ja klopt eerste week juni kan kijken wat opsturen kost eventueel??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
gekke jonkies!
wanneer kwam je deze kant weer op?
das pas juni of niet?
heb je geen ter stal in de buurt? daar moet je dan 92/98 pakken die kan mijn dame aan met maat 86quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
mja maar voor maat 80 betaal je daar 15 euro voor een maillot excl. verzenden, dat vind ik echt idioot
Ik heb nog een donkergrijs (tot zwart) shirt met dunne rode print van de Mexx. Als donkergrijs ook telt wil ik er vanavond wel een foto van uploaden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
broekje komt van de hemavan gebakje en elin geweest
enne, ik zoek meisjesmaillots, zwart! of andere zwarte dingen mt 80 of 86
Jore woon jij in mijn omgving? ik ga 10 april mijn Opa en Oma verhuizen en die wonen bij k_i_m in het durp. ik wil dus eventueel wel koerier zijn. mits dat voor iedereen past en niet te lang duurt en weet ik wat voor apen en beren er zijn. Maar alleen voor het vervoersprobleem bied ik me bij deze aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:58 schreef Jore het volgende:
Ik heb wel interesse k_i_m, maar zoiets is zeker niet op te sturen?
Ja, en hij weegt net geen 10 kg dus dat kost 6,75. Ervaring meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:58 schreef Jore het volgende:
Ik heb wel interesse k_i_m, maar zoiets is zeker niet op te sturen?
En dat om dezelfde tijd!quote:
Uh, kweetnie, 8 dacht ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:52 schreef k_i_m het volgende:
En met mandje en fietsenstandaard erbij? Of is hij ruim geen 10kg?
Nee dankjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb nog een donkergrijs (tot zwart) shirt met dunne rode print van de Mexx. Als donkergrijs ook telt wil ik er vanavond wel een foto van uploaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |