abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:44:47 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78054888
Het topic waar we Co_OL papa gaan zien worden!

05 februari 2010: Co_OL (papa)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
09 maart 2010: Webkim (jongen)
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27 (meisje)
30 april 2010: Simmu ( )
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
11 juni 2010: Becky1983
16 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: Sonnetje85 (jongetje)
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
15 juli 2010: nytar
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR ***
25 juli 2010: Lenaatje
27 juli 2010: Pessie
01 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
27 augustus 2010: maffemuts
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010: Arinyo
14 september 2010: Floria
20 september 2010: Rixtje
21 september 2010: Mardis
27 september 2010: Tessie
09 oktober 2010: devilishbaby
14 oktober 2010: kaatjejannie

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 19% gewijzigd door pessie op 16-02-2010 13:51:17 ]
pi_78054969
pessie, de kuikens!!!

wij zitten hier trouwens een half uur van het ziekenhuis vandaan, en een uur van het ziekenhuis af waar we nu naartoe moeten (omdat ik minder dan 33 weken ben)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:49:00 #3
259886 pessie
pi_78055031
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef simmu het volgende:
pessie, de kuikens!!!

wij zitten hier trouwens een half uur van het ziekenhuis vandaan, en een uur van het ziekenhuis af waar we nu naartoe moeten (omdat ik minder dan 33 weken ben)
Dit is al het tweede topic dat ik open... Kan iemand de kuikens erin stoppen? Heb een modje gevraagd om het nummer te veranderen, het moet 628 zijn.
Oh en wat ik voor de rest fout heb gedaan, een moderator mag alles aanpassen wat mij betreft...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:49:16 #4
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78055045
octopussy gefeliciteerd met jullie dochter!

asyniur, gefeliciteerd met jullie zoon!
in de haak.
pi_78055087
Thuis!!

Waardes bleven nu hetzelfde, het vermoeden blijft een gedraaide hydro en er is best een grote kans dat ie uit zichzelf terugdraait. Daar hopen ze nu op. Als je buikvlies ook maar iets is geïrriteerd kan die waarde wat omhoog schieten en dat lijkt dit wel te zijn. Komende week mag ik praktisch niks doen (...) en over een week terug naar de Gyn. Tussentijds moet ik direct komen bij ergere pijn en/of koorts.

Gelukkig voor nu geen operatie en weer lekker in mijn eigen huis maar wat een toestand dit weer echt iets voor mij
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:51:45 #6
259886 pessie
pi_78055143
ik heb zelf de kuikens teruggeplaatst
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:52:08 #7
259886 pessie
pi_78055160
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:50 schreef Orea het volgende:
Thuis!!

Waardes bleven nu hetzelfde, het vermoeden blijft een gedraaide hydro en er is best een grote kans dat ie uit zichzelf terugdraait. Daar hopen ze nu op. Als je buikvlies ook maar iets is geïrriteerd kan die waarde wat omhoog schieten en dat lijkt dit wel te zijn. Komende week mag ik praktisch niks doen (...) en over een week terug naar de Gyn. Tussentijds moet ik direct komen bij ergere pijn en/of koorts.

Gelukkig voor nu geen operatie en weer lekker in mijn eigen huis maar wat een toestand dit weer echt iets voor mij
Welkom thuis!!!!!
pi_78055266
Welkom thuis Orea, hopen dat de pijn niet erger wordt en de operatie je bespaard blijft.
pi_78055460
voor Orea!

Vanaf wanneer moet je een zwangerschapsverklaring hebben als je gaat vliegen? Als je nog geen echt zichtbare zwangere buik hebt, dan hoeft dat toch niet?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78055467
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:51 schreef pessie het volgende:
ik heb zelf de kuikens teruggeplaatst

heldin!

Orea: hopen dat het gewoon vanzelf goedkomt dan, ga lekker bijkomen!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:02:47 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_78055544
Welkom thuis Orea!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78055580
Het is deel 628 !

oude topic : Zwangerschap en geboorte deel 627
♥ K, N, R en F ♥
pi_78055723
Jemig, wat een nieuwe baby's! Geweldig, gefeliciteerd iedereen! En nog een minder verhaal over ziekenhuisopname..sterkte!

Tessie, je hoeft pas een verklaring te hebben als de maatschappij zou kunnen gaan twijfelen of je niet al verder dan 34 weken bent. En dan is het nog niet verplicht, alleen zouden ze je kunnen weigeren omdat ze liever geen hoogzwangere dames vervoeren ivm bevallingsgevaar op een paar km hoogte
Dus voorlopig echt nog niet! Ik ben mijn vorige zwangerschap naar Amerika gevlogen met 28 weken en toen hebben ze er ook niet naar gevraagd.

Mereltje, wat een mooie echo! En lief dat je naar de mijne vroeg, alles was gelukkig prima in orde. Prachtig weer om te zien, het kindje lijkt heel erg op de 20-weken echo van zijn/haar oudere broer
pi_78055818
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:03 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Het is deel 628 !

oude topic : Zwangerschap en geboorte deel 627
lol

Nou als het zo hard gaat met de topics dan word het 629 of 630.

Of laten we het topic 627 heten zolang ik nog geen kind heb
pi_78055878
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:42 schreef pessie het volgende:
Leo, woon jij 40 minuten van het ziekenhuis? Ik dacht dat je op een universiteit werkte en in universiteitssteden zijn over het algemeen wel ziekenhuizen te vinden toch? Of werk je gewoon zo ver bij je huis vandaan?
Ik werk in Anderlecht aan een hogeschool Het ziekenhuis waar ze mij opvolgen (Jette) ligt niet zo ver (was heel handig voor controles e.d. aangezien die tijdens de kantooruren plaatsvinden), maar we wonen vrij ver van onze werkplek
quote:
Wat hier betreft, in 2 minuten kan er een ambulance voorstaan en met sirenes aan zal die er ongeveer 5 minuten over doen voor we in een ziekenhuis zijn. Met de auto zal het wel langer duren maar als ik tijdens de bevalling zelf naar een ziekenhuis zou gaan kies ik een ander ziekenhuis. Het dichtsbijzijnde is het ziekenhuis in het centrum, maar daar kun je amper komen met een auto, dus doe dan maar een ziekenhuis dat verder weg is. En het andere ziekenhuis is helemaal nieuw.
Kan je zelf kiezen naar welk ziekenhuis een ambulance jou brengt? Hier in België kan dat volgens mij niet

Orea, wat goed dat je terug thuis bent

Tessie, volgens mij hangt dat af van de vliegmaatschappij. Maar je vindt de termijnen normaalgezien wel op hun website Of bij het reisbureau.
pi_78055932
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:12 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik werk in Anderlecht aan een hogeschool Het ziekenhuis waar ze mij opvolgen (Jette) ligt niet zo ver (was heel handig voor controles e.d. aangezien die tijdens de kantooruren plaatsvinden), maar we wonen vrij ver van onze werkplek
[..]

Kan je zelf kiezen naar welk ziekenhuis een ambulance jou brengt? Hier in België kan dat volgens mij niet

Orea, wat goed dat je terug thuis bent

Tessie, volgens mij hangt dat af van de vliegmaatschappij. Maar je vindt de termijnen normaalgezien wel op hun website Of bij het reisbureau.
Zonder medische indicatie wordt je hier ook niet vervoerd in een ambulance... Gewoon met de auto dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78055988
Fijn dat je thuis bent Orea!!

Je kunt in NL een voorkeur geven voor een zh, is dat vol, heb je pech.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78056008
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zonder medische indicatie wordt je hier ook niet vervoerd in een ambulance... Gewoon met de auto dus.
Lijkt me wel logisch ja, maar dat had ik niet zo begrepen uit de post van pessie.
pi_78056094
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:15 schreef Vicky het volgende:
Fijn dat je thuis bent Orea!!

Je kunt in NL een voorkeur geven voor een zh, is dat vol, heb je pech.
Maar dat geef je toch thuis al aan bij de verloskundige.. Die gaat bellen.

Het is niet zo dat je met 2 cm ontsluiting, verder niets, in een ambu wordt getakeld en dat ze vragen, zo mevrouwtje, welk ziekenhuis mag het zijn?
pi_78056183
Co_Ol je wordt gewoon vader hoor, in topic nummer 628
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:22:13 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78056227
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:50 schreef Orea het volgende:
Thuis!!

Fijn dat je naar huis mag!
pi_78056259
Thanx Grunsfan en Leonieke Ik vind mezelf wel al heel dik, maar nog niet 34 weken dik Ik ga zo naar het reisbureau om te kijken of we volgende week nog een paar dagen naar London kunnen! Ik hoop dat het lukt!

Oh en zo suf, ik ben al een week de hele tijd een beetje misselijk, en ik bedacht me gewoon vanmorgen pas dat dat vast komt omdat ik zwanger ben
pi_78056271
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar dat geef je toch thuis al aan bij de verloskundige.. Die gaat bellen.

Het is niet zo dat je met 2 cm ontsluiting, verder niets, in een ambu wordt getakeld en dat ze vragen, zo mevrouwtje, welk ziekenhuis mag het zijn?
ja maar stel jij zegt RDGG en de vk belt en het ligt vol, dan zal het Bronovo of Leyenburg worden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78056274
Orea, fijn dat je thuis bent.
Laat je maar lekker verwennen.
pi_78056334
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:23 schreef tessie het volgende:
Thanx Grunsfan en Leonieke Ik vind mezelf wel al heel dik, maar nog niet 34 weken dik Ik ga zo naar het reisbureau om te kijken of we volgende week nog een paar dagen naar London kunnen! Ik hoop dat het lukt!

Oh en zo suf, ik ben al een week de hele tijd een beetje misselijk, en ik bedacht me gewoon vanmorgen pas dat dat vast komt omdat ik zwanger ben
Zou je het denken, ja?
pi_78056348
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja maar stel jij zegt RDGG en de vk belt en het ligt vol, dan zal het Bronovo of Leyenburg worden.
Ja dat wel. Maar dan ben je nog steeds thuis.

MCH is mijn eerste keus, RDGG 2e keus.

Maar ik wilde meer zeggen dat je dus pas naar het ziekenhuis gaat in overleg met je verloskundige, of er moet echt iets helemaal mis zijn. Is er verder niets aan de hand en heb je gewoon 4 cm ontsluiting en het is tijd om de bevalling voort te zetten in het ziekenhuis, dan belt de verloskundige, ga jij je tas pakken en ga je dus met de auto naar het ziekenhuis.
pi_78056351
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef ymme het volgende:
Orea, fijn dat je thuis bent.
Laat je maar lekker verwennen.
zeg ga jij ook eens bevallen.

Ik wil ook eens op 1 staan
♥ K, N, R en F ♥
pi_78056382
Ik vraag me eigenlijk af of er hier gebeld wordt naar een ziekenhuis. Volgens mij bel je gewoon naar een algemeen nummer en komt de dichtstbijzijnde ambulance. Ik kan me niet voorstellen dat ze me naar Jette zouden brengen (of een ambulance van Jette zouden laten afkomen) als er hier 3 ziekenhuizen dichter in de buurt zijn Zou ook niet logisch zijn.
pi_78056394
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja dat wel. Maar dan ben je nog steeds thuis.

MCH is mijn eerste keus, RDGG 2e keus.
Westeinde??
Die doen volgens mij geen poliklinische bevallingen meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78056416
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:25 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zou je het denken, ja?
Whehehe ja ik zei toch dat het suf was. Ik kan me gewoon écht niet voorstellen dat ik echt zwanger ben ofzo Ik heb ook steeds zoiets van eerst die echo van 5 maart maar even afwachten.
pi_78056433
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:26 schreef leonieke het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of er hier gebeld wordt naar een ziekenhuis. Volgens mij bel je gewoon naar een algemeen nummer en komt de dichtstbijzijnde ambulance. Ik kan me niet voorstellen dat ze me naar Jette zouden brengen (of een ambulance van Jette zouden laten afkomen) als er hier 3 ziekenhuizen dichter in de buurt zijn Zou ook niet logisch zijn.
Maar bij de pfaffs zag ik toch ook dat de vrouwen per auto naar het ziekenhuis gingen?
pi_78056446
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:27 schreef Vicky het volgende:

[..]

Westeinde??
Die doen volgens mij geen poliklinische bevallingen meer
NEE doe normaal!!!!! Echt niet?
pi_78056463
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:27 schreef tessie het volgende:

[..]

Whehehe ja ik zei toch dat het suf was. Ik kan me gewoon écht niet voorstellen dat ik echt zwanger ben ofzo Ik heb ook steeds zoiets van eerst die echo van 5 maart maar even afwachten.
Ah, het is te vergelijken met mijn uitspraak van 2 of 3 weken geleden bij de aankoop van onze nieuwe auto: "hmz, zo'n echte familiewagen... zullen we echt een gezinnetje zijn"
Was ik even vergeten dat dat sowieso wel ging gebeuren, met of zonder die auto
pi_78056498
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar bij de pfaffs zag ik toch ook dat de vrouwen per auto naar het ziekenhuis gingen?
Ja, maar ik bedoelde het eigenlijk in het algemeen, niet persé bij een bevalling.
Maar effectief, ik moet ook naar het ziekenhuis voor de bevalling en dat wordt in normale omstandigheden een autorit
pi_78056611
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

zeg ga jij ook eens bevallen.

Ik wil ook eens op 1 staan
Nee, ik hoef nog helemaal niet te bevallen. Mijn lichaam houdt mij gewoon voor de gek.
pi_78056617
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

NEE doe normaal!!!!! Echt niet?
was het niet het leijenburg die geen bevallingen meer doet?
pi_78056641
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah, het is te vergelijken met mijn uitspraak van 2 of 3 weken geleden bij de aankoop van onze nieuwe auto: "hmz, zo'n echte familiewagen... zullen we echt een gezinnetje zijn"
Was ik even vergeten dat dat sowieso wel ging gebeuren, met of zonder die auto
Hoogzwanger is zoiets nog erger hoor
pi_78056642
Dank jullie wel! Nu eens op mijn gemak bijlezen, internet was best bagger in het ziekenhuis Maargoed mag allang blij zijn dat er internet was!

Etterbakje (werktitel ) trok zich van alle commotie niks aan overigens! Zondag bij de echo hadden we een kind in delen buik en benen waren goed te zien, maar met koppie lag ie al startklaar (beetje vroeg maar hij weet het dus wel al ) de gyn moest moeite doen om het koppie in beeld te krijgen kreeg nog een inwendige echo ivm eierstokken bekijken en toen keken we recht op zijn/haar hersentjes dat was zo tof om te zien! Ook een super gaaf beeld met het handje ernaast met de vingertjes, gyn wilde beeld stilzetten, hand weg echt een kind van zijn moeder

Meneer of mevrouw vond het allemaal wel best die lag lekker relaxed te duimen (en te stuiteren, mijn hemel wat een druk kind ze vond het ook niet gek dat ik hem/haar af en toe al voel kriebelen, net een zenuwtrekje in mijn baarmoeder!)

hoop dat de foto niet te groot is overigens
pi_78056661
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:33 schreef simmu het volgende:

[..]

was het niet het leijenburg die geen bevallingen meer doet?
Nee, vicks heeft gelijk Alleen medium - risk bevallingen...

Maar als ik toch een ruggeprik wil, dan wordt ik toch automagisch medisch?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:34:45 #40
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78056684
Orea, fijn dat je weer thuis bent

mooie echo trouwens

[ Bericht 33% gewijzigd door flugeltje op 16-02-2010 14:40:54 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78056710
Je etterbakje zwaait gewoon al
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:35:39 #42
259886 pessie
pi_78056714
Ik stelde me ook alleen voor dat je met gillende sirenes naar een ziekenhuis vervoert wordt dat je dan naar de dichtsbijzijnde gaat, maar dat lijkt me logisch. Zou ik na afloop met een ambulance vervoerd moeten worden ivm uitscheuren en hechtingen dan mag je denk ik zelf kiezen. En zou ik naar het ziekenhuis moeten vanwege groen vruchtwater dan moet je ook met de auto. Kortom, ik mag alleen met gillende sirenes als ik of mn kind dood ligt te gaan, en dan ga ik naar die in het centrum, anders niet. Maar daar ga ik maar even niet van uit!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:37:25 #43
259886 pessie
pi_78056791
Orea hele mooie echo!
pi_78056876
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:35 schreef pessie het volgende:
Ik stelde me ook alleen voor dat je met gillende sirenes naar een ziekenhuis vervoert wordt dat je dan naar de dichtsbijzijnde gaat, maar dat lijkt me logisch. Zou ik na afloop met een ambulance vervoerd moeten worden ivm uitscheuren en hechtingen dan mag je denk ik zelf kiezen. En zou ik naar het ziekenhuis moeten vanwege groen vruchtwater dan moet je ook met de auto. Kortom, ik mag alleen met gillende sirenes als ik of mn kind dood ligt te gaan, en dan ga ik naar die in het centrum, anders niet. Maar daar ga ik maar even niet van uit!
Hechten doen ze vaak ook thuis hoor...

Ik kan me voorstellen dat je bij een totaal ruptuur wel naar het ziekenhuis moet... Maar voor 2 hechtinkjes doet de vk dat gewoon thuis hoor.
pi_78056906
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee, ik hoef nog helemaal niet te bevallen. Mijn lichaam houdt mij gewoon voor de gek.
Beetje laat voor de ontkenningsfase zo met een dikke buik
♥ K, N, R en F ♥
pi_78056972
Ja of hij lag te 'duimen' dat zijn moeder snel naar huis zou mogen
pi_78057031
Orea! Super!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78057038
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat laatste is volgens mij helaas niet zo... Ruggeprik is geen 'medische indicatie'....
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:44:49 #49
259886 pessie
pi_78057101
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hechten doen ze vaak ook thuis hoor...

Ik kan me voorstellen dat je bij een totaal ruptuur wel naar het ziekenhuis moet... Maar voor 2 hechtinkjes doet de vk dat gewoon thuis hoor.
Ja dat weet ik, maar mn schoonzus was bijvoorbeeld thuis bevallen en moest na afloop van Maastricht naar Sittard voor de hechitingen omdat Maastricht de operatiekamers vol had. Maar ze was net niet volledig uitgescheurt dus dat scheelde weer... Maar ik ga maar even niet uit van scheuren en hechtingen.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:45:25 #50
259886 pessie
pi_78057118
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:43 schreef Orea het volgende:

[..]

Dat laatste is volgens mij helaas niet zo... Ruggeprik is geen 'medische indicatie'....
Maar wanneer je ruggeprik krijgt wordt je wel overgedragen aan de gyneacoloog
pi_78057124
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef pessie het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar mn schoonzus was bijvoorbeeld thuis bevallen en moest na afloop van Maastricht naar Sittard voor de hechitingen omdat Maastricht de operatiekamers vol had. Maar ze was net niet volledig uitgescheurt dus dat scheelde weer... Maar ik ga maar even niet uit van scheuren en hechtingen.
Serieus?
pi_78057158
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

huh, dan heb ik met selene mazzel gehad i guess. die's daar geboren, we moesten toen nog 3 ziekenhuizen afbellen en alles zat vol behalve deze....

ben benieuwd of ik deze keer een ruggeprik kan krijgen zonder gedoe. deze gyn was al aan het piepen over tweede kindjes die vlot geboren gaan worden en alles. jaja...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:46:24 #53
259886 pessie
pi_78057166
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Serieus?
(Dat mag bij 17 weken zwangerschap)
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:48:07 #54
258612 nytar
boys boys boys
pi_78057236
vind ik ook pessie! Denial!!
pi_78057315
Nah, ik zeg toch ook niet dat je meteen tot je reet uitscheurt??

Maar volgens mij komen de meeste vrouwen er toch met een hechting of 1, 2 vanaf.. En zoals ik al eerder postte, van heel dat scheuren merk je geen reet ( ik zei reet) ).
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:56:14 #56
258612 nytar
boys boys boys
pi_78057572
Mag hopen dat het zo ver niet gaat, maar ik snap goed wat pessie bedoeld, als je nog niet halverwege je (eerste) zwangerschap zit, dan ben je nog niet echt met het einde bezig. En ik moet zeggen dat ik er ook nog niet te veel over na wil denken. Die voorbereiding komt nog wel. Eerst die 20 weken echo, daarna ben ik "echt" zwanger!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:58:14 #57
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78057641
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat zou ik maar wel doen, kan het alleen maar meevallen!

Tico, een ruggenprik is geen medische indicatie. Maar als jij in zkh wilt bevallen en je geeft aan dat je pijnstilling wilt (ruggenprik of pijnpomp) dan wordt je wel medisch en draagt de vk over aan de gyn.

En nee, ik ben niet zwanger omdat ik nu toevallig in z&g post!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_78057700
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:58 schreef Memmel het volgende:

[..]

Dat zou ik maar wel doen, kan het alleen maar meevallen!

Tico, een ruggenprik is geen medische indicatie. Maar als jij in zkh wilt bevallen en je geeft aan dat je pijnstilling wilt (ruggenprik of pijnpomp) dan wordt je wel medisch en draagt de vk over aan de gyn.

En nee, ik ben niet zwanger omdat ik nu toevallig in z&g post!
En dan zou ik dus wel in het MCH mogen werpen??

Ik ga het vragen...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:03:07 #59
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78057809
Ehhhh, ja, ik zou denken van wel.
Ik ben alleen bij Anna van poliklinisch bevallen in Rode Kruis medisch geworden omdat ik die pijnpomp wilde.
Dus in eerste instantie was ik al daar.

Misschien als je gaat thuisbevallen en je vraagt dan om pijnstilling? Dat je dan wel naar MCH mag? Met welk zkh heeft jouw verloskundige een 'contract'?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_78057815
Een vluchtkoffer hoort zeker maar uit één deel te bestaan? Ik ben bezig met de samenstelling van mijn vluchtkoffer, maar no way dat er ik er met één tas vanaf geraak (echte koffer hebben we niet... dat krijg je natuurlijk als je nooit op reis gaat). Maar het lijkt er eerder op alsof ik met een paar wasmanden naar het ziekenhuis zal moeten gaan Die handdoeken nemen op zich al zoveel plaats in (niet dat mijn man dat als excuus zal aanvaarden )
pi_78057860
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef Memmel het volgende:
Ehhhh, ja, ik zou denken van wel.
Ik ben alleen bij Anna van poliklinisch bevallen in Rode Kruis medisch geworden omdat ik die pijnpomp wilde.
Dus in eerste instantie was ik al daar.

Misschien als je gaat thuisbevallen en je vraagt dan om pijnstilling? Dat je dan wel naar MCH mag? Met welk zkh heeft jouw verloskundige een 'contract'?
Ja op de site staat nu RDGG en de MCH kraamkliniek...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:07:42 #62
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78057964
Nou, dan kiezen voor de MCH Kraamkliniek. Dan is het toch ok? Zal je je wel voor moeten inschrijven dan?
En als je nu al aangeeft dat je pijnstilling wilt, ben je misschien wel al medium risk?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:09:11 #63
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78058021
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef leonieke het volgende:
Een vluchtkoffer hoort zeker maar uit één deel te bestaan? Ik ben bezig met de samenstelling van mijn vluchtkoffer, maar no way dat er ik er met één tas vanaf geraak (echte koffer hebben we niet... dat krijg je natuurlijk als je nooit op reis gaat). Maar het lijkt er eerder op alsof ik met een paar wasmanden naar het ziekenhuis zal moeten gaan Die handdoeken nemen op zich al zoveel plaats in (niet dat mijn man dat als excuus zal aanvaarden )
Handdoeken??
pi_78058022
quote:
waarom neem jij handdoeken mee? die hebben ze daar wel joh
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78058116
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:07 schreef Memmel het volgende:
Nou, dan kiezen voor de MCH Kraamkliniek. Dan is het toch ok? Zal je je wel voor moeten inschrijven dan?
En als je nu al aangeeft dat je pijnstilling wilt, ben je misschien wel al medium risk?
Ja, inschrijven moet inderdaad... Maar ik ga het gewoon vragen bij de verloskundige. Die kliniek ziet er ook echt heel goed uit zeg. Bijna gezellig bevallen!
pi_78058322
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

waarom neem jij handdoeken mee? die hebben ze daar wel joh
Ik heb speciaal een lijstje gevraagd in het ziekenhuis en de eerste regel vermeldt:
- persoonlijk toiletgerief: washandjes, handdoeken, zeep, ...
En dan ook nog eens voor de baby
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:17:17 #67
259886 pessie
pi_78058343
quote:
Het verschil is een beetje dat jij meteen 5 dagen in het ziekenhuis blijft en dat meteen weet. In NL gaat poliklinisch bevallen letterlijk poliklinisch en zijn veel vrouwen binnen een dag weer thuis, en anders neemt manlief wel wat mee. Ik vermoed dat vrouwen die uiteindelijk 5 dagen in het ziekenhuis hebben gelegen ook niet meer met 1 weekendtas klaar zijn.

En volgens mij hebben ze geen handdoeken in het ziekenhuis hoor, althans toen manlief blindedarmontsteking had heb ik een tas moeten pakken met handdoek en die heeft ie gebruikt ook.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:18:18 #68
259886 pessie
pi_78058389
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:16 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik heb speciaal een lijstje gevraagd in het ziekenhuis en de eerste regel vermeldt:
- persoonlijk toiletgerief: washandjes, handdoeken, zeep, ...
En dan ook nog eens voor de baby
Moet je je eigen babyspullen meenemen? Dan zou ik een tas voor jou en een tas voor je baby maken! (en her en der wat smokkelen als in zijn tas nog wel wat past en in jouw tas niet)
pi_78058437
Leo, je gaat niet op vakantie hoor

Handdoeken zijn hier in NL niet nodig in iedergeval (staat niet op het lijstje) . Ik heb een soort van handige boodschappentas gekregen van de kraamzorg. Hierin zitten mijn spulletjes. (maar niet alles, omdat ik gewoon mijn tandenborstel ook nu nodig heb enzo). En maar één slaap shirt omdat ik in de ander slaap.

Ik had mezelf gewoon bedacht. Mocht ik in het ziekenhuis belanden, voor meer dan één dag, kan manlief altijd nog spullen thuis ophalen enzo. Heb voor nu alleen het hoog nodige voor mij en baby.
pi_78058452
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:18 schreef pessie het volgende:

[..]

Moet je je eigen babyspullen meenemen? Dan zou ik een tas voor jou en een tas voor je baby maken! (en her en der wat smokkelen als in zijn tas nog wel wat past en in jouw tas niet)
Ja, onderhemdjes en bovenkledij en sokjes en toiletgerief en een kammetje en een muts.

Het lijkt echt wel op vakantie gaan...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:20:51 #71
259886 pessie
pi_78058515
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:56 schreef nytar het volgende:
Mag hopen dat het zo ver niet gaat, maar ik snap goed wat pessie bedoeld, als je nog niet halverwege je (eerste) zwangerschap zit, dan ben je nog niet echt met het einde bezig. En ik moet zeggen dat ik er ook nog niet te veel over na wil denken. Die voorbereiding komt nog wel. Eerst die 20 weken echo, daarna ben ik "echt" zwanger!
Ik ben wel echt zwanger, maar ik moet de cursus nog doen. Na afloop mag ik geen oogkleppen meer op hebben, nu nog wel. Het bevallen-verhaal is gewoon behoorlijk abstract. Als ik hoor van freecell dan denk ik whaaaaa liever niet, terwijl ze zelf roept et zo nog een keer te doen...Dus nu nog even negeren en me lekker richten op het bedenken van namen en van een babykamer.
pi_78058517
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef ymme het volgende:
Leo, je gaat niet op vakantie hoor
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar bij mij is het wel direct voor 5 dagen, hé Een midweek Jette zeg maar
pi_78058554
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ja, onderhemdjes en bovenkledij en sokjes en toiletgerief en een kammetje en een muts.

En ik las dus in eerste instantie, kamertje
pi_78058577
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef ymme het volgende:

[..]

En ik las dus in eerste instantie, kamertje
Dat hebben we nog niet, joh
pi_78058598
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:20 schreef leonieke het volgende:

[..]

[..]

Maar bij mij is het wel direct voor 5 dagen, hé Een midweek Jette zeg maar
Oooh. Ja dan zou ik het inderdaad ook niet redden met één tas.
pi_78058685
En ik durf het bijna niet te zeggen, maar dan moet het eten en de drank (en al het nodige materiaal als glazen, flessenopers, schalen, ...) nog verhuizen.
Mijn man wordt gek als hij die verhuis zal zien. Maar dat zal voor hem zijn, niet voor in de vluchttassen
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:27:57 #77
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78058858
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef leonieke het volgende:
En ik durf het bijna niet te zeggen, maar dan moet het eten en de drank (en al het nodige materiaal als glazen, flessenopers, schalen, ...) nog verhuizen.
Mijn man wordt gek als hij die verhuis zal zien. Maar dat zal voor hem zijn, niet voor in de vluchttassen
Je gaat bevallen hoor, geen party hosten. Wat zijn jullie van plan?
pi_78058960
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef Memmel het volgende:

[..]

Je gaat bevallen hoor, geen party hosten. Wat zijn jullie van plan?
Maar ik blijf 5 dagen in het ziekenhuis, maw een heel deel van de familie zal ginder op bezoek komen (en niet bij ons thuis). Dan moet je de mensen toch iets te drinken kunnen aanbieden. Dat doe je toch ook als ze thuis op bezoek komen? Er staat niet voor niets per bed een koelkast op de kamer
Het staat zelfs op het lijstje van het ziekenhuis dat je die spullen zelf moet meebrengen

En dit is dus echt standaard in België: ik ben nog nooit op kraamvisite geweest in het ziekenhuis zonder dat ik iets te drinken kreeg of chips. Ik ga gewoon eens zien of ik ergens bekers of plastieken glazen te pakken kan krijgen. Moeten er al geen glazen sneuvelen onderweg.
pi_78059007
Nee, ga maar gewoon uit van een knip

handdoeken hebben ze daar wel hoor
pi_78059082
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar ik blijf 5 dagen in het ziekenhuis, maw een heel deel van de familie zal ginder op bezoek komen (en niet bij ons thuis). Dan moet je de mensen toch iets te drinken kunnen aanbieden. Dat doe je toch ook als ze thuis op bezoek komen? Er staat niet voor niets per bed een koelkast op de kamer
Het staat zelfs op het lijstje van het ziekenhuis dat je die spullen zelf moet meebrengen
Dat meen je niet?

Ik vind het sowieso een raar idee dat je bij iemand in het ziekenhuis op bezoek gaat en dat je dan verwacht dat je iets te eten of te drinken krijgt..
pi_78059157
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat meen je niet?

Ik vind het sowieso een raar idee dat je bij iemand in het ziekenhuis op bezoek gaat en dat je dan verwacht dat je iets te eten of te drinken krijgt..
België vs Nederland vrees ik in dit geval
Je geeft de mensen thuis toch ook iets als iemand op kraamvisite komt?

En het staat echt letterlijk op het lijstje van het ziekenhuis: alles om uw bezoek te ontvangen (bekers, glazen, flessenoper, ...). De normale gang van zaken dus hier
pi_78059197
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef leonieke het volgende:

[..]

België vs Nederland vrees ik in dit geval
Je geeft de mensen thuis toch ook iets als iemand op kraamvisite komt?
Ja maar das thuis
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:35:08 #83
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78059204
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef leonieke het volgende:

[..]

En dit is dus echt standaard in België: ik ben nog nooit op kraamvisite geweest in het ziekenhuis zonder dat ik iets te drinken kreeg of chips. Ik ga gewoon eens zien of ik ergens bekers of plastieken glazen te pakken kan krijgen. Moeten er al geen glazen sneuvelen onderweg.
Echt? Ojee.
Wat Tico zegt, bij ons is het echt niet gebruikelijk om je bezoek iets te eten of te drinken te geven hoor. Maar bij ons blijf je dan ook niet standaard 5 dagen in het zkh. Morris was om half vijf geboren en ik mocht om 7 uur al weer naar huis (heb ik niet gedaan, ben een nachtje gebleven).
pi_78059223
Ik heb dat ooit wel eens gezien op tv inderdaad.
De vrouw zat nog met dikke buik aan de ctg op bed en de man schoof zo een krat pils een koelkast in op de kamer.
Ik zat toen ook zo

Was zeker in Belgie dan...
pi_78059259
Jullie belgen zijn maar raar
pi_78059358
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:35 schreef Memmel het volgende:

[..]

Echt? Ojee.
Wat Tico zegt, bij ons is het echt niet gebruikelijk om je bezoek iets te eten of te drinken te geven hoor. Maar bij ons blijf je dan ook niet standaard 5 dagen in het zkh. Morris was om half vijf geboren en ik mocht om 7 uur al weer naar huis (heb ik niet gedaan, ben een nachtje gebleven).
Maar ik veronderstel dat jullie ook bijna geen bezoek krijgen in het ziekenhuis aangezien jullie daar zo kort verblijven.
Hier is dit dus echt een hele verhuis En dat betekent ook dat het doopsuiker bv eerst naar het ziekenhuis moet ipv direct naar huis want de mensen die op bezoek komen in het ziekenhuis komen normaalgezien niet meer thuis (behalve de echt dichte familie dan, hé ).
Aangezien ik bv vrij dicht bij het werk in het ziekenhuis lig, kan ik me verwachten aan een groot deel van de collega's die op bezoek komen. Is voor hen veel dichter dan dat ze bij ons thuis zouden langskomen.

En idd, lily, dat zal wel België geweest zijn.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:38:12 #87
259886 pessie
pi_78059359
Leo, je krijgt een koelkast op je kamer??? Wowwww wordt er ook een espressomachine bij geleverd voor de koffie en thee? Verder ben ik nog niet zo vaak in het ziekenhuis op kraambezoek geweest. 1 keer kreeg ik niets en 1 keer kreeg ik beschuit met muisjes die de vader snel even gekocht had en ter plekke smeerde. En hier is het nu zo dat er alleen beneden in de hal een koffieautomaat staat dus je kunt je gasten niet eens iets aanbieden. En kraambezoek mag toch maar een half uurtje duren in het ziekenhuis? Mijn ervaring is dat er dan een verpleegster langskomt die je vriendelijk verzoekt te vertrekken.

En ik snap nu wel dat je dus een echte vliegtuigkoffer nodig hebt. Dat wordt nog even shoppen!
pi_78059380
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef Ticootje het volgende:
Jullie belgen zijn maar raar
Maar als jullie op bezoek komen in het ziekenhuis bied ik jullie wel iets te drinken aan
pi_78059422
Belgen zijn leuk!
Ik zou er zo gaan wonen (en ga dat vast ook nog wel eens doen).
pi_78059468
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef pessie het volgende:
Leo, je krijgt een koelkast op je kamer??? Wowwww wordt er ook een espressomachine bij geleverd voor de koffie en thee? Verder ben ik nog niet zo vaak in het ziekenhuis op kraambezoek geweest. 1 keer kreeg ik niets en 1 keer kreeg ik beschuit met muisjes die de vader snel even gekocht had en ter plekke smeerde. En hier is het nu zo dat er alleen beneden in de hal een koffieautomaat staat dus je kunt je gasten niet eens iets aanbieden. En kraambezoek mag toch maar een half uurtje duren in het ziekenhuis? Mijn ervaring is dat er dan een verpleegster langskomt die je vriendelijk verzoekt te vertrekken.

En ik snap nu wel dat je dus een echte vliegtuigkoffer nodig hebt. Dat wordt nog even shoppen!
Het bezoekuur is van 13.30 tot 20u ofzo
Bij mijn zus ben ik bv de hele namiddag gebleven omdat ze helemaal alleen zat (haar man was allerlei administratie in orde aan het brengen en het was midden in de week en ik had toevallig een dag verlof). Niemand die me is komen vragen om weg te gaan, hoor
pi_78059532
Eigenlijk wel raar, hé: we wonen zo dicht bij elkaar en de gewoontes zijn zo totaal anders
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:42:28 #92
259886 pessie
pi_78059566
Leo, snap ik nu goed dat je collega's grotendeels de eerste 5 dagen komen? hier zijn collega's pas welkom na een week of 2-3, als alle familie en vrienden geweest zijn zeg maar. En zeker niet de eerste week! Tenzij je een collega hebt die je tot je vriendengroep rekent natuurlijk. Ach als ik geluk heb krijgen we komende zomer weer een kind-show-party van het werk van mn man, heb ik ze niet thuis over de vloer (serieus, dat hebben ze gedaan afgelopen jaar omdat er 3 collega's waren die vader waren geworden. Toen heeft de baas een restaurant afgehuurd voor baby-kijken).
pi_78059758
Iedereen kan komen die dat wil, zelfs op dag 1 Dat is ook de reden waarom we misschien gaan schiften in het uitdelen/verzenden van de kaartjes. Normaalgezien zal mijn man op de dag dat we de kaartjes hebben ze verdelen (en even binnen springen op het werk met de kaartjes voor de collega's). Maar stel dat de bevalling te zwaar was of ik het niet zie zitten om veel bezoek te krijgen (want dat kan natuurlijk ook gewoon zijn ) dan delen we sommige kaartjes gewoon wat later uit.
En als ik het echt niet zie zitten, zetten we het ziekenhuis niet op het kaartje Iedereen weet wel waar ik lig, maar ik vermoed dat ze die stille hint wel zullen begrijpen

Maar je zegt dat de collega's pas welkom zijn na 2-3 weken... het lijkt wel een wet te zijn in Nederland zoals je het omschrijft

En er hangt natuurlijk veel af van de dag waarop je bevalt. Stel dat ik op een vrijdagnamiddag beval, dan zal het kaartje waarschijnlijk pas op maandag klaar zijn. Tjah, dan krijg je bijna geen bezoek in het ziekenhuis of je moet iedereen opbellen om te zeggen dat je bevallen bent. Maar stel dat je de kaartjes opstuurt en dat iedereen die krijgt op vrijdag... tjah, dan ga je normaalgezien een druk weekend tegemoet in het ziekenhuis.

Maar zo'n feestje van de baas lijkt me ook wel fijn te zijn Zou die van ons ook mogen regelen
pi_78059901
Hmmmdan heb je inderdaad wel een hutkoffer nodig
Kun je niet een cateringbedrijf inhuren?
pi_78059940
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef amaranta het volgende:
Hmmmdan heb je inderdaad wel een hutkoffer nodig
Kun je niet een cateringbedrijf inhuren?
Dat is nog eens een idee. Misschien start ik binnenkort wel een eigen zaak
pi_78059962
Mijn baas was er al anders al na 3 dagen,dus wet is het niet.
En andere collega's ook vrij snel.
ik heb voor de collega's sowieso een kraamfeestje gegeven.
pi_78060373
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:50 schreef amaranta het volgende:
Mijn baas was er al anders al na 3 dagen,dus wet is het niet.
En andere collega's ook vrij snel.
ik heb voor de collega's sowieso een kraamfeestje gegeven.
Nou dat zou voor mij niet hoeven hoor. Ik vind mn baas een beste man, maar echt niet in mn kraamweek.
pi_78061275
Best veel verschil nog dan in Belgie en Nederland.
Een koelkast was wel handig geweest.
En handdoeken en washandjes kon ik gewoon van het ziekenhuis gebruiken.
pi_78061923
maarruh, leonieke, hoe je er wel rekening mee dat je best moe bent na de bevalling en dan gewoon niet zoveel kan hebben?

pfff, rotverzekering. ben ik ff blij met maatschappelijk werk gepraat te hebben! kraampakket krijgen we niet en na 10 dagen vervalt elk recht op kraamhulp. dus als ik 10 dagen voor week 37 beval heb ik pech als ik thuiskom. ik had zo graag toch een keertje een fijne onbezorgde kraamtijd gehad he
pi_78062103
Huh wat raar Simmu.
pi_78062135
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:35 schreef simmu het volgende:
maarruh, leonieke, hoe je er wel rekening mee dat je best moe bent na de bevalling en dan gewoon niet zoveel kan hebben?
Daarom dat we eventueel gaan schiften in het verzenden van de kaartjes als dat nodig zou blijken Of gewoon de kaartjes pas versturen een dag voor ik naar huis mag (en dan staat het ziekenhuis ook niet meer vermeld op het kaartje).
Tot grote frustratie van bepaalde mensen houden we alle opties nog open Gewoon afhankelijk van hoe we ons voelen
quote:
pfff, rotverzekering. ben ik ff blij met maatschappelijk werk gepraat te hebben! kraampakket krijgen we niet en na 10 dagen vervalt elk recht op kraamhulp. dus als ik 10 dagen voor week 37 beval heb ik pech als ik thuiskom. ik had zo graag toch een keertje een fijne onbezorgde kraamtijd gehad he
Maar met een tweeling kan het toch gebeuren dat je echt veel vroeger bevalt? Kunnen ze daar dan geen uitzondering op maken? Ik bedoel: dat moeten ze toch zelf ook beseffen?
pi_78062214
Het is trouwens bewezen: onze zoon zal te veel kleren hebben
Ik denk dat ik maar eventjes 30 onderhemdjes in de wasmachine heb gestoken. Allemaal maat 50, 50-56 of 56. En daar heb ik er zelf al 0 van gekocht

Misschien toch maar een paar dingen schrappen van mijn geboortelijst, want je bent natuurlijk niets met 6 extra onderhemdjes als je er al 30 hebt.
pi_78062333
Ik ga gewoon in het RdGG bevallen. Zoetermeer is geen optie voor mij
Nja in het ergste geval dat ik toch moet bevallen in Zoetermeer, dan is er een vriendin in de buurt (die werkt op de kinderafdeling daar )
Maar er werkt ook een vriendin van mij in het RdGG, maar dan in het andere gebouw. Ik ben zelf daar geboren dus daarom wil ik er bevallen (en ben nog nooit in een ander ziekenhuis geweest in mijn hele leven haha).
En het ziekenhuis is op 15 min rijden, dus dat is wel lekker.

20 weken echo gehad vanmiddag. En alles was goed. Het is nog steeds een jongen en ook nog steeds duidelijk te zien door die echoscopiste, maar ik zag het dit keer niet zo goed. Sowieso blijf ik het malloten vinden bij die echopraktijk daar, maar goed.
Hij werd geschat kwa metingen op 19.6 dus loopt goed op schema
Voor zover te zien ziet alles er dus goed uit Alleen de foto's wat minder hehe.
pi_78062575
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef leonieke het volgende:

[..]

Daarom dat we eventueel gaan schiften in het verzenden van de kaartjes als dat nodig zou blijken Of gewoon de kaartjes pas versturen een dag voor ik naar huis mag (en dan staat het ziekenhuis ook niet meer vermeld op het kaartje).
Tot grote frustratie van bepaalde mensen houden we alle opties nog open Gewoon afhankelijk van hoe we ons voelen
[..]
goed zo!
quote:
Maar met een tweeling kan het toch gebeuren dat je echt veel vroeger bevalt? Kunnen ze daar dan geen uitzondering op maken? Ik bedoel: dat moeten ze toch zelf ook beseffen?
het schijnt redelijk standaard te zijn. ik ben zoooo blij dat ik de stap naar dat maatschappelijk werk ondernomen heb! die begon er namelijk vanochtend zelf al over. in haar woorden: voor babies zorgen kan je al wel, je hebt er al eentje tenslotte. maar als je dan ook nog eens alles in huis moet doen plus alle bezoek, plus 3 kindjes, meid dat red je niet en dat hoeft ook helemaal niet. dus dan krijgen we thuiszorg. natuurlijk zit ook daar een kostenplaatje aan vast, maar niet zo dramatisch als alles zelf regelen.
pi_78062578
Wat gaat dat apart zeg in Belgie! Idd vreemd, zo dichtbij en toch zo anders. Lijkt me zelf wel vervelend om in het ziekenhuis zo snel al dat bezoek te moeten ontvangen.

Sonnetje, fijn dat alles goed was en dat het nog steeds een jongetje is Maar waarom zijn het malloten dan bij die echopraktijk?
pi_78062659
na de babyboom de 20 weken echo boom en ik vergeet helemaal om iedereen te feliciteren
bij deze dan dus voor iedereen met een mooie 20 weken echo
pi_78062758
Sonnetje wat goed dat zijn piemeltje er niets van af is gevallen En uiteraard dat alles nog goed is

Simmu ik ben zo blij voor jou dat je vanochtend al de nodige stappen had gezet. Je zou anders waarschijnlijk voor niets aan het stressen gaan nu en dat is helemaal niet nodig. Je zal de hulp krijgen die je nodig hebt

tessie, het heeft zijn voor- en nadelen. Al het bezoek dat je ginder ontvangt, hoef je thuis niet meer te ontvangen als je ook nog eens je huishouden in orde moet kunnen houden. Maar bij een zware bevalling zullen we sowieso vragen aan mensen van niet langs te komen. Het moet nog fijn zijn ook
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:04:36 #108
259886 pessie
pi_78063314
Sonnetje: fijn dat je -weken echo goed was!

Simmu: balen dat je niet eens je kraampakket vergoed krijgt.

En Leo: verstandig dat je dan kunt beslissen later het kaartje op de bus te doen.
pi_78063969
Tessie, dat is een gevoel haha (van mijn vriend en mij).
Had ik de vorige keer ook, en nu dus nog steeds haha. Kan t niet zo goed uitleggen waarom, maar vind t er gewoon niet zo prettig. Ach zolang ze goed echoën vind ik het ook wel weer best hoor
Maar als het pretechobureau zo zou zijn dan zou ik er niet meer komen. Vorige keer zat ik al soort van te twijfelen, vragen aan de vk of ik ook ergens anders zou kunnen/mogen. Maar toen had ik zoiets van, ach ik hoef er nog maar 1 keer heen
pi_78064630
Sonnetje wat fijn dat de 20 weken echo goed was Ik vond de echovrouw ook maar een rare vrouw, ik zat daar helemaal in de zenuwen en wilde gewoon graag horen wat ze precies deed, of het gezond was etc. en vroeg dus ook constant aan haar, wat doe je nu. Uit haar zelf vertelde ze dat nauwelijks.. ze was echt gewoon alles aan het nalopen maar had minder oog voor ons.
pi_78064738
ja dat deed die van ons ook idd Af en toe vertelde ze wel, dat is dit of dat enzo, maar meer ook niet.
Daarom ben ik ook wel blij met die pretecho.
Want nu vroeg ze idd: willen jullie weten wat het wordt? Dus ik zo van: ja, maar eigenlijk weet ik het wel, maar wil het toch nog een keer horen.
En toen zei mijn vriend: maar het was wel duidelijk te zien.
En toen zei zij: het is een jongetje. en ging ze verder met het echoën.

Misschien zijn die medische echomensen gewoon rare wezens

Oh en heb jou echo nog niet eens gezien, ga ik even terugzoeken
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:10:10 #112
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78066225
Daar is het geloof ik ook een medische echo voor. Bij ons op het ziekenhuis wordt dan ook heel duidelijk gemaakt dat het geen vrolijk 'kindje kijken' wordt. Vandaar dat we nu voor morgen maar een pretecho gepland hebben. Ze hebben ook het liefste dat je niemand meeneemt dan en zeker al geen kinderen... (de partner mag wel overigens hoor ) De echo is er voor hen zodat zij weten of het goed gaat, niet voor de ouders... Daar is de pretecho voor uitgevonden redeneren ze. En misschien ook niet geheel onterecht...
pi_78066354
Om nou te zeggen dat de echo niet voor de ouders is... de ouders willen toch weten of het goed gaat met het kindje...
Hier was de vorige 20 weken echo ook niet leuk ofzo. Ze vertelde wel regelmatig even snel wat ze zag, maar ik zag er zelf echt helemaal niks in.
Bij de pretecho was er veel meer tijd voor uitleg en dingen aanwijzen, zodat we ook echt konden zien wat wat was.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:17:21 #114
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78066537
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:13 schreef tessie het volgende:
Om nou te zeggen dat de echo niet voor de ouders is... de ouders willen toch weten of het goed gaat met het kindje...
Hier was de vorige 20 weken echo ook niet leuk ofzo. Ze vertelde wel regelmatig even snel wat ze zag, maar ik zag er zelf echt helemaal niks in.
Bij de pretecho was er veel meer tijd voor uitleg en dingen aanwijzen, zodat we ook echt konden zien wat wat was.
Tuurlijk willen de ouders dit graag weten, maar ik gok dat de benodigde tijd al snel verdubbeld zodra ze alles moeten gaan aanwijzen enzo. Op mij kwam het niet onredelijk over dat ze hier tevoren duidelijk over waren. daardoor wisten wij ook dat een pretecho wilden (ondanks de enorme hoeveelheid aan echo's die ik met mijn verleden krijg)

Bij de 12 weken echo had ik trouwens wel een heel aardig vrouwtje, die wachtte even netjes met verder gaan tot ik klaar was met instorten en hysterisch janken omdat er nog een hartje knipperde
pi_78066714
Onze 20wk echo was zo super dat we geen 3d hebben gedaan. Voor 10 euro kregen we duidelijke uitleg, heeeeeeeel veel foto's en een dvd met tekst en beeld van de echo!

Voor herhaling vatbaar
pi_78067116
Ik had bij de 20-weken echo een meneer met duidelijk lol in zijn werk (al ben ik wel blij ergens dat ik bij mijn eerste dildo-echo wel een vrouw had )
Hij was heel vrolijk en vertelde juist vrij veel
pi_78068329
Onze 20 weken echo gister was ook leuk hoor! Heel uitgebreid en enthousiast, ze vond alles mooi, keurig en prachtig en vertelde veel! Mijn schoonouders waren mee en die waren helemaal onder de indruk, erg leuk dus!
Jammer dat het niet bij iedereen zo gaat!

Wat een leuke gewoontes hebben ze toch in Belgie. Ik vind het wel heel gastvrij allemaal. Maar had er zelf niet aan moeten denken om mijn collega's al na 1 dag te moeten ontvangen, en al helemaal niet in het ziekenhuis...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:23:45 #118
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78069051
Met de 12-weken echo bij ons vorige week vertelde de echo-meneer juist enorm veel, echt heel prettig. Toen ik zei dat ik dat zo fijn vond zei hij dat ze dat express deden, praten en breien tegelijk, omdat bij stiltes mensen zelf de meest vreselijke scenario's in gaan vullen.
Hij vertelde echt heel veel, had tijd voor grapjes tussendoor, waardoor ik moest lachen en hij de kleine 'kwijt' was Nam na de echo zeer uitgebreid de tijd om alle uitslagen door te lopen en te laten zien tussen welke waardes alles 'mocht' zijn, alles 'hoorde' te zijn en wat onze waardes waren. En ook om ons nog even ons verhaal te laten doen.
Ik vind het jammer dat we het niet op tape oid hebben zoveel vertelde hij.
Hij liet ook genoeg ruimte over voor ons om zelf te kunnen kijken, ik 'ontdekte' zelf de navelstreng bijvoorbeeld en ook de 2 hersenhelften was wel zo makkelijk bij het opvoeden straks zei hij En hij liet nog even het hartje horen, 159 slagen per minuut
Ik hoop dat de 20-weken-echo ook bij hem is straks.

Morgen naar de 'gewone gyn' voor een 'gewone' controle. Ik ben dan bijna een week zonder medicijnen en nu hoop ik dat we toch weer even gaan kijken of hartje luisteren, want ineens is het dan toch weer spannend nu...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:25:40 #119
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78069144
Weet je wat het wordt Grunsfan? En dan bedoel ik daar niet mee dat je het met ons moet delen, maar ben gewoon benieuwd of je het wil weten
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78069553
Ik word echt helemaal + (maar dan positief ) van die lieve kriebeltjes en zenuwtrekjes zo af en toe! Zit gewoon te giegelen ik begin het zwanger zijn nu pas echt leuk te vinden, die eerste maanden hoeven van mij echt niet...
pi_78069790
Ik vond het op zich ook geen ramp dat het ging zoals het ging, idd omdat het medisch is. Maar ergens wel een beetje jammer.
Maar vooral omdat ze pas op het einde vertelde dat alles goed was.
Met het kijken naar het hartje moest ze een beetje porren, omdat ie er niet goed voorlag. Maar dan ga je toch denken: oh jee zou er misschien iets mis mee zijn (vriend heeft een ruisje, stelt echt niets voor, maar op dat soort momenten is dat toch een beetje eng).
Alleen daarom had ze wel iets meer mogen vertellen.

En ik vind er een verschil tussen zitten "vrolijk kindje kjken" en af en toe zeggen: dat is de oogkas, dat is het mondje. Maar ik verwacht niet dat je het ziet.
En dus ook totaal geen moeite doen om ook maar iets te laten zien.

Maar das mijn persoonlijke mening
Ik ben iig blij met de pretecho die ik gehad heb
pi_78069830
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:21 schreef Vlindur het volgende:
Onze 20wk echo was zo super dat we geen 3d hebben gedaan. Voor 10 euro kregen we duidelijke uitleg, heeeeeeeel veel foto's en een dvd met tekst en beeld van de echo!

Voor herhaling vatbaar
Laat me raden jullie zijn in Garijp geweest bij dokter Amelink Is mijn vroegere huisarts en wat echo's betreft echt een toffe gast!
pi_78070275
Wat leuk om te lezen hoe al die mooie echo's waren.
Hier viel het eigenlijk redelijk tegen
pi_78070527
Wat Sonnetje en Tessie zeggen ben ik het wel mee eens. Ik vond het super om het kindje te zien en besef me ook wel dat het een medische echo is en dat het niet vrolijk kindje kijken is, maar iets meer uitleg naar de toekomstige ouders was wel prettig geweest.
pi_78070829
Volgens mij verschilt het gewoon heel erg waar je je echo laat doen. Mijn 12 weken echo was in zo'n speciaal echo centrum in Amsterdam, daar waren ze echt super vriendelijk en gelijk geruststellen en veel dingen vertellen en ook echt mee blij doen dat alles goed was enzo. Maar 20 weken in het flevoziekenhuis was gewoon echt heel zakelijk zeg maar. Wel begrijpelijjk, want het is gewoon een medisch onderzoek. Maar ook bij een medisch onderzoek krijg ik graag wat meer toelichting.
pi_78070881
Grappig, ik was met mijn zus mee naar de 20 weken echo. En dat was in het ziekenhuis, daar was t veeel leuker en die vrouw vertelde veeeeeeeeel meer.
Ik had nu zo'n prenataal centrum en dat was dus wat stommer

En heb trouwens nu echt het idee dat ik m voel!
Want tijdens de echo was ze m wat aan t porren en toen voelde ik wat ik regelmatig al voelde, maar op een andere plek dan normaal!
Oh ja en hij heeft een naam als ie geboren wordt
pi_78071381
Hoi Saffier! Nee, wij willen het niet weten, het blijft dus ook voor ons nog 20 weken een verrassing! Maar ik vind de foto's erg lijken op de echofoto's van zijn/haar broer dus ik heb nu een heel erg jongetjes gevoel.. Maar het kan natuurlijk ook gewoon een meisje zijn die erg op haar broer lijkt
pi_78075819
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef Rixtje het volgende:

[..]

Laat me raden jullie zijn in Garijp geweest bij dokter Amelink Is mijn vroegere huisarts en wat echo's betreft echt een toffe gast!
Je gaat door voor de koelkast!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:35:21 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78075936
Wat leuk Sonnetje en Orea dat jullie je kindjes voelen!
En wat heerlijk dat jullie over de naam uit zijn Sonnetje!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:37:44 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78076063
even zonder bij te lezen een korte update:
harry en ik maken het goed. als morgen bloedonderzoek goed is dan mogen we 's middags naar huis.
het was een snelle maar pittige bevalling.
hij weegt 3120g en is ongeveer 46cm
zijn naam zet ik liever niet op internet maar kan wel via pm gevraagd worden
meer en uitgebreider nieuws volgt binnebkort

liefs!
pi_78076497
Ow, je bent nog in het ziekenhuis, Asyniur. Hopelijk mogen jullie idd morgen naar huis
pi_78076527
Wat fijn dat het goed met jullie gaat. En hopelijk dan morgen lekker naar huis.
Ik ben wel nieuwschierig naar de echte naam van Harry.
pi_78077388
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk Sonnetje en Orea dat jullie je kindjes voelen!
En wat heerlijk dat jullie over de naam uit zijn Sonnetje!
ja ben ik ook blij mee
Echt een pak van mijn hart haha. Was bang dat ie straks zonder naam geboren ging worden

Asy hopelijk mogen jullie gauw naar huis!
Kan je echt gaan genieten van je gezinnetje!!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:19:07 #134
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_78078209
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ga gewoon in het RdGG bevallen. Zoetermeer is geen optie voor mij
Nja in het ergste geval dat ik toch moet bevallen in Zoetermeer, dan is er een vriendin in de buurt (die werkt op de kinderafdeling daar )
Maar er werkt ook een vriendin van mij in het RdGG, maar dan in het andere gebouw. Ik ben zelf daar geboren dus daarom wil ik er bevallen (en ben nog nooit in een ander ziekenhuis geweest in mijn hele leven haha).
En het ziekenhuis is op 15 min rijden, dus dat is wel lekker.

Dat was het voor mij ook niet, ik wilde in het SFG bevallen. Maar helaas, daar was geen plek. Dus toch Zoetermeer. En nu heeft mijn jongste dochter 'Zoetermeer' in haar paspoort staan en bij het aangeven kreeg mijn man een t-shirtje met "Born in Zoetermeer" erop, mee.
Qua verpleging en sfeer vond ik Zoetermeer trouwens wel goed, ik heb echt niks te klagen over het ziekenhuis of personeel. Stukken beter dan in het SFG.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_78078601
Ja dat kan ik me nog herinneren idd
Ach ja we zien wel, in t ergste geval wordt het idd Zoetermeer, kom ik ook nog wel overheen
Hebben we alle 3 een andere geboorteplaats
(en fijn om te horen dat daar goede verpleging en sfeer is, want ik hoor altijd alleen maar rare verhalen over dat ziekenhuis maakt t al iets minder erg )
pi_78079803
Asy ook bevallen Hebben we een datumtweeling? Wat leuk Gefeliciteerd, en hopelijk snel naar huis.

Orea, ik begrijp dat je weer thuis bent inclusief blindedarm? Wel een kloterige diagnose zo Ik hoop dat ze wat meer voor je kunnen doen om de pijn onder controle te houden.

Ik ben vandaag thuisgekomen samen met mijn grote lief en mijn kleine lief. We hadden eigenlijk gisteravond al naar huis gemogen maar dan hadden we tot de ochtend geen kraamzorg gehad. In het ziekenhuis werd er zo ontzettend goed voor ons gezorgd dat we daarom een extra nachtje gebleven zijn. Helaas heb ik vanochtend na het eten van 2 boterhammetjes wel weer vreselijke buikpijn gehad Mogelijk reageer ik heel heftig op een buikgriepje oid. We kijken dus thuis even aan hoe het gaat met hele kleine beetjes licht verteerbaar eten en zoveel mogelijk drinken.

Met Hannah gaat alles hartstikke goed! Ze kan zichzelf goed op temperatuur houden en drinkt lekker aan de borst. Ons eerste nachtje zonder hulp komt er nu aan dus het is even een slag om de arm houden

De bevalling is trouwens vanaf het moment dat de ruggenprik is gezet (om een uur of 11.00 in de ochtend) voorspoedig verlopen. Om een uur of 2 had ik 3/4 cm ontsluiting en moest ik op mijn zij gaan liggen om de CTG wat beter te laten registeren. 2 uur later kreeg ik de drang om te poepen en bleek ik volledige ontsluiting te hebben
Ik mocht gaan persen met de ruggenprik nog aan en dat ging best goed. Omdat mijn meisje het een beetje benauwd kreeg moest het toch wat sneller gaan en hebben ze de ruggenprik dus halverwege uitgezet. Binnen 50 minuten persen (en een verlengde knip ) floepte ze er zo uit
Het volledige bevallingsverhaal komt uiteraard in het desbetreffende topic binnenkort.

Een fotootje van Hannah:

[ Bericht 0% gewijzigd door octopussy op 16-02-2010 22:58:23 ]
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:54:32 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78080059
Octopussy! Wat een lief poppeke!
pi_78080254
Octo, wat een scheetje die Hannah van jullie!! Veel succes vannacht, maar dat komt helemaal goed!!
pi_78080854
hannah!

Asy! Ik ga duimen voor de bloedtest, dat jullie snel met Harry naar huis mogen! (ik ben wel benieuwd naar de naam, pm-en mag dus best )
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:45:16 #140
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78082400
Octo wat een mooi poppetje. En ook echt duidelijk een meisje!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:02:08 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78083104
wat is ze mooi, octo!
in de haak.
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 00:23:44 #142
43556 miss_dynastie
pi_78083885
Octo wat een mupke
pi_78087654
Morge,

Wij gaan zo ook een beebje halen
pi_78087708
oooo Hannah wat ben je moooooooooi geniet lekker van het thuiszijn Octo
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78088199
Goooooooodmorning! (dat klinkt opgewekter dan ik ben )

Co_OL, succes vandaag!! Hopenlijk is jullie beebje er snel!

Asy, ik had je al een pm gestuurd, maar hier ook nog even wat dat jullie vandaag naar huis mogen.

Fluugs, vandaag weet je of er een jongetje of een meisje in je buik huist ! Spannend!! Heel veel succes vandaag !!

Hier had ik gisteravond etis dat leek op gerommel. Last van mijn rug dat ieder half uur kwam opzetten, wat krampjes onderin enzo, maar niet echt bijzonder of waarvan ik dacht dat het echt ging gebeuren, maar er gebeurd in ieder geval iets. Beeb lijkt ook weer wat meer gezakt. Nu alles weer rustig en ik heb goed geslapen.
pi_78088401
goede morgen!

ik heb een hoop bijgelezen, nu maar hopen dat ik alles ook onthouden heb:

Simmu wou ik eerst nog jompelen voor je maar strooit de verzekering weer roet in het eten hoop dat er toch een goede oplossing komt en je van de kraamtijd kan genieten!

Orea fijn dat je thuis bent! Ik hoop zo dat de pijn ook weg blijft. Heerlijk dat je zo van het gekriebel kan genieten, tis ook wel heel bijzonder he

Dames met goede echo's gefeliciteerd

Ik zag nog een hele mooi Hannah voorbij komen

Asy hopelijk zijn je bloedwaardes in orde en mag je snel thuis gaan genieten

Cool wordt dus spannend vandaag?

Over het ziekenhuis heel wat gelezen, volgens mij is het in nederland dan ook niet allemaal standaard, ik weet dat er bij ons in het ziekenhuis ook koelkastjes staan en koffie en thee te maken is voor het bezoek.
Er staat ook een magnetron. Wat betreft bezoek is dan praktisch de hele dag allleen van 12-15 houden ze strikte rust aan. Inprincipe mag je het bezoek zelf regelen, dus wordt er in eerste instantie niemand na een half uur weggestuurd.
pi_78088407
ow en flugel heeel veeel succes en plezier vandaag
pi_78088425
Ah wat een droppie is Hannah zeg!!!
Lekker thuis verder gaan genieten van dr!
pi_78088608
Asy en Octo: Gefeliciteerd!

Octo: Wat een lief prulleke zeg!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78088630
wat een mooi meisje is Hannah zeg!!!
*poef* nu is het weg
  woensdag 17 februari 2010 @ 08:46:56 #151
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_78088646
Oh wat een mooierd Octo
  woensdag 17 februari 2010 @ 08:54:57 #152
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78088760
Goedemorgen dames (en heren natuurlijk )
Alle verse beebjes van harte welkom en de bijbehorende pappa's mamma's en boertjes/zusjes van harte !
Had graag alle namen willen typen maar kon er nog maar 2 uit mn ToBo krijgen, dus dan maar geen
Hier alles zn gangetje, zolang ik niet lach, hoest nies of te veel loop gaat t best wel goed... jammer dat dat witte brildragend ding nog steeds mn beste vriend is 's morgens
Hoop dat t morgen iets beter gaat aangezien ik morgen echt ff n muts ga zijn... k ga namelijk naar de 9maanden beurs gewoon om t n keertje mee gemaakt te hebben
Iemand nog tips tegen pijnlijke schaambeenderen en liezen misschien ?
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:11:19 #153
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78089052
Mogge allemaal, ben stiknerveus....

Het 'ineens-geen-leven-meer' op de echo in april blijft me wel achtervolgen wat dat betreft. Nog maar een paar uurtjes wachten gelukkig...

Octo, wat een plaatje!

Maffe, geen tips voor je. Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen...
pi_78089106
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:11 schreef flugeltje het volgende:
Mogge allemaal, ben stiknerveus....

Het 'ineens-geen-leven-meer' op de echo in april blijft me wel achtervolgen wat dat betreft. Nog maar een paar uurtjes wachten gelukkig...

Octo, wat een plaatje!

Maffe, geen tips voor je. Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen...
Maar je voelt de baby toch?
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:18:05 #155
259886 pessie
pi_78089179
Maffe tegen bandenpijn trok ik mn buikspieren een beetje aan, dat verlichtte de druk op de banden had ik het idee.
En wat betreft misselijkheid: eten voor je uit bed komt.

Verder zag ik een hele mooie foto van Hannah voorbij komen

En Asy ik ben benieuwd naar de naam van Harry!

Vandaag is een betere dag dan gisteren want in Groningen hebben we iets wat door kan gaan voor zon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')