Ik raad m ook zeker aan! Alleen dan wel de verloskundige ruim op tijd bellen, arm vrouwtje had nauwelijks tijd haar tas uit de auto te pakken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd PussinBootsWat lijkt zo'n bevalling mij super. Ik wil ervoor tekenen
![]()
11 juni, had ik ook nog niet gemeldquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:33 schreef leonieke het volgende:
Als je hier nog jouw uitgerekende datum post, kan je ook nog in de OP geplaatst worden![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Co_OL het volgende:
Nou hehe daar ben ik ook weer![]()
Om 19:12 is onze dochter Robin Janey Kathleen via ks geboren...
Ze weegt 3880 gram en is 50cm
Moeder en dochter maken het goed later meer
en @ proud_mami: je zal nog even moeten wachten op de TS van dit topic (als een modje de OP nog niet zou aangepast hebben) ofwel op een modje. Ik kan het alleszins niet zelf aanpassenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef Frummelmuis het volgende:
[..]
11 juni, had ik ook nog niet gemeld![]()
![]()
Gefeliciteerd met jullie dochterquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Co_OL het volgende:
Nou hehe daar ben ik ook weer![]()
Om 19:12 is onze dochter Robin Janey Kathleen via ks geboren...
Ze weegt 3880 gram en is 50cm
Moeder en dochter maken het goed later meer
Bloeddruk wordt nu al 2x in de week gemeten, is niet super hoog (140/90 en vandaag 130/85), maar wel verhoogd, en nu ook al eiwit in de urine, met ook een deel van de symptonen die op een zwangersschapsvergiftig kunnen duiden. Ze staat onder verhoogde controle, maar goed, het was wel even schrikken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:38 schreef leonieke het volgende:
Tazz: Ik heb ook veel last gehad van een schommelende bloeddruk (soms heel hoog, als in 160/110), maar de dokter wees mij altijd op het feit dat ik te gestresseerd was (was ook wel zo hoor) Zou de bloeddruk daar niet kunnen aan liggen? Nu is mijn bloeddruk bv perfect (110/62) maar ik ben dan ook in verlof
![]()
Wordt haar bloeddruk soms gemeten nadat de consultatie heeft plaatsgevonden? Misschien is ze zo nerveus voor de afspraak dat haar bloeddruk automatisch de lucht in schiet.
Haha nee dat wist ik, maar nu staat 't iig al in t topic, voor als TS of mod 't leest.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
en @ proud_mami: je zal nog even moeten wachten op de TS van dit topic (als een modje de OP nog niet zou aangepast hebben) ofwel op een modje. Ik kan het alleszins niet zelf aanpassen
Ik kan me voorstellen dat het schrikken was, maar die verhoogde controle is wel goed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Tazz het volgende:
[..]
Bloeddruk wordt nu al 2x in de week gemeten, is niet super hoog (140/90 en vandaag 130/85), maar wel verhoogd, en nu ook al eiwit in de urine, met ook een deel van de symptonen die op een zwangersschapsvergiftig kunnen duiden. Ze staat onder verhoogde controle, maar goed, het was wel even schrikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |