Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
whehehe FAILquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef Fha het volgende:
Bijna vol
Hoezo fail? Het was gewoon een constatering alleen werd daar voor dus al weer gepost. Niet iedereen jaagt op de laatste post hoorquote:
ik sowiezo nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoezo fail? Het was gewoon een constatering alleen werd daar voor dus al weer gepost. Niet iedereen jaagt op de laatste post hoor
why kan je geen titel bedenken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef sararaats het volgende:
ik ben altijd bang dat ik de laatste post zou hebben
Is goed, ga jij alvast naar boven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben ik je vrouwNeuken?
is ook lastig typ gewoon het eerste wat in me opkomt inquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is goed, ga jij alvast naar boven.
*kijkt nu of zijn vrouw naar boven gaat....
Shit, ik ben door de (was)mand gevallen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is goed, ga jij alvast naar boven.
*kijkt nu of zijn vrouw naar boven gaat....
Helemaal niet. De tosti is opquote:
Geen idee. Ik heb er wel meer gemistquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
Pheno, ik heb zeker weer niks boeiends gemist in die 2 topics waarin ik niet heb gepost?
Hoi Phenoquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er wel meer gemist
Suikertaartjequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Het was toch al gewoon leuk?
Nu natuurlijk helemaal...
DM![]()
MPG
Fhaquote:
Ben je al klaar voor zaterdag?quote:
Ik wel... ik hoop dat morgen en overmorgen snel voorbij zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor zaterdag?
neeeheee satesaus kan er ook bijquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tosti's eet je met curry en mayo en alleen kaas inderdaad
Ik ben nog op zoek naar een waterdicht zusterpakjequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel... ik hoop dat morgen en overmorgen snel voorbij zijn.
En jij?.
Doe niet zo gek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
neeeheee satesaus kan er ook bij
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een waterdicht zusterpakje
wat ik nu voor idee krijg.......quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een waterdicht zusterpakje
Jawel ik ben z'n vrouw, maar ook weer niet. De Fok!rar is besproken en we hebben het over eten bij Pheno gehadquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
Pheno, ik heb zeker weer niks boeiends gemist in die 2 topics waarin ik niet heb gepost?
Jij viespeuk! Ik zie het al, jij moet nodig gewassen worden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch nergens voor nodig? Je mag je kleren best even ergens neerleggen hoor, zodat ze niet nat worden!.
Omdat ik oranje een mooie kleur vind!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef sararaats het volgende:
DaMart, waarom ben jij oranje en de rest niet?
Wat dan, wat dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ik nu voor idee krijg.......
Suikertaartje komt niet voor niets langsquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij viespeuk! Ik zie het al, jij moet nodig gewassen worden!![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch nergens voor nodig? Je mag je kleren best even ergens neerleggen hoor, zodat ze niet nat worden!.
e-fucking, altijd goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shit, ik ben door de (was)mand gevallen!Kunnen we niet alsnog gewoon neuken?
Nu wel een fatsoenlijke website gevonden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jee, het gaat allemaal wel erg snel hier![]()
Ik ga mijn vakantie maar eens in orde maken
nou, zoietsquote:
wil jij mijn zustertje niet zijn morgen?quote:
Ik heb het over nieuwsberichtjes. Dat postgeilerij pm je maar naar gf. Die gaat er ook van dweilen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef sararaats het volgende:
ik weet gewoon niet meer hoeveel ik er geplaatst heb. ik ben na 0u30 nog verdergegaan.
Lekker hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
al gedaan, maar ik heb dan ook een standaard 4 persoons huisje nodig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoek je eigen zuster maar. Suikertaartje is mijn zusterquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, zoiets
[..]
wil jij mijn zustertje niet zijn morgen?
dan claim ik marijkezwollequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoek je eigen zuster maar. Suikertaartje is mijn zuster.
Met bijpassende string!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dit anders wat?.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoek je eigen zuster maar. Suikertaartje is mijn zuster.
bezorgen ze zo snel?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, zoiets
[..]
wil jij mijn zustertje niet zijn morgen?
Het wordt een jeugdherbergquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu wel een fatsoenlijke website gevonden?
ja, he, ik ben d'r net aan het e-fucken. Aan mijn lijf geen MMV graagquote:
Ja, hostels e.d. zijn een stuk gemakkelijker. En goedkoperquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt een jeugdherbergDat kan WEL gewoon geregeld worden, naar mijn wensen, en voor een schappelijk bedrag
quote:
oooew nee dat niehieeetquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, he, ik ben d'r net aan het e-fucken. Aan mijn lijf geen MMV graag
Meteen moeten doen natuurlijk. Ik heb die Stayokay card niet voor niks natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, hostels e.d. zijn een stuk gemakkelijker. En goedkoper
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, he, ik ben d'r net aan het e-fucken. Aan mijn lijf geen MMV graag
There she goes....quote:Feb 16 15:00 Posting/Collection
YONAGO Branch
Tottori prefecture
Feb 17 1:34 Arrival at outward office of exchange
OSAKA INTERNATIONAL Branch
Osaka prefecture
Feb 17 1:49 Dispatch from outward office of exchange
OSAKA INTERNATIONAL Branch
dat dacht ik wel jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar hij claimt me als zuster, da's toch anders?
![]()
had jij het net niet over een 4-persoons huisje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg dat je het doet en ik maak het desnoods zelf
frisdrankquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef sararaats het volgende:
@Dr_Flash: ga je treinen spotten?
of frisdrank? ik kan niet kiezen
weet niet drink voornamelijk coca colaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef sararaats het volgende:
frisdrank it is !!
effe kijken
is Vitalinea water ook frisdrank?
die staat nog bij m'n ouders maar ga ze wel halenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet niet drink voornamelijk coca cola
Als hij knelt en zeer doet, moet je het zeggen... dan geef ik wel een kusje op de zere plek!quote:
Neh.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij knelt en zeer doet, moet je het zeggen... dan geef ik wel een kusje op de zere plek!.
dan kan je me toch wel verplegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had jij het net niet over een 4-persoons huisje?
dat is wel uitermate handig jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
die staat nog bij m'n ouders maar ga ze wel halen
Heb je meteen weer een kledingstuk minder dat nat kan wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh.
Ik doe hem gewoon niet eens aan
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je meteen weer een kledingstuk minder dat nat kan worden.
als ik niet al van DM was wel jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan je me toch wel verplegen
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik niet al van DM was wel ja
En mij kaartje sturen natuurlijkquote:
mwah prive verpleging lijkt me wel leukquote:
okee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou dan ga ik maar zeilig op de bank zitten
Dan kom je op de koelkastquote:
Of het gebied gaat afbakenen....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Bolle hem maar niet uit jaloezie eraf slaat met zijn poot dan!
Ben je toch soort van in Deventerquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zie je mij elke dag dertig keer
Hij mept alleen naar de magneetjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Bolle hem maar niet uit jaloezie eraf slaat met zijn poot dan!
Hij doet wel altijd mannen aanvallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |