)
 )quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef harley het volgende:
hij kreeg de bijnaam ron jeremy van de echoscopiste, we wisten het al maar bij de 20 weken echo en ook gisteren was dat het 1e wat vol in beeld kwam
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef amaranta het volgende:
Lieve simmu en sangdrax. Heel veel sterkte de komende tijd.
Fijn dat de opvang van s. Goed geregeld is. Een zorg minder. Nu maar hopen dat de kuikentjes nog even binnen blijven.
Simmu en man erg veel sterkte de komende dagen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:46 schreef Lishe het volgende:
Simmu en sandrax, wat een schrik! Veel sterkte en succes...
Mocht ik ooit iets kunnen doen ( oppassen op s., boodschap, weetikhet) ik woon vlakbij het ziekenhuis. Schroom niet!

Hij wilde ook niet meewerken want hij sliep als een roos wan was ook niet wakker te krijgen !
 Hij wilde ook niet meewerken want hij sliep als een roos wan was ook niet wakker te krijgen ! 

, nog, Freecell. Het was me allemaal ontgaan (op een of andere onverklaarbare reden check ik OUD ook niet zo vaak, maar ik miste je opeens in de OP
, nog, Freecell. Het was me allemaal ontgaan (op een of andere onverklaarbare reden check ik OUD ook niet zo vaak, maar ik miste je opeens in de OP  !)
 !)

.
. 

Het was vanmorgen rustig hoor. Dus verwacht geen actie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:35 schreef amaranta het volgende:
Goedemorgen. Ben benieuwd of we vandaag een babyboom gaan krijgen.
Cool zn vrouw.
Scorpion zn vrouw.
En Ymme, want die is inmiddels ook overtijd en rommelt al een tijdje.
Happy me mag ook wel

al hoop ik natuurlijk dat de kuikentjes van Simmu nog even op zich laten wachten
 al hoop ik natuurlijk dat de kuikentjes van Simmu nog even op zich laten wachten  

quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Co_OL het volgende:
dit topic moet het gaan wordenvliezen hebben ze net gebroken enstraks komt het infuus.
Yeah

hij komt, hij komt, die lieve goede baby....
  hij komt, hij komt, die lieve goede baby.... 

Ik gooi er nog een paar
  Ik gooi er nog een paar   

voor je meisje in
  voor je meisje in

Sterkte voor jou en je vrouw vandaag!
 Sterkte voor jou en je vrouw vandaag!  

voor de vrouw van Cool tegenaan!!
 voor de vrouw van Cool tegenaan!! 

Succes vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Co_OL het volgende:
dit topic moet het gaan wordenvliezen hebben ze net gebroken enstraks komt het infuus.
Yeah

Ja dat wil ik ook zo graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:23 schreef pessie het volgende:
Co_ol! Schiet et alweer wat meer op?!?!?!?! Ik denk aan updatende vaders enzo...
En Ymme: jij mag ook wel es gaan
 Echt heb gisteren de hele dag lopen janken.
  Echt heb gisteren de hele dag lopen janken. 

Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook zo graagEcht heb gisteren de hele dag lopen janken.
Maar hij wilt nog niet. Is veel te lekker in de buik bij mama

quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...

Hier nog 1quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook zo graagEcht heb gisteren de hele dag lopen janken.
Maar hij wilt nog niet. Is veel te lekker in de buik bij mama

sexen moet je!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:41 schreef ymme het volgende:
[..]

En volgens mij vk is dat gewoon onzin/bijgeloof

dan zou je 3 kratten leeg moeten drinken wil die 'kinine' helpen :pquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...

OP aangepastquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Co_OL het volgende:
Yeah

quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:41 schreef ymme het volgende:
[..]

En volgens mij vk is dat gewoon onzin/bijgeloof
Ik wou het net zeggen... het helpt om je nog ellendiger te voelen als het niks uithaaltquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Co_OL het volgende:
4cm een uurtje geleden ze gaat nu voor een prik dus ff pauze

Live updatequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Co_OL het volgende:
4cm een uurtje geleden ze gaat nu voor een prik dus ff pauze

handig hoor mobiel internetquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Live update
Nu alleen een webcam en we kunnen live 'meegenieten'
Sterkte en succes ook voor je vrouw!

Goed dat ze voor de prik gaat.... even wat energie sparen, heeft ze straks hard genoeg nodig. Maar het duurt niet lang meer en dan ben je papa
  Goed dat ze voor de prik gaat.... even wat energie sparen, heeft ze straks hard genoeg nodig. Maar het duurt niet lang meer en dan ben je papa   

quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nu ik aan jou denk bij mij wel meer dan 1 hoor ....

). Heb een hele hoop gekocht haha. Allemaal leuke kleertjes en boekjes en een dekentje voor zijn bedje
). Heb een hele hoop gekocht haha. Allemaal leuke kleertjes en boekjes en een dekentje voor zijn bedje  

Persfase!quote:

Weet ik, maar 10 cm klinkt hoopvol bij een bevalling... En die andere opmerking laat ik maar even weg voordat het niveau hier drastisch daaltquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Euhm... 10 cm was bij hem niet bij zijn vrouw

Ja dag, maak dr maar wakker hoor. Zo schiet t niets op natuurlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Co_OL het volgende:
haha 6 inmiddels en heb een hele nieuwe vrouw terug gekregen net lekker relaxed. Ze is nu lekker even aan het slapen

quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Weet ik, maar 10 cm klinkt hoopvol bij een bevalling... En die andere opmerking laat ik maar even weg voordat het niveau hier drastisch daalt
Zet em op K! Al 6 cm! Over 2 uur mag je misschien al persen!!! (* pessie gaat uit van snellere ontsluiting verder in de bevalling)

quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dag, maak dr maar wakker hoor. Zo schiet t niets op natuurlijk!

Oh echt, lang leve de ruggeprik, wat is het toch heerlijk dat dat er is! Fijn dat het nu lekker ontspannen gaat, nog eventjes en ze moet aan de bak! Zet hem op!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Co_OL het volgende:
haha 6 inmiddels en heb een hele nieuwe vrouw terug gekregen net lekker relaxed. Ze is nu lekker even aan het slapen

En het leven is al zo moeilijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Euh K is mijn vrouw en die is niet aan het bevallen hoor!!!!
Niet dat ik weet want ze is nu hier op kantoor.
Of de vrouw van Co_ol moet ook een naam hebben beginnend met een K ?
Anders haal je dingen door elkaar pessie!

toe!
  toe! 

en een dag kado gekregen, gaat lekker zo! 10+4 vandaag.
 en een dag kado gekregen, gaat lekker zo! 10+4 vandaag. 

Waarschijnlijk heeft ze dat ook gedaan bij het maken ervanquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Co_OL het volgende:
goh ze slaap gewoon door de ween heen

Succes ! en vergeet geen foto te plaatsen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Co_OL het volgende:
update 9.5 cm
ik ga weer terug komen straks met ander nieuws later op de avond

quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Co_OL het volgende:
update 9.5 cm
 En dat in een klein half uurtje!
 En dat in een klein half uurtje! 

)
)   

)
 )   

hoppa!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Co_OL het volgende:
update 9.5 cm

nou jij nogquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:49 schreef ymme het volgende:
Er is een baby onderweg.
Succces cool en vrouw. (waarschijnlijk lees je dit nu niet eens meer, maar wil het toch even gezegd hebben).
Floria gefeliciteerd met je goede echo.

jawel nog welquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:49 schreef ymme het volgende:
Er is een baby onderweg.
Succces cool en vrouw. (waarschijnlijk lees je dit nu niet eens meer, maar wil het toch even gezegd hebben).
Floria gefeliciteerd met je goede echo.
 ze doen rustig aan en houden de spanning er in
 ze doen rustig aan en houden de spanning er in  

balen joh! Hoop dat je snel opknapt. Gelukkig was de 9maandenbeurs wel geslaagd.
 balen joh! Hoop dat je snel opknapt. Gelukkig was de 9maandenbeurs wel geslaagd. 

quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Co_OL het volgende:
[..]
jawel nog welze doen rustig aan en houden de spanning er in
hopelijk laatste rook ronde

Dat kan ik me voorstellen ja. Spannend zal het zeker zijn. Nog maar eventjes (misschien is het er al wel, terwijl ik dit nu typ)quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Co_OL het volgende:
[..]
jawel nog welze doen rustig aan en houden de spanning er in
hopelijk laatste rook ronde

Ymme, probeer anders wat kleine dingen te blijven doen (puzzel, spelletje op internet, goed boek lezen, middag dutje, cake of taart bakken, nodig een vriend/kennis uit voor een bakkie thee). Ik weet dat het lastig is, maar ik probeer me met kleine dingen te vermaken en dan kom ik de dagen goed door.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef ymme het volgende:
Mag ik even klagen hier.
Het is zo rustig in mijn buik. Bijna geen gerommel meer enzo. Dat ik echt het idee heb dat onze zoon niet meer uit zichzelf gaat komen. Ja ik weet het, ben pas 3 dagen over de 40 weken heen, maar zo voelt het nu gewoon even. Ik baal er ontzettend van, want zit nu gewoon elke minuut van de dag af te wachten. En zo schieten de dagen natuurlijk ook niet op. Elke min lijkt wel uren te duren.
Ik wil gewoon mijn baby
*en weer klaar met ego-posten*
 ) maar je kunt er zo weinig aan doen en wat je zelf al zegt: door te zitten wachten duurt het alleen maar langer.
 ) maar je kunt er zo weinig aan doen en wat je zelf al zegt: door te zitten wachten duurt het alleen maar langer. 

Stilte voor de stormquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef ymme het volgende:
Mag ik even klagen hier.
Het is zo rustig in mijn buik. Bijna geen gerommel meer enzo. Dat ik echt het idee heb dat onze zoon niet meer uit zichzelf gaat komen. Ja ik weet het, ben pas 3 dagen over de 40 weken heen, maar zo voelt het nu gewoon even. Ik baal er ontzettend van, want zit nu gewoon elke minuut van de dag af te wachten. En zo schieten de dagen natuurlijk ook niet op. Elke min lijkt wel uren te duren.
Ik wil gewoon mijn baby
*en weer klaar met ego-posten*

voor mevrouw Co_Ol
 voor mevrouw Co_Ol

Hehheh, als ik nog last heb als ik hier klaar ben geef ik wel een belletjequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef ymme het volgende:
Je mag je hier wel uitleven hoor met je nesteldrang, CrazyPrincess
En bedankt voor jullie lieve woorden. Dat doet me goed

Euh... dat zegt mijn gyn al van de eerste afspraak dat ik bij haar hadquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hehheh, als ik nog last heb als ik hier klaar ben geef ik wel een belletje
Die laatste weken rond de uitgerekende datum lijken me ook echt het zwaarst emotioneel gezien. Helemaal als je over de datum heengaat waar je al die tijd naar uitgekeken hebt. Misschien tel ik er nu alvast twee weken bij op en wordt dat mijn nieuwe richtdatum

\quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef leonieke het volgende:
Zo... sticker gekregen bij de gyn en na het onderzoek bleek *trommelgeroffel* dat er nog niets veranderd is tov week 34 van mijn zwangerschap
En dat verklaart ook onmiddellijk waarom ik op elke vraag ivm "heb je al last van ..." ontkennend moest antwoorden.

voor je sticker
  voor je sticker   

Ik zou ook het liefst in maart gaan (maar dat is dan om praktische redenen voor binnen 2,5 jaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef ymme het volgende:
Ja maar. Ik wil nog in februari. En mocht niet uit zichzelf komen, word ik 1 maart ingeleid!
En ik wil thuis bevallen... en en en... Het moet gewoon deze week komen. PUH
 ). Voor de rest maakt het me niet zoveel uit.
 ). Voor de rest maakt het me niet zoveel uit.

Afleiding (zoals hierboven al beschreven) heb je in mijn ogen nodig. En dan niet de afleiding door x aantal keer de babykamer binnen te gaan
 Afleiding (zoals hierboven al beschreven) heb je in mijn ogen nodig. En dan niet de afleiding door x aantal keer de babykamer binnen te gaan  

Nog een Belg in dit topic
 Nog een Belg in dit topic  Van harte gefeliciteerd
 Van harte gefeliciteerd 

Neem een RedBull die zat toch in het kraampakket van de Kruidvat (of wat het Etos)quote:

Onnodig om te zeggen dat we dat helemaal niet zo erg vonden.
 Onnodig om te zeggen dat we dat helemaal niet zo erg vonden. 

quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
Allerlaatste update we gaan naar de ok voor keizersnee
 Succes !!
 Succes !!   

Tjongequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:
 , ze zat op 9,5 vanmiddag en nu een keizersnee, what happenend?
 , ze zat op 9,5 vanmiddag en nu een keizersnee, what happenend? 

Nou succes nogmaals.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:

voor alle stickertjes
 voor alle stickertjes

Och jee, sterkte!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Co_OL het volgende:

gedacht vandaag. Ik duim dat ze nog even lekker binnen blijven! Hoe gaat het met S.? Die zal het wel raar vinden, mama ineens in het zkh.
  gedacht vandaag. Ik duim dat ze nog even lekker binnen blijven! Hoe gaat het met S.? Die zal het wel raar vinden, mama ineens in het zkh.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Simmu, nogmaals sterkte!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:56 schreef simmu het volgende:
even online, niet bijgelezen. het is nu elk uur zowat opnieuw kijken wat te doen en afhankelijk van de ctg, die doen we driemaal daags en duren soms een uurtje of 2 per sessie omdat jut en jul zelden stil liggen (wat op zich positief is). ik heb gisteren en vandaag een prik met longrijpspul gehad, hopelijk komen we nu de nacht nog door. strakjes weer een ctg.
iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! ik of sangdrax houden jullie op de hoogte.

maar vervelend dat je er zo veel pijn van hebt. Ik las ergens dat je zo moet eten als je je ontlasting wil hebben, dus pap en fruit, en veel vocht. Twee kiwi's op de nuchtere maag deden voor mij de truuk.
   maar vervelend dat je er zo veel pijn van hebt. Ik las ergens dat je zo moet eten als je je ontlasting wil hebben, dus pap en fruit, en veel vocht. Twee kiwi's op de nuchtere maag deden voor mij de truuk.

gefeliciteerd met de geboorte van Evi! Helaas doet je foto het niet, maar ze zal vast de mooiste in de hele wereld zijn
 gefeliciteerd met de geboorte van Evi! Helaas doet je foto het niet, maar ze zal vast de mooiste in de hele wereld zijn   

En co_ol inmiddels ook?
 En co_ol inmiddels ook?  En pussinboots
  En pussinboots 

Over 2 weken weer een echo en dan ziet de vader ook voor t eerst bewegende beelden.
  Over 2 weken weer een echo en dan ziet de vader ook voor t eerst bewegende beelden.   

Wat een snelle bevalling! Jammer dat je foto het niet doet.
 Wat een snelle bevalling! Jammer dat je foto het niet doet.

)
 ) 
  Morgen misschien toch nog maar eens in de winkel passeren om te checken hoe het nu precies met de wandelwagen zit want ik weet eigenlijk niet wat voor accessoires erbij zitten (en wat er dus eventueel nog op de lijst moet).
 Morgen misschien toch nog maar eens in de winkel passeren om te checken hoe het nu precies met de wandelwagen zit want ik weet eigenlijk niet wat voor accessoires erbij zitten (en wat er dus eventueel nog op de lijst moet).  En nu maar hopen dat de meubelwinkel binnenkort belt om te zeggen dat ze onze eetplaats kunnen leveren, dan is dat ook in orde tegen dat het bezoek komt.
 En nu maar hopen dat de meubelwinkel binnenkort belt om te zeggen dat ze onze eetplaats kunnen leveren, dan is dat ook in orde tegen dat het bezoek komt. 

Ik raad m ook zeker aan! Alleen dan wel de verloskundige ruim op tijd bellen, arm vrouwtje had nauwelijks tijd haar tas uit de auto te pakken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd PussinBootsWat lijkt zo'n bevalling mij super. Ik wil ervoor tekenen

succes!! En hopelijk is alles goed gegaan. Cool van harte gefeliciteerd met jullie dochter
 succes!! En hopelijk is alles goed gegaan. Cool van harte gefeliciteerd met jullie dochter  

nog eventjes blijven zitten.
 nog eventjes blijven zitten.

) Zou de bloeddruk daar niet kunnen aan liggen? Nu is mijn bloeddruk bv perfect (110/62) maar ik ben dan ook in verlof
 ) Zou de bloeddruk daar niet kunnen aan liggen? Nu is mijn bloeddruk bv perfect (110/62) maar ik ben dan ook in verlof  

11 juni, had ik ook nog niet gemeldquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:33 schreef leonieke het volgende:
Als je hier nog jouw uitgerekende datum post, kan je ook nog in de OP geplaatst worden

quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Co_OL het volgende:
Nou hehe daar ben ik ook weer
Om 19:12 is onze dochter Robin Janey Kathleen via ks geboren...
Ze weegt 3880 gram en is 50cm
Moeder en dochter maken het goed later meer
 gefeliciteerd!!!
 gefeliciteerd!!!

Ze zal het lange wachten waard zijn geweest!
  Ze zal het lange wachten waard zijn geweest! 

en @ proud_mami: je zal nog even moeten wachten op de TS van dit topic (als een modje de OP nog niet zou aangepast hebben) ofwel op een modje. Ik kan het alleszins niet zelf aanpassenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef Frummelmuis het volgende:
[..]
11 juni, had ik ook nog niet gemeld

Gefeliciteerd met jullie dochterquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Co_OL het volgende:
Nou hehe daar ben ik ook weer
Om 19:12 is onze dochter Robin Janey Kathleen via ks geboren...
Ze weegt 3880 gram en is 50cm
Moeder en dochter maken het goed later meer

Jammer dat het na al dat werk toch nog een ks is geworden, maar het belangrijkste is natuurlijk dat de dochter en de mama het goed stellen
 Jammer dat het na al dat werk toch nog een ks is geworden, maar het belangrijkste is natuurlijk dat de dochter en de mama het goed stellen  

Bloeddruk wordt nu al 2x in de week gemeten, is niet super hoog (140/90 en vandaag 130/85), maar wel verhoogd, en nu ook al eiwit in de urine, met ook een deel van de symptonen die op een zwangersschapsvergiftig kunnen duiden. Ze staat onder verhoogde controle, maar goed, het was wel even schrikken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:38 schreef leonieke het volgende:
Tazz: Ik heb ook veel last gehad van een schommelende bloeddruk (soms heel hoog, als in 160/110), maar de dokter wees mij altijd op het feit dat ik te gestresseerd was (was ook wel zo hoor) Zou de bloeddruk daar niet kunnen aan liggen? Nu is mijn bloeddruk bv perfect (110/62) maar ik ben dan ook in verlof

Wordt haar bloeddruk soms gemeten nadat de consultatie heeft plaatsgevonden? Misschien is ze zo nerveus voor de afspraak dat haar bloeddruk automatisch de lucht in schiet.

Haha nee dat wist ik, maar nu staat 't iig al in t topic, voor als TS of mod 't leest.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
en @ proud_mami: je zal nog even moeten wachten op de TS van dit topic (als een modje de OP nog niet zou aangepast hebben) ofwel op een modje. Ik kan het alleszins niet zelf aanpassen
 Anders vergeet ik 't toch weer te melden
 Anders vergeet ik 't toch weer te melden  

Ik kan me voorstellen dat het schrikken was, maar die verhoogde controle is wel goed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Tazz het volgende:
[..]
Bloeddruk wordt nu al 2x in de week gemeten, is niet super hoog (140/90 en vandaag 130/85), maar wel verhoogd, en nu ook al eiwit in de urine, met ook een deel van de symptonen die op een zwangersschapsvergiftig kunnen duiden. Ze staat onder verhoogde controle, maar goed, het was wel even schrikken.

Tsjonge zeg, jullie hebben het ook neit kado gekregen.
 Tsjonge zeg, jullie hebben het ook neit kado gekregen. 

Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef innepin het volgende:
Cool gefeliciteerd met Robin!
Pussinboots gefeliciteerd met Evi!
wat een hoop Evi(e)'s in korte tijd zeg

quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dames, jullie staan erbij in de OP!
 dankjewel
 dankjewel

Met de 1e zwangerschap was de bloeddruk ook al een heikel punt. We kijken maar per keer en hopen dat het allemaal mee valt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het schrikken was, maar die verhoogde controle is wel goed.
Drinkt ze voldoende? Ik heb ooit een verpleegster horen vragen aan iemand die eiwit in urine had of ze voldoende dronk (heb het niet van een gyn hé, gewoon gehoord van een verpleegster).

dan jij en Masegate-vrouw ook gefeliciteerd met jullie Evi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef Masegate het volgende:
[..]
Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!

Merci beaucoup!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:01 schreef mijsje het volgende:
[..]
dan jij en Masegate-vrouw ook gefeliciteerd met jullie Evi!

cool daar is ze dan, gefeliciteerd met Robin
 cool daar is ze dan, gefeliciteerd met Robin pussinboots wat een turbo bevalling, gefeliciteerd met Evi
 pussinboots wat een turbo bevalling, gefeliciteerd met Evi ook masegate een Evi, ook gefeliciteerd
 ook masegate een Evi, ook gefeliciteerd 

Ik zag het, cool! Wat gaat dit topic hard zeg. Ga zo mijn mandje in en morgen maar eens goed in en bij lezen. Trusten allemaal en allemaal gefeliciteerd met de zwangerschappen en geboortes!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dames, jullie staan erbij in de OP!

lees morgen wel ff bij
 lees morgen wel ff bij  *
 *

nog voor de nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd dames en op naar een goede zwangerschap en uiteindelijk natuurlijk het mooiste kind ter wereld (al heb ik die al
 nog voor de nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd dames en op naar een goede zwangerschap en uiteindelijk natuurlijk het mooiste kind ter wereld (al heb ik die al   )
 )

Dan zullen we dit maar even afwachten en niet gelijk van het ergste uitgaan..quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef Lijnloos het volgende:
Tazz, over de bloeddruk, ik heb daar ook last van gehad, al was dat iets later (ong. 26 weken) in de zwangerschap. Ik heb uiteindelijk na ongeveer 2 weken aankijken (bloeddruk ook rond de 90) medicijnen gekregen om het onder controle te krijgen en toen is het tot het einde toe goed gebleven. Wel een nadeel was dat ik in het ziekenhuis moest bevallen (waren we toch wel van plan) maar ook nog 48 uur extra moest blijven omdat ze de blioeddruk in de gaten wilden houden. Inmiddels 8 weken geleden bevallen en al weer 4 weken geheel van de medicijnen af.

Direct is ze aan de ween opwekkers gegaan en na 2 uur al 4/5 cm onsluiting. Rond 3 uur had ze volledige ontsluiting maar omdat het hoofdje nog vrij hoog lag moest er nog even mee doorgegaan worden.
  Direct is ze aan de ween opwekkers gegaan en na 2 uur al 4/5 cm onsluiting. Rond 3 uur had ze volledige ontsluiting maar omdat het hoofdje nog vrij hoog lag moest er nog even mee doorgegaan worden. 

Vanmiddag om 12.45 uur controle bij de VK, eens kijken wat zij er van vind, ik vermoed dat het nog wel even duurt, maar over max. 2 weken is ons mannetje er als het goed is
 Vanmiddag om 12.45 uur controle bij de VK, eens kijken wat zij er van vind, ik vermoed dat het nog wel even duurt, maar over max. 2 weken is ons mannetje er als het goed is   !!
  !!

Mijlpaal!!
 Mijlpaal!!  

Ja stom he? Op vrijdag zitten ze alleen op de mooklaan...quote:

Voor mij is het eigenlijk niet zo erg, V Mooklaan is dichterbij, het is net hoe het uitkomt maar ik ga eigenlijk meestal naar de V Mooklaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja stom he? Op vrijdag zitten ze alleen op de mooklaan...

quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef Co_OL het volgende:
Resultaat

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Na 4 dagen zou je dat toch wel verwachten... Hopen dat alles goed is daar!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef leonieke het volgende:
Is er eigenlijk iemand die al iets meer weet van Asyniur?Zouden ze al thuis zijn?

Mooi meisje
  Mooi meisje 

quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef ymme het volgende:
Co_Ol en vrouw, gefeliciteerdMooi meisje
Hier gisteravond de slijmprop verloren. Maar verder niets. 4 dagen overtijd inmiddels.
Vanochtend het bericht gekregen, dat vrienden van ons, ouders zijn geworden van een meisje. En nu met al die baby's overal, wil ik ook!

voor jou!
 voor jou! 

Yep, gaat elke ochtend in mijn yoghurtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef nytar het volgende:
(happyme, heb je lijnzaad wel eens geprobeerd?)

)
 )

Maar de laatste dagen had je er dus ook last van dat het meer werd ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef ymme het volgende:
Ik dacht eerst gisteravond ook, oooh wat een boel afscheiding ineens. Totdat ik eens goed keek en het toch wel heel dik bleek te zijn

hmm ok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef ymme het volgende:
Nee, heb dagen al bijna geen afscheiding meer gehad. Tot gisteravond ineens de slijmprop.

Leuk dat je je hier voorstelt, maar je hoeft niet heel je privéleven uit de doeken te doen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hallo allemaal!
Nieuwe mama's gefeliciteerd!!!
Dacht hier vorige week al een keer gereageerd te hebben maar kan het zo niet terug vinden.. Daarna heb ik dagen geen internet gehad dus heb weer een hoop pagina's gemist
Bijdeze (nog een keer) stel ik me even voor...
Ben Annelies, 25 Jaar en zwanger van mijn 2e hummel.
Shenaya is mijn dochter die is ruim 2. Ben getrouwd met Henk en hij is 28.
Verder wonen we nog in Apeldoorn maar ons flatje staat te koop.. We hebben sinds 4-2 een ander huurhuis in Deventer gevonden waar we druk aan het klussen zijn en hopen daar voor de bevalling te gaan wonen maar dat moet lukken!
Ben namelijk 8 Juli uitgerekend.. Ben dus alweer op de helft!
Volgende week Vrijdag heb ik mijn 20 weken echo en dat weten we wat het word! Toch weer spannend...!!!
Hoop dat het nu beter gaat en ik hier geregeld even kom mee beppen!
Groetjes,
Annelies

Laten we het hopen voor je.
 Laten we het hopen voor je.

Een dag is 24 uurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef ymme het volgende:
Oh, maar dat kan dus al niet meer
Omdat ik gisteravond de slijmprop verloren ben. Helaas voor mij.

Ben wel blij dat ik gisteren op mijn werk gezegd heb dat ik nog een dagje ziek ben, want heb nu lekker lang uit kunnen slapen en dat heeft denk ik ook wel geholpen
 Ben wel blij dat ik gisteren op mijn werk gezegd heb dat ik nog een dagje ziek ben, want heb nu lekker lang uit kunnen slapen en dat heeft denk ik ook wel geholpen  

Dat heb je inderdaad goed gedaan. Even aan jezelf denken!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Cool, daar is ze eindelijk dan!
Gefeliciteerd met Robin!!! Leuke naam!
Pussinboots en Masegate gefeliciteerd met de Evi's
Alle nieuwen hier, welkom, gezellig!
En bij Happy zat ik me al af te vragen waarom ze helemaal in de schoolstraat bij de vk zat, maar das nu ook opgehelderd
En Ymme, hopelijk is je zoon er snel!
Zo en met mij gaat het gelukkig een stuk beter dan gisterenBen wel blij dat ik gisteren op mijn werk gezegd heb dat ik nog een dagje ziek ben, want heb nu lekker lang uit kunnen slapen en dat heeft denk ik ook wel geholpen

(als ik op mijn zij lig, begint hij meestal wel te schoppen omdat dat voor hem waarschijnlijk geen zo'n aangename positie is, dus ik ben voor een combi gegaan: op zij liggen en maar duwen).
 (als ik op mijn zij lig, begint hij meestal wel te schoppen omdat dat voor hem waarschijnlijk geen zo'n aangename positie is, dus ik ben voor een combi gegaan: op zij liggen en maar duwen).  Hij denkt zeker: je krijgt waar je om gevraagd hebt, trut
 Hij denkt zeker: je krijgt waar je om gevraagd hebt, trut  

heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Merk dat aan mijzelf denken ook wel makkelijker is nu mijn contract toch niet verlengd wordt
(erg he, maar was gister ook echt zwaar beroerd, heb amper gegeten en das bijzonder voor mijn doen, dus vandaar dat ik dit dagje erachter aan geplakt heb)

Ze is namelijk maandag vrij.
 Ze is namelijk maandag vrij.

dus als ik er niet af kom, ga ik dat zeker gebruiken.
 dus als ik er niet af kom, ga ik dat zeker gebruiken. (dat zal tegen gaan vallen straks, als ik al die lekkere dingen weer moet laten staan na de bevalling
 (dat zal tegen gaan vallen straks, als ik al die lekkere dingen weer moet laten staan na de bevalling   )
 ) 

Eenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:50 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben weer terug van de vlos, helemaal goed gekeurd, bloeddruk nog steeds netjes en beeb ligt helemaal ingedaald, nog voldoende vruchtwater en hartje klopt mooi regelmatig. Volgende week vrijdag mag ik weer terugkomen (maar ik hoop dat dat niet nodig is).
Ik kan ook een microlax spuitje ophalen bij de apotheek als die obstipatie zo erg blijft, het kan zelfs de bevalling ophouden zij de vlos omdat de beeb er moeilijk langs kandus als ik er niet af kom, ga ik dat zeker gebruiken.
En er staat een overheerlijke stracciatella cake in de over(dat zal tegen gaan vallen straks, als ik al die lekkere dingen weer moet laten staan na de bevalling
)
Son, fijn dat je je weer beter voelt en altijd goed uitzieken hè, dus helemaal niet erg dat je nog een dagje thuis bent gebleven.
Ymme, ondanks dat het eigenlijk niets zegt over wanneer je gaat bevallen, toch prettig om de slijmprop te verliezen. Dan gebeurd er toch iets
Scorpion, hopenlijk ga je maandag niet naar je werk!
 voor je sticker. En hopelijk is het inderdaad overbodig, die afspraak van volgende week.
  voor je sticker. En hopelijk is het inderdaad overbodig, die afspraak van volgende week.

Fijn en hoop ook voor je dat de volgende afspraak niet nodig is!
 Fijn en hoop ook voor je dat de volgende afspraak niet nodig is!

Wacht maar, tot je straks blauwe ribben hebt enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Happy weer goedgekeurdFijn en hoop ook voor je dat de volgende afspraak niet nodig is!
Ik blijf het zo grappig vinden die schopjes van mijn baby
Ga m echt steeds vaker voelen

hihi heb ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Happy weer goedgekeurdFijn en hoop ook voor je dat de volgende afspraak niet nodig is!
Ik blijf het zo grappig vinden die schopjes van mijn baby
Ga m echt steeds vaker voelen

Mooie naam tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef Masegate het volgende:
[..]
Mijn dochtertje (maandag geboren) heet ook Evi!
 .
 .

Zo agressief is die van mij niet geweest, hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Wacht maar, tot je straks blauwe ribben hebt enzo
(grapje hoor, zelfs dan is het nog bijzonder en leuk)

Blijkbaar is er nog steeds minstens één collega die erop rekent dat mijn man mij zal vervangen op de visitatie
 Blijkbaar is er nog steeds minstens één collega die erop rekent dat mijn man mij zal vervangen op de visitatie  Hij vraagt nu om de twee dagen aan mijn man of er hier al actie is. De reactie van mijn man vandaag was: "tgoh, ik denk dat ze de centimeters nog in de negatieve cijfers uitdrukken voor het ogenblik" De schouders van mijn collega zakten blijkbaar direct naar beneden.
 Hij vraagt nu om de twee dagen aan mijn man of er hier al actie is. De reactie van mijn man vandaag was: "tgoh, ik denk dat ze de centimeters nog in de negatieve cijfers uitdrukken voor het ogenblik" De schouders van mijn collega zakten blijkbaar direct naar beneden.  

waarop weeënstorm volgde en in 20 minuten naar 7 cm. Harry maakte nog een volledige draai (van sterrekijker naar juiste positie) en om 12:04u werd hij geboren na enkel 20 minuten persen en een klein knip omdat hij het erg benauwd kreeg door de snelheid van het gebeuren.
  waarop weeënstorm volgde en in 20 minuten naar 7 cm. Harry maakte nog een volledige draai (van sterrekijker naar juiste positie) en om 12:04u werd hij geboren na enkel 20 minuten persen en een klein knip omdat hij het erg benauwd kreeg door de snelheid van het gebeuren. 

wat een prachtig ventje met een hele mooie naam
 wat een prachtig ventje met een hele mooie naam  

En zn naam is ook erg mooi
 En zn naam is ook erg mooi  

wat een mooi mannetje
 wat een mooi mannetje  

Leuk wat van je te horen/lezen.
 Leuk wat van je te horen/lezen.  

en je verhaal lijkt verdacht veel op de mijne, inclusief de bv toestanden.
  en je verhaal lijkt verdacht veel op de mijne, inclusief de bv toestanden.  

(en mooie naam ook
 (en mooie naam ook  )
 ) 

Gefeliciteerd!
 Gefeliciteerd!

en wat een mooie naam heeft ie gekregen.
  en wat een mooie naam heeft ie gekregen.

Baren! Baren! Baren! Gaat het lukken in topic 630?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mooie foto
Hier nu wat vaker harde buiken (die wat langer aanhouden)..

En dan heb ik mijn hormonen helemaal de vrije loop gelaten en heb ik er zelf nog 2 keer een andere laten op plaatsen
 En dan heb ik mijn hormonen helemaal de vrije loop gelaten en heb ik er zelf nog 2 keer een andere laten op plaatsen  (vriendelijk meisje van de winkel
  (vriendelijk meisje van de winkel  )
 ) Het is misschien maar goed dat ik hier al een paar keer gelezen heb dat je na de bevalling geen zin hebt om te gaan shoppen, kwestie van niet te overdrijven met de kleertjes
 Het is misschien maar goed dat ik hier al een paar keer gelezen heb dat je na de bevalling geen zin hebt om te gaan shoppen, kwestie van niet te overdrijven met de kleertjes   

wie weet ....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:03 schreef Floria het volgende:
[..]
Baren! Baren! Baren! Gaat het lukken in topic 630?

en wat een mooie naam heeft hij.
 en wat een mooie naam heeft hij.

Succes met de BV!
 Succes met de BV!   

Van harte ouders!
  Van harte ouders! 

Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef sangdrax het volgende:
Simmu is bevallen van twee jongetjes!! Gisteravond om 23:47 kwam Ravi met 1235 gram en om 23:48 Kiro met ong. 800 gram. Beide zagen er goed uit, ze hebben een goede start gehad. Kiro had wel een klein beetje bloedverlies maar over een paar uur horen we hoe het echt met ze is.
Simmu zelf maakt het goed.
 Wat een toffe namen! Met Simmu zelf ook alles goed?
 Wat een toffe namen! Met Simmu zelf ook alles goed?

Simmu maakt het goed. Ze ligt hier weer naast me in haar kamer. Erg moe van alle scans en de operatie, maar blij dat de eerste stap goed verlopen is. Ze kan net d'r benen weer een beetje bewegen. Emotioneel is het nog spannend natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:51 schreef geppie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!Wat een toffe namen! Met Simmu zelf ook alles goed?

Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:08 schreef sangdrax het volgende:
[..]
Simmu maakt het goed. Ze ligt hier weer naast me in haar kamer. Erg moe van alle scans en de operatie, maar blij dat de eerste stap goed verlopen is. Ze kan net d'r benen weer een beetje bewegen. Emotioneel is het nog spannend natuurlijk.

Net de gesprekken met de kinderartsen gehad, en de mannen maken het goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:12 schreef Ciscostar het volgende:
Gefeliciteerd
Hopenlijk blijft het goed gaan met de 2 mannen
En fijn dat met Simmu ook alles gaat
 . Kiro krijgt vanacht nog wat extra bloed ivm het verlies maar dat is verder geen probleem. Eens kijken of we kunnen rusten
. Kiro krijgt vanacht nog wat extra bloed ivm het verlies maar dat is verder geen probleem. Eens kijken of we kunnen rusten  

Goed nieuws! Slaap even goed de komende uurtjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:13 schreef sangdrax het volgende:
[..]
Net de gesprekken met de kinderartsen gehad, en de mannen maken het goed. Kiro krijgt vanacht nog wat extra bloed ivm het verlies maar dat is verder geen probleem. Eens kijken of we kunnen rusten

Gefeliciteerd.
 Gefeliciteerd.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |