Kijk maar even wanneer het uitkomt hoor! PM me anders voor de zekerheid even als het zover is dan kan ik je post iig niet over het hoofd zien!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik ga voor je op zoek! kijk vanavond ff als ik mijn handen vrij heb.

Mwah, das op Svens verjaardagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar jij komt niet naar Utrecht! (en anders moet je maar gewoon wel komen)

Ja, heeele leukequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef flugeltje het volgende:
Helaas Ameranta, we slaan roze toch over....
Iemand nog jongensspullen?

quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
jongenskleertjes heb ik ook hier, veel noppies spul, enz. Laat maar weten als je geinteresseerd bent. Ik hoef er niet veel voor, want staat in de weg hier. Net als al die meisjeskleren van maat 50-92. Iemand interesse in bepaalde dingen??

ja hier nog meer interesse, 86/92quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
vanalles? broeken, shirts, rokjes, rompers, maillots....?

Ik ook! Jongensspul mt 44 t/m 68. ! Laat maar weten als je interesse hebt ! (evt via pm?)quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:15 schreef DJRandall het volgende:
[..]
heb je jongensspul maat 50-56?
of kleiner

Maat 86-92 heb ik ook interesse inquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
jongenskleertjes heb ik ook hier, veel noppies spul, enz. Laat maar weten als je geinteresseerd bent. Ik hoef er niet veel voor, want staat in de weg hier. Net als al die meisjeskleren van maat 50-92. Iemand interesse in bepaalde dingen??

Denk wel bij bristol en zulk soort winkels.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
Effe peilen voor ik een zoektocht ga houden
Waterschoentjes maatje 29?
Zo niet zijn deze een beetje goed te krijgen ergens? Ga van het weekend pas de stad in.

Oh kijk aan. Mikael zit idd ook in 110 dus daar had je niks aan gehad dan ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Menicole, ben vandaag voor B (maat 110) goed geslaagd bij de Ter Stal(had ik nooit verwacht! Mooie jeans die baggy zitten ipv slim fit)

De rommelmarkt op 30 april is altijd een goede bron, duurt nog wel even, maar met wat geluk haal je daar puzzels voor 50 cent per stuk. De puzzels voor iets latere leeftijd (van dat witte plastic) zijn ook erg leuk, maar die zijn vanaf 3 jaar ongeveer. Die kan je vaak ook op rommelmarkten vinden en komen vaak uit oude basisschool/peuterzaalcollecties.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:44 schreef mrien het volgende:
Ik zoek trouwens houten puzzels voor Lotte (nu 1,5 jaar). Heeft iemand nog iets liggen waar die niets meer mee doet

Nieuw: 12,99quote:Dit 9-maandendagboek geeft allerlei praktische informatie, tips en geheugensteuntjes voor iedere periode van je zwangerschap. Daarnaast biedt het je een prachtige gelegenheid om je ervaringen en gevoelens tijdens de zwangerschap bij te houden en op te schrijven. Ook kan het gebruikt worden als agenda en als plakboek. Zo ontstaat een heel persoonlijk document van blijvende waarde om te bewaren of later aan je kind cadeau te geven.

oh ik heb misschien wel interessequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Ssserpente het volgende:
Ow, en m'n Angelsounds kom ik ook nog tegen in m'n opruimwoede. Op marktplaats in de gemiddelde prijs 25,-. Voor 15,- excl. verzenden is ie van jou.
Weg ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als een zwangere dame ook interesse heeft gaat zij wat mij betreft voor hoor, hier zal het nog wel even duren voor ik het echt nodig heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |