dat vermoeden had ik nou zomaar spontaan ook ineens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik woon in Hilversum, opsturen gaat een bijzonder kostbare grap worden als het al kan.. En ik wil er eigenlijk ook wel sneller vanaf dan april.

Ik heb hem nog (lang) niet nodig, maar welke kleur??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:05 schreef Ireth het volgende:
Bobike achterzitje (met adapter!) heb ik ook nog steeds! (mocht er iemand naar de wintermeet komen die hem wil overnemen, dan kan ik hem daar ook mee naartoe nemen!)

Deze:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog (lang) niet nodig, maar welke kleur??

Ik had vorige week willen kijken/opruimen, maar ziek enz. misschien komende week. Zoek je iets speciaals?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Zeg Diaan, heb je geen leuke kleertjes in de aanbieding?
*iets met gemakzucht enzo*

Ik heb ze wel, maar dan 62/68 of 74/80... heb je daar ook wat aan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Diaan ik zoek rompers met lange mouw, heppie die ook toevallig?
Maat 68/74

Hmm ik wil eigenlijk een zwarte met of zonder antraciet... sorry.quote:
Yeps, is erg irritant. Is 74/80 niet te groot dan? Lennon draagt nu nog steeds 74/80 van romper.. ik vind alleen rompertjes met lange mouwen niet fijn onder de shirts, dus er kunnen er wel een aantal weg. Kom je ook naar Utrecht? Dan kan ik er wel een aantal meenemen....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat irritant altijd die maten he!
Hij heeft nu maat 68 van shirts, dus dan zou ik denk ik voor 74/80 moeten gaan
Rompers 62/68 draagt hij nu, maar worden krapjes.

No problemquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ik wil eigenlijk een zwarte met of zonder antraciet... sorry.Ik laat deze dan aan me voorbij gaan.

Geen idee of dat te groot is, heb hem er nog niet ingehangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, is erg irritant. Is 74/80 niet te groot dan? Lennon draagt nu nog steeds 74/80 van romper.. ik vind alleen rompertjes met lange mouwen niet fijn onder de shirts, dus er kunnen er wel een aantal weg. Kom je ook naar Utrecht? Dan kan ik er wel een aantal meenemen....

Ow ja daar ben je wel druk meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Geen idee of dat te groot is, heb hem er nog niet ingehangen.
En anders doet de droger zijn werk wel haha
Ik kom niet naar Utrecht jammer genoeg, tis de dag voor Meikes verjaardag, dus we moeten dan flink aan het taarten bakken enzo, alles klaar maken voor het feestgedruis!
Kun je er een paar opsturen evt?

Die van mij is zwaaaartquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik wil eigenlijk een zwarte met of zonder antraciet... sorry.Ik laat deze dan aan me voorbij gaan.

Maar jij komt niet naar Utrecht! (en anders moet je maar gewoon wel komenquote:

In Brents maat heb ik denk ik niet veel voor je... of ik zou in oude dozen van Twan moeten kijken, maar daar is ook al een deel uitgehaald door mn schoonzusje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, neu ik zoek niks speciaals. Wel voor Brent.Broekjes vooral, hij is opeens overal uitgegroeid en ik ben nog niet zo mobiel dat ik zo maar elke keer uit huis kan om de shoppen.
Karin, dat matenprobleem heb je niet als je elastische rompers koopt. Die sluiten echt beter aan en kun je rustig een maat eerder of later aan.Ik zweer er bij.

Preciesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar jij komt niet naar Utrecht! (en anders moet je maar gewoon wel komen)

Bij de Hema of Prenatalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En waar haal jij die dan Rocka?
Ik trek hem vanavond nog een schone romper aan (elastisch trouwens, van henk ten hoor) zie ik hem een beetje uitscheuren bij het drukknoopje....hmmmm
Maar ik denk wel dat ze veel lekkerder zitten ook

Welke maat heeft B nu nodig. Mikael is ook overal uitgegroeid en ik heb dus broeken genoeg. Maar volgens mij lopen ze gelijk op!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, neu ik zoek niks speciaals. Wel voor Brent.Broekjes vooral, hij is opeens overal uitgegroeid en ik ben nog niet zo mobiel dat ik zo maar elke keer uit huis kan om de shoppen.

Bij "onze" Hema hadden ze laatst alleen antraciet en roze. Die laatste is niet zo geschikt voor Lennon. Wit en bruin heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
die zijn heerlijk, en in meer kleuren dan twee. Ik heb een roze, antraciet, donkerbruin en witte geloof ik en volgens mij is de rode ook stretch!
huup, Senna had vandaag het jasje aan dat ik van je heb overgenomen. Het past eindelijk ongeveer en het staat echt zoo leuk

Dat is lief. Ik kijk ook nog even in Enschede. Ik bedenk me net dat ik met "onze" de Hema in Almelo bedoel, omdat ik daar het vaakst kom. Online hebben ze ze in twee kleuren voor jongens: wit en antraciet. En ow, ik wil een meisje, wat hebben ze tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil best voor je kijken als ik nog in de stad kom. Als ik naar de meet kom zou ik het dan mee kunnen nemen en anders opsturen ofzo. Hebben ze ze ook neit online trouwens?

Ik had hier gisteren overheen gelezenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:13 schreef bodpa09 het volgende:
Heb je nog gemeten Ireth? Als de framehoogte 60 cm is, wil ik 'em wel van je overnemen, inclusief zitje.

Ok, jammer!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had hier gisteren overheen gelezen![]()
De fiets is inmiddels verkocht, die wordt morgenavond opgehaald.

Ja genoegquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef flugeltje het volgende:
Helaas Ameranta, we slaan roze toch over....
Iemand nog jongensspullen?

Ik heb de foto's gemaakt. Leander had de doos helemaal kapot getrokken dus ik moest het toch uitzoeken. Al die kleine dingenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef flugeltje het volgende:
Tof MeNicole2, maar doe rustig aan zou ik zeggen. We vertrekken zo naar Amsterdam om eens een paar dagen lekker van elkaar (en de 9-maanden beurs) te genieten
Ik ben er maandag pas weer....

vanalles? broeken, shirts, rokjes, rompers, maillots....?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Fruppel het volgende:
Karin, ik heb interesse in meiden kleding in maat 80 en 86!

Ah met een beetje proppen kom je een heel eindquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef Linda2205 het volgende:
Oh menicole...dat teigetje pakjeMaar Lotte gaat daar met 5 maanden daar niet meer inpassen gok ik zo

Ik ga voor je op zoek! kijk vanavond ff als ik mijn handen vrij heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |