neeeheee satesaus kan er ook bijquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tosti's eet je met curry en mayo en alleen kaas inderdaad
Ik ben nog op zoek naar een waterdicht zusterpakjequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel... ik hoop dat morgen en overmorgen snel voorbij zijn.
En jij?.
Doe niet zo gek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
neeeheee satesaus kan er ook bij
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een waterdicht zusterpakje
wat ik nu voor idee krijg.......quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een waterdicht zusterpakje
Jawel ik ben z'n vrouw, maar ook weer niet. De Fok!rar is besproken en we hebben het over eten bij Pheno gehadquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
Pheno, ik heb zeker weer niks boeiends gemist in die 2 topics waarin ik niet heb gepost?
Jij viespeuk! Ik zie het al, jij moet nodig gewassen worden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch nergens voor nodig? Je mag je kleren best even ergens neerleggen hoor, zodat ze niet nat worden!.
Omdat ik oranje een mooie kleur vind!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef sararaats het volgende:
DaMart, waarom ben jij oranje en de rest niet?
Wat dan, wat dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ik nu voor idee krijg.......
Suikertaartje komt niet voor niets langsquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij viespeuk! Ik zie het al, jij moet nodig gewassen worden!![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch nergens voor nodig? Je mag je kleren best even ergens neerleggen hoor, zodat ze niet nat worden!.
e-fucking, altijd goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shit, ik ben door de (was)mand gevallen!Kunnen we niet alsnog gewoon neuken?
Nu wel een fatsoenlijke website gevonden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jee, het gaat allemaal wel erg snel hier![]()
Ik ga mijn vakantie maar eens in orde maken
nou, zoietsquote:
wil jij mijn zustertje niet zijn morgen?quote:
Ik heb het over nieuwsberichtjes. Dat postgeilerij pm je maar naar gf. Die gaat er ook van dweilen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef sararaats het volgende:
ik weet gewoon niet meer hoeveel ik er geplaatst heb. ik ben na 0u30 nog verdergegaan.
Lekker hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
al gedaan, maar ik heb dan ook een standaard 4 persoons huisje nodig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoek je eigen zuster maar. Suikertaartje is mijn zusterquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, zoiets
[..]
wil jij mijn zustertje niet zijn morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |