quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nu ik aan jou denk bij mij wel meer dan 1 hoor ....
Persfase!quote:
Weet ik, maar 10 cm klinkt hoopvol bij een bevalling... En die andere opmerking laat ik maar even weg voordat het niveau hier drastisch daaltquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Euhm... 10 cm was bij hem niet bij zijn vrouw
Ja dag, maak dr maar wakker hoor. Zo schiet t niets op natuurlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Co_OL het volgende:
haha 6 inmiddels en heb een hele nieuwe vrouw terug gekregen net lekker relaxed. Ze is nu lekker even aan het slapen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Weet ik, maar 10 cm klinkt hoopvol bij een bevalling... En die andere opmerking laat ik maar even weg voordat het niveau hier drastisch daalt
Zet em op K! Al 6 cm! Over 2 uur mag je misschien al persen!!! (* pessie gaat uit van snellere ontsluiting verder in de bevalling)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dag, maak dr maar wakker hoor. Zo schiet t niets op natuurlijk!
Oh echt, lang leve de ruggeprik, wat is het toch heerlijk dat dat er is! Fijn dat het nu lekker ontspannen gaat, nog eventjes en ze moet aan de bak! Zet hem op!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Co_OL het volgende:
haha 6 inmiddels en heb een hele nieuwe vrouw terug gekregen net lekker relaxed. Ze is nu lekker even aan het slapen
En het leven is al zo moeilijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Euh K is mijn vrouw en die is niet aan het bevallen hoor!!!!
Niet dat ik weet want ze is nu hier op kantoor.
Of de vrouw van Co_ol moet ook een naam hebben beginnend met een K ?
Anders haal je dingen door elkaar pessie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |