Ok, jammer!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had hier gisteren overheen gelezen![]()
De fiets is inmiddels verkocht, die wordt morgenavond opgehaald.
Ja genoegquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef flugeltje het volgende:
Helaas Ameranta, we slaan roze toch over....
Iemand nog jongensspullen?
Ik heb de foto's gemaakt. Leander had de doos helemaal kapot getrokken dus ik moest het toch uitzoeken. Al die kleine dingenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef flugeltje het volgende:
Tof MeNicole2, maar doe rustig aan zou ik zeggen. We vertrekken zo naar Amsterdam om eens een paar dagen lekker van elkaar (en de 9-maanden beurs) te genieten
Ik ben er maandag pas weer....
vanalles? broeken, shirts, rokjes, rompers, maillots....?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Fruppel het volgende:
Karin, ik heb interesse in meiden kleding in maat 80 en 86!
Ah met een beetje proppen kom je een heel eindquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef Linda2205 het volgende:
Oh menicole...dat teigetje pakjeMaar Lotte gaat daar met 5 maanden daar niet meer inpassen gok ik zo
Ik ga voor je op zoek! kijk vanavond ff als ik mijn handen vrij heb.quote:
Kijk maar even wanneer het uitkomt hoor! PM me anders voor de zekerheid even als het zover is dan kan ik je post iig niet over het hoofd zien!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik ga voor je op zoek! kijk vanavond ff als ik mijn handen vrij heb.
Mwah, das op Svens verjaardagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar jij komt niet naar Utrecht! (en anders moet je maar gewoon wel komen)
Ja, heeele leukequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef flugeltje het volgende:
Helaas Ameranta, we slaan roze toch over....
Iemand nog jongensspullen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
jongenskleertjes heb ik ook hier, veel noppies spul, enz. Laat maar weten als je geinteresseerd bent. Ik hoef er niet veel voor, want staat in de weg hier. Net als al die meisjeskleren van maat 50-92. Iemand interesse in bepaalde dingen??
ja hier nog meer interesse, 86/92quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
vanalles? broeken, shirts, rokjes, rompers, maillots....?
Ik ook! Jongensspul mt 44 t/m 68. ! Laat maar weten als je interesse hebt ! (evt via pm?)quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:15 schreef DJRandall het volgende:
[..]
heb je jongensspul maat 50-56?
of kleiner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |