Daarom dat we eventueel gaan schiften in het verzenden van de kaartjes als dat nodig zou blijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:35 schreef simmu het volgende:
maarruh, leonieke, hoe je er wel rekening mee dat je best moe bent na de bevalling en dan gewoon niet zoveel kan hebben?
Maar met een tweeling kan het toch gebeuren dat je echt veel vroeger bevalt? Kunnen ze daar dan geen uitzondering op maken? Ik bedoel: dat moeten ze toch zelf ook beseffen?quote:pfff, rotverzekering. ben ik ff blij met maatschappelijk werk gepraat te hebben! kraampakket krijgen we niet en na 10 dagen vervalt elk recht op kraamhulp. dus als ik 10 dagen voor week 37 beval heb ik pech als ik thuiskom. ik had zo graag toch een keertje een fijne onbezorgde kraamtijd gehad he
goed zo!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarom dat we eventueel gaan schiften in het verzenden van de kaartjes als dat nodig zou blijkenOf gewoon de kaartjes pas versturen een dag voor ik naar huis mag (en dan staat het ziekenhuis ook niet meer vermeld op het kaartje).
Tot grote frustratie van bepaalde mensen houden we alle opties nog openGewoon afhankelijk van hoe we ons voelen
[..]
het schijnt redelijk standaard te zijn. ik ben zoooo blij dat ik de stap naar dat maatschappelijk werk ondernomen heb! die begon er namelijk vanochtend zelf al over. in haar woorden: voor babies zorgen kan je al wel, je hebt er al eentje tenslotte. maar als je dan ook nog eens alles in huis moet doen plus alle bezoek, plus 3 kindjes, meid dat red je niet en dat hoeft ook helemaal niet. dus dan krijgen we thuiszorg. natuurlijk zit ook daar een kostenplaatje aan vast, maar niet zo dramatisch als alles zelf regelen.quote:Maar met een tweeling kan het toch gebeuren dat je echt veel vroeger bevalt? Kunnen ze daar dan geen uitzondering op maken? Ik bedoel: dat moeten ze toch zelf ook beseffen?
Tuurlijk willen de ouders dit graag weten, maar ik gok dat de benodigde tijd al snel verdubbeld zodra ze alles moeten gaan aanwijzen enzo. Op mij kwam het niet onredelijk over dat ze hier tevoren duidelijk over waren. daardoor wisten wij ook dat een pretecho wilden (ondanks de enorme hoeveelheid aan echo's die ik met mijn verleden krijg)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:13 schreef tessie het volgende:
Om nou te zeggen dat de echo niet voor de ouders is... de ouders willen toch weten of het goed gaat met het kindje...
Hier was de vorige 20 weken echo ook niet leuk ofzo. Ze vertelde wel regelmatig even snel wat ze zag, maar ik zag er zelf echt helemaal niks in.
Bij de pretecho was er veel meer tijd voor uitleg en dingen aanwijzen, zodat we ook echt konden zien wat wat was.
Laat me raden jullie zijn in Garijp geweest bij dokter Amelinkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:21 schreef Vlindur het volgende:
Onze 20wk echo was zo super dat we geen 3d hebben gedaan. Voor 10 euro kregen we duidelijke uitleg, heeeeeeeel veel foto's en een dvd met tekst en beeld van de echo!
Voor herhaling vatbaar
Je gaat door voor de koelkast!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Laat me raden jullie zijn in Garijp geweest bij dokter AmelinkIs mijn vroegere huisarts en wat echo's betreft echt een toffe gast!
ja ben ik ook blij meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk Sonnetje en Orea dat jullie je kindjes voelen!
En wat heerlijk dat jullie over de naam uit zijn Sonnetje!
Dat was het voor mij ook niet, ik wilde in het SFG bevallen. Maar helaas, daar was geen plek. Dus toch Zoetermeer. En nu heeft mijn jongste dochter 'Zoetermeer' in haar paspoort staan en bij het aangeven kreeg mijn man een t-shirtje met "Born in Zoetermeer" erop, mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ga gewoon in het RdGG bevallen. Zoetermeer is geen optie voor mij
Nja in het ergste geval dat ik toch moet bevallen in Zoetermeer, dan is er een vriendin in de buurt (die werkt op de kinderafdeling daar)
Maar er werkt ook een vriendin van mij in het RdGG, maar dan in het andere gebouw. Ik ben zelf daar geboren dus daarom wil ik er bevallen (en ben nog nooit in een ander ziekenhuis geweest in mijn hele leven haha).
En het ziekenhuis is op 15 min rijden, dus dat is wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |