Succes vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Co_OL het volgende:
dit topic moet het gaan wordenvliezen hebben ze net gebroken enstraks komt het infuus.
Yeah
Ja dat wil ik ook zo graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:23 schreef pessie het volgende:
Co_ol! Schiet et alweer wat meer op?!?!?!?! Ik denk aan updatende vaders enzo...
En Ymme: jij mag ook wel es gaan
Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook zo graagEcht heb gisteren de hele dag lopen janken.
Maar hij wilt nog niet. Is veel te lekker in de buik bij mama
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...
Hier nog 1quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook zo graagEcht heb gisteren de hele dag lopen janken.
Maar hij wilt nog niet. Is veel te lekker in de buik bij mama
sexen moet je!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:41 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
En volgens mij vk is dat gewoon onzin/bijgeloof
dan zou je 3 kratten leeg moeten drinken wil die 'kinine' helpen :pquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...
OP aangepastquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Co_OL het volgende:
dit topic moet het gaan wordenvliezen hebben ze net gebroken enstraks komt het infuus.
Yeah
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:41 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
En volgens mij vk is dat gewoon onzin/bijgeloof
Ik wou het net zeggen... het helpt om je nog ellendiger te voelen als het niks uithaaltquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Co_OL het volgende:
4cm een uurtje geleden ze gaat nu voor een prik dus ff pauze
Live updatequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Co_OL het volgende:
4cm een uurtje geleden ze gaat nu voor een prik dus ff pauze
handig hoor mobiel internetquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Live update![]()
Nu alleen een webcam en we kunnen live 'meegenieten'
Sterkte en succes ook voor je vrouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |