Hehheh, als ik nog last heb als ik hier klaar ben geef ik wel een belletjequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef ymme het volgende:
Je mag je hier wel uitleven hoor met je nesteldrang, CrazyPrincess
En bedankt voor jullie lieve woorden. Dat doet me goed
Euh... dat zegt mijn gyn al van de eerste afspraak dat ik bij haar hadquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hehheh, als ik nog last heb als ik hier klaar ben geef ik wel een belletje
Die laatste weken rond de uitgerekende datum lijken me ook echt het zwaarst emotioneel gezien. Helemaal als je over de datum heengaat waar je al die tijd naar uitgekeken hebt. Misschien tel ik er nu alvast twee weken bij op en wordt dat mijn nieuwe richtdatum
\quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef leonieke het volgende:
Zo... sticker gekregen bij de gyn en na het onderzoek bleek *trommelgeroffel* dat er nog niets veranderd is tov week 34 van mijn zwangerschap
En dat verklaart ook onmiddellijk waarom ik op elke vraag ivm "heb je al last van ..." ontkennend moest antwoorden.
Ik zou ook het liefst in maart gaan (maar dat is dan om praktische redenen voor binnen 2,5 jaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef ymme het volgende:
Ja maar. Ik wil nog in februari. En mocht niet uit zichzelf komen, word ik 1 maart ingeleid!
En ik wil thuis bevallen... en en en... Het moet gewoon deze week komen. PUH
Neem een RedBull die zat toch in het kraampakket van de Kruidvat (of wat het Etos)quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
Allerlaatste update we gaan naar de ok voor keizersnee
Tjongequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
Nou succes nogmaals.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
Och jee, sterkte!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simmu, nogmaals sterkte!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:56 schreef simmu het volgende:
even online, niet bijgelezen. het is nu elk uur zowat opnieuw kijken wat te doen en afhankelijk van de ctg, die doen we driemaal daags en duren soms een uurtje of 2 per sessie omdat jut en jul zelden stil liggen (wat op zich positief is). ik heb gisteren en vandaag een prik met longrijpspul gehad, hopelijk komen we nu de nacht nog door. strakjes weer een ctg.
iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! ik of sangdrax houden jullie op de hoogte.
Ik raad m ook zeker aan! Alleen dan wel de verloskundige ruim op tijd bellen, arm vrouwtje had nauwelijks tijd haar tas uit de auto te pakken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd PussinBootsWat lijkt zo'n bevalling mij super. Ik wil ervoor tekenen
![]()
11 juni, had ik ook nog niet gemeldquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:33 schreef leonieke het volgende:
Als je hier nog jouw uitgerekende datum post, kan je ook nog in de OP geplaatst worden![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Co_OL het volgende:
Nou hehe daar ben ik ook weer![]()
Om 19:12 is onze dochter Robin Janey Kathleen via ks geboren...
Ze weegt 3880 gram en is 50cm
Moeder en dochter maken het goed later meer
en @ proud_mami: je zal nog even moeten wachten op de TS van dit topic (als een modje de OP nog niet zou aangepast hebben) ofwel op een modje. Ik kan het alleszins niet zelf aanpassenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef Frummelmuis het volgende:
[..]
11 juni, had ik ook nog niet gemeld![]()
![]()
Gefeliciteerd met jullie dochterquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Co_OL het volgende:
Nou hehe daar ben ik ook weer![]()
Om 19:12 is onze dochter Robin Janey Kathleen via ks geboren...
Ze weegt 3880 gram en is 50cm
Moeder en dochter maken het goed later meer
Bloeddruk wordt nu al 2x in de week gemeten, is niet super hoog (140/90 en vandaag 130/85), maar wel verhoogd, en nu ook al eiwit in de urine, met ook een deel van de symptonen die op een zwangersschapsvergiftig kunnen duiden. Ze staat onder verhoogde controle, maar goed, het was wel even schrikken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:38 schreef leonieke het volgende:
Tazz: Ik heb ook veel last gehad van een schommelende bloeddruk (soms heel hoog, als in 160/110), maar de dokter wees mij altijd op het feit dat ik te gestresseerd was (was ook wel zo hoor) Zou de bloeddruk daar niet kunnen aan liggen? Nu is mijn bloeddruk bv perfect (110/62) maar ik ben dan ook in verlof
![]()
Wordt haar bloeddruk soms gemeten nadat de consultatie heeft plaatsgevonden? Misschien is ze zo nerveus voor de afspraak dat haar bloeddruk automatisch de lucht in schiet.
Haha nee dat wist ik, maar nu staat 't iig al in t topic, voor als TS of mod 't leest.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
en @ proud_mami: je zal nog even moeten wachten op de TS van dit topic (als een modje de OP nog niet zou aangepast hebben) ofwel op een modje. Ik kan het alleszins niet zelf aanpassen
Ik kan me voorstellen dat het schrikken was, maar die verhoogde controle is wel goed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Tazz het volgende:
[..]
Bloeddruk wordt nu al 2x in de week gemeten, is niet super hoog (140/90 en vandaag 130/85), maar wel verhoogd, en nu ook al eiwit in de urine, met ook een deel van de symptonen die op een zwangersschapsvergiftig kunnen duiden. Ze staat onder verhoogde controle, maar goed, het was wel even schrikken.
Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef innepin het volgende:
Cool gefeliciteerd met Robin!
Pussinboots gefeliciteerd met Evi!
wat een hoop Evi(e)'s in korte tijd zeg![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dames, jullie staan erbij in de OP!
Met de 1e zwangerschap was de bloeddruk ook al een heikel punt. We kijken maar per keer en hopen dat het allemaal mee valt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het schrikken was, maar die verhoogde controle is wel goed.
Drinkt ze voldoende? Ik heb ooit een verpleegster horen vragen aan iemand die eiwit in urine had of ze voldoende dronk (heb het niet van een gyn hé, gewoon gehoord van een verpleegster).
dan jij en Masegate-vrouw ook gefeliciteerd met jullie Evi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef Masegate het volgende:
[..]
Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!
Merci beaucoup!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:01 schreef mijsje het volgende:
[..]
dan jij en Masegate-vrouw ook gefeliciteerd met jullie Evi!
Ik zag het, cool! Wat gaat dit topic hard zeg. Ga zo mijn mandje in en morgen maar eens goed in en bij lezen. Trusten allemaal en allemaal gefeliciteerd met de zwangerschappen en geboortes!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dames, jullie staan erbij in de OP!
Dan zullen we dit maar even afwachten en niet gelijk van het ergste uitgaan..quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef Lijnloos het volgende:
Tazz, over de bloeddruk, ik heb daar ook last van gehad, al was dat iets later (ong. 26 weken) in de zwangerschap. Ik heb uiteindelijk na ongeveer 2 weken aankijken (bloeddruk ook rond de 90) medicijnen gekregen om het onder controle te krijgen en toen is het tot het einde toe goed gebleven. Wel een nadeel was dat ik in het ziekenhuis moest bevallen (waren we toch wel van plan) maar ook nog 48 uur extra moest blijven omdat ze de blioeddruk in de gaten wilden houden. Inmiddels 8 weken geleden bevallen en al weer 4 weken geheel van de medicijnen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |