Dit is al het tweede topic dat ik open... Kan iemand de kuikens erin stoppen? Heb een modje gevraagd om het nummer te veranderen, het moet 628 zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef simmu het volgende:
pessie, de kuikens!!!
wij zitten hier trouwens een half uur van het ziekenhuis vandaan, en een uur van het ziekenhuis af waar we nu naartoe moeten (omdat ik minder dan 33 weken ben)
Welkom thuis!!!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:50 schreef Orea het volgende:
Thuis!!![]()
Waardes bleven nu hetzelfde, het vermoeden blijft een gedraaide hydro en er is best een grote kans dat ie uit zichzelf terugdraait. Daar hopen ze nu op. Als je buikvlies ook maar iets is geïrriteerd kan die waarde wat omhoog schieten en dat lijkt dit wel te zijn. Komende week mag ik praktisch niks doen (...) en over een week terug naar de Gyn. Tussentijds moet ik direct komen bij ergere pijn en/of koorts.
Gelukkig voor nu geen operatie en weer lekker in mijn eigen huismaar wat een toestand dit weer
echt iets voor mij
quote:
lolquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:03 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Het is deel 628 !
oude topic : Zwangerschap en geboorte deel 627
Ik werk in Anderlecht aan een hogeschoolquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:42 schreef pessie het volgende:
Leo, woon jij 40 minuten van het ziekenhuis? Ik dacht dat je op een universiteit werkte en in universiteitssteden zijn over het algemeen wel ziekenhuizen te vinden toch? Of werk je gewoon zo ver bij je huis vandaan?
Kan je zelf kiezen naar welk ziekenhuis een ambulance jou brengt? Hier in België kan dat volgens mij nietquote:Wat hier betreft, in 2 minuten kan er een ambulance voorstaan en met sirenes aan zal die er ongeveer 5 minuten over doen voor we in een ziekenhuis zijn. Met de auto zal het wel langer duren maar als ik tijdens de bevalling zelf naar een ziekenhuis zou gaan kies ik een ander ziekenhuis. Het dichtsbijzijnde is het ziekenhuis in het centrum, maar daar kun je amper komen met een auto, dus doe dan maar een ziekenhuis dat verder weg is. En het andere ziekenhuis is helemaal nieuw.
Zonder medische indicatie wordt je hier ook niet vervoerd in een ambulance... Gewoon met de auto dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik werk in Anderlecht aan een hogeschoolHet ziekenhuis waar ze mij opvolgen (Jette) ligt niet zo ver (was heel handig voor controles e.d. aangezien die tijdens de kantooruren plaatsvinden), maar we wonen vrij ver van onze werkplek
![]()
[..]
Kan je zelf kiezen naar welk ziekenhuis een ambulance jou brengt? Hier in België kan dat volgens mij niet![]()
Orea, wat goed dat je terug thuis bent
Tessie, volgens mij hangt dat af van de vliegmaatschappij. Maar je vindt de termijnen normaalgezien wel op hun websiteOf bij het reisbureau.
Lijkt me wel logisch ja, maar dat had ik niet zo begrepen uit de post van pessie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zonder medische indicatie wordt je hier ook niet vervoerd in een ambulance... Gewoon met de auto dus.
Maar dat geef je toch thuis al aan bij de verloskundige.. Die gaat bellen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:15 schreef Vicky het volgende:
Fijn dat je thuis bent Orea!!
Je kunt in NL een voorkeur geven voor een zh, is dat vol, heb je pech.
Fijn dat je naar huis mag!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:50 schreef Orea het volgende:
Thuis!!![]()
Waardes bleven nu hetzelfde, het vermoeden blijft een gedraaide hydro en er is best een grote kans dat ie uit zichzelf terugdraait. Daar hopen ze nu op. Als je buikvlies ook maar iets is geïrriteerd kan die waarde wat omhoog schieten en dat lijkt dit wel te zijn. Komende week mag ik praktisch niks doen (...) en over een week terug naar de Gyn. Tussentijds moet ik direct komen bij ergere pijn en/of koorts.
Gelukkig voor nu geen operatie en weer lekker in mijn eigen huismaar wat een toestand dit weer
echt iets voor mij
ja maar stel jij zegt RDGG en de vk belt en het ligt vol, dan zal het Bronovo of Leyenburg worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat geef je toch thuis al aan bij de verloskundige.. Die gaat bellen.
Het is niet zo dat je met 2 cm ontsluiting, verder niets, in een ambu wordt getakeld en dat ze vragen, zo mevrouwtje, welk ziekenhuis mag het zijn?
Zou je het denken, ja?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:23 schreef tessie het volgende:
Thanx Grunsfan en LeoniekeIk vind mezelf wel al heel dik, maar nog niet 34 weken dik
Ik ga zo naar het reisbureau om te kijken of we volgende week nog een paar dagen naar London kunnen! Ik hoop dat het lukt!
Oh en zo suf, ik ben al een week de hele tijd een beetje misselijk, en ik bedacht me gewoon vanmorgen pas dat dat vast komt omdat ik zwanger ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |