quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef harley het volgende:
hij kreeg de bijnaam ron jeremy van de echoscopiste, we wisten het al maar bij de 20 weken echo en ook gisteren was dat het 1e wat vol in beeld kwam
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef amaranta het volgende:
Lieve simmu en sangdrax. Heel veel sterkte de komende tijd.
Fijn dat de opvang van s. Goed geregeld is. Een zorg minder. Nu maar hopen dat de kuikentjes nog even binnen blijven.
Simmu en man erg veel sterkte de komende dagen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:46 schreef Lishe het volgende:
Simmu en sandrax, wat een schrik! Veel sterkte en succes...
Mocht ik ooit iets kunnen doen ( oppassen op s., boodschap, weetikhet) ik woon vlakbij het ziekenhuis. Schroom niet!
Het was vanmorgen rustig hoor. Dus verwacht geen actie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:35 schreef amaranta het volgende:
Goedemorgen. Ben benieuwd of we vandaag een babyboom gaan krijgen.
Cool zn vrouw.
Scorpion zn vrouw.
En Ymme, want die is inmiddels ook overtijd en rommelt al een tijdje.
Happy me mag ook wel
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Co_OL het volgende:
dit topic moet het gaan wordenvliezen hebben ze net gebroken enstraks komt het infuus.
Yeah
Succes vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Co_OL het volgende:
dit topic moet het gaan wordenvliezen hebben ze net gebroken enstraks komt het infuus.
Yeah
Ja dat wil ik ook zo graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:23 schreef pessie het volgende:
Co_ol! Schiet et alweer wat meer op?!?!?!?! Ik denk aan updatende vaders enzo...
En Ymme: jij mag ook wel es gaan
Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook zo graagEcht heb gisteren de hele dag lopen janken.
Maar hij wilt nog niet. Is veel te lekker in de buik bij mama
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...
Hier nog 1quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook zo graagEcht heb gisteren de hele dag lopen janken.
Maar hij wilt nog niet. Is veel te lekker in de buik bij mama
sexen moet je!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:41 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
En volgens mij vk is dat gewoon onzin/bijgeloof
dan zou je 3 kratten leeg moeten drinken wil die 'kinine' helpen :pquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Al pannenkoeken met ananas gegeten en daarbij bitter lemon gedronken? Schijnt te helpen...
OP aangepastquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Co_OL het volgende:
Yeah
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:41 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
En volgens mij vk is dat gewoon onzin/bijgeloof
Ik wou het net zeggen... het helpt om je nog ellendiger te voelen als het niks uithaaltquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Co_OL het volgende:
4cm een uurtje geleden ze gaat nu voor een prik dus ff pauze
Live updatequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Co_OL het volgende:
4cm een uurtje geleden ze gaat nu voor een prik dus ff pauze
handig hoor mobiel internetquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Live update![]()
Nu alleen een webcam en we kunnen live 'meegenieten'
Sterkte en succes ook voor je vrouw!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nu ik aan jou denk bij mij wel meer dan 1 hoor ....
Persfase!quote:
Weet ik, maar 10 cm klinkt hoopvol bij een bevalling... En die andere opmerking laat ik maar even weg voordat het niveau hier drastisch daaltquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Euhm... 10 cm was bij hem niet bij zijn vrouw
Ja dag, maak dr maar wakker hoor. Zo schiet t niets op natuurlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Co_OL het volgende:
haha 6 inmiddels en heb een hele nieuwe vrouw terug gekregen net lekker relaxed. Ze is nu lekker even aan het slapen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Weet ik, maar 10 cm klinkt hoopvol bij een bevalling... En die andere opmerking laat ik maar even weg voordat het niveau hier drastisch daalt
Zet em op K! Al 6 cm! Over 2 uur mag je misschien al persen!!! (* pessie gaat uit van snellere ontsluiting verder in de bevalling)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dag, maak dr maar wakker hoor. Zo schiet t niets op natuurlijk!
Oh echt, lang leve de ruggeprik, wat is het toch heerlijk dat dat er is! Fijn dat het nu lekker ontspannen gaat, nog eventjes en ze moet aan de bak! Zet hem op!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Co_OL het volgende:
haha 6 inmiddels en heb een hele nieuwe vrouw terug gekregen net lekker relaxed. Ze is nu lekker even aan het slapen
En het leven is al zo moeilijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Euh K is mijn vrouw en die is niet aan het bevallen hoor!!!!
Niet dat ik weet want ze is nu hier op kantoor.
Of de vrouw van Co_ol moet ook een naam hebben beginnend met een K ?
Anders haal je dingen door elkaar pessie!
Waarschijnlijk heeft ze dat ook gedaan bij het maken ervanquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Co_OL het volgende:
goh ze slaap gewoon door de ween heen
Succes ! en vergeet geen foto te plaatsen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Co_OL het volgende:
update 9.5 cm
ik ga weer terug komen straks met ander nieuws later op de avond
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Co_OL het volgende:
update 9.5 cm
hoppa!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Co_OL het volgende:
update 9.5 cm
nou jij nogquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:49 schreef ymme het volgende:
Er is een baby onderweg.
Succces cool en vrouw. (waarschijnlijk lees je dit nu niet eens meer, maar wil het toch even gezegd hebben).
Floria gefeliciteerd met je goede echo.
jawel nog welquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:49 schreef ymme het volgende:
Er is een baby onderweg.
Succces cool en vrouw. (waarschijnlijk lees je dit nu niet eens meer, maar wil het toch even gezegd hebben).
Floria gefeliciteerd met je goede echo.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Co_OL het volgende:
[..]
jawel nog welze doen rustig aan en houden de spanning er in
hopelijk laatste rook ronde
Dat kan ik me voorstellen ja. Spannend zal het zeker zijn. Nog maar eventjes (misschien is het er al wel, terwijl ik dit nu typ)quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Co_OL het volgende:
[..]
jawel nog welze doen rustig aan en houden de spanning er in
hopelijk laatste rook ronde
Ymme, probeer anders wat kleine dingen te blijven doen (puzzel, spelletje op internet, goed boek lezen, middag dutje, cake of taart bakken, nodig een vriend/kennis uit voor een bakkie thee). Ik weet dat het lastig is, maar ik probeer me met kleine dingen te vermaken en dan kom ik de dagen goed door.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef ymme het volgende:
Mag ik even klagen hier.
Het is zo rustig in mijn buik. Bijna geen gerommel meer enzo. Dat ik echt het idee heb dat onze zoon niet meer uit zichzelf gaat komen. Ja ik weet het, ben pas 3 dagen over de 40 weken heen, maar zo voelt het nu gewoon even. Ik baal er ontzettend van, want zit nu gewoon elke minuut van de dag af te wachten. En zo schieten de dagen natuurlijk ook niet op. Elke min lijkt wel uren te duren.![]()
Ik wil gewoon mijn baby![]()
*en weer klaar met ego-posten*
Stilte voor de stormquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef ymme het volgende:
Mag ik even klagen hier.
Het is zo rustig in mijn buik. Bijna geen gerommel meer enzo. Dat ik echt het idee heb dat onze zoon niet meer uit zichzelf gaat komen. Ja ik weet het, ben pas 3 dagen over de 40 weken heen, maar zo voelt het nu gewoon even. Ik baal er ontzettend van, want zit nu gewoon elke minuut van de dag af te wachten. En zo schieten de dagen natuurlijk ook niet op. Elke min lijkt wel uren te duren.![]()
Ik wil gewoon mijn baby![]()
*en weer klaar met ego-posten*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |