abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78062135
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:35 schreef simmu het volgende:
maarruh, leonieke, hoe je er wel rekening mee dat je best moe bent na de bevalling en dan gewoon niet zoveel kan hebben?
Daarom dat we eventueel gaan schiften in het verzenden van de kaartjes als dat nodig zou blijken Of gewoon de kaartjes pas versturen een dag voor ik naar huis mag (en dan staat het ziekenhuis ook niet meer vermeld op het kaartje).
Tot grote frustratie van bepaalde mensen houden we alle opties nog open Gewoon afhankelijk van hoe we ons voelen
quote:
pfff, rotverzekering. ben ik ff blij met maatschappelijk werk gepraat te hebben! kraampakket krijgen we niet en na 10 dagen vervalt elk recht op kraamhulp. dus als ik 10 dagen voor week 37 beval heb ik pech als ik thuiskom. ik had zo graag toch een keertje een fijne onbezorgde kraamtijd gehad he
Maar met een tweeling kan het toch gebeuren dat je echt veel vroeger bevalt? Kunnen ze daar dan geen uitzondering op maken? Ik bedoel: dat moeten ze toch zelf ook beseffen?
pi_78062214
Het is trouwens bewezen: onze zoon zal te veel kleren hebben
Ik denk dat ik maar eventjes 30 onderhemdjes in de wasmachine heb gestoken. Allemaal maat 50, 50-56 of 56. En daar heb ik er zelf al 0 van gekocht

Misschien toch maar een paar dingen schrappen van mijn geboortelijst, want je bent natuurlijk niets met 6 extra onderhemdjes als je er al 30 hebt.
pi_78062333
Ik ga gewoon in het RdGG bevallen. Zoetermeer is geen optie voor mij
Nja in het ergste geval dat ik toch moet bevallen in Zoetermeer, dan is er een vriendin in de buurt (die werkt op de kinderafdeling daar )
Maar er werkt ook een vriendin van mij in het RdGG, maar dan in het andere gebouw. Ik ben zelf daar geboren dus daarom wil ik er bevallen (en ben nog nooit in een ander ziekenhuis geweest in mijn hele leven haha).
En het ziekenhuis is op 15 min rijden, dus dat is wel lekker.

20 weken echo gehad vanmiddag. En alles was goed. Het is nog steeds een jongen en ook nog steeds duidelijk te zien door die echoscopiste, maar ik zag het dit keer niet zo goed. Sowieso blijf ik het malloten vinden bij die echopraktijk daar, maar goed.
Hij werd geschat kwa metingen op 19.6 dus loopt goed op schema
Voor zover te zien ziet alles er dus goed uit Alleen de foto's wat minder hehe.
pi_78062575
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef leonieke het volgende:

[..]

Daarom dat we eventueel gaan schiften in het verzenden van de kaartjes als dat nodig zou blijken Of gewoon de kaartjes pas versturen een dag voor ik naar huis mag (en dan staat het ziekenhuis ook niet meer vermeld op het kaartje).
Tot grote frustratie van bepaalde mensen houden we alle opties nog open Gewoon afhankelijk van hoe we ons voelen
[..]
goed zo!
quote:
Maar met een tweeling kan het toch gebeuren dat je echt veel vroeger bevalt? Kunnen ze daar dan geen uitzondering op maken? Ik bedoel: dat moeten ze toch zelf ook beseffen?
het schijnt redelijk standaard te zijn. ik ben zoooo blij dat ik de stap naar dat maatschappelijk werk ondernomen heb! die begon er namelijk vanochtend zelf al over. in haar woorden: voor babies zorgen kan je al wel, je hebt er al eentje tenslotte. maar als je dan ook nog eens alles in huis moet doen plus alle bezoek, plus 3 kindjes, meid dat red je niet en dat hoeft ook helemaal niet. dus dan krijgen we thuiszorg. natuurlijk zit ook daar een kostenplaatje aan vast, maar niet zo dramatisch als alles zelf regelen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78062578
Wat gaat dat apart zeg in Belgie! Idd vreemd, zo dichtbij en toch zo anders. Lijkt me zelf wel vervelend om in het ziekenhuis zo snel al dat bezoek te moeten ontvangen.

Sonnetje, fijn dat alles goed was en dat het nog steeds een jongetje is Maar waarom zijn het malloten dan bij die echopraktijk?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78062659
na de babyboom de 20 weken echo boom en ik vergeet helemaal om iedereen te feliciteren
bij deze dan dus voor iedereen met een mooie 20 weken echo
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78062758
Sonnetje wat goed dat zijn piemeltje er niets van af is gevallen En uiteraard dat alles nog goed is

Simmu ik ben zo blij voor jou dat je vanochtend al de nodige stappen had gezet. Je zou anders waarschijnlijk voor niets aan het stressen gaan nu en dat is helemaal niet nodig. Je zal de hulp krijgen die je nodig hebt

tessie, het heeft zijn voor- en nadelen. Al het bezoek dat je ginder ontvangt, hoef je thuis niet meer te ontvangen als je ook nog eens je huishouden in orde moet kunnen houden. Maar bij een zware bevalling zullen we sowieso vragen aan mensen van niet langs te komen. Het moet nog fijn zijn ook
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:04:36 #108
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78063314
Sonnetje: fijn dat je -weken echo goed was!

Simmu: balen dat je niet eens je kraampakket vergoed krijgt.

En Leo: verstandig dat je dan kunt beslissen later het kaartje op de bus te doen.
pi_78063969
Tessie, dat is een gevoel haha (van mijn vriend en mij).
Had ik de vorige keer ook, en nu dus nog steeds haha. Kan t niet zo goed uitleggen waarom, maar vind t er gewoon niet zo prettig. Ach zolang ze goed echoën vind ik het ook wel weer best hoor
Maar als het pretechobureau zo zou zijn dan zou ik er niet meer komen. Vorige keer zat ik al soort van te twijfelen, vragen aan de vk of ik ook ergens anders zou kunnen/mogen. Maar toen had ik zoiets van, ach ik hoef er nog maar 1 keer heen
pi_78064630
Sonnetje wat fijn dat de 20 weken echo goed was Ik vond de echovrouw ook maar een rare vrouw, ik zat daar helemaal in de zenuwen en wilde gewoon graag horen wat ze precies deed, of het gezond was etc. en vroeg dus ook constant aan haar, wat doe je nu. Uit haar zelf vertelde ze dat nauwelijks.. ze was echt gewoon alles aan het nalopen maar had minder oog voor ons.
pi_78064738
ja dat deed die van ons ook idd Af en toe vertelde ze wel, dat is dit of dat enzo, maar meer ook niet.
Daarom ben ik ook wel blij met die pretecho.
Want nu vroeg ze idd: willen jullie weten wat het wordt? Dus ik zo van: ja, maar eigenlijk weet ik het wel, maar wil het toch nog een keer horen.
En toen zei mijn vriend: maar het was wel duidelijk te zien.
En toen zei zij: het is een jongetje. en ging ze verder met het echoën.

Misschien zijn die medische echomensen gewoon rare wezens

Oh en heb jou echo nog niet eens gezien, ga ik even terugzoeken
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:10:10 #112
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78066225
Daar is het geloof ik ook een medische echo voor. Bij ons op het ziekenhuis wordt dan ook heel duidelijk gemaakt dat het geen vrolijk 'kindje kijken' wordt. Vandaar dat we nu voor morgen maar een pretecho gepland hebben. Ze hebben ook het liefste dat je niemand meeneemt dan en zeker al geen kinderen... (de partner mag wel overigens hoor ) De echo is er voor hen zodat zij weten of het goed gaat, niet voor de ouders... Daar is de pretecho voor uitgevonden redeneren ze. En misschien ook niet geheel onterecht...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78066354
Om nou te zeggen dat de echo niet voor de ouders is... de ouders willen toch weten of het goed gaat met het kindje...
Hier was de vorige 20 weken echo ook niet leuk ofzo. Ze vertelde wel regelmatig even snel wat ze zag, maar ik zag er zelf echt helemaal niks in.
Bij de pretecho was er veel meer tijd voor uitleg en dingen aanwijzen, zodat we ook echt konden zien wat wat was.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:17:21 #114
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78066537
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:13 schreef tessie het volgende:
Om nou te zeggen dat de echo niet voor de ouders is... de ouders willen toch weten of het goed gaat met het kindje...
Hier was de vorige 20 weken echo ook niet leuk ofzo. Ze vertelde wel regelmatig even snel wat ze zag, maar ik zag er zelf echt helemaal niks in.
Bij de pretecho was er veel meer tijd voor uitleg en dingen aanwijzen, zodat we ook echt konden zien wat wat was.
Tuurlijk willen de ouders dit graag weten, maar ik gok dat de benodigde tijd al snel verdubbeld zodra ze alles moeten gaan aanwijzen enzo. Op mij kwam het niet onredelijk over dat ze hier tevoren duidelijk over waren. daardoor wisten wij ook dat een pretecho wilden (ondanks de enorme hoeveelheid aan echo's die ik met mijn verleden krijg)

Bij de 12 weken echo had ik trouwens wel een heel aardig vrouwtje, die wachtte even netjes met verder gaan tot ik klaar was met instorten en hysterisch janken omdat er nog een hartje knipperde
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78066714
Onze 20wk echo was zo super dat we geen 3d hebben gedaan. Voor 10 euro kregen we duidelijke uitleg, heeeeeeeel veel foto's en een dvd met tekst en beeld van de echo!

Voor herhaling vatbaar
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78067116
Ik had bij de 20-weken echo een meneer met duidelijk lol in zijn werk (al ben ik wel blij ergens dat ik bij mijn eerste dildo-echo wel een vrouw had )
Hij was heel vrolijk en vertelde juist vrij veel
pi_78068329
Onze 20 weken echo gister was ook leuk hoor! Heel uitgebreid en enthousiast, ze vond alles mooi, keurig en prachtig en vertelde veel! Mijn schoonouders waren mee en die waren helemaal onder de indruk, erg leuk dus!
Jammer dat het niet bij iedereen zo gaat!

Wat een leuke gewoontes hebben ze toch in Belgie. Ik vind het wel heel gastvrij allemaal. Maar had er zelf niet aan moeten denken om mijn collega's al na 1 dag te moeten ontvangen, en al helemaal niet in het ziekenhuis...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:23:45 #118
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78069051
Met de 12-weken echo bij ons vorige week vertelde de echo-meneer juist enorm veel, echt heel prettig. Toen ik zei dat ik dat zo fijn vond zei hij dat ze dat express deden, praten en breien tegelijk, omdat bij stiltes mensen zelf de meest vreselijke scenario's in gaan vullen.
Hij vertelde echt heel veel, had tijd voor grapjes tussendoor, waardoor ik moest lachen en hij de kleine 'kwijt' was Nam na de echo zeer uitgebreid de tijd om alle uitslagen door te lopen en te laten zien tussen welke waardes alles 'mocht' zijn, alles 'hoorde' te zijn en wat onze waardes waren. En ook om ons nog even ons verhaal te laten doen.
Ik vind het jammer dat we het niet op tape oid hebben zoveel vertelde hij.
Hij liet ook genoeg ruimte over voor ons om zelf te kunnen kijken, ik 'ontdekte' zelf de navelstreng bijvoorbeeld en ook de 2 hersenhelften was wel zo makkelijk bij het opvoeden straks zei hij En hij liet nog even het hartje horen, 159 slagen per minuut
Ik hoop dat de 20-weken-echo ook bij hem is straks.

Morgen naar de 'gewone gyn' voor een 'gewone' controle. Ik ben dan bijna een week zonder medicijnen en nu hoop ik dat we toch weer even gaan kijken of hartje luisteren, want ineens is het dan toch weer spannend nu...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:25:40 #119
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78069144
Weet je wat het wordt Grunsfan? En dan bedoel ik daar niet mee dat je het met ons moet delen, maar ben gewoon benieuwd of je het wil weten
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78069553
Ik word echt helemaal + (maar dan positief ) van die lieve kriebeltjes en zenuwtrekjes zo af en toe! Zit gewoon te giegelen ik begin het zwanger zijn nu pas echt leuk te vinden, die eerste maanden hoeven van mij echt niet...
pi_78069790
Ik vond het op zich ook geen ramp dat het ging zoals het ging, idd omdat het medisch is. Maar ergens wel een beetje jammer.
Maar vooral omdat ze pas op het einde vertelde dat alles goed was.
Met het kijken naar het hartje moest ze een beetje porren, omdat ie er niet goed voorlag. Maar dan ga je toch denken: oh jee zou er misschien iets mis mee zijn (vriend heeft een ruisje, stelt echt niets voor, maar op dat soort momenten is dat toch een beetje eng).
Alleen daarom had ze wel iets meer mogen vertellen.

En ik vind er een verschil tussen zitten "vrolijk kindje kjken" en af en toe zeggen: dat is de oogkas, dat is het mondje. Maar ik verwacht niet dat je het ziet.
En dus ook totaal geen moeite doen om ook maar iets te laten zien.

Maar das mijn persoonlijke mening
Ik ben iig blij met de pretecho die ik gehad heb
pi_78069830
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:21 schreef Vlindur het volgende:
Onze 20wk echo was zo super dat we geen 3d hebben gedaan. Voor 10 euro kregen we duidelijke uitleg, heeeeeeeel veel foto's en een dvd met tekst en beeld van de echo!

Voor herhaling vatbaar
Laat me raden jullie zijn in Garijp geweest bij dokter Amelink Is mijn vroegere huisarts en wat echo's betreft echt een toffe gast!
pi_78070275
Wat leuk om te lezen hoe al die mooie echo's waren.
Hier viel het eigenlijk redelijk tegen
pi_78070527
Wat Sonnetje en Tessie zeggen ben ik het wel mee eens. Ik vond het super om het kindje te zien en besef me ook wel dat het een medische echo is en dat het niet vrolijk kindje kijken is, maar iets meer uitleg naar de toekomstige ouders was wel prettig geweest.
pi_78070829
Volgens mij verschilt het gewoon heel erg waar je je echo laat doen. Mijn 12 weken echo was in zo'n speciaal echo centrum in Amsterdam, daar waren ze echt super vriendelijk en gelijk geruststellen en veel dingen vertellen en ook echt mee blij doen dat alles goed was enzo. Maar 20 weken in het flevoziekenhuis was gewoon echt heel zakelijk zeg maar. Wel begrijpelijjk, want het is gewoon een medisch onderzoek. Maar ook bij een medisch onderzoek krijg ik graag wat meer toelichting.
pi_78070881
Grappig, ik was met mijn zus mee naar de 20 weken echo. En dat was in het ziekenhuis, daar was t veeel leuker en die vrouw vertelde veeeeeeeeel meer.
Ik had nu zo'n prenataal centrum en dat was dus wat stommer

En heb trouwens nu echt het idee dat ik m voel!
Want tijdens de echo was ze m wat aan t porren en toen voelde ik wat ik regelmatig al voelde, maar op een andere plek dan normaal!
Oh ja en hij heeft een naam als ie geboren wordt
pi_78071381
Hoi Saffier! Nee, wij willen het niet weten, het blijft dus ook voor ons nog 20 weken een verrassing! Maar ik vind de foto's erg lijken op de echofoto's van zijn/haar broer dus ik heb nu een heel erg jongetjes gevoel.. Maar het kan natuurlijk ook gewoon een meisje zijn die erg op haar broer lijkt
pi_78075819
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef Rixtje het volgende:

[..]

Laat me raden jullie zijn in Garijp geweest bij dokter Amelink Is mijn vroegere huisarts en wat echo's betreft echt een toffe gast!
Je gaat door voor de koelkast!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:35:21 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78075936
Wat leuk Sonnetje en Orea dat jullie je kindjes voelen!
En wat heerlijk dat jullie over de naam uit zijn Sonnetje!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:37:44 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78076063
even zonder bij te lezen een korte update:
harry en ik maken het goed. als morgen bloedonderzoek goed is dan mogen we 's middags naar huis.
het was een snelle maar pittige bevalling.
hij weegt 3120g en is ongeveer 46cm
zijn naam zet ik liever niet op internet maar kan wel via pm gevraagd worden
meer en uitgebreider nieuws volgt binnebkort

liefs!
pi_78076497
Ow, je bent nog in het ziekenhuis, Asyniur. Hopelijk mogen jullie idd morgen naar huis
pi_78076527
Wat fijn dat het goed met jullie gaat. En hopelijk dan morgen lekker naar huis.
Ik ben wel nieuwschierig naar de echte naam van Harry.
pi_78077388
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk Sonnetje en Orea dat jullie je kindjes voelen!
En wat heerlijk dat jullie over de naam uit zijn Sonnetje!
ja ben ik ook blij mee
Echt een pak van mijn hart haha. Was bang dat ie straks zonder naam geboren ging worden

Asy hopelijk mogen jullie gauw naar huis!
Kan je echt gaan genieten van je gezinnetje!!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:19:07 #134
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_78078209
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ga gewoon in het RdGG bevallen. Zoetermeer is geen optie voor mij
Nja in het ergste geval dat ik toch moet bevallen in Zoetermeer, dan is er een vriendin in de buurt (die werkt op de kinderafdeling daar )
Maar er werkt ook een vriendin van mij in het RdGG, maar dan in het andere gebouw. Ik ben zelf daar geboren dus daarom wil ik er bevallen (en ben nog nooit in een ander ziekenhuis geweest in mijn hele leven haha).
En het ziekenhuis is op 15 min rijden, dus dat is wel lekker.

Dat was het voor mij ook niet, ik wilde in het SFG bevallen. Maar helaas, daar was geen plek. Dus toch Zoetermeer. En nu heeft mijn jongste dochter 'Zoetermeer' in haar paspoort staan en bij het aangeven kreeg mijn man een t-shirtje met "Born in Zoetermeer" erop, mee.
Qua verpleging en sfeer vond ik Zoetermeer trouwens wel goed, ik heb echt niks te klagen over het ziekenhuis of personeel. Stukken beter dan in het SFG.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_78078601
Ja dat kan ik me nog herinneren idd
Ach ja we zien wel, in t ergste geval wordt het idd Zoetermeer, kom ik ook nog wel overheen
Hebben we alle 3 een andere geboorteplaats
(en fijn om te horen dat daar goede verpleging en sfeer is, want ik hoor altijd alleen maar rare verhalen over dat ziekenhuis maakt t al iets minder erg )
pi_78079803
Asy ook bevallen Hebben we een datumtweeling? Wat leuk Gefeliciteerd, en hopelijk snel naar huis.

Orea, ik begrijp dat je weer thuis bent inclusief blindedarm? Wel een kloterige diagnose zo Ik hoop dat ze wat meer voor je kunnen doen om de pijn onder controle te houden.

Ik ben vandaag thuisgekomen samen met mijn grote lief en mijn kleine lief. We hadden eigenlijk gisteravond al naar huis gemogen maar dan hadden we tot de ochtend geen kraamzorg gehad. In het ziekenhuis werd er zo ontzettend goed voor ons gezorgd dat we daarom een extra nachtje gebleven zijn. Helaas heb ik vanochtend na het eten van 2 boterhammetjes wel weer vreselijke buikpijn gehad Mogelijk reageer ik heel heftig op een buikgriepje oid. We kijken dus thuis even aan hoe het gaat met hele kleine beetjes licht verteerbaar eten en zoveel mogelijk drinken.

Met Hannah gaat alles hartstikke goed! Ze kan zichzelf goed op temperatuur houden en drinkt lekker aan de borst. Ons eerste nachtje zonder hulp komt er nu aan dus het is even een slag om de arm houden

De bevalling is trouwens vanaf het moment dat de ruggenprik is gezet (om een uur of 11.00 in de ochtend) voorspoedig verlopen. Om een uur of 2 had ik 3/4 cm ontsluiting en moest ik op mijn zij gaan liggen om de CTG wat beter te laten registeren. 2 uur later kreeg ik de drang om te poepen en bleek ik volledige ontsluiting te hebben
Ik mocht gaan persen met de ruggenprik nog aan en dat ging best goed. Omdat mijn meisje het een beetje benauwd kreeg moest het toch wat sneller gaan en hebben ze de ruggenprik dus halverwege uitgezet. Binnen 50 minuten persen (en een verlengde knip ) floepte ze er zo uit
Het volledige bevallingsverhaal komt uiteraard in het desbetreffende topic binnenkort.

Een fotootje van Hannah:

[ Bericht 0% gewijzigd door octopussy op 16-02-2010 22:58:23 ]
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:54:32 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78080059
Octopussy! Wat een lief poppeke!
pi_78080254
Octo, wat een scheetje die Hannah van jullie!! Veel succes vannacht, maar dat komt helemaal goed!!
pi_78080854
hannah!

Asy! Ik ga duimen voor de bloedtest, dat jullie snel met Harry naar huis mogen! (ik ben wel benieuwd naar de naam, pm-en mag dus best )
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:45:16 #140
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78082400
Octo wat een mooi poppetje. En ook echt duidelijk een meisje!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:02:08 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78083104
wat is ze mooi, octo!
in de haak.
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 00:23:44 #142
43556 miss_dynastie
pi_78083885
Octo wat een mupke
pi_78087654
Morge,

Wij gaan zo ook een beebje halen
pi_78087708
oooo Hannah wat ben je moooooooooi geniet lekker van het thuiszijn Octo
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78088199
Goooooooodmorning! (dat klinkt opgewekter dan ik ben )

Co_OL, succes vandaag!! Hopenlijk is jullie beebje er snel!

Asy, ik had je al een pm gestuurd, maar hier ook nog even wat dat jullie vandaag naar huis mogen.

Fluugs, vandaag weet je of er een jongetje of een meisje in je buik huist ! Spannend!! Heel veel succes vandaag !!

Hier had ik gisteravond etis dat leek op gerommel. Last van mijn rug dat ieder half uur kwam opzetten, wat krampjes onderin enzo, maar niet echt bijzonder of waarvan ik dacht dat het echt ging gebeuren, maar er gebeurd in ieder geval iets. Beeb lijkt ook weer wat meer gezakt. Nu alles weer rustig en ik heb goed geslapen.
pi_78088401
goede morgen!

ik heb een hoop bijgelezen, nu maar hopen dat ik alles ook onthouden heb:

Simmu wou ik eerst nog jompelen voor je maar strooit de verzekering weer roet in het eten hoop dat er toch een goede oplossing komt en je van de kraamtijd kan genieten!

Orea fijn dat je thuis bent! Ik hoop zo dat de pijn ook weg blijft. Heerlijk dat je zo van het gekriebel kan genieten, tis ook wel heel bijzonder he

Dames met goede echo's gefeliciteerd

Ik zag nog een hele mooi Hannah voorbij komen

Asy hopelijk zijn je bloedwaardes in orde en mag je snel thuis gaan genieten

Cool wordt dus spannend vandaag?

Over het ziekenhuis heel wat gelezen, volgens mij is het in nederland dan ook niet allemaal standaard, ik weet dat er bij ons in het ziekenhuis ook koelkastjes staan en koffie en thee te maken is voor het bezoek.
Er staat ook een magnetron. Wat betreft bezoek is dan praktisch de hele dag allleen van 12-15 houden ze strikte rust aan. Inprincipe mag je het bezoek zelf regelen, dus wordt er in eerste instantie niemand na een half uur weggestuurd.
pi_78088407
ow en flugel heeel veeel succes en plezier vandaag
pi_78088425
Ah wat een droppie is Hannah zeg!!!
Lekker thuis verder gaan genieten van dr!
pi_78088608
Asy en Octo: Gefeliciteerd!

Octo: Wat een lief prulleke zeg!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78088630
wat een mooi meisje is Hannah zeg!!!
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')