesorteerd had) heb ik nog een hoop kleertjes gevonden in maat 56. Onze zoon zal dan toch nog een hoop broekjes en truitjes hebben die ik over het hoofd had gezien
Maar door het bericht van de gyn van vandaag ben ik weer minder gepresseerd om alles af te ronden Morgen misschien toch nog maar eens in de winkel passeren om te checken hoe het nu precies met de wandelwagen zit want ik weet eigenlijk niet wat voor accessoires erbij zitten (en wat er dus eventueel nog op de lijst moet).
En met een beetje geluk kunnen we volgende week nog onze nieuwe wagen ophalen in de garage En nu maar hopen dat de meubelwinkel binnenkort belt om te zeggen dat ze onze eetplaats kunnen leveren, dan is dat ook in orde tegen dat het bezoek komt.
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:34:41 #154
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78158012
Even een vraag verder, mijn vrouw krijg vandaag te horen dat ze redelijk wat eiwit in de urine heeft en ook haar bloeddruk schommelt van hoog naar laag, wat het risico op een (mogelijk) zwagersschapsvergiftiging zou duiden. Maar, wat ik met google vind, is dat je dit pas vanaf 20 weken hier kans op is.
Iemand hier ervaring mee?
pi_78158072
Dank je wel voor het welkom, leuk!

Ik ben 09-06-2010 uitgerekend (jongetje)!
Is dat genoeg info voor de OP?
pi_78158123
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd PussinBoots Wat lijkt zo'n bevalling mij super. Ik wil ervoor tekenen
Ik raad m ook zeker aan! Alleen dan wel de verloskundige ruim op tijd bellen, arm vrouwtje had nauwelijks tijd haar tas uit de auto te pakken.

Ik zal snel mijn verhaal in het bevallingsverhalen topic zetten.

Ben nu wel erg benieuwd naar cool. Hoop dat alles goed is met beebie en vrouw.
pi_78158167
Nou hehe daar ben ik ook weer

Om 19:12 is onze dochter Robin Janey Kathleen via ks geboren...

Ze weegt 3880 gram en is 50cm

Moeder en dochter maken het goed later meer
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:37:45 #158
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78158185
cool mevrouw, toch een ks succes!! En hopelijk is alles goed gegaan. Cool van harte gefeliciteerd met jullie dochter

Simmu, heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat de nog eventjes blijven zitten.
Make love, not war ☮
pi_78158186
Gefeliciteerd
Lotte!
Noah!
pi_78158218
Tazz: Ik heb ook veel last gehad van een schommelende bloeddruk (soms heel hoog, als in 160/110), maar de dokter wees mij altijd op het feit dat ik te gestresseerd was (was ook wel zo hoor ) Zou de bloeddruk daar niet kunnen aan liggen? Nu is mijn bloeddruk bv perfect (110/62) maar ik ben dan ook in verlof
Wordt haar bloeddruk soms gemeten nadat de consultatie heeft plaatsgevonden? Misschien is ze zo nerveus voor de afspraak dat haar bloeddruk automatisch de lucht in schiet.
pi_78158255
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:33 schreef leonieke het volgende:

Als je hier nog jouw uitgerekende datum post, kan je ook nog in de OP geplaatst worden
11 juni, had ik ook nog niet gemeld
pi_78158305
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Co_OL het volgende:

gefeliciteerd!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:40:02 #163
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78158309
Co_OL, gefeliciteerd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78158336
Gefeliciteerd cool! Ze zal het lange wachten waard zijn geweest!

Fijn dat je vrouw en dochter het goedmaken.
pi_78158352
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef Frummelmuis het volgende:

[..]

11 juni, had ik ook nog niet gemeld
en @ proud_mami: je zal nog even moeten wachten op de TS van dit topic (als een modje de OP nog niet zou aangepast hebben) ofwel op een modje. Ik kan het alleszins niet zelf aanpassen
pi_78158372
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Co_OL het volgende:

Gefeliciteerd met jullie dochter
pi_78158408
Co_OL proficiat Jammer dat het na al dat werk toch nog een ks is geworden, maar het belangrijkste is natuurlijk dat de dochter en de mama het goed stellen
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:42:49 #168
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78158474
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:38 schreef leonieke het volgende:
Tazz: Ik heb ook veel last gehad van een schommelende bloeddruk (soms heel hoog, als in 160/110), maar de dokter wees mij altijd op het feit dat ik te gestresseerd was (was ook wel zo hoor ) Zou de bloeddruk daar niet kunnen aan liggen? Nu is mijn bloeddruk bv perfect (110/62) maar ik ben dan ook in verlof
Wordt haar bloeddruk soms gemeten nadat de consultatie heeft plaatsgevonden? Misschien is ze zo nerveus voor de afspraak dat haar bloeddruk automatisch de lucht in schiet.
Bloeddruk wordt nu al 2x in de week gemeten, is niet super hoog (140/90 en vandaag 130/85), maar wel verhoogd, en nu ook al eiwit in de urine, met ook een deel van de symptonen die op een zwangersschapsvergiftig kunnen duiden. Ze staat onder verhoogde controle, maar goed, het was wel even schrikken.
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:43:09 #169
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78158493
Co_ol, gefeliciteerd.
pi_78158515
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

en @ proud_mami: je zal nog even moeten wachten op de TS van dit topic (als een modje de OP nog niet zou aangepast hebben) ofwel op een modje. Ik kan het alleszins niet zelf aanpassen
Haha nee dat wist ik, maar nu staat 't iig al in t topic, voor als TS of mod 't leest. Anders vergeet ik 't toch weer te melden

En Co_ol gefeli ofc!
pi_78158620
Co_ol en S van harte leuke naam! geniet er van
  † In Memoriam † donderdag 18 februari 2010 @ 21:46:56 #172
43556 miss_dynastie
pi_78158723
Welkom op de wereld, Evi en Robin
pi_78158820
Co_OL en Mrs. Co_OL , gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_78158863
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Tazz het volgende:

[..]

Bloeddruk wordt nu al 2x in de week gemeten, is niet super hoog (140/90 en vandaag 130/85), maar wel verhoogd, en nu ook al eiwit in de urine, met ook een deel van de symptonen die op een zwangersschapsvergiftig kunnen duiden. Ze staat onder verhoogde controle, maar goed, het was wel even schrikken.
Ik kan me voorstellen dat het schrikken was, maar die verhoogde controle is wel goed.
Drinkt ze voldoende? Ik heb ooit een verpleegster horen vragen aan iemand die eiwit in urine had of ze voldoende dronk (heb het niet van een gyn hé, gewoon gehoord van een verpleegster).
pi_78158920
Welkom proud-mani!

En gefeliciteerd Cool!!!
pi_78158981
PussinBoots en man, gefeliciteerd met Evi!!!

Cool en Cool-vrouw, gefeliciteerd met Robin Janey Kathleen!!!
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:52:49 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78159142
Co_Ol, gefeliciteerd! Tsjonge zeg, jullie hebben het ook neit kado gekregen.

Pussinboots ook uiteraard!

En welkom nieuwe zwangeren!
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:54:42 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78159251
Dames, jullie staan erbij in de OP!
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:55:14 #179
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78159285
Co_oL en PussinBoots van harte gefeliciteerd met jullie dochters
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78159324
Cool gefeliciteerd met Robin!
Pussinboots gefeliciteerd met Evi!
wat een hoop Evi(e)'s in korte tijd zeg
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78159406
Welkom voor de nieuwe babykes !!!!

en toen stond ik in de top 10

[ Bericht 74% gewijzigd door harley op 18-02-2010 22:15:26 ]
pi_78159494
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef innepin het volgende:
Cool gefeliciteerd met Robin!
Pussinboots gefeliciteerd met Evi!
wat een hoop Evi(e)'s in korte tijd zeg
Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!
pi_78159524
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
dankjewel
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:00:24 #184
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78159611
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het schrikken was, maar die verhoogde controle is wel goed.
Drinkt ze voldoende? Ik heb ooit een verpleegster horen vragen aan iemand die eiwit in urine had of ze voldoende dronk (heb het niet van een gyn hé, gewoon gehoord van een verpleegster).
Met de 1e zwangerschap was de bloeddruk ook al een heikel punt. We kijken maar per keer en hopen dat het allemaal mee valt.
pi_78159649
Late reactie maarre: Flugeltje wat gaaf een zoon!
Jongetjes zijn heeeel leuk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78159698
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef Masegate het volgende:

[..]

Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!
dan jij en Masegate-vrouw ook gefeliciteerd met jullie Evi!
pi_78159811
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:01 schreef mijsje het volgende:

[..]

dan jij en Masegate-vrouw ook gefeliciteerd met jullie Evi!
Merci beaucoup!
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:03:46 #188
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78159826
pussinboots gefeliciteerd
co_OL gefeliciteerd

alweer een babyboom

en nieuwe zwanger ook van harte gefeliciteerd

en voor alle LLM's
Be happy with the little things in life
pi_78160295
cool daar is ze dan, gefeliciteerd met Robin

pussinboots wat een turbo bevalling, gefeliciteerd met Evi

ook masegate een Evi, ook gefeliciteerd

en allemaal veel geluk enzo!

Proud mami welkom hier en nog gefelicteerd met je zwangerschap

frummelmuis ook weer goede berichten fijn!

Tazz ik heb er allemaal geen verstand van maar, maar succes eigenlijk hoop dat het allemaal meevalt
pi_78160623
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag het, cool! Wat gaat dit topic hard zeg. Ga zo mijn mandje in en morgen maar eens goed in en bij lezen. Trusten allemaal en allemaal gefeliciteerd met de zwangerschappen en geboortes!!
pi_78161205
Welkom nieuwe beebjes
*maffe naar bed gaat dood op is van dagje 9maandenbeurs lees morgen wel ff bij *
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78161243
Co_ol, jij en S van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Pussinboots, jij ook van harte met je dochter

Tazz, over de bloeddruk, ik heb daar ook last van gehad, al was dat iets later (ong. 26 weken) in de zwangerschap. Ik heb uiteindelijk na ongeveer 2 weken aankijken (bloeddruk ook rond de 90) medicijnen gekregen om het onder controle te krijgen en toen is het tot het einde toe goed gebleven. Wel een nadeel was dat ik in het ziekenhuis moest bevallen (waren we toch wel van plan) maar ook nog 48 uur extra moest blijven omdat ze de blioeddruk in de gaten wilden houden. Inmiddels 8 weken geleden bevallen en al weer 4 weken geheel van de medicijnen af.

Happy, over de uitblijvende ontlasting, bij mij werkte alleen 2 glazen lauw/warm water op een nuchtere maag op het laatst nog iets. Maar wat hier al wordt gezegd, voor je gaat bevallen ben je het echt wel kwijt... (*zal je de details besparen)... Na de bevalling echter wilden mijn darmen ook niet meer meewerken en toen wel klisma en later nog met lactulosestroop in de weer geweest. Maar ik weet niet of je die ook al in de zwangerschap mag.

nog voor de nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd dames en op naar een goede zwangerschap en uiteindelijk natuurlijk het mooiste kind ter wereld (al heb ik die al )
pi_78162533
Co_OL, gefeliciteerd met de geboorte van Robin! Fijn dat S het goed maakt! Ben benieuwd naar de foto van jullie dochtertje!

Bedankt voor de tips allemaal. Ik neem het mee morgen bij de VK.

Nieuwe zwangeren: Welkom allemaal en een fijne zwangerschap gewenst!
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:03:58 #194
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78163628
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef Lijnloos het volgende:
Tazz, over de bloeddruk, ik heb daar ook last van gehad, al was dat iets later (ong. 26 weken) in de zwangerschap. Ik heb uiteindelijk na ongeveer 2 weken aankijken (bloeddruk ook rond de 90) medicijnen gekregen om het onder controle te krijgen en toen is het tot het einde toe goed gebleven. Wel een nadeel was dat ik in het ziekenhuis moest bevallen (waren we toch wel van plan) maar ook nog 48 uur extra moest blijven omdat ze de blioeddruk in de gaten wilden houden. Inmiddels 8 weken geleden bevallen en al weer 4 weken geheel van de medicijnen af.
Dan zullen we dit maar even afwachten en niet gelijk van het ergste uitgaan..
pi_78168322
Bedankt voor alle reactie's

Het waren zware dagen maar dat is in 1 klap vergeten

Na een dag met gel en heel veel pijn en krampen had ze gelukkig toch voldoende ontsluiting vanmorgen om de vliezen te breken Direct is ze aan de ween opwekkers gegaan en na 2 uur al 4/5 cm onsluiting. Rond 3 uur had ze volledige ontsluiting maar omdat het hoofdje nog vrij hoog lag moest er nog even mee doorgegaan worden.

Tot 3x aan toe werd de dosis flink verhoogd zonder goed resultaat dus werd er om half 6 besloten haar te gaan halen met een KS.

Resultaat

[ Bericht 0% gewijzigd door Co_OL op 19-02-2010 00:40:49 ]
pi_78168394
Whoehoei, welkom evi, evie en robin!!

Klinkt heftig Co_ol, ben benieuwd.... mooi
  vrijdag 19 februari 2010 @ 00:53:47 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78169296
gefeliciteerd
pi_78169674
Welkom Robin en Evi

Gelukkig dat alles goed is !
♥ K, N, R en F ♥
pi_78169754
Wat een mooie heldere ogen heeft ze Gefeliciteerd!
pi_78169939
Simmu ligt lekker te slapen met een slaappilletje. Tweede longprik gehad en de CTG zag er iets beter uit als vanmiddag, dus da's goed nieuws. Morgenochtend 07:30 begint de volgende scan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')