ik heb ook nog een wipstoel voor je. Die 2 van mij vinden er echt geen hol aan in het stoeltje.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zoek trouwens ook nog het een en ander:
een box die in hoogte verstelbaar is
Een wipstoeltje
2 kinderstoelen
en een babyfoon
Dit alles voor bij oma
Grappig, ik dacht ook meteen: "Da's wat voor Amélie"quote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef k_i_m het volgende:
Dat vond ik ook wel wat voor jou! *noteert*
Yup! *noteert*quote:Op maandag 15 februari 2010 21:53 schreef Stiemie het volgende:
kim heb je dat benneton streepjestruitje nog en dat esprit-spijkerrokje?
Edit: en dat noppies-shirtje met die blommen?
Ja maar die is al wegquote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Ireth het volgende:
Dat Claesens jurkje is trouwens wel heel ergzeg!
Ik heb binnenkort 3 leuke Claessens pyjama's in de aanbiedingquote:
Het bedje is verkochtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:00 schreef E.T. het volgende:
Ik heb een IKEA ledikantje over![]()
Het is een wit Gulliver ledikantje, voor matrasmaat 120 x 60 (de standaard-maat dus en niet de oude afwijkende maat).
Een zijkant kan er in z'n geheel uit, voor als het kind wat ouder wordt.
Hij is ongeveer een jaar oud en er zit geen krasje of wat dan ook op![]()
deze dus:
[ afbeelding ]
gekke jonkies!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef MamaNik het volgende:
[..]
ik heb ook nog een wipstoel voor je. Die 2 van mij vinden er echt geen hol aan in het stoeltje.
Dank! Ik laat het je morgen wel weten...quote:
broekje komt van de hemaquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:35 schreef innepin het volgende:
In de herhaling
[ afbeelding ]
Maillotjes van Bonnie Doon, goede kwaliteit en duuuur, maat 56/62. 2,50 per stuk
[ afbeelding ]
Broekje, geen idee waarvandaan, wellicht van een andere Fok!ster? Ik weet het niet meerOorspronkelijk iig Hema. maat 56. 50 cent.
[ afbeelding ]
Shirtje, Hema, maat 62. 1 euro.
[ afbeelding ]
Rompertjes, de linker is gratis want 3e generatie Fok-baby ondertussen, de rechter is van de Hema,voor een euro ofzo. allebei maat 62.
[ afbeelding ]
RompertjeHema, maat 50/56, 1 euro.
[ afbeelding ]
Shirtje van de Hema, maat 62. 1 euro.
[ afbeelding ]
(Bijpassend) broekje van de Hema, maat 62. 1 euro.
[ afbeelding ]
Paars broekje van de H&M, is nog paarser dan op de foto, krijg de kleur er niet goed op. Lekker warm, want gevoerd. Maat 62. 2,50.
[ afbeelding ]
Slaapzakje van Ikea, staat geen maat in, maar Willow is er net uitgegroeid, dus 50-62 ofzo. 4 euro.
Voor meer kleertjes én positiekleding, HIER de link naar meer foto's.
ja klopt eerste week juni kan kijken wat opsturen kost eventueel??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
gekke jonkies!
wanneer kwam je deze kant weer op?
das pas juni of niet?
heb je geen ter stal in de buurt? daar moet je dan 92/98 pakken die kan mijn dame aan met maat 86quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
mja maar voor maat 80 betaal je daar 15 euro voor een maillot excl. verzenden, dat vind ik echt idioot
Ik heb nog een donkergrijs (tot zwart) shirt met dunne rode print van de Mexx. Als donkergrijs ook telt wil ik er vanavond wel een foto van uploaden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
broekje komt van de hemavan gebakje en elin geweest
enne, ik zoek meisjesmaillots, zwart! of andere zwarte dingen mt 80 of 86
Jore woon jij in mijn omgving? ik ga 10 april mijn Opa en Oma verhuizen en die wonen bij k_i_m in het durp. ik wil dus eventueel wel koerier zijn. mits dat voor iedereen past en niet te lang duurt en weet ik wat voor apen en beren er zijn. Maar alleen voor het vervoersprobleem bied ik me bij deze aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:58 schreef Jore het volgende:
Ik heb wel interesse k_i_m, maar zoiets is zeker niet op te sturen?
Ja, en hij weegt net geen 10 kg dus dat kost 6,75. Ervaring meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:58 schreef Jore het volgende:
Ik heb wel interesse k_i_m, maar zoiets is zeker niet op te sturen?
En dat om dezelfde tijd!quote:
Uh, kweetnie, 8 dacht ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:52 schreef k_i_m het volgende:
En met mandje en fietsenstandaard erbij? Of is hij ruim geen 10kg?
Nee dankjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb nog een donkergrijs (tot zwart) shirt met dunne rode print van de Mexx. Als donkergrijs ook telt wil ik er vanavond wel een foto van uploaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |