Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
whehehe FAILquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef Fha het volgende:
Bijna vol
Hoezo fail? Het was gewoon een constatering alleen werd daar voor dus al weer gepost. Niet iedereen jaagt op de laatste post hoorquote:
ik sowiezo nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoezo fail? Het was gewoon een constatering alleen werd daar voor dus al weer gepost. Niet iedereen jaagt op de laatste post hoor
why kan je geen titel bedenken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef sararaats het volgende:
ik ben altijd bang dat ik de laatste post zou hebben
Is goed, ga jij alvast naar boven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben ik je vrouwNeuken?
is ook lastig typ gewoon het eerste wat in me opkomt inquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is goed, ga jij alvast naar boven.
*kijkt nu of zijn vrouw naar boven gaat....
Shit, ik ben door de (was)mand gevallen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is goed, ga jij alvast naar boven.
*kijkt nu of zijn vrouw naar boven gaat....
Helemaal niet. De tosti is opquote:
Geen idee. Ik heb er wel meer gemistquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
Pheno, ik heb zeker weer niks boeiends gemist in die 2 topics waarin ik niet heb gepost?
Hoi Phenoquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er wel meer gemist
Suikertaartjequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Het was toch al gewoon leuk?
Nu natuurlijk helemaal...
DM![]()
MPG
Fhaquote:
Ben je al klaar voor zaterdag?quote:
Ik wel... ik hoop dat morgen en overmorgen snel voorbij zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor zaterdag?
neeeheee satesaus kan er ook bijquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tosti's eet je met curry en mayo en alleen kaas inderdaad
Ik ben nog op zoek naar een waterdicht zusterpakjequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel... ik hoop dat morgen en overmorgen snel voorbij zijn.
En jij?.
Doe niet zo gek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
neeeheee satesaus kan er ook bij
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een waterdicht zusterpakje
wat ik nu voor idee krijg.......quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een waterdicht zusterpakje
Jawel ik ben z'n vrouw, maar ook weer niet. De Fok!rar is besproken en we hebben het over eten bij Pheno gehadquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
Pheno, ik heb zeker weer niks boeiends gemist in die 2 topics waarin ik niet heb gepost?
Jij viespeuk! Ik zie het al, jij moet nodig gewassen worden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch nergens voor nodig? Je mag je kleren best even ergens neerleggen hoor, zodat ze niet nat worden!.
Omdat ik oranje een mooie kleur vind!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef sararaats het volgende:
DaMart, waarom ben jij oranje en de rest niet?
Wat dan, wat dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ik nu voor idee krijg.......
Suikertaartje komt niet voor niets langsquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij viespeuk! Ik zie het al, jij moet nodig gewassen worden!![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch nergens voor nodig? Je mag je kleren best even ergens neerleggen hoor, zodat ze niet nat worden!.
e-fucking, altijd goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shit, ik ben door de (was)mand gevallen!Kunnen we niet alsnog gewoon neuken?
Nu wel een fatsoenlijke website gevonden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jee, het gaat allemaal wel erg snel hier![]()
Ik ga mijn vakantie maar eens in orde maken
nou, zoietsquote:
wil jij mijn zustertje niet zijn morgen?quote:
Ik heb het over nieuwsberichtjes. Dat postgeilerij pm je maar naar gf. Die gaat er ook van dweilen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef sararaats het volgende:
ik weet gewoon niet meer hoeveel ik er geplaatst heb. ik ben na 0u30 nog verdergegaan.
Lekker hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
al gedaan, maar ik heb dan ook een standaard 4 persoons huisje nodig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoek je eigen zuster maar. Suikertaartje is mijn zusterquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, zoiets
[..]
wil jij mijn zustertje niet zijn morgen?
dan claim ik marijkezwollequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoek je eigen zuster maar. Suikertaartje is mijn zuster.
Met bijpassende string!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dit anders wat?.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoek je eigen zuster maar. Suikertaartje is mijn zuster.
bezorgen ze zo snel?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, zoiets
[..]
wil jij mijn zustertje niet zijn morgen?
Het wordt een jeugdherbergquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu wel een fatsoenlijke website gevonden?
ja, he, ik ben d'r net aan het e-fucken. Aan mijn lijf geen MMV graagquote:
Ja, hostels e.d. zijn een stuk gemakkelijker. En goedkoperquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt een jeugdherbergDat kan WEL gewoon geregeld worden, naar mijn wensen, en voor een schappelijk bedrag
quote:
oooew nee dat niehieeetquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, he, ik ben d'r net aan het e-fucken. Aan mijn lijf geen MMV graag
Meteen moeten doen natuurlijk. Ik heb die Stayokay card niet voor niks natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, hostels e.d. zijn een stuk gemakkelijker. En goedkoper
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, he, ik ben d'r net aan het e-fucken. Aan mijn lijf geen MMV graag
There she goes....quote:Feb 16 15:00 Posting/Collection
YONAGO Branch
Tottori prefecture
Feb 17 1:34 Arrival at outward office of exchange
OSAKA INTERNATIONAL Branch
Osaka prefecture
Feb 17 1:49 Dispatch from outward office of exchange
OSAKA INTERNATIONAL Branch
dat dacht ik wel jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar hij claimt me als zuster, da's toch anders?
![]()
had jij het net niet over een 4-persoons huisje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg dat je het doet en ik maak het desnoods zelf
frisdrankquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef sararaats het volgende:
@Dr_Flash: ga je treinen spotten?
of frisdrank? ik kan niet kiezen
weet niet drink voornamelijk coca colaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef sararaats het volgende:
frisdrank it is !!
effe kijken
is Vitalinea water ook frisdrank?
die staat nog bij m'n ouders maar ga ze wel halenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet niet drink voornamelijk coca cola
Als hij knelt en zeer doet, moet je het zeggen... dan geef ik wel een kusje op de zere plek!quote:
Neh.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij knelt en zeer doet, moet je het zeggen... dan geef ik wel een kusje op de zere plek!.
dan kan je me toch wel verplegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had jij het net niet over een 4-persoons huisje?
dat is wel uitermate handig jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
die staat nog bij m'n ouders maar ga ze wel halen
Heb je meteen weer een kledingstuk minder dat nat kan wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh.
Ik doe hem gewoon niet eens aan
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je meteen weer een kledingstuk minder dat nat kan worden.
als ik niet al van DM was wel jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan je me toch wel verplegen
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik niet al van DM was wel ja
En mij kaartje sturen natuurlijkquote:
mwah prive verpleging lijkt me wel leukquote:
okee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou dan ga ik maar zeilig op de bank zitten
Dan kom je op de koelkastquote:
Of het gebied gaat afbakenen....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Bolle hem maar niet uit jaloezie eraf slaat met zijn poot dan!
Ben je toch soort van in Deventerquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zie je mij elke dag dertig keer
Hij mept alleen naar de magneetjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Bolle hem maar niet uit jaloezie eraf slaat met zijn poot dan!
Hij doet wel altijd mannen aanvallenquote:
Waar, dan krab ik wel evenquote:
precies tussen mijn schouderbladen kom er net niet bijquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar, dan krab ik wel even![]()
Laat me raden: die jeuk kruipt langzaam naar beneden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies tussen mijn schouderbladen kom er net niet bij
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden: die jeuk kruipt langzaam naar beneden?.
En van dat krabben krijg je uiteraard kramp in je schouder, en dat moet gemasseerd wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
stiekem wel
uuhm nee ik heb daar acht jeuk
* Marijkezwolle krabt Giertje tussen de schouderbladenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies tussen mijn schouderbladen kom er net niet bij
heeeey jij snapt hemquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En van dat krabben krijg je uiteraard kramp in je schouder, en dat moet gemasseerd worden.
Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin het zo langzamerhand ook eens te leren.
preciesquote:
En jij woont nog wel in zandvoortquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin het zo langzamerhand ook eens te leren.
aah okee was het gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer en voor ik de vraag moet beantwoorden waar ik zat:
ik zit overal op FOK!
Ik geloof dat niemand je die vraag wilde stellen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer en voor ik de vraag moet beantwoorden waar ik zat:
ik zit overal op FOK!
heey nijnsquote:
ja morgen een workshop en gezellig rondhangen in Gentquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand je die vraag wilde stellen hoor
Ga je nog iets leuks doen deze week?
gent als in belgie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja morgen een workshop en gezellig rondhangen in Gent
Hoiquote:
Wat voor workshop?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja morgen een workshop en gezellig rondhangen in Gent
niet echt. 1u35 minuten vanuit Noorderkempen. ik woon in Belgiëquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gent als in belgie?
is dat lang reizen
veel plezier in ieder geval
Hoi Nijnsje! Hoe is het?quote:
mja ik wist wat het was alleen niet waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet echt. 1u35 minuten vanuit Noorderkempen. ik woon in België
grafische en digitale media (volgens mij heb ik dat zeker vermeld)
Is er ook een Gent in NL dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gent als in belgie?
is dat lang reizen
veel plezier in ieder geval
Ik deel jouw gesteldheid: gaat goed, maar moequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef Nijns het volgende:
Giertje, DM, Fha-aatje
Alles goed met jullie? Met mij wel, beetje moe, zo slapen
ja goed dus en moe en hoofdpijn maar primaquote:
Ik sluit me er ook bij aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik deel jouw gesteldheid: gaat goed, maar moe.
nee ben in de war met lent die bestaat welquote:
Bij Nijmegen maar dat is volgens mij Gendtquote:
ah, gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
prima maar dufquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fha! Hoe is het op school?quote:
Oh bah... hier hetzelfdequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja goed dus en moe en hoofdpijn maar primazo maar naar bed en met jou?
ga dan van uitstel komt afstelquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bah... hier hetzelfdeen moet eigenlijk ook zo naar bed
Morgen om 7 uur weer op!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wel iets anders om je goed te laten slapen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
Koppijn, warm (als in koortsig) en niet moe. Heeft iemand een rubberen hamer om me te laten slapen straks?
Ik wil nietquote:
Pfoeh! Ik ietsjes later, ga naar de huishoudbeursquote:
Als ik achter de laptop ga zitten, dan gaat mijn vermoeidheid weg. Raar toch? Soms ga ik dan uiteindelijk veel te laat naar bed, ik moet zo dus inderdaad echt gaan..quote:
Gratis spullen halen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pfoeh! Ik ietsjes later, ga naar de huishoudbeurs![]()
Je mag die van mij wel even lenen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
Koppijn, warm (als in koortsig) en niet moe. Heeft iemand een rubberen hamer om me te laten slapen straks?
Ik weet wel iets anders om je goed te laten slapen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik ken hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als ik achter de laptop ga zitten, dan gaat mijn vermoeidheid weg. Raar toch? Soms ga ik dan uiteindelijk veel te laat naar bed, ik moet zo dus inderdaad echt gaan..
quote:
De laptop straalt warmte uit, en die vangt je lichaam op om om te zetten in nieuwe energie!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als ik achter de laptop ga zitten, dan gaat mijn vermoeidheid weg. Raar toch?
Mwa gaat zn gangquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet wel iets anders om je goed te laten slapen?
Ik moet altijd veel slapen, net een klein kindquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken het
maar goed ik heb zowiezo een slecht dag en nachtritme
quote:
nerd-alertquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laptop straalt warmte uit, en die vangt je lichaam op om om te zetten in nieuwe energie!![]()
.
voor stage of wat? Wat doe je daar?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa gaat zn gangVind de Uithof wel de dodelijkst saaie plek ooit dus ik kan niet wachten tot ik weer weg mag.
Talk nerdy to me!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laptop straalt warmte uit, en die vangt je lichaam op om om te zetten in nieuwe energie!![]()
.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
You think what I'm thinking?
OMG dat is slecht voor je rugquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Pfoeh! Ik ietsjes later, ga naar de huishoudbeurs![]()
quote:
Minor.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG dat is slecht voor je rug
Ik las vandaag ergens dat de gemiddelde bezoeker voor 7 kilo aan gratis rotzooi mee naar huis neemt...
Is dat niet hetzelfde dan?quote:
weltrustenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Nijns het volgende:
Ik lees jullie antwoorden morgen wel, ik ga nu echt naar bed.
Welterusten!
ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komtquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja maar, ik schift daar al!
![]()
Maar ik heb er zin in
Ik ga doe met je mee! Nog even wat lezen en daarna slapen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Nijns het volgende:
Ik lees jullie antwoorden morgen wel, ik ga nu echt naar bed.
Welterusten!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laat ik wel over aan Pheno. Die kan dat beter.
Ik maak wel een overwinningsfotoquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komt
Welterustenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga doe met je mee! Nog even wat lezen en daarna slapen!
Trusten allemaal![]()
.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga doe met je mee! Nog even wat lezen en daarna slapen!
Trusten allemaal![]()
.
Ik zal je als een Snow Leopard besluipen en je southbridge met mijn heatsink verwennen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ga je mee naar bed tijger?
![]()
zeker doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak wel een overwinningsfoto![]()
[..]
Welterusten
O nee, echt nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde dan?
Mount me nou maar gewoon, dan doe ik wel iets met de pipequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal je als een Snow Leopard besluipen en je southbridge met mijn heatsink verwennen.
Damn, hoe slecht nerdy
quote:
Ik zal die benchmark eens flink laten stampen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mount me nou maar gewoon, dan doe ik wel iets met de pipe
Je wacht eerst maar tot ik terug benquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa gaat zn gangVind de Uithof wel de dodelijkst saaie plek ooit dus ik kan niet wachten tot ik weer weg mag.
Schiet op dan gekquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wacht eerst maar tot ik terug ben
Shiiiit gekquote:
Zullen we dan recursief het bed gebruiken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal die benchmark eens flink laten stampen!
Ik branch wel in je else tak.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we dan recursief het bed gebruiken?
Dat moet wel lukkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Shiiiit gek
Je hebt een half jaarmin drie weken.
Liijkt me heerlijk! Sudo sleepquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Nou Marijke, ga je mee, dan kunnen we daarna samen hibernaten
(kortom, welterusten)
Oooooohw gelukkigquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet wel lukkenMijn rug is niet afhankelijk van die kutgemeente van je
Die had ik gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie de PI lieverd
Die laatste opmerking snap ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die had ik gezien
Maar ik doe liever dingen zonder woordenboek op schoot
doe je goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog klaarwakker en dat zonder Red Bull
Preciesquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die laatste opmerking snap ik niet![]()
Bedoel je dat je gewoon geen nerd bent?
dat spul krijg ik echt niet door mijn keel...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog klaarwakker en dat zonder Red Bull
ik behelp me nu met Coca Colaquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe je goed
ben jij daar gevoelig voor dan?
HOAX! Alle mannen hier zijn nerd! Bewijs het maarquote:
whehehe en dat werktquote:
Trustenquote:
vroeger repareerde ik computers, nu rij ik paardquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HOAX! Alle mannen hier zijn nerd! Bewijs het maar![]()
dat is echt serieus de pest voor je lijf...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe en dat werkt
ik heb een vriend die drinkt een treey bullit per dag weg en hij slaapt erop
ik kan dat niet
Een ex-nerd, dat zijn de ergstenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vroeger repareerde ik computers, nu rij ik paard
mja het is nog net niet zo erg als speedquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is echt serieus de pest voor je lijf...
Daar heb ik ook geen moeite meequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe en dat werkt
ik heb een vriend die drinkt een treey bullit per dag weg en hij slaapt erop
ik kan dat niet
mijn maag vooral eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen moeite meeEen keer met mijn nicht een heel weekend alleen maar bullit gedronken. Heerlijk geslapen hoor, maar je darmen en maag zijn er echt niet blij mee
Ik denk dat speed wel een tikkeltje erger isquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja het is nog net niet zo erg als speed
heb et wel eens gebruikt zo leuk vond ik dat nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat speed wel een tikkeltje erger isMaar dat soort zooi, daar doe je je lijf echt geen plezier mee...
met satesausquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
Ik ga zo nog maar een tosti maken denk ik
Nee. Zonder saus.quote:
eet smakelijk in ieder gevalquote:
Dat komt helemaal goedquote:
Neuk zequote:
quote:
quote:
Hihi nee, die is er pas om 1 uur. Dan wil ik gewoon lekker tegen hem aan kroelen en in slaap vallenquote:
aaah wat liefquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nee, die is er pas om 1 uur. Dan wil ik gewoon lekker tegen hem aan kroelen en in slaap vallen![]()
Ik ben heel liefquote:
Welterusten Gierquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:40 schreef Giertje het volgende:
en ik ben naar bed
slaap lekker allemaal
Jij ook meisje!quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 155 Giertje
02. 115 Marijkezwolle
03. 099 Fha
04. 096 goldfinger1963
05. 080 sararaats
06. 065 Pheno
07. 061 suikertaartje
08. 050 friemelaar
09. 032 wel.o.k
10. 026 marcb1974
11. 023 indahnesia.com
12. 022 DaMart
13. 013 Symphonic
14. 013 Dr_Flash
15. 012 Nijns
16. 011 FFSletop
17. 009 MPG
18. 008 --Tweety--
19. 001 Sjowhan
20. 001 OA
Reeks-statistieken!
fles je maakte een kwartetquote:
quote:Top 100 van woensdag 17 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 284 Marijkezwolle
05. 271 suikertaartje
07. 254 sararaats
21. 163 Giertje
41. 112 goldfinger1963
49. 106 Fha
61. 094 Pheno
73. 085 FFSletop
waar moet ik anders liggenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had jij het net niet over een 4-persoons huisje?
zonder is ook veel beterquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
jij bent een kloon van LLquote:
die wil ik wel zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak wel een overwinningsfoto![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mount me nou maar gewoon, dan doe ik wel iets met de pipe
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal die benchmark eens flink laten stampen!
echt nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HOAX! Alle mannen hier zijn nerd! Bewijs het maar![]()
ik ook nietquote:
Mij vergetenquote:Op donderdag 18 februari 2010 03:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
En wie zijn er buiten de KSC nog aan het posten geweest![]()
[..]
Met 13 posts achter elkaar heb je die vraag impliciet zelf al beantwoord! Een normaal mens zou namelijk hetzelfde zeggen in zeker 10 posts minder.quote:Op donderdag 18 februari 2010 03:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
En wie vond het eten blangrijker dan de koffie![]()
[..]
en wie was nou ook al weer de spammer
Vouchquote:Op donderdag 18 februari 2010 06:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met 13 posts achter elkaar heb je die vraag impliciet zelf al beantwoord! Een normaal mens zou namelijk hetzelfde zeggen in zeker 10 posts minder.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 03:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
En wie vond het eten blangrijker dan de koffie![]()
[..]
en wie was nou ook al weer de spammer
quote:Op donderdag 18 februari 2010 03:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles je maakte een kwartet
quote:Op donderdag 18 februari 2010 03:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
En wie zijn er buiten de KSC nog aan het posten geweest![]()
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 03:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
en straks ga ik wel MPGen![]()
eerst even wat eten en wat bijkomen van deze avond/nacht![]()
en mijn post aantal opschroeven
quote:Op donderdag 18 februari 2010 04:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar moet ik anders liggen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 04:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zonder is ook veel beter
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 04:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent een kloon van LL
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 5:25 schreef remlof het volgende:
gf, topicdiarree, 48 uur.
Zie laatste quote. Ik moest even zien hoeveel idiote crap dit achter elkaar is. Op deze manier is multiquoten in de oude layout wel erg kutquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:16 schreef Symphonic het volgende:
Jesus, ain't that too much?
je hebt gf zeker je scriptje gegeven of zo? Nou ja, een ding is zeker, je hoeft niets terug te lezen na een nacht, want die kerel schijt zijn hele vloer onder. Hij zal straks weer flink moeten dweilen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:27 schreef JortK het volgende:
Tering ik dacht dat ik trouwens wel eens aan topicdiarree deed
Dat roepen we al maanden, maar GF wil maar niet begrijpen dat we geen geintje maken als we zeggen dat zijn wijze van posten eigenlijk alleen maar irritant is. Iedereen post wel eens wat meer dan gezond is op een dag en er is wel vaker flink doorgepost in de KSC. Maar dan ging het nog ergens over. Bij GF gaat het alleen maar om zijn postaantal:quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 03:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
en straks ga ik wel MPGen![]()
eerst even wat eten en wat bijkomen van deze avond/nacht![]()
en mijn post aantal opschroeven
Script is doodquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt gf zeker je scriptje gegeven of zo? Nou ja, een ding is zeker, je hoeft niets terug te lezen na een nacht, want die kerel schijt zijn hele vloer onder. Hij zal straks weer flink moeten dweilen.
Mijn mobiel ook: ik krijg net pas de melding dat ik een telefoontje gemist heb gisteren. WTFquote:
quote:
You are the rose of my heartquote:
Je was weer lekker vanochtend. Oh wacht....quote:
*Smeltquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
You are the rose of my heart
You are the love of my life
A flower not fading, nor falling apart
If you're cold let my love make you warm
Rose of my heart
Is jammer dat ik dat dan gemist hebquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je was weer lekker vanochtend. Oh wacht....
Heerlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:30 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar gaat koffie halen
Koffie iemand ?
Doe je wel voorzichtig Liev ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik ga vandaag naar de huishoudbeurs en heb dus voldoende energie nodig om al die hebberige huisvrouwen van me af te slaan
Pasen goed?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is jammer dat ik dat dan gemist hebWanneer gaan we sushi maken?
Ik heb zo mijn tactiekjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig Liev ?
Huisvrouwen kunnen heeeeel gemeen zijn hoor
Gezellig!quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, ik blijf verliezen tegen de cpu
Wat voor voorstelling was het? En leuk dat het zo schattig wasquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik schuif even aan bij de koffie
De voorstelling van mijn dochter was echt heel schattig
Zelf dacht ze daar anders over
Have funquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben er vandoor, een fijne dag allemaal
Veel plezier Lievquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben er vandoor, een fijne dag allemaal
Hoezo gewordenquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dit voor schijttopic geworden zeg
Haal de dweil maar vast.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dit voor schijttopic geworden zeg
Ze is 10 en ze hadden met de klas een musical ingestudeerd Dolfje het Weerwolfje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat voor voorstelling was het? En leuk dat het zo schattig was![]()
Hoe oud is ze?
Wie weet. Net zin anquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:54 schreef Pheno het volgende:
Zou gf straks weer een 20 hit combo maken? Reagerend op iedereen?
het wisselt elkaar ene beetje af. gelukkig heb ik nu meer goede dan sclechte dagen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:58 schreef friemelaar het volgende:
Hoest nou sym ? al wat "opgelucht"
Fijn dat het de goede kant op gaatquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wisselt elkaar ene beetje af. gelukkig heb ik nu meer goede dan sclechte dagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |