abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78149291
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
Allerlaatste update we gaan naar de ok voor keizersnee
Tjonge , ze zat op 9,5 vanmiddag en nu een keizersnee, what happenend?
Baby in nood?

Sterkte!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_78149440
Ooh jee Cool, sterkte!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78149860
quote:
Nou succes nogmaals.

Sterkte voor straks.
♥ K, N, R en F ♥
pi_78150036
ow jee cool en mevrouw cool
sterkte !

Veerle welkom en gefeliciteerd

en ook een jompel voor alle stickertjes
pi_78152741
quote:
Och jee, sterkte!!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78152849
Djenneke, wat fijn dat de echo helemaal goed was. En leuk dat jullie al weten wat het wordt.
En Floria ook een goede echo en een dagje kado

En welkom hier Veerle!
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:45:12 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78152877
Nou moe... toch nog een ks...
Dan zal jullie kleintje er nu wel al zijn co_OL. Ben benieuwd naar het verhaal en of alles goed is met moeder en kind.
pi_78153213
Succes, of nu misschien al gefeliciteerd co_ol! Spannend!!!!
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:54:03 #134
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78153361
Jee Co_ol wat spannend! Zou de baby er al zijn? Gaat alles goed?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_78153521
even online, niet bijgelezen. het is nu elk uur zowat opnieuw kijken wat te doen en afhankelijk van de ctg, die doen we driemaal daags en duren soms een uurtje of 2 per sessie omdat jut en jul zelden stil liggen (wat op zich positief is). ik heb gisteren en vandaag een prik met longrijpspul gehad, hopelijk komen we nu de nacht nog door. strakjes weer een ctg.

iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! ik of sangdrax houden jullie op de hoogte.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78153568
Even speciaal voor de gelegenheid

Wat jammer dat het op het laatst toch een ks moest worden, maar ik hoop dat alles goed met jullie is Daddy en Mommy Cool en dat jullie je kleine aan het bewonderen zijn!

Simmu, wat spannend! Ik heb regelmatig aan jullie de de gedacht vandaag. Ik duim dat ze nog even lekker binnen blijven! Hoe gaat het met S.? Die zal het wel raar vinden, mama ineens in het zkh.
Hardloper.
IG @webkim
pi_78154254
Spannend Simmu! De duimen draaien hier hard voor jullie! Hoe is het met Selene?
pi_78154521
Simmu, sterkte! Wat spannend zeg, ik hoop dat de kuikentjes het nog even volhouden en doorgroeien in je babyhuisjes! Fijn dat de longrijpingsspuitjes gegeven zijn, maar hopenlijk blijven ze nog even een tijdje binnen rijpen.

Even een ietwat vreemd vraagje van mij dus even in een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78154528
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:56 schreef simmu het volgende:
even online, niet bijgelezen. het is nu elk uur zowat opnieuw kijken wat te doen en afhankelijk van de ctg, die doen we driemaal daags en duren soms een uurtje of 2 per sessie omdat jut en jul zelden stil liggen (wat op zich positief is). ik heb gisteren en vandaag een prik met longrijpspul gehad, hopelijk komen we nu de nacht nog door. strakjes weer een ctg.

iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! ik of sangdrax houden jullie op de hoogte.
Simmu, nogmaals sterkte!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:38:37 #140
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78155562
Hou je taai Simmu, we blijven duimen

Cool ik ben benieuwd hoe het met jullie en de kleine is!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78156441
Och Co_ol na zulk werk nog een KS maar jullie uk zal nu wel geboren zijn
Simmu wat een spanning zo...! Sterkte

Happyme28: kiwi's, kauwgom (heeeel veel kauwgom werkt laxerend), roosvicee laxo... De mogelijkheden zijn eindeloos
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78156719
Ow ja, kiwi's! Elke ochtend 2 werkt ook goed. Maar als het echt erg is en je denkt dat je er iets anders voor nodig hebt, dan zou ik het gewoon even uitleggen aan de vk, zij kan je vast beter adviseren daarin.
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:04:46 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78156734
Simmu, heel veel sterkte. Hopelijk blijven ze nog even zitten, je kuikens.

En Happy, je lichaam regelt dat ook zelf, vlak voor de geboorte. maar vervelend dat je er zo veel pijn van hebt. Ik las ergens dat je zo moet eten als je je ontlasting wil hebben, dus pap en fruit, en veel vocht. Twee kiwi's op de nuchtere maag deden voor mij de truuk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_78156974
Hallo! Wat is er veel geschreven in een dag zeg! Moest aardig wat terug lezen.

Hier goed nieuws, ik ben gisteravond bevallen van onze dochter Evi. Het was (helemaal vergeleken met de bevalling van mijn zoontje, waar ik 2 uur heb liggen persen) een super-bevalling die in totaal maar 2 uur duurde en met een perswee had ik onze dochter al op mijn buik liggen!

Ze weegt 3310 gr en is (natuurlijk) erg mooi! Ze doet t allemaal goed.

Geen idee of het zo lukt om een foto te plaatsen (is eerste keer)....

pi_78156976
Ja, alle huis tuin en keuken middeltjes heb ik hier al geprobeerd. De meest effectie gebruik ik nog steeds. Ze helpen tot op zekere hoogte en hebben me door de zwangerschap heen geholpen maar nu de laatste 2 weken hebben mijn darmen gewoon echt geen ruimte meer en heb ik iets anders nodig denk ik, zoals tessie al aangeeft. Ik hoop dat mijn lichaam het zelf zal regelen, maar dat kan nog wel 2 weken duren en ik heb nu regelmatig echt helse pijn. Zal morgen sowieso de VK vragen, maar dacht dat ik had gelezen er een gangbaar middel voor was.

PussinBoots, gefeliciteerd met de geboorte van Evi! Helaas doet je foto het niet, maar ze zal vast de mooiste in de hele wereld zijn
pi_78157154
Happy: movicolon of volcolon??

[ Bericht 5% gewijzigd door Vicky op 18-02-2010 21:24:49 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78157536
Freecell nog gefeliciteerd ! En co_ol inmiddels ook? En pussinboots
Toch n heuse babyboom hier atm of niet?

Ik was vandaag weer in t ziekenhuis en ik en t kindje zijn hartstikke gezond Over 2 weken weer een echo en dan ziet de vader ook voor t eerst bewegende beelden.
pi_78157542
Gefeliciteerd PussinBoots! Wat een snelle bevalling! Jammer dat je foto het niet doet.
pi_78157690
Gefeliciteerd PussinBoots Wat lijkt zo'n bevalling mij super. Ik wil ervoor tekenen
pi_78157737
Hallo allemaal!

Graag wil ik mij even voorstellen: ik ben proud_mami en ben nu 24 weken zwanger van ons eerste knulletje!
Ik lees hier al een tijdje mee en ik heb me vandaag geregistreerd en het leek me wel zo netjes om me voor te stellen. Bij dezen dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')